home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 381 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.  (Læst 143391 gange)
mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #30: 11 Apr 2009, 14:19 »

Det er lige før man kunne lave sin hel egen tråd til sjove drømme Opstemt

 Thumbs Up

God idé
Logged


MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #31: 11 Apr 2009, 14:19 »

Da jeg var lille og vi boede i Brabrand, var der mange underlige ting i vores lejlighed.
TV'et tændte, lamper blev tændt og slukket, vaskemaskinen gik pludselig igang, ting blev flyttet, billeder blev sat ned på gulvet, ikke sådan at de faldt ned, men de var blevet sat stille og roligt ned på gulvet.

Men det mest skræmmende var, at når jeg lå i min seng og sov, så vågnede jeg tit, fordi der, ifølge mine unge øjen, hang et spøgelse og svævede over min seng. Jeg kan huske det så tydeligt. Hun havde en lyseblå natkjole på, og så hang hun bare der.
Hun gjorde aldrig noget, hun var der bare. Det viste sig faktisk, at der var mange andre der havde set noget lignende i den blok vi boede i.

Fandme glad for at jeg ikke bor der mere!
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #32: 11 Apr 2009, 14:22 »

Da jeg var lille og vi boede i Brabrand, var der mange underlige ting i vores lejlighed.
TV'et tændte, lamper blev tændt og slukket, vaskemaskinen gik pludselig igang, ting blev flyttet, billeder blev sat ned på gulvet, ikke sådan at de faldt ned, men de var blevet sat stille og roligt ned på gulvet.

Men det mest skræmmende var, at når jeg lå i min seng og sov, så vågnede jeg tit, fordi der, ifølge mine unge øjen, hang et spøgelse og svævede over min seng. Jeg kan huske det så tydeligt. Hun havde en lyseblå natkjole på, og så hang hun bare der.
Hun gjorde aldrig noget, hun var der bare. Det viste sig faktisk, at der var mange andre der havde set noget lignende i den blok vi boede i.

Fandme glad for at jeg ikke bor der mere!
Kan jeg godt forstå. Det lyder rimeligt klamt og spooky. Hvor var det henne?
Logged


Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #33: 11 Apr 2009, 14:24 »

Da jeg var lille og vi boede i Brabrand, var der mange underlige ting i vores lejlighed.
TV'et tændte, lamper blev tændt og slukket, vaskemaskinen gik pludselig igang, ting blev flyttet, billeder blev sat ned på gulvet, ikke sådan at de faldt ned, men de var blevet sat stille og roligt ned på gulvet.

Men det mest skræmmende var, at når jeg lå i min seng og sov, så vågnede jeg tit, fordi der, ifølge mine unge øjen, hang et spøgelse og svævede over min seng. Jeg kan huske det så tydeligt. Hun havde en lyseblå natkjole på, og så hang hun bare der.
Hun gjorde aldrig noget, hun var der bare. Det viste sig faktisk, at der var mange andre der havde set noget lignende i den blok vi boede i.

Fandme glad for at jeg ikke bor der mere!

Ja det lyder fandme klamt det der..

Nu du siger det med billeder, kan jeg også huske min bedste ven engang fortalte om hans mosters lejlighed, hvor billederne også blev sat ned på gulvet.. Det må være klamt at opleve! Og deres køleskab stod også åbent om morgenen, så til sidst måtte de tape det fast.
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #34: 11 Apr 2009, 14:26 »

Ja det lyder fandme klamt det der..

Nu du siger det med billeder, kan jeg også huske min bedste ven engang fortalte om hans mosters lejlighed, hvor billederne også blev sat ned på gulvet.. Det må være klamt at opleve! Og deres køleskab stod også åbent om morgenen, så til sidst måtte de tape det fast.

Jeg var dog kun 3-4 år gammel, og jeg kan overhovedet ikke huske alt det med billeder, og tv'et der blev tændt, men kan tydeligt huske "spøgelset". Det andet har min mor fortalt mig.
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #35: 11 Apr 2009, 14:28 »

Jeg var dog kun 3-4 år gammel, og jeg kan overhovedet ikke huske alt det med billeder, og tv'et der blev tændt, men kan tydeligt huske "spøgelset". Det andet har min mor fortalt mig.

Det er ulækkert.
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #36: 11 Apr 2009, 14:29 »

Har faktisk en anden ret vild historie.

Det var sidste sommer, og jeg var på vej op at spille fodbold.
Jeg gik hen ad en sti, og 10-15 meter foran mig gik en mand imod mig.
Jeg tabte så min boldpumpe, og bukkede mig ned for at samle den op, og da jeg kom op, så var manden væk.
Der var ingen huse eller noget han kunne gå ind i, han var bare pist væk.
Logged

mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #37: 11 Apr 2009, 14:30 »

Har faktisk en anden ret vild historie.

Det var sidste sommer, og jeg var på vej op at spille fodbold.
Jeg gik hen ad en sti, og 10-15 meter foran mig gik en mand imod mig.
Jeg tabte så min boldpumpe, og bukkede mig ned for at samle den op, og da jeg kom op, så var manden væk.
Der var ingen huse eller noget han kunne gå ind i, han var bare pist væk.

Det har jeg også prøvet.
Logged


Andersen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #38: 11 Apr 2009, 14:32 »

Det sjove er, at den slags aldrig sker for dem der totalt fornægter det. Jeg tror ikke selv på det, men jeg har en livlig fantasi, så jeg får tit skræmt mig selv, men jeg har aldrig set noget konkret.
Jeg har dog en lidt creepy historie:

En jeg arbejdede med, havde en datter som var flyttet hjemmefra og havde boet alene i nogen år. Hun flytter så i en gammel lejlighed, og fra der af, begyndte det. Når hun gik i seng og faldt i søvn, blev hun vækket af en stor mand i undertrøje. Han prøvede at voldtage hende og hun kunne mærke og lugte ham. Korporligt. På et tidspunkt eskalerer det så, og han prøver at kvæle hende. Hun havde tydelige mærker efter det dagen efter...

Så fik hun så en clairvoyant ud og kigge på det.. og siden da, har der vist ikke været noget.

Skal lige siges, at jeg ikke kender kvinden. Men hendes mor er typen der tror på det, det samme er dem i hendes omgangskreds. Jeg tror det er nogen meget syge drømme, og hun måske har lavet mærkerne selv.
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #39: 11 Apr 2009, 14:34 »

Det er sgu da også vildt ulækkert Grin

Det sjove er, at den slags aldrig sker for dem der totalt fornægter det. Jeg tror ikke selv på det, men jeg har en livlig fantasi, så jeg får tit skræmt mig selv, men jeg har aldrig set noget konkret.
Jeg har dog en lidt creepy historie:

En jeg arbejdede med, havde en datter som var flyttet hjemmefra og havde boet alene i nogen år. Hun flytter så i en gammel lejlighed, og fra der af, begyndte det. Når hun gik i seng og faldt i søvn, blev hun vækket af en stor mand i undertrøje. Han prøvede at voldtage hende og hun kunne mærke og lugte ham. Korporligt. På et tidspunkt eskalerer det så, og han prøver at kvæle hende. Hun havde tydelige mærker efter det dagen efter...

Så fik hun så en clairvoyant ud og kigge på det.. og siden da, har der vist ikke været noget.

Skal lige siges, at jeg ikke kender kvinden. Men hendes mor er typen der tror på det, det samme er dem i hendes omgangskreds. Jeg tror det er nogen meget syge drømme, og hun måske har lavet mærkerne selv.

Hvis hun er forsøgt "kvalt", kan hun jo have prøvet at kvæle sig selv, men troet det var en anden mand. Altså hvis en prøvede at kvæle mig, ville jeg jo også tage mig om halsen for at løsne hans/hendes hænder. Og det har hun vel så også gjort, men hun "prøvede bare at fjerne hænderne fra hendes egen hals" som resulterede i mærkerne.
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #40: 11 Apr 2009, 14:36 »

En af mine venner har og fortalt mit en lille historie.
Vi havde været sammen hele dagen, og han gik hjem om aftenen. Kl. var vel 21-22 stykker.
Han siger så, at bagved ham, hele vejen hjem, gik der en efter ham, men 50 meter fra hans hus var personen væk.
Han ligger ikke mere i det, og går bare hjem. Da han kommer ind på sit værelse, ser han at vinduet er åbent. Han går så hen og lukker det, og da han vender sig om, er det som om, en skygge går forbi ham.

Der sker sgu mange creepy ting i verden  Tunge
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #41: 11 Apr 2009, 14:36 »

Sådan noget med fysiske afmærkninger efter episoden skræmmer mig lidt. Men en ret vild historie. Tænk at skulle sove hver nat Shockeret
Logged


Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #42: 11 Apr 2009, 14:39 »

Sygt!!!

Jeg tror ikke på spøgelser og kommer aldrig til at gøre det!!
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #43: 11 Apr 2009, 14:44 »

Logged

dalle112
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #44: 11 Apr 2009, 14:49 »

Sygt!!!

Jeg tror ikke på spøgelser og kommer aldrig til at gøre det!!
det er jo så meget falsk
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 48 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010