home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 261 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.  (Læst 142492 gange)
ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #15: 11 Apr 2009, 13:43 »

Så i den historie du kommer med må den rationelle forklaring være hallucinationer der stammer fra psykiske lidelser - mere er der vel ikke i det. Dermed ikke sagt at jeg ikke selv ville være blevet skræmt Wink

http://da.wikipedia.org/wiki/Hallucination
Logged


korzika
Gæst
 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #16: 11 Apr 2009, 13:43 »

En fra min gamle klasse var faktisk med i et program på tv2. Det handlede om at pigen og hendes familie, følte at deres hus var hjemsøgt. Så derfor kom der en kvinde, der kunne tale med ånder. Hun fik eftersigende løst problemet med ånden. Jeg gik i 4 dengang vi så programmet, og var en af de eneste der ikke troede på det. Og det gør jeg stadigvæk ikke..

Logged

Fulham FC
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #17: 11 Apr 2009, 13:44 »

Det er bare skrevet på en sjov måde som gør at det lyder lidt bizart........
Logged

mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #18: 11 Apr 2009, 13:49 »

Jeg elsker sådan nogle topics her. Det er mere uhyggeligt end gyser film Opstemt. Jeg vil følge nøje med.

Jeg kan ikke lige huske noget specielt skræmmende, som jeg ikke har nogen forklaring på. Det mest uhyggelige nogensinde for mig, som jeg ingen forklaring har på, var da mit fjernsyn hele tiden tændte, og jeg slukkede med fjernbetjeningen. Så tændte det igen, og jeg sad bare med fjernbetjeningen. Dog var det ikke så uhyggeligt, da den bare slog over på Tv2 Charlie hver gang. Måske en ånd gerne ville se Charlie Opstemt.

Det mest uhyggelige nogensinde, som jeg har en forklaring på skete for et år siden. Jeg lå og sov, og så drejede jeg mig lige i sengen, så jeg kiggede hen på døren. Så åbnede jeg lige øjnene i reflex, og så stod manden med le'en ovre i døren og kiggede mig lige ind i øjnene!!!!!!. I reflex skyndte jeg mig ned under min dyne, hvor jeg lå og rystede i et helt kvarter!!!. Så begyndte jeg at undre mig over, hvorfor jeg ikke var død, og kiggede op. Så var han væk. Jeg sov med tændt lys den næste måned bagefter Opstemt. Jeg fik så at vide, at det var fordi jeg havde blandet drøm og virkelighed sammen, da jeg var vågnet, uden at komme helt ud af min drøm.

Det mest uhyggelige jeg har hørt om, var at to af mine venner havde være sammen i 5. klasse. De havde været alene hjemme, ved ham den ene af dem. De sad inde på deres værelse og spillede playstation da ham de var hjemme veds telefon ringede. Det var fastnet telefonen inde i stuen der ringede!!!!!!!!!. De tog den, men ingen svarede. Så lagde de på. En halv time senere ringede fastnet telefonen igen. Denne gang tog de den ikke, men da den var færdig med at ringe gik de ind i stuen. Der var røret taget af!!!, og lå ved siden af!.

F*ck jeg fik kuldegysninger af at høre den historie, og fik det også da jeg skrev dette.

Det var så lige nogle historier fra mig Wink

Logged


ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #19: 11 Apr 2009, 13:50 »

En fra min gamle klasse var faktisk med i et program på tv2. Det handlede om at pigen og hendes familie, følte at deres hus var hjemsøgt. Så derfor kom der en kvinde, der kunne tale med ånder. Hun fik eftersigende løst problemet med ånden. Jeg gik i 4 dengang vi så programmet, og var en af de eneste der ikke troede på det. Og det gør jeg stadigvæk ikke..



Det kunne lyde lidt som placebo. Familien tror på at huset er hjemsøgt, hvilket gør det til et problem for dem. Der kommer derfor en person som de tror på kan løse problemet, og da de derefter ikke længere tror at huset er hjemsøgt er der ikke noget problem for dem længere.

Det er kun i hovederne på folk sådan noget med spøgelser og lignende.
Logged


Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #20: 11 Apr 2009, 13:51 »

Jeg har ikke nogen historier, hvert fald ikke noget jeg lige kan huske tydeligt, men jeg elsker at læse sådanne ting! Har virkelig stor interesse for mystik, og glæder mig til, at der kommer mere gang i denne tråd her!

Spændende, helt sikkert!

Vi er for en gang skyld enige.

Nå.. men jeg har en "historie":

Jeg var til fødselsdag hos min ekskæreste, dengang vi kom sammen. Så blev der taget billeder fra fødselsdagen som vi så et par uger efter.

Det var taget med ét kamera, i hele huset var der ingenting. Men da der blev taget billeder fra hendes lillesøsters værelse, lignede det der fløj sæbebobler rundt i hele værelset og på billedet, men der var jo ingenting inde på værelset. De tog billeder med deres eget kamera, fordi det var meget mystisk der var bobler på de billeder.

Nøjagtig som før, var der ingen bobler i resten af huset - undtagen hendes lillesøsters værelse.

De fik en af de der åndeting ud, for at se om der var "ånder". Det skal lige siges at jeg ikke tror på dem, så jeg ved faktisk ikke hvad jeg skal tro boblerne kommer fra. Men hun påstod hendes værelse var besat.. og jeg grinte sådan lidt af det, men jeg tænker stadig på hvorfor der er "bobler" på billederne fra hendes værelse.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #21: 11 Apr 2009, 13:54 »

Så du siger, at taget røg ned anden gang telefonen ringede? Fuck hvor spooky.. Tænk, hvis de havde taget telefonen.
Logged


mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #22: 11 Apr 2009, 13:54 »

Mener det var midt i februar måned i år, at dette foregik. Det var ihf. røvkoldt udenfor.. Nå anyways, det startede en torsdag ved 22 tiden, godt en uge efter at min farfar stillede træskoene. Her blev lamperne, i ved de der hvor man kan skrue op og ned for lyset, skruet op og ned i et par minutters tid hos min farmor og hans tre børn. Natten til fredagen, ved tro det var omkring kl. fire om natten, vågnede jeg og kiggede. Her kunne jeg se en person a la noget spøgelse, så lukkede jeg øjnene et øjeblik, og da jeg åbnede dem igen var der intet af se..

Vi var ikke i tvivl om, at han lige ville sige farvel. Wink

De forsvinder altid når man lukker øjnene. Men det med tåger, har jeg oplevet så mange gange hos min mor, at jeg ikke er bange for dem mere. Når jeg sover hos min mor, er der nogle gange tåger, der flyver forbi døren. Men de er endnu aldrig kommet ind på mit værelse  Grin. Gad vide om jeg er sindsyg, jeg har aldrig nævnt det til nogen.
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #23: 11 Apr 2009, 13:55 »

Zone@
En sjov historie. Blev du slet ikke skræmt? Smiley

En smule blev jeg, ja. Ikke noget man forventer sker på de tidspunkter..

Det er vel hans børn? Altså hans farfar.

Korrekt.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #24: 11 Apr 2009, 13:58 »

Jeg elsker sådan nogle topics her. Det er mere uhyggeligt end gyser film Opstemt. Jeg vil følge nøje med.

Jeg kan ikke lige huske noget specielt skræmmende, som jeg ikke har nogen forklaring på. Det mest uhyggelige nogensinde for mig, som jeg ingen forklaring har på, var da mit fjernsyn hele tiden tændte, og jeg slukkede med fjernbetjeningen. Så tændte det igen, og jeg sad bare med fjernbetjeningen. Dog var det ikke så uhyggeligt, da den bare slog over på Tv2 Charlie hver gang. Måske en ånd gerne ville se Charlie Opstemt.

Det mest uhyggelige nogensinde, som jeg har en forklaring på skete for et år siden. Jeg lå og sov, og så drejede jeg mig lige i sengen, så jeg kiggede hen på døren. Så åbnede jeg lige øjnene i reflex, og så stod manden med le'en ovre i døren og kiggede mig lige ind i øjnene!!!!!!. I reflex skyndte jeg mig ned under min dyne, hvor jeg lå og rystede i et helt kvarter!!!. Så begyndte jeg at undre mig over, hvorfor jeg ikke var død, og kiggede op. Så var han væk. Jeg sov med tændt lys den næste måned bagefter Opstemt. Jeg fik så at vide, at det var fordi jeg havde blandet drøm og virkelighed sammen, da jeg var vågnet, uden at komme helt ud af min drøm.

Det mest uhyggelige jeg har hørt om, var at to af mine venner havde være sammen i 5. klasse. De havde været alene hjemme, ved ham den ene af dem. De sad inde på deres værelse og spillede playstation da ham de var hjemme veds telefon ringede. Det var fastnet telefonen inde i stuen der ringede!!!!!!!!!. De tog den, men ingen svarede. Så lagde de på. En halv time senere ringede fastnet telefonen igen. Denne gang tog de den ikke, men da den var færdig med at ringe gik de ind i stuen. Der var røret taget af!!!, og lå ved siden af!.

F*ck jeg fik kuldegysninger af at høre den historie, og fik det også da jeg skrev dette.

Det var så lige nogle historier fra mig Wink



Et af vores gamle fjernsyn vi havde i spisestuen, tændte også nogen gange og skruede fuldt op for volumen.. Uden forklaring.. Så vi begyndte at tage strømmen fra når vi ikke brugte det, og så stoppede det selvfølgelig.

Den med du blandede virkelighed og drøm sammen, gjorde jeg meget da jeg var mindre. Dog var det ikke uhyggelige drømme.
Men jeg havde en drøm jeg drømte rigtig rigtig mange gange, nøjagtig det samme. Jeg var på tur med min børnehave (altså nu er det drømmen jeg snakker om), hvor vi skulle ind på et slot. Og der forsvandt de pludselig fra mig, og gang på gang i denne drøm, gik jeg ind i et hus og lagde mig ned for at slappe af. Og hver gang kom der en af de kongelige livgarder ind i det hus jeg lå i, og så vågnede jeg og så den der livgarde stå i hjørnet af soveværelset.

Hehe, nu er der sådan en lidt sjov en, som egentlig bare var sjov.. Men der var nogen piger jeg kendte som jeg visdte skulle lege ånden i glasset, og jeg elsker at tage pis på folk. Så mig og en ven gik over til dem der om aftenen, eller ikke hjem til dig.. men holdte os i området, mens de legede ånden i glasset. Jeg havde noget kørende med en af dem, så vi skrev mange sms'er så jeg vidste at de blev ved med at spille/lege det.

Vi lagde mærke til de havde et vindue åbent, så der kravlede vi ind og listede hen til værelset. Og så sad de og snakkede, og vi stod og lyttede ved døren.. Og en af pigerne sagde så "Der står nogen udenfor døren." så de begyndte at sige åh nej, og fandt ting osv. at slå med og besluttede sig for alle 3 at gå hen ved døren. vi gemte listede ind i stuen og gemte os bag gardinerne, hvor de så kom ind og sagde "der er ikke nogen". og så mig og min ven, vi sprang ud og råbte "BØØØØØØØØØØØØØØØH!!!" og de skreg så højt at jeg havde ondt i ørene resten af aftenen, og de begyndte også at tude af skræk. mens mig og min ven lå og rullede rundt af grin Smiley hold kæft det var tider.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #25: 11 Apr 2009, 14:07 »

Haha, den med ånden i glasset har jeg og en ven også lavet Opstemt

Den med TV'et kender jeg også. Der var det dog mig, der lavede den i en fransktime, hvor jeg havde taget fjernbetjeningen. Og så dum som vores fransklærer er, så troede hun det spøgte i TV'et Opstemt
Logged


Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #26: 11 Apr 2009, 14:09 »

Det er sgu sjovt! Opstemt haha
Logged

mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #27: 11 Apr 2009, 14:10 »

Et af vores gamle fjernsyn vi havde i spisestuen, tændte også nogen gange og skruede fuldt op for volumen.. Uden forklaring.. Så vi begyndte at tage strømmen fra når vi ikke brugte det, og så stoppede det selvfølgelig.

Den med du blandede virkelighed og drøm sammen, gjorde jeg meget da jeg var mindre. Dog var det ikke uhyggelige drømme.
Men jeg havde en drøm jeg drømte rigtig rigtig mange gange, nøjagtig det samme. Jeg var på tur med min børnehave (altså nu er det drømmen jeg snakker om), hvor vi skulle ind på et slot. Og der forsvandt de pludselig fra mig, og gang på gang i denne drøm, gik jeg ind i et hus og lagde mig ned for at slappe af. Og hver gang kom der en af de kongelige livgarder ind i det hus jeg lå i, og så vågnede jeg og så den der livgarde stå i hjørnet af soveværelset.

Skide fjernsyn  ticked off. Hvorfor skal de tonedøve spøgelser se fjernsyn  ticked off.

Jeg har også haft en drøm jeg har drømt mange gange. Hvor mig og min far bliver jagtet i hele Aarhus by af en vampyr, og det ender altid med at min far bliver spist, og så bliver vampyren kørt ned af en bil senere, mens den jagter mig foran Aarhus Rådhus.  Shockeret. De første mange gange jeg drømte den (hvor jeg var mindst), var jeg grædfærdig hver gang, fordi jeg troede min far var død  Opstemt. Jeg har drømt den lige fra jeg var 5 år og til idag.

Nogle gange har jeg endda drømt en toer til den dagen efter. Det tror jeg er sket 3-4 gange. Hvor vampyrens søn, jagter os, så genopliver han sin far, men så bliver vi gode venner med vampyrens søn, og så slutter den  Shockeret.

Min far har fortalt at ligesiden han blev voksen, har han nogengange drømt at han bliver jagtet ud over en klippekant af en bjørn Opstemt
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #28: 11 Apr 2009, 14:13 »

Det er sgu sjovt! Opstemt haha
Eller det var til en fest, hvor vi så gik med til det. Det var tre piger og så en enkelt dreng vi spillede med. De var sådan rimeligt godt fulde, mens vi nærmest ikke havde fået noget.

Så lige pludselig flytter 'glasset' sig så, og vi skriger bare af grin, mens de tre piger og drengen bare sidder og kigger underligt på os. Det var så tydeligt, at det var ham drengen, der flyttede med glasset. Og så blev vi ekskorteret ud fra værelset Opstemt

Men nu bliver det OT Smiley
Logged


Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mystiske, uforklarlige og uhyggelige historier fra virkeligheden.
« Svar #29: 11 Apr 2009, 14:14 »

Skide fjernsyn  ticked off. Hvorfor skal de tonedøve spøgelser se fjernsyn  ticked off.

Jeg har også haft en drøm jeg har drømt mange gange. Hvor mig og min far bliver jagtet i hele Aarhus by af en vampyr, og det ender altid med at min far bliver spist, og så bliver vampyren kørt ned af en bil senere, mens den jagter mig foran Aarhus Rådhus.  Shockeret. De første mange gange jeg drømte den (hvor jeg var mindst), var jeg grædfærdig hver gang, fordi jeg troede min far var død  Opstemt. Jeg har drømt den lige fra jeg var 5 år og til idag.

Nogle gange har jeg endda drømt en toer til den dagen efter. Det tror jeg er sket 3-4 gange. Hvor vampyrens søn, jagter os, så genopliver han sin far, men så bliver vi gode venner med vampyrens søn, og så slutter den  Shockeret.

Min far har fortalt at ligesiden han blev voksen, har han nogengange drømt at han bliver jagtet ud over en klippekant af en bjørn Opstemt

Det er lige før man kunne lave sin hel egen tråd til sjove drømme Opstemt

Men nu bliver det OT Smiley

 Thumbs Up
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 48 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010