home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23457
  1 Bruger, 1066 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kwf96636@inohm...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Døden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Døden  (Læst 19748 gange)
Claudio
Førsteholdsspiller

Sv: Døden
« Svar #75: 11 Apr 2009, 01:00 »

Tankerne om liv i andre galakse - måske en parallel verden - gør op med dette spørgsmål.

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

verdenskrig
Manager

« Svar #76: 11 Apr 2009, 01:00 »

Fed tanke PLuto, den kan jeg lide Grin

Jeg gad godt blive født så jeg i en nogenlunde alder kunne opleve os vinde em i 92 Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #77: 11 Apr 2009, 01:02 »

Tankerne om liv i andre galakse - måske en parallel verden - gør op med dette spørgsmål.

Er det noget du har beviser for ?.. At der ikke findes parallele verdener Smiley

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #78: 11 Apr 2009, 01:02 »

Fed tanke PLuto, den kan jeg lide Grin

Jeg gad godt blive født så jeg i en nogenlunde alder kunne opleve os vinde em i 92 Opstemt
Uha. Det ville slet, slet ikke være dårligt!
Det må også være et af mine største drømme, men nu har jeg efterhånden oplevet det så mange gange på film og i mit hoved, så det kunne være jeg ville vælge evnen, at flyve, frem for EM 92, hvis jeg stod med valget.

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #79: 11 Apr 2009, 01:03 »

Det er det ikke. Jeg tror på, at hvis andre galakse kan skabe gode vilkår til liv - så vil der være liv.
Men ellers er det ikke noget jeg bryder min hjerne med Wink

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #80: 11 Apr 2009, 01:04 »

Altså begrebet Tid er en spændende størrelse.. Opstemt
En af mine venner skrev faktisk NETOP sin SRP om dette emne og fik 12 Wink Hehe det er et kæmpe stort emne med mange forskellige teorier!!
Men tid er jo ik en håndgribelig størrelse og hvis vi virkeligt vil langt ud så kan man nemt komme det med diskussionen TID Opstemt
Det er bare sjovt at SÅ MANGE MENNESKER "tror på" begrebet tid selvom det er udefinerbart, men så snart det handler om det spirituelle så er afviser mange det kategorisk .. Hm tankevækkende Wink

BenMusalho
Gæst

« Svar #81: 11 Apr 2009, 01:05 »

Hah, bare jeg ikke bliver født som Hitler..! Opstemt

Men det er faktisk en spændende tanke.. At blive født "tilbage i tiden".. Sker det samme så? Og er det de samme mennesker? Måske ser jorden anderledes ud? Hold kæft hvor er det sjovt at tænke over.. Det må jeg sove lidt på. Opstemt

plutonium
Manager

« Svar #82: 11 Apr 2009, 01:06 »

Jeg tror nu heller ikke selv på det, men det er et interessant spørgsmål, da det er høj-teoretisk Peace

Men tror nu også på én tidslinie og dimension  Smiley

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #83: 11 Apr 2009, 01:07 »

Claudio@

Haha nej driller også bare, dette emne er generelt svært at finde håndgribelige beviser for, og tror det er meget op til hver enkelt person om man vi tro på det..

Jeg har bare haft en oplevelse på egen krop som jeg ikke anser for at have andre årsager.. Det er jo ikke alle der får det, og nogle vil som spez siger nok bare karakterisere det som en normal sygdom, hvis de i forvejen har meget lidt tro på en spirituel verden Smiley

Cool

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #84: 11 Apr 2009, 01:08 »

Hvis vi antager at tid skal opstå i et rum - det mener mange. Så antager vi samtidig at tid blot er en periode eller nærmere sagt et forløb.
Dermed insinuerer vi også at der findes tid, eftersom verden har givet rum - og derefter skaber et forløb

Zone 43
Manager

« Svar #85: 11 Apr 2009, 01:08 »

Sådan skal det også læses! Som sagt, så gør det op med tiden. Der er ingen tid, blot en tilstand. På sin (langt ude) vis giver det tanker om dimensioner, hvor flere tider finder sted på et og samme tidspunkt. Et paradoks, så at sige, da man således kan blive sin egen forfader  Peace

Det lyder alt for langt ude til mig, at man kan dø den ene dag og vende tilbage den forrige dag. Opstemt

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

alek9000
Manager

« Svar #86: 11 Apr 2009, 01:10 »

Jeg tror nu heller ikke selv på det, men det er et interessant spørgsmål, da det er høj-teoretisk Peace

Men tror nu også på én tidslinie og dimension  Smiley

Enig.

alek9000
Manager

« Svar #87: 11 Apr 2009, 01:14 »

Nå, jeg dræbte lige en edderkop - nu bliver der født et barn et sted Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #88: 11 Apr 2009, 01:15 »

Morder Græder

Cool

alek9000
Manager

« Svar #89: 11 Apr 2009, 01:16 »

Morder Græder
Hader edderkopper.. Det er den anden, jeg finder i dag.. Vinduet stod også åbent hele dagen Rullende Øjne

Jeg er far til tvillinger  Djævel

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010