home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1175 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Døden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Døden  (Læst 19802 gange)
plutonium
Manager

Sv: Døden
« Svar #60: 11 Apr 2009, 00:40 »

Jeg er afvisende, grundet det er én mands, som jeg aldrig har mødt, historie. Jeg har intet belæg for at tro på det.

Men meget af det der åndeshow er den psykiske del af virkning. Du vil have, at det virker - så virker det Smiley

Sådan tror jeg også at mange ting fungerer. Du VIL virkelig gerne tro på noget, og det frigiver nogle hormoner i hjernen, der udgør dine sanser. Du FØLER at alt er som det skal være, eller omvendt.

Det er som sagt det JEG tror på. Alt har en forklaring indenfor naturvidenskaben, hvilket jeg som sagt tror på.

Men hovedsagen må jo være, at lugten og trætheden forsvandt fra verdenskrigs værelse. Om det så er ånder eller psykologi er jeg ligeglad med. Bare han får sin energi igen Thumbs Up

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #61: 11 Apr 2009, 00:42 »

Sjovt nok, VK, havde skimmelsvamp den samme virkning på mig. Specielt i koldt vejr.

Men du mangler stadig at fremlægge beviser for alek9000 og mig.
Sjovt nok blev vores lejlighed tjekket for sådan nogle ting inden vi flyttede ind..

så i mener bare det er tilfældigt at jeg bare blev normal igen, og at lugten forsvandt lige efter at vi brugte de metoder til at fjerne ånden?.. Er det ik liiige tilfældigt nok, og jeg mener ik bare at skimmelsvamp sådan uden lige forsvinder over få dage Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

alek9000
Manager

« Svar #62: 11 Apr 2009, 00:42 »

VK@
De ting han sagde, var det sådan meget åbne ting, der kunne tolkes på forskellige måder, eller var det specifikke episoder han hentydede til?

Fx, der vil ske noget med din søns humør (åbent), eller din søns humør vil blive præget i en negativ retning grundet den grimme lugt i hjørnet af hans værelse (specifik)?

I øvrigt har jeg et meget, meget interessant link: http://www.bolius.dk/nyheder/artikel/skimmelsvampe-afgiver-flere-giftstoffer/
Skimmelsvamp symptomer: hovedpine, træthed, koncentrationsbesvæ r mm.

EDIT: Arrrghh, Spez kom før mig med teorien Opstemt

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #63: 11 Apr 2009, 00:44 »

Sjovt nok, VK, havde skimmelsvamp den samme virkning på mig. Specielt i koldt vejr.

Men du mangler stadig at fremlægge beviser for alek9000 og mig.

Hahahahahaha! Den her kommentar fortjener sgu et eller andet metal!!!

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #64: 11 Apr 2009, 00:45 »

Sjovt nok blev vores lejlighed tjekket for sådan nogle ting inden vi flyttede ind..

så i mener bare det er tilfældigt at jeg bare blev normal igen, og at lugten forsvandt lige efter at vi brugte de metoder til at fjerne ånden?.. Er det ik liiige tilfældigt nok, og jeg mener ik bare at skimmelsvamp sådan uden lige forsvinder over få dage Smiley

Skimmelsvamp kan faktisk godt komme i gå. Jeg havde tit dage hvor jeg var fuldstændig smadret når jeg vågnede. Men der kunne gå måneder i mellem, alt efter hvor meget luftfugtighed vi havde i lejligheden og i vejret udenfor.

verdenskrig
Manager

« Svar #65: 11 Apr 2009, 00:45 »

Og folk kan tro på det eller lade være, og stille sig kritisk op og gøre ved..

Jeg har bare mærket det på egen krop, og på min hunds.. Det er i den grad nok for mig..

Men ejg tror det hele handler meget om hvilken familie man lever i.. Nu tror min mor på sådan nogle ting, og derfor frekommer det lettere for mig, end for folk der har forældre som kategorisk afviser alt spirituel snak Peace

Man bliver vel præget, men jeg har også altid været kritisk over for netop dette.. Lige indtil efter  denne hændelse!

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #66: 11 Apr 2009, 00:46 »

Hm altså vinterdepression ramte mig på samme måde som du beskriver VK .. Men jaa det vigtigste er du er dig selv igen Wink
Positiv, sjov og sprængfyldt med energi ! Det ka vi li' ! Opstemt
Om det er en ånd eller noget andet ska jeg ik gøre mig klog på Wink

Zone 43
Manager

« Svar #67: 11 Apr 2009, 00:48 »

Hvad så hvis man dør i 2025? Bliver man så "genfødt" samme år, eller kan man blive genfødt i 2082 eller 1919?

Det kan godt blive en smule svært, at blive genfødt i 1919, hvis han dør i 2025. Wink

Men pludseligt begyndte jeg at blive UNORMALT træt.. Jeg var sur hele tiden, træt dagen lang, uanset hvor tidligt jeg gik i seng, og mistede lyst til alting.. Har faktisk aldrig været så uoplagt i en så lang periode som jeg var der...

Havde en lignede periode sidste efterår. Det havde dog intet med spøgelser, ånder eller rummænd, at gøre i mit tilfælde. Det er jeg stensikker på. Smiley

Men jeg tror skam godt på et nyt liv efter døden, samt ånder.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

plutonium
Manager

« Svar #68: 11 Apr 2009, 00:50 »

Det kan godt blive en smule svært, at blive genfødt i 1919, hvis han dør i 2025. Wink

Gungner gjorde op med selve begrebet tid. Er det hele bare psyksisk indbildning? Eksisterer tiden overhovedet, eller er verden bare som den er osv.

Et skide godt indlæg fra ham, btw.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #69: 11 Apr 2009, 00:50 »

VK@
De ting han sagde, var det sådan meget åbne ting, der kunne tolkes på forskellige måder, eller var det specifikke episoder han hentydede til?

Fx, der vil ske noget med din søns humør (åbent), eller din søns humør vil blive præget i en negativ retning grundet den grimme lugt i hjørnet af hans værelse (specifik)?

I øvrigt har jeg et meget, meget interessant link: http://www.bolius.dk/nyheder/artikel/skimmelsvampe-afgiver-flere-giftstoffer/
Skimmelsvamp symptomer: hovedpine, træthed, koncentrationsbesvæ r mm.

EDIT: Arrrghh, Spez kom før mig med teorien Opstemt
Han fortæller om ting der ville ske inden for en bestemt årrække og det er sket.. Han kunne f.eks se at jeg dengang jeg gik i 9 klasse ville komme på gym selvom. Noget jeg på daværende tidspunkt aldrig kunne drømme om det...

Som sagt.. Vi fik vores lejlighed tjekket for sådan nogle ting inden vi flyttede ind.. Og ja det kan komme og gå..

Men sjovt at det går ca 1 til 2 dage efter at vi gjorde det.. Så efter at jeg havde haft det lort i en måned..

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #70: 11 Apr 2009, 00:52 »

Havde en lignede periode sidste efterår. Det havde dog intet med spøgelser, ånder eller rummænd, at gøre i mit tilfælde. Det er jeg stensikker på. Smiley

Det har jeg hver vinter, og jeg er aldrig helt mig selv.. Men det hjælper altid for mig at gå tidligt i seng så har jeg alle mine dage været frisk dagen efter.. Det hjalp ikke engang.. Jeg var TØMT uanset hvad jeg gjorde...

Det har jeg aldrig prøvet før, og samtidigt med lugten, og det at det forsvinder en til to dage efter at vi brugte metoden gør at jeg ik kan andet end at tro på det!

Cool

BenMusalho
Gæst

« Svar #71: 11 Apr 2009, 00:53 »

Måske. Men man ved jo aldrig, hvor livet (eller døden) fører en hen.. Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #72: 11 Apr 2009, 00:53 »

Skimmelsvamp kan faktisk godt komme i gå. Jeg havde tit dage hvor jeg var fuldstændig smadret når jeg vågnede. Men der kunne gå måneder i mellem, alt efter hvor meget luftfugtighed vi havde i lejligheden og i vejret udenfor.

Har vidst svaret nogenlunde på det i de andre indlæg, eller Peace ?

Bare så du ikke tror at jeg har glemt dig Wink

Cool

Zone 43
Manager

« Svar #73: 11 Apr 2009, 00:56 »

Gungner gjorde op med selve begrebet tid. Er det hele bare psyksisk indbildning? Eksisterer tiden overhovedet, eller er verden bare som den er osv.

Et skide godt indlæg fra ham, btw.

Well, læste det nu som om, at X, for at kalde personen det i denne sammenhæng, dødede i 2025 (nutiden) og bliver genfødt i 1919 (fortiden) Smiley

Det har jeg hver vinter, og jeg er aldrig helt mig selv.. Men det hjælper altid for mig at gå tidligt i seng så har jeg alle mine dage været frisk dagen efter.. Det hjalp ikke engang.. Jeg var TØMT uanset hvad jeg gjorde...

Det har jeg aldrig prøvet før, og samtidigt med lugten, og det at det forsvinder en til to dage efter at vi brugte metoden gør at jeg ik kan andet end at tro på det!

Det lyder som en ubehagelig oplevelse, vk. Ubeslutsom

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

plutonium
Manager

« Svar #74: 11 Apr 2009, 00:57 »

Well, læste det nu som om, at X, for at kalde personen det i denne sammenhæng, dødede i 2025 (nutiden) og bliver genfødt i 1919 (fortiden) Smiley

Sådan skal det også læses! Som sagt, så gør det op med tiden. Der er ingen tid, blot en tilstand. På sin (langt ude) vis giver det tanker om dimensioner, hvor flere tider finder sted på et og samme tidspunkt. Et paradoks, så at sige, da man således kan blive sin egen forfader  Peace

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010