home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 341 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?  (Læst 31298 gange)
LosBlancos26
Gæst
 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #75: 12 Jun 2010, 22:12 »

Østrig på grund af de helt ufattelige omgivelser, i den sammenhæng kan jeg også nævne Schweiz.

Spanien, Frankrig og Italien på grund af kulturen, klimaet, menneskerne og for at lære nye sprog  Peace
- dog ville det også være cool, at bo i London og Berlin i en periode  Smiley
Logged

simo823k
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #76: 12 Jun 2010, 22:18 »

Jeg er fuldstændig enig med Los Blancos. Spændende lande og storbyer at opleve Opstemt
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #77: 25 Jul 2013, 18:08 »

Der er da ikke nogen by der hedder Deportivo?

Selv kunne jeg godt tænke mig at bo i Spanien. Valencia er nok drømmebyen både fordi jeg blev småglad for byen efter en god guide i PLAYER, så er der jo et fodboldhold jeg synes forholdsvis godt om og så virker byen med sine 1 mio. indbyggere også til at have med at gøre. Både Barcelona og Madrid bliver nok en smule for store til mig. Ellers ville det jo være fantastisk at bo i Liverpool og have sæsonkort til The Kop. Thumbs Up

EDIT: Troede Barcelona havde omkring 5 mio. indbyggere, men fandt ud af, at den ikke er ret meget større end Valencia. Opstemt Tror jeg gør mit valg, om hvor jeg vil bo, når jeg har været i begge byer. Peace
Her fire år senere, så har jeg netop fået job i Málaga og skal bo- og arbejde der i et år til halvandet år! Opstemt
Logged

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #78: 25 Jul 2013, 18:47 »

Her fire år senere, så har jeg netop fået job i Málaga og skal bo- og arbejde der i et år til halvandet år! Opstemt

Det lyder dejligt.  Thumbs Up

Jeg ville selv gerne bo i San Diego på et tidspunkt, fantastisk sted!  Opstemt
Logged

Neal Caffrey!

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #79: 25 Jul 2013, 18:49 »

Verona, Italien.

Kåret til verdens roligste by, og så har jeg været der en enkelt gang, og det er simpelthen en så smuk og stille by.
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #80: 25 Jul 2013, 18:54 »

Her fire år senere, så har jeg netop fået job i Málaga og skal bo- og arbejde der i et år til halvandet år! Opstemt

Fantastisk by! Jeg var på ferie dernede i starten af juli, men jeg håber du kan li' varme... For ellers bliver det en lang sommer! Jeg er normalt ret god til varme, men grundet temperaturen og larmen fra den million (give or take) kommunalarbejdere der holder byen ren om natten, havde jeg problemer med at sove... Om natten, hvor det var nogenlunde behageligt, larmede de og om morgnen, hvor de far gået hjem, bagte solen. Men tillykke med det. Det lyder super spændende. Hvad skal du lave dernede?

PS. Der findes en bar, hvor de har en meter-høj Fisk-flaske stående og et dansk flag hængende. For 6½-7 € kan man få en spand med alkohol... Opstemt
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #81: 25 Jul 2013, 19:09 »

Der er mange byer jeg godt kunne se sig mig selv bo. Men næppe nogen af dem, der faktisk vil blive min bopæl!

Edinburgh er simpelthen den ideelle storby efter min mening. Der bor mange mennesker, men alligevel er der en afslappet næsten landsbyagtig stemning, når man går gennem den gamle bydels The Royal Mile. At der så også er Tattoo hvert år gør det ikke værre. Og at det ligger i Skotland, hvor jeg både elsker dialekten og kulturen, tryllebinder mig endnu mere. Derudover er jeg whisky-entusiast, så det ville ikke gøre noget at bo i landet med livets vand!

Amsterdam er en anden by, jeg har et godt øje til. På mange måder minder hollændere om danskere af sind, og jeg tror jeg ville have utroligt let ved at falde til der. Dejlige åbne mennesker og en masse spændende kultur i en flot by. Helt sikkert også et sted jeg gerne vil besøge igen og igen.

Firenze. Nå ja, ikke en by, men snarere et område. Jeg har ferieret rigtig meget i Italien, og er så afgjort skabsitaliener. Jeg elsker sproget, synes lokalbefolkningen er hyggelig og generelt ville jeg elske at udforske al den kultur der er i det område. Jeg tror ikke det vil være muligt for mig at blive træt af Italien, selvom man uden tvivl skulle vænne sig til deres politiske system!

København er ganske vist ikke eksotisk, men jeg kan virkelig godt lide vores dejlige Hovedstad. Nok mere bestemt Frederiksberg, hvor jeg pt har bopæl. Jeg kunne sagtens se mig selv bo i en af villaerne på Frederiksberg, men jeg tror ikke det kommer til at ske, for jeg vil ikke have lyst til at opfostre børn her. Der vil jeg hellere ud i forstæderne, og det har nok noget at gøre med, at jeg selv er opvokset i Kokkedal i Nordsjælland. Dog vil jeg hellere til Hillerød, hvor min familie boede da jeg var helt lille. Det er en virkelig dejlig by, og hvis jeg bliver i Danmark hele livet, så kunne jeg sagtens se mig selv bo dér.

Men det skulle ikke undre mig, om jeg fandt en jysk pige herinde på studiet, og der er jeg ikke mere bundet, end at jeg nok godt kunne lokkes til Jylland, hvis hun ikke ville bosætte sig i Storkøbenhavn. Men står det til mig, så bliver jeg på Sjælland Smiley
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #82: 25 Jul 2013, 19:24 »

Eneste land jeg ville kunne se mig se bo i, udover Danmark, ville nok være Spanien. Har været der nogle gange og elsker klimaet, kulturen, maden og sporten. Dunno hvilken by at det ville være, har været i Madrid, Barcelona og Sevilla indtil videre og alle 3 byer er allesammen ret forskellige, men kan dog bedst lide Madrid, fordi at den har ldit mere at byde på. Så det må nok være Madrid. Derudover kan jeg også snakke spansk til husbehov, hvilket selvfølgelig bare er et plus, da jeg ville kunne udvikle det ret hurtigt derfra.

Nu hvor jeg tænker over det, kunne jeg også godt tænke mig at bo i USA og nok helst en by som Chicago eller San Francisco. Jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg har altid været lidt fascineret af USA (nanvligt igennem det sport, jeg har set, men også massere af andre ting) og alt den storhed, som er forbundet dermed. Jeg kunne ikke tænke mig at bo i sydstaterne, så byer som Chicago og SF ville være nice
Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #83: 25 Jul 2013, 19:27 »

Her fire år senere, så har jeg netop fået job i Málaga og skal bo- og arbejde der i et år til halvandet år! Opstemt
Tillykke! Hvad har du faaet job som?
Personligt befinder jeg mig faktisk selv i Malaga, hvor jeg dog tager hjem i morgen. Det er dog en rigtig fin by. Smiley
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #84: 25 Jul 2013, 19:28 »

Jeg kunne ikke tænke mig at bo i sydstaterne, så byer som Chicago og SF ville være nice
WHAT?!??!

Hvis man først flytter til USA, så må det squ da være fordi man vil over til et mere eller mindre lovløst samfund, istedet for alle de regler der er i DK. Så Sydstaterne er squ da hvor man skal være Tunge Ellers skulle det være fordi man har en drøm om at blive kendt, også ville det være LA eller NY der ville være de rigtige valg, alt efter hvad man vil være kendt for.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #85: 25 Jul 2013, 19:30 »

Skulle jeg bo i USA ville Fairbanks,Alaska være mit førstevalg, efterfulgt af Seattle og Anaheim.
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #86: 25 Jul 2013, 19:32 »

Både at der en smule for varmt og det faktum, at det nok bliver lidt for konservativt dernede. Jeg ville langt hellere bo længere nordpå, hvis jeg skulle bo i USA. Ville f.eks. slet ikke kunne se mig selv bo i San Antonio, Oklahoma eller Dallas (selvom det kunne være ret sjovt at bo i Oklahoma, når de har et vanvittigt basket-hold)
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #87: 25 Jul 2013, 19:34 »

PS. Der findes en bar, hvor de har en meter-høj Fisk-flaske stående og et dansk flag hængende. For 6½-7 € kan man få en spand med alkohol... Opstemt

Så vidt jeg ved så er alkohol jo ingenting værd i Spanien ligenu, grundet finans krisen. Så hvis du er i bar, får du et glas med alkohol og et glas med Cola, også er det bare at blande op så det smager ordentligt.

Gungner Alaska kunne også være fedt Wink

Men jeg tror ikke jeg vil kunne trives i NY, den er squ alt for stor, og man bor alt for tæt. San Francisco ville heller ikke være mig, i USA er det jo næsten kun bøsserne der bor der. (Eller det er ihf. hvad en fra Texas vil sige Peace)

Men for at være helt ærlig, tror jeg ikke jeg kommer til at bo i USA. Ellers skulle det være fordi jeg slog igennem som skuespiller, og blev mere eller mindre nød til at bo i LA.

« Seneste Redigering: 25 Jul 2013, 19:37 af Spardle » Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #88: 25 Jul 2013, 19:42 »

Kun bøsserne der bor i San Francisco? Lol  funny

Nok også et meget godt eksempel på, hvorfor jeg ikke gider at bo i Texas. White trash all over the place
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #89: 25 Jul 2013, 19:44 »

Kun bøsserne der bor i San Francisco? Lol  funny

Nok også et meget godt eksempel på, hvorfor jeg ikke gider at bo i Texas. White trash all over the place

HEY! Du glemmer mexicanerne/Hispanic, de er jo den vigtigste befolkningsgruppe hvad der angår det amerikanske landbrug. Da de er villige til at tage knap så gode job som de hvide kræve Wink
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010