home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 390 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint
Forfatter Emne: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?  (Læst 30946 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #90: 25 Jul 2013, 21:05 »

Fantastisk by! Jeg var på ferie dernede i starten af juli, men jeg håber du kan li' varme... For ellers bliver det en lang sommer! Jeg er normalt ret god til varme, men grundet temperaturen og larmen fra den million (give or take) kommunalarbejdere der holder byen ren om natten, havde jeg problemer med at sove... Om natten, hvor det var nogenlunde behageligt, larmede de og om morgnen, hvor de far gået hjem, bagte solen. Men tillykke med det. Det lyder super spændende. Hvad skal du lave dernede?

PS. Der findes en bar, hvor de har en meter-høj Fisk-flaske stående og et dansk flag hængende. For 6½-7 € kan man få en spand med alkohol... Opstemt
Jeg er rigtig god til varme, så der er jeg ikke bekymret! Haha, den bar skal jeg da finde, men siden jeg skal arbejde for et dansk firma, så går jeg ud fra, at de formentlig kender den! Jeg skal være telefonsælger.
Tillykke! Hvad har du faaet job som?
Personligt befinder jeg mig faktisk selv i Malaga, hvor jeg dog tager hjem i morgen. Det er dog en rigtig fin by. Smiley
Telefonsælger! Fedt, jeg har aldrig været der selv, så jeg er enormt spændt på at komme derned. Jeg har hørt rigtig godt om byen! Opstemt
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #91: 25 Jul 2013, 21:09 »

Jeg arbejdede selv i Malaga i et år for snart 3 år siden. Rigtig dejlig og varm by.
Fra havnen kan du på en klar solrig dag se Afrika i det fjerne Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #92: 25 Jul 2013, 21:53 »

Her fire år senere, så har jeg netop fået job i Málaga og skal bo- og arbejde der i et år til halvandet år! Opstemt

Sweet! Regner med du inviterer til fifa og la liga bold, når der er vinterpause herhjemme. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Micks
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #93: 26 Jul 2013, 10:08 »

Well, jeg kan anbefale Malta til alle herinde. Jeg har boet hernede siden Januar nu. Og det er et rigtig dejligt sted, og et rigtig godt sted hvad angaar jobs til os danskere.

Malteserne er ikke det mest flinke folkefaerd, men det betyder ikke saa meget da der er rigtig mange italiensk ejede restauranter med mere.

Det er sindssygt varmt og fugtigt fra omkring April maaned til og med September. Derefter daler temperaturen en smule og maanederne derefter vil det vaere omkring 20/25 hvor i sommermaanederne vi rammer og er paa omkring 30/35 lige nu.

Danmark skal som bekendt spille her paa Malta om en maanedstid i VM/kvalen, og det bliver rigtig fedt at se alle danskerne hernede samle sig og tage paa stadion Smiley
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #94: 26 Jul 2013, 13:39 »

Barcelona. Uden tvivl. Der er alt hvad jeg har brug for. Byen er ikke for lille, men er omvendt heller ikke nogen anden New York. Havet har du lige foran dig, så det er let at tage på stranden om sommeren. Der er ikke langt til forbandet lækkert cykelterræn, hvilket også ville være vigtigt for mig. Og så ville jeg selvfølgelig kunne tage på stadion hver gang der var en hjemmekamp.

Derudover er der dog en helt masse andre byer, som jeg også er smaskforelsket i. Chicago er fantastisk dejlig. Det samme er Berlin, som nok er det mest realistiske for mig i øjeblikket, hvis jeg skulle flytte ud af landet. Toscana er også en personlig favorit, om så det er oppe nordpå omkring Firenze eller helt nede ved Ortobello i den sydlige del. Der er fantastisk over det hele. Derudover er Østrig og Schweiz også ufatteligt tiltalende for mig. Jeg elsker det bjergrige og utæmmede terræn.
« Seneste Redigering: 26 Jul 2013, 13:44 af Batigol » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #95: 26 Jul 2013, 14:45 »

Jeg arbejdede selv i Malaga i et år for snart 3 år siden. Rigtig dejlig og varm by.
Fra havnen kan du på en klar solrig dag se Afrika i det fjerne Smiley
Som hvad? Smiley Og hvilket firma?
Sweet! Regner med du inviterer til fifa og la liga bold, når der er vinterpause herhjemme. Thumbs Up
Hvis i kommer ned, så ja da! Thumbs Up
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #96: 26 Jul 2013, 15:36 »

Er det ved TM Partner?
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #97: 26 Jul 2013, 16:13 »

Er det ved TM Partner?
Hvis det er mig du spørger, så er det Mcphone.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #98: 26 Jul 2013, 20:34 »

Hvis i kommer ned, så ja da! Thumbs Up

Du ringer bare. Burde ikke være så svært at få de første 3-4 mand afsted. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Gungner
Gæst
 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #99: 26 Jul 2013, 21:38 »

Jeg er også klar!
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #100: 14 Dec 2013, 13:31 »

Kun bøsserne der bor i San Francisco? Lol  funny

Nok også et meget godt eksempel på, hvorfor jeg ikke gider at bo i Texas. White trash all over the place

Som der engang blev citeret i en tv-serie (tror det var Frasier):
"San Francisco is Heaven for a straight man!"

Så flyt du bare dertil... Der scorer du damer for vildt!  Hævet Øjenbryn
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvor ville du helst bo?? Hvor kunne du se dig selv bo?
« Svar #101: 09 Feb 2014, 15:32 »

Ellers lyder Morelia i Mexico som et rigtigt dejligt sted.
Der ville jeg gerne bo...
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010