home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:20:12 warmon Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 277 Gæster Online.

Indlæg: 1132738 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Så langt er jeg
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Så langt er jeg  (Læst 34829 gange)
freshy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvor langt er i...
« Svar #75: 25 Jun 2009, 21:34 »

så jeg begyndt på år 2019 Opstemt
Logged


naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvor langt er i...
« Svar #76: 25 Jun 2009, 21:35 »

Jeg er snart i 2028

EDIT: Lige nu er jegi Almería, i kan kigge i min blog hvilke hold jeg har været  crazy
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvor langt er i...
« Svar #77: 25 Jun 2009, 21:37 »

Godt nok i fm 08, men jeg er i 2027 med wolfsburg Peace

Har spillet på det spil siden november 07 Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

sindsygt
Gæst
 
Sv: Hvor langt er i...
« Svar #78: 25 Jun 2009, 21:44 »

Godt nok i fm 08, men jeg er i 2027 med wolfsburg Peace

Har spillet på det spil siden november 07 Opstemt
Har du været i Wilfsburg i alle årene? Smiley
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvor langt er i...
« Svar #79: 25 Jun 2009, 21:45 »

Nej startede som nürnberg men de forventede et mesterskab inden for to år, med lorte trup og næsten ingen penge.. flot xD..
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvor langt er i...
« Svar #80: 25 Jun 2009, 21:52 »

er nået til sæsonen 2024/2025. Jeg er lige blevet ansat i Bayern. Jeg har vundet alt hvad man kan vinde, mangler kun den tyske liga og SAS Ligaen, så har jeg vundet alle de største ligaer i mit spil, altså Italien, England, Spanien, Holland. Samtidig har jeg vundet VM, EM og CC med England. Jeg fører Hall of fame. Der er kommet en masse fede spillere når man er så langt fremme Opstemt
Logged

Hala Madrid!

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvor langt er i...
« Svar #81: 25 Jun 2009, 21:58 »

Jeg er nået til år 2013, mit hidtil længste save i min FM karriere, jeg har aldrig rigtig fundet motivationen til at blive ved med at spille det samme spil, men med det her save, har jeg bare lyst til at spille FM hele tiden xD

Jeg startede i Man Utd. i 2 år, Så skiftede jeg til Real Madrid og der var jeg i 1 år, derefter tog jeg til Roma i lidt over et halvt år, og jeg var manager i Frankrig da jeg var i Real til jeg sluttede i Roma. efter Roma skiftede jeg til HSV og var der i et halvt år, og nu er jeg i Manchester City og der forventer jeg at være i noget længere tid end de andre klubber, jeg skal mindst være i City i 2 år.

Jeg ved godt jeg er lidt af en klubluder, men jeg har syntes det var sjovere at få nye udfordringer hele tiden.

Min plan er at når Brøndby IF's jobsæde bliver ledigt, vil jeg ansøge om job der og hvis jeg får det, regner jeg med at være Brøndby til jeg er Verdens største klubhold, hvilket godt kan tage nogle år Grin
Logged

Boier
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvor langt er i...
« Svar #82: 25 Jun 2009, 22:00 »

Jeg er nået til år 2013, mit hidtil længste save i min FM karriere, jeg har aldrig rigtig fundet motivationen til at blive ved med at spille det samme spil, men med det her save, har jeg bare lyst til at spille FM hele tiden xD

Jeg startede i Man Utd. i 2 år, Så skiftede jeg til Real Madrid og der var jeg i 1 år, derefter tog jeg til Roma i lidt over et halvt år, og jeg var manager i Frankrig da jeg var i Real til jeg sluttede i Roma. efter Roma skiftede jeg til HSV og var der i et halvt år, og nu er jeg i Manchester City og der forventer jeg at være i noget længere tid end de andre klubber, jeg skal mindst være i City i 2 år.

Jeg ved godt jeg er lidt af en klubluder, men jeg har syntes det var sjovere at få nye udfordringer hele tiden.

Min plan er at når Brøndby IF's jobsæde bliver ledigt, vil jeg ansøge om job der og hvis jeg får det, regner jeg med at være Brøndby til jeg er Verdens største klubhold, hvilket godt kan tage nogle år Grin

Jeg ville passe på med ikke at give mig selv urealistiske ambitioner.
Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvor langt er i...
« Svar #83: 25 Jun 2009, 22:02 »

Jeg ville passe på med ikke at give mig selv urealistiske ambitioner.

Ja det var sjovt  Wink ej ved godt det kommer til at tage lang tid, men tror på det kan lade sig gøre, ellers vi jeg ikke tage sådan en udfordring Peace
Logged

Boier
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvor langt er i...
« Svar #84: 25 Jun 2009, 22:04 »

Ja det var sjovt  Wink ej ved godt det kommer til at tage lang tid, men tror på det kan lade sig gøre, ellers vi jeg ikke tage sådan en udfordring Peace

"tid" er ikke den korekte betegnelse. "Lysår" er det mest passende, hvis du absolut tror helt og fast på det, selvom du nok er Sankt Hans materiale...
Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvor langt er i...
« Svar #85: 25 Jun 2009, 22:25 »

"tid" er ikke den korekte betegnelse. "Lysår" er det mest passende, hvis du absolut tror helt og fast på det, selvom du nok er Sankt Hans materiale...


Flot Rullende Øjne
Logged

Boier
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvor langt er i...
« Svar #86: 25 Jun 2009, 22:29 »



Flot Rullende Øjne

Og nej. Jeg kan ikke lide Brøndby  Wink
Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvor langt er i...
« Svar #87: 25 Jun 2009, 22:35 »

Og nej. Jeg kan ikke lide Brøndby  Wink

Kan du ikke Shockeret Troede fandme du var glødende Brøndby fan..
Logged

SebastianLyngsøe
Gæst
 
Sv: Så langt er jeg
« Svar #88: 25 Jun 2009, 22:52 »

Sæsonen 2009/2010:
F.C. Internazionale
Logged

Cactus
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Så langt er jeg
« Svar #89: 27 Jul 2009, 20:33 »

Så var det på tide at prøve noget helt nyt. Har gået død efter det ene hold efter det andet og faldt til sidst over et save game fra FMnorge.com hvor en bruger har spillet til år 2100 (altså nyt århundrede). Udfordringen i det er at lære en hel masse nye regens at kende og finde en lidt utraditionel klub at spille med.

Iøvrigt første gang jeg i det hele taget har passeret år 2020 i et spil.

Her er linket:
http://www.filefront.com/thankyou.php?f=13780117&k=e0c218b2ddf06aa7c7f9c6256c7f47906db62b62ceefd3a10dcacb9933872a82



 Thumbs Up Djævel
 
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010