home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 370 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Så langt er jeg
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint
Forfatter Emne: Så langt er jeg  (Læst 34279 gange)
Pepe
Gæst
 
Sv: Så langt er jeg
« Svar #105: 01 Aug 2009, 13:16 »

Hmm. Et malplaceret indlæg eller....?
Logged

LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Så langt er jeg
« Svar #106: 01 Aug 2009, 13:23 »

Er i april 2014 med Catania. Masse unge spillere fra Casppers potentiale-liste har udviklet sig utroligt meget, ikke bare på mit hold, men også på mange andre hold Smiley Hvis i vil have SS så skal i bare sige til Wink
« Seneste Redigering: 01 Aug 2009, 13:26 af LFC_Fisker » Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Så langt er jeg
« Svar #107: 01 Aug 2009, 13:38 »

Jeg har da også et langt spil, jeg vil dele med jer. Fiorentina er holdet, og året er 2024. Jeg har vundet alt, hvad der var at vinde, og mit hold er det bedste i verden. Min økonomi er aldeles god, og mine spillere er verdensklasse over hele linjen. De fleste regens.

Jeg strandede et øjeblik i år 2017, fordi jeg følte, at jeg havde opnået det hele, men jeg fortsatte. Og dette gav bonus i år 2020, hvor jeg fik et stadion opkaldt efter mig i Firenze - Madsens Idrætspark - med plads til 65000 mennesker. Det gav virkelig noget af lysten tilbage.

STADION+TRÆNINGSFACILITETER
KLUBINFORMATION
PERSONLIG INFORMATION
ØKONOMI MED MERE
Logged


coli1104
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Så langt er jeg
« Svar #108: 01 Aug 2009, 14:21 »

Jeg har da også et langt spil, jeg vil dele med jer. Fiorentina er holdet, og året er 2024. Jeg har vundet alt, hvad der var at vinde, og mit hold er det bedste i verden. Min økonomi er aldeles god, og mine spillere er verdensklasse over hele linjen. De fleste regens.

Jeg strandede et øjeblik i år 2017, fordi jeg følte, at jeg havde opnået det hele, men jeg fortsatte. Og dette gav bonus i år 2020, hvor jeg fik et stadion opkaldt efter mig i Firenze - Madsens Idrætspark - med plads til 65000 mennesker. Det gav virkelig noget af lysten tilbage.

STADION+TRÆNINGSFACILITETER
KLUBINFORMATION
PERSONLIG INFORMATION
ØKONOMI MED MERE



Fedt Save  Thumbs Up

Må man se start 11 ?? Smiley




Er selv lige gået igang med 3. sæson i et FCK save, vandt the Double i sæson 1 og 2, og har kun brugt danskere i hele savet Wink
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Så langt er jeg
« Svar #109: 01 Aug 2009, 14:41 »

Jeg har da også et langt spil, jeg vil dele med jer. Fiorentina er holdet, og året er 2024. Jeg har vundet alt, hvad der var at vinde, og mit hold er det bedste i verden. Min økonomi er aldeles god, og mine spillere er verdensklasse over hele linjen. De fleste regens.

Jeg strandede et øjeblik i år 2017, fordi jeg følte, at jeg havde opnået det hele, men jeg fortsatte. Og dette gav bonus i år 2020, hvor jeg fik et stadion opkaldt efter mig i Firenze - Madsens Idrætspark - med plads til 65000 mennesker. Det gav virkelig noget af lysten tilbage.

STADION+TRÆNINGSFACILITETER
KLUBINFORMATION
PERSONLIG INFORMATION
ØKONOMI MED MERE


Alt for fedt save mester Thumbs Up
Nice med dit Stadion, og du kan sgu snakke nogle sprog da Opstemt
Kunne man få ss af din bedste spiller?
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Så langt er jeg
« Svar #110: 01 Aug 2009, 14:55 »


Fedt Save  Thumbs Up

Må man se start 11 ?? Smiley


Alt for fedt save mester Thumbs Up
Nice med dit Stadion, og du kan sgu snakke nogle sprog da Opstemt
Kunne man få ss af din bedste spiller?
Ja, men der er nok ikke en eneste, du kender. Newgens hele bundet, men du må da gerne få den:

STARTELLEVER

Greco
Fusaro
Leadbitter


Ja, jeg har også været landstræner en del steder. Men det er mest på grund af min egoisme. Jeg interesserede mig ikke for nogle af holdene, men jeg ville bare have nogle sprog på cv'et. Smiley
Logged


coli1104
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Så langt er jeg
« Svar #111: 01 Aug 2009, 17:21 »

Ja okay kan godt se hvad du mener med hele bundet er newgens Peace Er Balotelli blevet vild? kan se du har ham på bænken
Logged

schöler/*-*
Gæst
 
Sv: Så langt er jeg
« Svar #112: 01 Aug 2009, 17:26 »

Nice at Mikkel Thygesen er manager for Midtjylland Wink
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Så langt er jeg
« Svar #113: 01 Aug 2009, 17:29 »

Ja, han var god, men er faldet i niveau med alderen. Men som du kan se, er han blevet en legende Smiley
Logged


Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Så langt er jeg
« Svar #114: 01 Aug 2009, 18:20 »

Er i 2010, næsten 2011, hvor jeg for tiden er arbejdsløs. Spillede først en halv sæson i FCM, hvor jeg blev fyret. Havde ellers lige fået Aquino til. Har så spillet med Søllerød-Vedbæk frem til September 2010, hvor jeg trak mig. Fik dem op i 1. Divisionen, hvor jeg undgik nedrykning. Nu leder jeg så efter en ny klub gerne i Sverige eller Norge, men det er ikke helt så let som jeg havde troet Smiley
Logged

former zoesuckins

schöler/*-*
Gæst
 
Sv: Så langt er jeg
« Svar #115: 01 Aug 2009, 18:30 »

Jeg er i december 2011, lige kommet til Schalke, efter en rigtig god tid i AaB, med 2 mesterskaber og 3 pokaltitler.
Logged

ScottLind
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Så langt er jeg
« Svar #116: 16 Aug 2009, 14:55 »

Er kun i min første sæson i AaB. Men jeg ligger nr. 1 i Sasligaen.

Top 3'en er:
1. AaB - 29 kampe - 65 point
2. FCM - 29 kampe - 57 point
3. Brøndby - 29 kampe - 49 point

Skuffede tidligt i Pokalen. Blev slået ud af Brøndby, i kvartfinalen..

Jeg kvalificerede mig til gruppespillet i CL, hvor jeg kom i gruppe med Arsenal, Roma og Celtic. Endte som nr. 3 i gruppe, som jeg syntes er ganske godt gået. Er så i Europa League, hvor jeg har slået følgende klubber ud: Paris Saint-Germain (3-2 i alt), Dortmund (3-2 i alt) og Tottenham (6-3 i alt) - er så i semifinalen mod Udinese, hvor de vandt første kamp 3-2, hvor jeg var på udebane. Vil sige jeg har gjort en rigtig godt stykke arbejde Smiley Regner med, at kommer i Europa League-finalen, men dog ikke at vinde den (skal enten møde Juventus eller Milan).

Vil lige tilføje, at efter jeg røg ud af CL, så anmodede både Zenit og CSKA Moskva om en venskabskamp. Vandt 4-1 over CSKA Moskva og 8-3 over Zenit.

Er ganske tilfreds Opstemt

Vil lige opdatere min og sige, at jeg endte i straffesparkskonkur rence mod Milan efter 0-0, efter forlænget spilletid Opstemt Jeg er selv MEGET overrasket!!
Jeg vandt Opstemt
« Seneste Redigering: 17 Aug 2009, 19:35 af ScottLind » Logged

AaB, Atlético de Madrid, Manchester United
- Rød hele vejen igennem!

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Så langt er jeg
« Svar #117: 16 Aug 2009, 16:39 »

Er i år 2014

OB -> Feyenoord -> Elfenbenskysten -> Valencia -> Danmark -> Chelsea

Titler:

OB - Ingen

Feyenoord - 1 mesterskab.

Elfenbenskysten - VM 2010 mestre.

Valencia - 1 mesterskab.

Danmark - Ingen

Chelsea - FA Cup 1 gang vinder.
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010