Hvad så med din Zaragoza blog er den så også død?
Ja det er den desværre.. jeg har faktisk lidt et par updates til, som jeg ville poste efter blogkonkurrencen..
Eeeeej
Nu har jeg godt nok ikke haft tid til at kommentere hver gang, og ofte har jeg måtte læse 2-3 updates samtidig, men jeg har trods alt fulgt med. Er virkelig ked af det på dine vegne, da det virkede til at kunne blive en ligeså god blog som sidste år.
Nej det ved jeg - men jeg ved du har været i kullissen, som du som regel er ved mine blogs..
Tak for medfølelsen Lars..
Men tak for de flotte ord
Æv, det var da træls med sådan en rådden virus
Du var ellers godt på vej til at bygge noget stort op i Rovers, mega ærgerligt at det må slutte på denne måde
Jep det er pissesurt..
Ja og jeg var endda et par updates foran.. 6. plads i Premier League samt semifinaler i både UEFA & FA Cuppen..
Øv for en nedtur
hørt hørt
Aaaaaaargh! Nu er det tæt på jeg siger RØV!
Ærgerligt at du skulle "tabe" på den måde...
Igen hørt hørt
Ja det er lidt en rådden måde at "ryge ud" på.. men såen er livet..
Skide virus. Sgu meget ærgeligt Jimmy. Håber du fortsætter med lysten til FM. Kan du ikke ligge dit save over på en usb ting og så installere FM igen og patch og alt det og så genindlæse den vej?
Nej AFC.. Alt på min computer er væk.. desværre.. men jeg leger lidt med ideen om en blog engang i maj måned.. men det er stadig bare en idé..
Som han siger AFC er spillet helt slette, desværre.
- ville også selv gerne høre mere om dit eventyr i England.
jepper
Læs metsus kommentar
Ej hvor er det dog ærgeligt og irriterende! Pisse ærgeligt at du ikke kunne redde dit spil og spille videre! For det er virkelig en god blog det her! Irriterende at vi ikke fik set hvor langt du nåede i Europa, for det var meget spændene at læse om! Håber meget på at se dig igen næste år og så må vi ikke håbe at der kommer endnu en virus og ødelægger dit spil igen, men en rigtig god blog du har her!
Ja nemlig ja
Jeg kunne desværre ikke redde noget..
Det er træls - men læs min kommentar til Metsu -> der afslører det jeg ved..
Det kunne da godt tænkes.. vi får se.. jeg pusler lidt med en idé til en blog, som kommer i maj, hvis den kommer
NEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
Den her blog er den eneste som jeg har fulgt 100% nonstop, du havde min stemme :/
Hørt
Det er jeg glad for at høre.. håber du sender den stemme videre til en af de blogs som holder konkurrencen ud og fortjener sejren
My words exactly. Jeg synes det er så drøn ærgerligt for dig. Så frem til at læse videre om Blackburns bedrifter i Europa og i Premier League
En super nederen måde at forlade en konkurrence på. Føler virkelig med dig
jeg er også i ret dårligt humør, men jeg kigger fremad.. tjek mit svar til Metsu
Jepper.. Øvvv
Tror jeg har svaret for de fleste.
Tak for det