home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 289 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  Breakdown - Blackburn (lukket)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Breakdown - Blackburn (lukket)  (Læst 35157 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Breakdown - Blackburn (lukket)
« : 01 Apr 2009, 15:46 »


1| Intro - Blackburn

Stort tak til superpew for banner Thumbs Up



Siden den tidligere Manchester United-stjerne Mark Hughes forlod Blackburn til fordel for nyrige Manchester City har der været uro i krogene og hans fire år i klubben har sat dybe spor i den gamle klub. Interne magtkampe i bestyrelsen har ført til desperate ansættelser af de forkerte trænertyper og den indre uro er så småt ved at påvirke spillertruppen, som har brug for klarhed og ikke mindst en ny træner. De har brug for en leder, som kan lede dem i forsøget på at opnå den ottendeplads i Premier League, som medierne forventer dem at ende på. Ledelsens desperate forsøg på at finde en afløser har resulteret i to hurtige ansættelser af Paul Ince og derefter Sam Allardyce, men begge er efter kort tid blev fyret. Ingen af de to har, kunne finde sig til rette i alt uroen og nu åbner bestyrelsesformand John Willams’ sit kontor for afholde jobsamtaler.

Flere engelske medier skriver i dag om mulige afløsere for ”Big Sam” og The Sun har udarbejdet følgende liste, som har Steve McClaren og Graeme Souness som storfavoritter:

Steve McClaren er tidligere engelsk landstræner, tidligere assistent for Sir Alex Ferguson og hans fem år i Middlesbrough gør han til en af topkandidaterne til det ledige sæde i Blackburn. Største minus for McClaren er han for under en måned siden skrev under med hollandske Twente, som han skal forsøge at spille i Champions League. John Williams skulle eftersignende være rejst til Holland for at overbevise McClaren om at det allerede efter så kort tid i Holland er på tide at vende hjem til det engelske. Derudover har en kilde tæt på klubben udtalt, at Blackburn vil strække sig langt for at få McClarend underskrift.

Graeme Souness har tidligere stået i spidsen for Blackburn fra 2000 til 2004 og den 55-årige skotte er en af storfavoritterne til jobbet. Souness er velkendt i klubben af både spillere, trænerstab og ikke mindst fansene, som stadig ikke har glemt at han fik holdet tilbage i Premier League, hvor han også sikrede en ottendeplads, en sjetteplads og en femtendeplads. Han kender som bekendt klubben ud og ind og da han er ledig på markedet er han uden tvivl én af de kandidater, som skal til samtale.

Henning Berg spillede for Blackburn fra 1993 til 1997 og fra 2000 til 2003, hvor det blev til i alt 233 førsteholdskampe for den norske forsvarsspiller. Han har stået i spidsen for Lyn Oslo i tre år inden han i løbet af 2008 skrev under med Lillestrøm, som han skal stå i spidsen for de næste par år. Blackburns største problem vedrørende Berg er om Lillestrøm er villige til at slippe deres nye træner så kort tid efter ansættelsen.

Alan Shearer har tidligere afvist jobbet, men bestyrelsesformand John Williams skulle være vild efter at få den tidligere landsholdsspiller til klubben. Alan Shearer arbejder i øjeblikket som ekspertkommentar for BBC sports, hvilket er et job, som han eftersignede skulle være meget glad for. Han har som bekendt afvist både Newcastle og Blackburns tilbud om managerjobs, men Blackburn har endnu ikke opgivet drømmen om at få en af klubbens mest scorede spiller gennem tiderne til klubben, som manager.

Frank Rijkaard har en glorværdig karriere bag sig som spiller og den 45-årige hollænder har været arbejdsløs siden fyringen i Barcelona. Rijkaard er et yderst spændende emne for mange klubber og Blackburn største problem må siges at være klubbens størrelse. Klubbens fans er meget interesseret i at få sådan et stort navn til klubben og i så fald vil han være den første ikke-britiske træner siden klubbens grundlæggelse. 

Steve McClaren *****
Graeme Souness *****
Henning Berg *****
Alan Shearer *****
Frank Rijkaard *****



Velkommen til min blog om Blackburn Rovers

- Arte et labore -



Patch 9.3.0

Valgte Ligaer: Barclays Premier League, The Coca-Cola Championship, Lique 1, Eredivsie, Serie A, Liga Sagres, Bank of Scotland Premier League, LIGA BBVA og Bundesligaen.
« Seneste Redigering: 15 Apr 2009, 10:01 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Pokalskabet & Updates
« Svar #1: 01 Apr 2009, 15:47 »


08/09 Blackburn Roverr
- 4. runde i Carling Cuppen (2-0 nederlag til Sheffield United)
- 6. runde i FA Cuppen (2-1 nederlag til West Bromwich)
- 7'er i Premier League

09/10 Blackburn Rovers
- Kvartfinalen i Carling Cuppen (3-1 nederlag til Bolton)
- FA Cuppen??
- UEFA Cuppen??
- Premier League??




1| Intro
2| Den nye træner
3| Transfers
4| Venskabskampe
5| På det jævne
6| Januar
7| Gamst - Part One
8| Gamst - Part Two
9| Succes
10| Mange penge
11| Truppen anno 09/10
12| De Europæiske helte
13| Arte
14| Halvvejs
15| Januar Transfers
« Seneste Redigering: 14 Apr 2009, 21:02 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: 1| Intro - Blackburn
« Svar #2: 01 Apr 2009, 16:00 »

Udmærket indledning.Ser frem til at følge Santa og drengene i premier league.

Mesteren er i gang.....
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 1| Intro - Blackburn
« Svar #3: 01 Apr 2009, 17:05 »

Rigtig fin intro, glæder mig til at læse mere Smiley
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1| Intro - Blackburn
« Svar #4: 01 Apr 2009, 17:19 »

God intro, glæder mig til at følge din vej i PL Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: 1| Intro - Blackburn
« Svar #5: 01 Apr 2009, 19:12 »

det er altid rigtig spændene med en blog fra din side gimmy og vil helt sikkert også følge den her (det er efterhånden mange blogs man skal følge med i). Glæder mig til mere
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1| Intro - Blackburn
« Svar #6: 01 Apr 2009, 19:39 »

Sætter alle penge på gode gamle Henning Berg. Wink
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1| Intro - Blackburn
« Svar #7: 01 Apr 2009, 19:50 »

Du er min favorit blogskriver kan jeg lige så godt sige Jimmy. Jeg håber virkelig du genvinder blogkonkurrencen i år og jeg tror såmen også du gør det, hvis du kan holde blogniveauet ligesom du plejer. Så skal det nok give gevinst. En rigtig god start Jimmy. Blackburn skal nok blive spændende at høre om og de har da også spændende spillere. En god lille detalje med managerjagten. Jeg håber og satser mine penge på Steve McClaren.

Men glæder mig til at høre mere Jimmy. Fortsæt endelig!

PS. Kan godt give en hånd med til grafik, hvis det er! Thumbs Up
Logged

mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 1| Intro - Blackburn
« Svar #8: 01 Apr 2009, 21:49 »

Og så er min favorit på banen  Thumbs Up. Glæder mig til at følge den Wink. Dette er blog nummer to jeg følger  Peace
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1| Intro - Blackburn
« Svar #9: 01 Apr 2009, 22:37 »

Udmærket indledning.Ser frem til at følge Santa og drengene i premier league.

Mesteren er i gang.....

Mange tak Alfster Thumbs Up Det gør jeg også.. hehe Peace

Ja det kan man da godt sige.. Peace

Rigtig fin intro, glæder mig til at læse mere Smiley

Tak skal du have.. Det er jeg glad for at høre Thumbs Up

God intro, glæder mig til at følge din vej i PL Smiley

Takker - er jeg glad for at høre.. det bliver dog ikke min vej - men en af de ovenstående trænere.. Peace

det er altid rigtig spændene med en blog fra din side gimmy og vil helt sikkert også følge den her (det er efterhånden mange blogs man skal følge med i). Glæder mig til mere

Du siger det selv - der er mange blogs at følge med i og derfor er jeg beæret over at du vælger at følge med i min.. tak for det.. Det er jeg glad for at høre Thumbs Up

Sætter alle penge på gode gamle Henning Berg. Wink

Hvor mange penge drejer det sig om? hehe Peace

Du er min favorit blogskriver kan jeg lige så godt sige Jimmy. Jeg håber virkelig du genvinder blogkonkurrencen i år og jeg tror såmen også du gør det, hvis du kan holde blogniveauet ligesom du plejer. Så skal det nok give gevinst. En rigtig god start Jimmy. Blackburn skal nok blive spændende at høre om og de har da også spændende spillere. En god lille detalje med managerjagten. Jeg håber og satser mine penge på Steve McClaren.

Men glæder mig til at høre mere Jimmy. Fortsæt endelig!

PS. Kan godt give en hånd med til grafik, hvis det er! Thumbs Up

Tak for de flotte ord AFC - det betyder virkelig meget for mig.. Uhh det er da værd at håbe på, men der er mange spændende blogs i år (det var der også sidste år), men nu får vi se.. jeg regner ikke selv med noget.. Bare jeg bliver tilfreds med bloggen er det skam fint nok.. Thumbs Up

Tak for det.. Det er nemlig et meget spændende hold.. faktisk mere spændende end jeg lige gik og troede..  Peace Igen her er jeg nød til at spørge hvor mange penge det drejer sig om.. hehe Peace

Og så er min favorit på banen  Thumbs Up. Glæder mig til at følge den Wink. Dette er blog nummer to jeg følger  Peace

Tak for det - er jeg glad for at høre x2.. Vil du løfte sløret for hvad blog nummer et er?



UPDATE indenfor tyve minutter.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1| Intro - Blackburn
« Svar #10: 01 Apr 2009, 22:45 »

Lyder godt! men den kan jeg desværre først læse imorgen, da jeg smutter i seng Smiley

EDIT: Har forresten glemt at sige at det er noget rigtig flot grafik du har fået lavet!  Thumbs Up
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 1| Intro - Blackburn
« Svar #11: 01 Apr 2009, 22:46 »

John spurs's AGF blog. Men du er forste priotet. Wink
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 1| Intro - Blackburn
« Svar #12: 01 Apr 2009, 22:57 »

Lyder godt! men den kan jeg desværre først læse imorgen, da jeg smutter i seng Smiley

EDIT: Har forresten glemt at sige at det er noget rigtig flot grafik du har fået lavet!  Thumbs Up

Den kommer om lidt mester.. hehe.. du kan lige nå den som godnat læsning Thumbs Up

Det er skam ikke mig.. eller jo noget af det.. Men Bannere er lavet af superpew & Newton Heath..  Thumbs Up

John spurs's AGF blog. Men du er forste priotet. Wink

Den ser skam også meget lovende ud.. tak tak Thumbs Up Hævet Øjenbryn
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
2| Den nye træner - Blackburn
« Svar #13: 01 Apr 2009, 22:58 »


2| Den nye træner - Blackburn

Mange tak til Newton Heath for banner Thumbs Up



08.07.2008

Rygterne har floreret de seneste par dage om Blackburns nye træner og medierne har gang på gang udsendt historier om at både McClaren og Souness skulle have skrevet under. I starten af juli trykte The Guardian billeder af John Williams og Frank Rijkaard i nærheden af Ewood Park, men det viste sig senere at der var tale om manipulerede billeder og kort efter blev Rijkaard meldt ude af jobkampen, da det kom frem at Rijkaard krævede for meget i løn. Twente og Lillestrøm var ikke interesserede i at slippe deres nye trænere og derved stod kampen mellem Souness og Shearer. Efter forhandlinger med begge træner har klubben truffet sit valg og John Williams’ drøm om en tidligere legende er gået i opfyldelse.

Alan Shearer har i første omgang underskrevet en 1-årig kontrakt med Rovers, men i kontrakten er der klausul på forlængelse, hvis Shearer klarer godt. Det er Shearers første trænerjob og hans første job inden for fodbolden siden han stoppede som aktiv i 2006. Det var en bevæget Alan Shearer, som mødte op til sit første officielle pressemøde, som ny Blackburn manager og han udtrykte stor glæde ved hans ansættelse: ”Jeg er rigtig glad for at være blevet ansat, det er virkelig en drøm, der er gået i opfyldelse”. Shearer fortalte om sine ambitioner med klubber og hans personlige ambition er at få Blackburn tilbage i toppen af Premier League, som de senest vandt i 1995.

Shearer fortsatte og fortalte, at han vil forsøge at samle et slagkraftigt britisk hold i det nordengelske for at, på sigt kunne udfordre ærkerivalerne fra Bolton og Manchester United. Shearer vil derfor kun kigge efter britiske spillere i det kommende transfervindue, men han afviser kategorisk at han vil påbegynde en større udrensning i truppen og at de udenlandske spillere i truppen stadig er en del af hans plan.  ”Spillere som Gamst, Santa Cruz og Tugay er ikke på vej væk fra klubben og alle tre bliver vigtige i vores bestræbelser på at nå europæisk fodbold i den kommende sæson”.
 
Shearers sidste aktion på pressemødet var fotograferingen af ham sammen med John Williams foran Ewood Park og under fotograferingen udbrød Shearer: "Arte et labore". En ny Alan Shearer-æra er startet på Ewood Park.

- Arte et labore -


Logged

- Veni, vidi, vici -

mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 2| Den nye træner - Blackburn
« Svar #14: 01 Apr 2009, 23:08 »

Fedt... Det blev min favorit af dem alle. Har ikke mulighed for at skrive saa meget (psp). men du skal vide at det er godt. keep up the good work.
Logged


Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010