home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 228 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  Breakdown - Blackburn (lukket)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Breakdown - Blackburn (lukket)  (Læst 35173 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2| Den nye træner - Blackburn
« Svar #15: 01 Apr 2009, 23:26 »

Fedt... Det blev min favorit af dem alle. Har ikke mulighed for at skrive saa meget (psp). men du skal vide at det er godt. keep up the good work.

Hehe.. godt så..  Thumbs Up Det går nok - er jeg glad for.. Det vil jeg gøre Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Nissen89
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 2| Den nye træner - Blackburn
« Svar #16: 02 Apr 2009, 11:49 »

glæder mig til at se hvor meget du kan drive det til i blackburn, jeg følger med Wink
Logged

Més que un club

- EL Fenomeno. min gud

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2| Den nye træner - Blackburn
« Svar #17: 02 Apr 2009, 13:03 »

glæder mig til at se hvor meget du kan drive det til i blackburn, jeg følger med Wink

Jeg glæder mig også til at se hvad Alan Shearer dur til som træner.. hehe Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 2| Den nye træner - Blackburn
« Svar #18: 02 Apr 2009, 13:36 »

Hvornår kommer der update igen? Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2| Den nye træner - Blackburn
« Svar #19: 02 Apr 2009, 14:22 »

Nu kan det godt være jeg syntes du er min favorit blogskriver, men jeg lover ikke at jeg vil kommentere hver gang. Som sagt jeg skal rykke vores campingvogn ned på vores campingplads og sætte op osv, og så bliver der ikke så meget tid til Fmfreaks.dk så jeg kan følge de blogs herinde. Jeg vil så vidt muligt prøve på det, men jeg lover ikke jeg giver dig kommentarer hver gang!

Men en flot update om managervalget. Havde nu ikk regnet med gode gamle bombende Alan Shearer, men det er dit valg og alligevel er det spændende. Havde dog set McClaren i sædet, men whatever Thumbs Up

Logged

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2| Den nye træner - Blackburn
« Svar #20: 02 Apr 2009, 14:46 »

Spændende klubvalg. Håber Allan Shearer får hans drøm opfyldt. Godt flow i dit sprog. Glæder mig til at følge. KUTGW
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: 2| Den nye træner - Blackburn
« Svar #21: 02 Apr 2009, 15:23 »

Rigtig god start på de blackburn blog, nu må vi se om den kan nå din Zaragoza blog. Følger spændt med.
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: 2| Den nye træner - Blackburn
« Svar #22: 02 Apr 2009, 15:31 »

Ser sgu godt ud Jimmy! Hvis du holder dit normale niveau, hvilket jeg er sikker på, at du gør, er du en bejler til førstepladsen. Glæder mig til at følge din færd! KIU!
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2| Den nye træner - Blackburn
« Svar #23: 02 Apr 2009, 16:02 »

rigtig godt trænervalg! Índtil videre så er det her den eneste blog jeg følger rigtigt med i Smiley så jeg er fast læser Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2| Den nye træner - Blackburn
« Svar #24: 02 Apr 2009, 17:20 »

Hvornår kommer der update igen? Smiley

Den kommer i aften - den er færdig, men jeg er på vej ud af døren.. men snart Peace

Nu kan det godt være jeg syntes du er min favorit blogskriver, men jeg lover ikke at jeg vil kommentere hver gang. Som sagt jeg skal rykke vores campingvogn ned på vores campingplads og sætte op osv, og så bliver der ikke så meget tid til Fmfreaks.dk så jeg kan følge de blogs herinde. Jeg vil så vidt muligt prøve på det, men jeg lover ikke jeg giver dig kommentarer hver gang!

Men en flot update om managervalget. Havde nu ikk regnet med gode gamle bombende Alan Shearer, men det er dit valg og alligevel er det spændende. Havde dog set McClaren i sædet, men whatever Thumbs Up



Det går nok AFC - du kommenterer bare når du har tid (og lyst).. Mange tak.. Nej det var der ikke nogen der havde regnet ud, men jeg er tilfreds med mit valg.. hehe.. tror det ville være svært at lokke McClaren fra et helt nyt job..  Wink

Spændende klubvalg. Håber Allan Shearer får hans drøm opfyldt. Godt flow i dit sprog. Glæder mig til at følge. KUTGW

Mange tak - Det håber jeg også.. Thumbs Up Mange tak.. det er jeg glad for at høre Thumbs Up

Rigtig god start på de blackburn blog, nu må vi se om den kan nå din Zaragoza blog. Følger spændt med.

Tak for det Drillo - kan se at du er fan af holdet, hvilket er forståelig nok.. lækkert hold.. Puhh... om den kan nå Zaragoza-bloggen bliver svært, men det er da værd at håbe på..  Peace Er jeg glad for at høre Thumbs Up

Ser sgu godt ud Jimmy! Hvis du holder dit normale niveau, hvilket jeg er sikker på, at du gør, er du en bejler til førstepladsen. Glæder mig til at følge din færd! KIU!

Tak for det Pepe Wink Tak for de flotte ord - og jeg skal prøve at leve op til mit sædvandlige niveau.. er jeg glad for at høre Thumbs Up

Mange tak patrick Thumbs Up Oki.. det er jeg da lidt stolt over så - er altid glad for faste læsere Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
3| Transfers - Blackburn
« Svar #25: 02 Apr 2009, 18:49 »


3| Transfers - Blackburn
Mange tak til Newton Heath for banner Thumbs Up



Alan Shearer har haft masser af møder med sine talentspejdere de sidste par uger og sammen har de fundet masser af spændende navne, som kunne være interessante for Blackburn. Shearer har også kigget på sine egne spillere og to førsteholdsspillere er fundet og vejet for lette. Derfor har Blackburn solgt Aaron Mokoena til Portsmouth for 32.000.000 kroner, mens Johann Vogel blev solgt til Torino for 30.000.000 kroner. Derudover har man udlejet syv spillere ud fra reserveholdet og de seks af dem er sendt til samarbejdsklubberne Cercle Brugge og Blackpool. Alan Shearer har hentet otte nye spillere ind for en samlet værdi af 50.000.000 kroner, men han fik ikke fået alle ønsker opfyldt, da det ikke lykkes at skrive kontrakt med Aiden McGeady, Michael Owen og Jack Collison. Økonomien rakte ikke til de to første, mens West Ham ved flere lejligheder hævede prisen på den walisiske midtbanespiller og derfor gik handlen i vasken til trods for, at Collison meget gerne ville til Blackburn.

Richard Towell er hentet i Celtic for 4.000.000 kroner og den blot 17-årige højreback skal i første omgang optræde for u18-holdet. Towell er uden tvivl et stort talent, men det kræver hårdt arbejde fra den unge irer, hvis han på sigt skal optræde i Premier League for Blackburn. Towell har skrevet en 3-årig kontrakt med Rovers og har potentialet til at komme i nærheden af Brett Emertons niveau. Han er i øvrigt udset til at være fast mand på højreback for u18-holdet, da han overgår den tidligere back med flere længder.

Darren O'Dea har allerede tyve skotske Premier League kampe på CV’et og den 21-årige midterforsvarer skal nu kæmpe for at få engelske Premier League kampe på CV’et. Han er lejet i Celtic for resten af sæsonen og de to klubber har allerede aftalt en overgangssum på 8.500.000 kroner, hvis han gør det godt. Han menes at have potentialet til at kunne nå Ryan Nelsens niveau og O’Dea bliver en spændende spiller at følge på Ewood Park. O’Dea kan få svært ved at få spilletid, da der er hård konkurrence i midterforsvaret med etablerede navne, som Samba, Nelsen og Khizanishvili.

Jamie Ness er hentet for 2.200.000 i skotske Rangers og den blot 17-årige midtbanespiller er ny mand på u18-holdet. Den unge skotte minder meget om Vincenzo Grella i spillestil, men på sigt spås han til at kunne nå David Dunns niveau på midtbanen. Ness har tegnet en 3-årig kontrakt med Rovers.

Donal McDermott er den eneste spiller, som ikke er hentet i Skotland, da han i stedet er hentet for 4.000.000 kroner i Manchester City. Den irske venstrekant er 18 år gammel og han kan også bruges i angrebet, selvom han er bedst på kanten. McDermott menes at have et okay talent, men det vides endnu ikke om han kan komme i nærheden af Morten Gamst Pedersens niveau. Han har i øvrigt skrevet en 5-årig kontrakt med Blackburn.

Gary Caldwell er eneste indkøb, som går direkte ind i start 11’eren og den 26-årige midterforsvarer er hentet for 17.000.000 kroner i Celtic. Caldwell beskrives som en hårdtarbejdende forsvarer med et stærkt hovedspil og så er skotten en rigtig god holdspiller. Han kommer med enorm erfaring fra den skotske Premier League, hvor han har spillet næsten 150 ligakampe for Hibernian og Celtic. Erfaringen derfra samt Champions League og landskampe bliver utrolig vigtig for Caldwell, som igen skal prøve kræfter med Premier League, hvor han sidste gang ikke fik kampe for Newcastle. Han kan blive årets køb i Blackburn og Caldwell har underskrevet en 5-årig kontrakt med Blackburn, hvor han har fået tildelt trøjenummer 20.

Ryan McGowan er hentet i Hearts for 800.000 kroner og den 19-årige australier er en yderst spændende spiller. McGowan spiller bedst i midterforsvaret, men australieren kan også optræde midtbanen, hvis det bliver nødvendigt. McGowan har potentialet til at blive ligeså god som Ryan Nelsen og han er blevet inkluderet i førsteholdstruppen i sin første sæson i det engelske. McGowan har underskrevet en 5-årig kontrakt og han skal optræde i trøjenummer 25.

John Fleck er Blackburns dyreste indkøb i denne sæson med et prisskilt på 20.000.000 kroner, som er blevet overført til Rangers. Den blot 16-årige skotte er også yngste mand i førsteholdstruppen, hvor han skal optræde i trøjenummer 15 og agere backup for de øvrige angribere. Den unge skotte har gjort det rigtig godt i venskabskampene, hvor det blev til to scoringer og på diverse fan forums er John Fleck blevet godt modtaget, som den nye angrebskomet på Ewood Park. Fleck har skrevet en 3-årig kontrakt med Rovers og Alan Shearer regner med, at skotten skal have flere minutter i Premier League i den kommende sæson. Hvis han kommer på banen mod Portsmouth i åbningskampen bliver han den yngste spiller nogensinde til at optræde for Blackburn i Premier League.

Scott Robinson er ligeledes 16 år gammel og han er hentet i Hearts for blot 1.900.000 kroner. Det er et vaskeægte røverkøb, som Blackburn har gjort sig med den unge skotte, som ifølge trænerstaben på Ewood Park kan udvikle sig til at nå Roque Santa Cruz’s niveau. Det kræver dog hårdt arbejde fra den unge angriber, som virkelig skal arbejde hårdt på træningsbanerne for at få Premier League-minutter for Blackburn.



Logged

- Veni, vidi, vici -

Nissen89
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 3| Transfers - Blackburn
« Svar #26: 02 Apr 2009, 19:49 »

du har godt nok lige været et smut forbi skotland må jeg sige Opstemt
spændende indkøb.. john fleck kan man altid regne med Wink glæder mig til at du kommer igang med sæsonen! KIU
Logged

Més que un club

- EL Fenomeno. min gud

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3| Transfers - Blackburn
« Svar #27: 02 Apr 2009, 20:24 »

Du ved jeg nada tid har, men du ved også at en af de få blogs jeg vil følge fra starten er din.

Kan godt lide dine indkøb, og ser bestemt frem til at se hvad Scott Robinson bliver til Smiley

Jeg skal forsøge så godt som muligt, efter hvad tiden tillader, at kommentere Smiley
Logged


Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3| Transfers - Blackburn
« Svar #28: 02 Apr 2009, 21:17 »

Først, så skal jeg jo rakke ned på din blog, eftersom det er min værste konkurrent: Du har slå/taste fejl ind imellem.

Nu er det ude af verden, så kan jeg jo ikke komme uden om:

DEJLIGT at se så mange Celtic spillere, det er jo elskeligt. Men et minus at der også er nogle tidligere Gers spillere.
Layoutet er dejligt.
Opsætningen er flot.
Tjah, det er jo som det plejer, og nårh ja, generelt set er det skriftligt også flot Smiley

Det var lige mit input i første omgang.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3| Transfers - Blackburn
« Svar #29: 02 Apr 2009, 21:52 »

du har godt nok lige været et smut forbi skotland må jeg sige Opstemt
spændende indkøb.. john fleck kan man altid regne med Wink glæder mig til at du kommer igang med sæsonen! KIU

Jo det.. Men det var der jeg kunne få de spillere, som jeg havde råd til pt.. hehe.. jeg har faktisk ikke haft John Fleck før, men han ser meget lovende ud..

Det gør jeg også.. Thumbs Up Thumbs Up

Du ved jeg nada tid har, men du ved også at en af de få blogs jeg vil følge fra starten er din.

Kan godt lide dine indkøb, og ser bestemt frem til at se hvad Scott Robinson bliver til Smiley

Jeg skal forsøge så godt som muligt, efter hvad tiden tillader, at kommentere Smiley

Jeg ved det mr. Shaft og jeg sætter stor pris på kommentaren.. Thumbs Up

Mange tak - ja ham er jeg også ret spændt på - tror dog først han bliver en del af holdet næste år i de tidlige cup kampe.. Peace

Det lyder fint..  Thumbs Up

Først, så skal jeg jo rakke ned på din blog, eftersom det er min værste konkurrent: Du har slå/taste fejl ind imellem.

Nu er det ude af verden, så kan jeg jo ikke komme uden om:

DEJLIGT at se så mange Celtic spillere, det er jo elskeligt. Men et minus at der også er nogle tidligere Gers spillere.
Layoutet er dejligt.
Opsætningen er flot.
Tjah, det er jo som det plejer, og nårh ja, generelt set er det skriftligt også flot Smiley

Det var lige mit input i første omgang.

Det skal du da.. jeg er ikke kun din værste konkurrent - jeg er din værste mareridt. muhahaha!!!! hehe Wink

Ja ikke.. men det er jo en svækkelse af Celtic? men jeg er godt tilfredse med dem.. jeg beklager - men de er jo ikke til at komme uden om.. Skuffet

Mange tak for rosen.. Thumbs Up

Mange tak igen igen Thumbs Up

Lyder fint.. ser frem til mere Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010