home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 244 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  Breakdown - Blackburn (lukket)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint
Forfatter Emne: Breakdown - Blackburn (lukket)  (Læst 35172 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 15| Januar Transfers - Blackburn
« Svar #120: 14 Apr 2009, 22:40 »

Altså det er jo heller ikke noget der ødelægger som sådan, bare med spændingen nu når du selv ligger op til det Wink


Nej ikke rigtigt, men du har da helt ret i det.. Men så er jeg nød til at skrive updaten om for at det passer og jeg sidder pt. med en eksamensopgave.. Skuffet

Men jeg skal nok bevare spændingen en anden gang og tak fordi du påpegede det Marchang.. Thumbs Up Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Breakdown - Blackburn
« Svar #121: 15 Apr 2009, 10:00 »

Jeg er desværre nød til at sige tak for denne gang, da jeg er blevet ramt af virus og det har krævet en formatering uden nogen som helst chance for at redde noget som helst..  ticked off

15 updates med Blackburn blev det til for mig i denne omgang og jeg takker for jeres mange kommentare.. Held og lykke til alle jer andre..

mvh. en skuffet JimmyGP


Logged

- Veni, vidi, vici -

Drillo
Gæst
 
Sv: Breakdown - Blackburn (lukket)
« Svar #122: 15 Apr 2009, 10:17 »

Hvad så med din Zaragoza blog er den så også død?
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Breakdown - Blackburn (lukket)
« Svar #123: 15 Apr 2009, 12:04 »

Eeeeej Skuffet

Nu har jeg godt nok ikke haft tid til at kommentere hver gang, og ofte har jeg måtte læse 2-3 updates samtidig, men jeg har trods alt fulgt med. Er virkelig ked af det på dine vegne, da det virkede til at kunne blive en ligeså god blog som sidste år.

Logged


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Breakdown - Blackburn (lukket)
« Svar #124: 15 Apr 2009, 12:33 »

Æv, det var da træls med sådan en rådden virus  ticked off

Du var ellers godt på vej til at bygge noget stort op i Rovers, mega ærgerligt at det må slutte på denne måde  Skuffet
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Breakdown - Blackburn (lukket)
« Svar #125: 15 Apr 2009, 12:48 »

Øv for en nedtur Skuffet
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Breakdown - Blackburn (lukket)
« Svar #126: 15 Apr 2009, 13:01 »

Aaaaaaargh! Nu er det tæt på jeg siger RØV!  ticked off

Ærgerligt at du skulle "tabe" på den måde...  Forlegen
Logged

Veni, vidi, vici

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Breakdown - Blackburn (lukket)
« Svar #127: 15 Apr 2009, 15:09 »

Skide virus. Sgu meget ærgeligt Jimmy. Håber du fortsætter med lysten til FM. Kan du ikke ligge dit save over på en usb ting og så installere FM igen og patch og alt det og så genindlæse den vej?
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Breakdown - Blackburn (lukket)
« Svar #128: 15 Apr 2009, 15:21 »

Som han siger AFC er spillet helt slette, desværre.
- ville også selv gerne høre mere om dit eventyr i England.
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Breakdown - Blackburn (lukket)
« Svar #129: 15 Apr 2009, 16:57 »

Ej hvor er det dog ærgeligt og irriterende! Pisse ærgeligt at du ikke kunne redde dit spil og spille videre! For det er virkelig en god blog det her! Irriterende at vi ikke fik set hvor langt du nåede i Europa, for det var meget spændene at læse om! Håber meget på at se dig igen næste år og så må vi ikke håbe at der kommer endnu en virus og ødelægger dit spil igen, men en rigtig god blog du har her!
Logged


cjensen94
Gæst
 
Sv: Breakdown - Blackburn (lukket)
« Svar #130: 15 Apr 2009, 21:47 »

NEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
Den her blog er den eneste som jeg har fulgt 100% nonstop, du havde min stemme :/
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Breakdown - Blackburn (lukket)
« Svar #131: 15 Apr 2009, 21:49 »

Aaaaaaargh! Nu er det tæt på jeg siger RØV!  ticked off

My words exactly. Jeg synes det er så drøn ærgerligt for dig. Så frem til at læse videre om Blackburns bedrifter i Europa og i Premier League

En super nederen måde at forlade en konkurrence på. Føler virkelig med dig  Thumbs Up
Logged

mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Breakdown - Blackburn (lukket)
« Svar #132: 15 Apr 2009, 21:52 »

Græder



Tror jeg har svaret for de fleste.
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Breakdown - Blackburn (lukket)
« Svar #133: 16 Apr 2009, 22:23 »

Hvad så med din Zaragoza blog er den så også død?

Ja det er den desværre.. jeg har faktisk lidt et par updates til, som jeg ville poste efter blogkonkurrencen..  ticked off Græder

Eeeeej Skuffet

Nu har jeg godt nok ikke haft tid til at kommentere hver gang, og ofte har jeg måtte læse 2-3 updates samtidig, men jeg har trods alt fulgt med. Er virkelig ked af det på dine vegne, da det virkede til at kunne blive en ligeså god blog som sidste år.



 Græder

Nej det ved jeg - men jeg ved du har været i kullissen, som du som regel er ved mine blogs.. Thumbs Up Tak for medfølelsen Lars..   Thumbs Up Men tak for de flotte ord Thumbs Up

Æv, det var da træls med sådan en rådden virus  ticked off

Du var ellers godt på vej til at bygge noget stort op i Rovers, mega ærgerligt at det må slutte på denne måde  Skuffet

Jep det er pissesurt.. ticked off

Ja og jeg var endda et par updates foran.. 6. plads i Premier League samt semifinaler i både UEFA & FA Cuppen.. Skuffet

Øv for en nedtur Skuffet

hørt hørt Skuffet

Aaaaaaargh! Nu er det tæt på jeg siger RØV!  ticked off

Ærgerligt at du skulle "tabe" på den måde...  Forlegen

Igen hørt hørt ticked off ticked off

Ja det er lidt en rådden måde at "ryge ud" på.. men såen er livet.. Ubeslutsom

Skide virus. Sgu meget ærgeligt Jimmy. Håber du fortsætter med lysten til FM. Kan du ikke ligge dit save over på en usb ting og så installere FM igen og patch og alt det og så genindlæse den vej?

Nej AFC.. Alt på min computer er væk.. desværre.. men jeg leger lidt med ideen om en blog engang i maj måned.. men det er stadig bare en idé.. Wink

Som han siger AFC er spillet helt slette, desværre.
- ville også selv gerne høre mere om dit eventyr i England.

jepper Skuffet

Læs metsus kommentar Thumbs Up

Ej hvor er det dog ærgeligt og irriterende! Pisse ærgeligt at du ikke kunne redde dit spil og spille videre! For det er virkelig en god blog det her! Irriterende at vi ikke fik set hvor langt du nåede i Europa, for det var meget spændene at læse om! Håber meget på at se dig igen næste år og så må vi ikke håbe at der kommer endnu en virus og ødelægger dit spil igen, men en rigtig god blog du har her!

Ja nemlig ja ticked off Jeg kunne desværre ikke redde noget.. Græder

Det er træls - men læs min kommentar til Metsu -> der afslører det jeg ved.. Wink

Det kunne da godt tænkes.. vi får se.. jeg pusler lidt med en idé til en blog, som kommer i maj, hvis den kommer Peace

NEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
Den her blog er den eneste som jeg har fulgt 100% nonstop, du havde min stemme :/

Hørt Sur

Det er jeg glad for at høre.. håber du sender den stemme videre til en af de blogs som holder konkurrencen ud og fortjener sejren Thumbs Up

My words exactly. Jeg synes det er så drøn ærgerligt for dig. Så frem til at læse videre om Blackburns bedrifter i Europa og i Premier League

En super nederen måde at forlade en konkurrence på. Føler virkelig med dig  Thumbs Up

 Græder jeg er også i ret dårligt humør, men jeg kigger fremad.. tjek mit svar til Metsu Thumbs Up

Jepper.. Øvvv Græder

Græder



Tror jeg har svaret for de fleste.

Tak for det Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010