home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 231 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  Breakdown - Blackburn (lukket)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint
Forfatter Emne: Breakdown - Blackburn (lukket)  (Læst 35174 gange)
Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 12| De Europæiske helte - Blackburn
« Svar #105: 11 Apr 2009, 15:53 »

Er det bannerne eller selve grafikken du ikke kan lide? Tak for den flotte ros..  Thumbs Up Uhh ja.. Brentford-bloggen var ganske udemærket..  Thumbs Up

Mange tak Thumbs Up


Begge dele, men det er også kun en lille detalje Smiley
Logged

former zoesuckins

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 12| De Europæiske helte - Blackburn
« Svar #106: 11 Apr 2009, 16:34 »

Begge dele, men det er også kun en lille detalje Smiley

Oki - jeg kan da afsløre jeg har fået en ny sending bannere af en bruger, som ønsker at være anonym.. det får i at se senere... Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
13| Arte - Blackburn
« Svar #107: 13 Apr 2009, 12:03 »


13| Arte - Blackburn



At man spiller med nummer 1 på ryggen betyder, som regel at man er førstevalg på målmandsposten og i Paul Robinsons tilfælde er det også ganske rigtigt. Robinson har været sikkert førstevalg siden skiftet fra Tottenham sidste sommer og ankomsten af Ben Foster har ikke ændret meget på det. Robinson har således været placeret mellem stængerne for Blackburn i syv ligakampe indtil videre, hvor han har indkasseret ni mål og blot to clean sheets. Reservekeeper Ben Foster med trøjenummer 76 har indtil videre stået tre kampe, hvor der er blevet lukket fem mål og han har endnu ikke formået at holde målet rent. De to målmænd har derfor indkasseret fjorten mål i de første ti kampe, hvor det er blevet til fem sejre, to uafgjorte og tre nederlag samt sytten point på kontoen. Niendepladsen indtages derfor i øjeblikket af Blackburn, som skal kravle højere op i tabellen, hvis de igen i år skal indfri forhåbningerne om europæisk fodbold.

Ryan Nelsen er anfører i Blackburn, men den 32-årige New Zealænder har i denne sæson haft svært ved at spille på holdet til trods for anførerbindet og derfor er det kun blevet til sølle to ligakampe fra start og to som indskifter indtil videre. Nelsen spillede ellers hele 34 kampe i ligaen sidste år, men efter ankomsten af David Wheater er konkurrencen blevet en del hårdere. Det hjælper heller ikke Nelsen, at Christopher Samba har også kunne holde sig skadesfri og tilmed har den store congolesiske spiller tilmed været en solid klippe i bagkæden. Nelsen har denne kommentar til den manglende spilletid;

Det er ikke rutinen, der mangler og jeg er også fuldstændig fit for fight, men med fire stærke spillere til bare to pladser er der jo nogen, som skal sidde over. Jeg er dog meget fortrøstningsfuld og da vi stadig er med i fire turneringer så skal jeg nok få min chance for at vise, at det er mig, som skal spille for hver gang.” - Ryan Nelsen


Tre spillere har i særdeleshed gjort sig positivt og det ser ud til at det bliver Blackburns midtbane, som bliver afgørende for sæsonens udfald og tre af de store midtbaneprofiler har da også gjort sig positivt bemærket. Midtbanemotoren David Dunn har sammen med kanterne Morten Gamst Pedersen og nyindkøbte David Bentley drevet gæk med de fleste modstanderhold indtil videre. I Nelsens ”fravær” er viceanfører Dunn opgraderet til anfører og den 29-årige englænder har ganske sikkert styret sit hold med hård hånd og gensidig respekt. Den snart 30-årige har endnu engang vist sig som en passingstærk midtbanespiller, som har formået at opildne sine holdkammerater til at yde deres bedste og det har indtil videre givet én enkelt scoring og fire assists fra Bentley. ”Gamsten” har været en af de bedste spillere i Europa, men han har ikke vist sig fra sin bedste side i ligaen.

En mand har dog overskygget dem alle og det er nyindkøbet Michael Owen, der ligner den helt store frelser efter de første ti kampe. Det så ellers ikke for godt ud for Owen, som ikke formåede at nette i opstartsfasen og efter fem kampe i UEFA Cuppen er det kun blevet til én enkelt scoring i fem kampe. Owen har dog imponeret i Carling Cuppen, hvor han som indskifter nettede to gange mod Birmingham og i ligaen står han noteret for fire assists og fem scoringer i sine første otte ligakampe for klubben. Michael Owen er på vej mod tidligere tiders storform, men småskader givet små pauser for Owen, som indtil videre har siddet ud i hele femogtyve dage. Owen er dog kommet stærkt tilbage hver gang og det kan blive Owens bedste sæson siden 2002/2003, hvor han nettede nitten gange for Liverpool i ligaen.


Logged

- Veni, vidi, vici -

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 13| Arte - Blackburn
« Svar #108: 13 Apr 2009, 12:31 »

Wow! Rigtig gode updates, som jeg nu har fået læst igennem og det ser jo godt ud over hele linjen! Grafikken er helt i topform og det ser rigtig godt ud med topbanneret og det mindre billede i den sidste update. Det er rigtig ærgeligt at Ryan Nelsen ikke har været i så god form i denne sæson, men der kommer jo altid nogle perioder, hvor det går godt igen. Dejligt at se at Owen igen er ved at komme efter hans mange lange skader og kan være med på det højeste igen! Rigtig god skrift og opsætning og en vildt god blog! KIU
Logged


Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 13| Arte - Blackburn
« Svar #109: 13 Apr 2009, 13:55 »

Dejlig med en lidt anderledes update. Du kommer rundt om mange ting på ikke for meget tekst hvilket er skønt. Som altid er det skriftlige en nydelse!

Layout mæssigt er der intet at sætte en finger på, og kan meget bedre lide dit nye banner, som er rigtig flot. De små billeder i siden er jeg stadig ikke vilde med, men det er igen kun en lille detalje Smiley
Logged

former zoesuckins

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 13| Arte - Blackburn
« Svar #110: 13 Apr 2009, 16:25 »

Flotte updates med masser af fyld og fin grafik. Topbanneret er meget fint også. Hvis du kan blive ved med at skrive sådan gode updates, så tror jeg sku du har en god chance for at vinde konkurrencen! Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 13| Arte - Blackburn
« Svar #111: 13 Apr 2009, 17:02 »

Wow! Rigtig gode updates, som jeg nu har fået læst igennem og det ser jo godt ud over hele linjen! Grafikken er helt i topform og det ser rigtig godt ud med topbanneret og det mindre billede i den sidste update. Det er rigtig ærgeligt at Ryan Nelsen ikke har været i så god form i denne sæson, men der kommer jo altid nogle perioder, hvor det går godt igen. Dejligt at se at Owen igen er ved at komme efter hans mange lange skader og kan være med på det højeste igen! Rigtig god skrift og opsætning og en vildt god blog! KIU

Mange tak kasper Thumbs Up Ryan Nelsen er i samme form - han har bare ikke fået chancen endnu.. Samba, Wheater og Caldwell har pt. spillet for godt.. Wink

Ja ikke.. Owen er sgu for nice.. han kunne godt blive topscorer i PL, hvis han fortsætter.. Thumbs Up

Mange tak igen kasper Thumbs Up Thumbs Up

Dejlig med en lidt anderledes update. Du kommer rundt om mange ting på ikke for meget tekst hvilket er skønt. Som altid er det skriftlige en nydelse!

Layout mæssigt er der intet at sætte en finger på, og kan meget bedre lide dit nye banner, som er rigtig flot. De små billeder i siden er jeg stadig ikke vilde med, men det er igen kun en lille detalje Smiley

Tak for det Zeptor Thumbs Up Tak for de flotte ord og er glad for at du kan lide det Thumbs Up

Superfedt  Thumbs Up

Flotte updates med masser af fyld og fin grafik. Topbanneret er meget fint også. Hvis du kan blive ved med at skrive sådan gode updates, så tror jeg sku du har en god chance for at vinde konkurrencen! Thumbs Up

Tak for det AFC.. Jeg skal forsøge - ahh.. jeg skal virkelig stramme mig an så - der er flere som pt. er langt foran mig Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
14| Halvvejs - Blackburn
« Svar #112: 14 Apr 2009, 14:07 »


14| Halvvejs - Blackburn



Nytår er lige om hjørnet og fire nye spillere ankommer snart på Ewood Park, som forhåbentlig de eneste forstærkninger i januar transfervinduet. Det er noget man ser frem til selvom det ulmer i omklædningsrummet, men det er ikke på grund af de nye spillere eller fordi sædet brænder under Alan Shearer. Det går nemlig rigtig godt i Blackburn, hvor man har kæmpet sig op på den UEFA Cup givende syvendeplads blot tre point fra den bronzegivende tredjeplads. Manchester United har spillet sig alene i spidsen af Premier League hele syv point foran Newcastle på andenpladsen og ni point foran Manchester City på tredjepladsen.  Chelsea, Arsenal og Aston Villa tager de efterfølgende pladser, mens det er ved at se rigtig sort ud for Birmingham og Stoke i bunden med blot tre og seks point.

Michael Owen har nu nettet ti gange i Premier League og det betyder at han er nummer to på topscorerlisten delt med Frank Lampard og Didier Drogba fra Chelsea, mens Ismael Bangoura fra Sunderland topper med sine tolv træffere. Owen har også været yderst gavmild overfor sine holdkammerater, hvor han assisteret seks gange, men det har holdkammeraten David Bentley gjort bedre med sine ni assists. Men godt går det for Blackburns offensiv som er det tredje mest scorede hold i Premier League med 35 træffere kun overgået af Chelsea og Manchester United med 38 og 37 scoringer. Unge Alan Judge ligner årets stjerneskud i Blackburn og den 21-årige irer har kæmpet sig på holdet fem kampe fra start og to gange som indskifter. To gange er han kommet på måltavlen med sit iskolde højreben og han er virkelig en spiller, som man skal lægge mærke til i fremtiden. Han har også vist sin evne som spilfordeler i både UEFA Cuppen og i de engelske pokalturneringer, men Judge mangler alligevel det sidste for at slå David Dunn og Steven Reid af holdet. Men det kommer uden tvivl med tiden og han bliver én af de bedste midtbanespillere i Premier League.

Det bliver heller ikke i år at Blackburn løfter Carling Cup trofæet og kvartfinalen blev Bolton bødlen med en flot 3-1 sejr på Reebok Stadium. Bolton styrede fra start til slut og kom foran 3-0 inden Santa Cruz tre minutter før tid fik pyntet på resultatet. Blackburn havde inden kvartfinalen sejret to gange på Ewood Park, hvor Birmingham blev besejret med 2-1 og Watford tabte med 3-1. I januar måned træder man ind i FA Cuppens tredje runde og Blackburn bør besejre Cardiff City fra The Championship. Cardiff indtager i øjeblikket tolvtepladsen i den næstbedste række og da de øjner en oprykningsplads kan man da håbe at de satser mere på det end pokalturneringen.

Men hvorfor ulmer det? Stay tuned to an exciting update regarding transfers..


Logged

- Veni, vidi, vici -

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 14| Halvvejs - Blackburn
« Svar #113: 14 Apr 2009, 14:15 »

Synes det er lidt ærgeligt du ikke fortsat med det gamle banner, men spændende med skiftende banner Smiley

God update inden transfers, som jeg ser frem til. Igen er der intet at sige til det skriftlige Smiley
Logged

former zoesuckins

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 14| Halvvejs - Blackburn
« Svar #114: 14 Apr 2009, 14:55 »


Heeey jimmy! utroligt godt skrevet og utrolig fangene.

Nyder at læse dine updates, uden der er nogle form for hindringer eller små fejl.
Dejligt dejligt på sådan en skøn sommerdag.

Men egentlig er det jo ikke noget nyt med dine blogs, der er jo grund til du er forsvarende mester Wink
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 14| Halvvejs - Blackburn
« Svar #115: 14 Apr 2009, 16:19 »

Synes det er lidt ærgeligt du ikke fortsat med det gamle banner, men spændende med skiftende banner Smiley

God update inden transfers, som jeg ser frem til. Igen er der intet at sige til det skriftlige Smiley

jeg skifter banner hele tiden - har et par stykker liggende i min privat beskeder, som selvf. skal bruges og jeg vender da tilbage til den i 13'eren..  Peace

Mange tak.. Super Thumbs Up

Heeey jimmy! utroligt godt skrevet og utrolig fangene.

Nyder at læse dine updates, uden der er nogle form for hindringer eller små fejl.
Dejligt dejligt på sådan en skøn sommerdag.

Men egentlig er det jo ikke noget nyt med dine blogs, der er jo grund til du er forsvarende mester Wink

Heeey Marchang Wink Mange tak - er jeg glad for at du synes Peace

Igen tak for rosen Thumbs Up

Igen igen tak for rosen..  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
15| Januar Transfers - Blackburn
« Svar #116: 14 Apr 2009, 21:01 »


15| Januar Transfers - Blackburn



Transfervinduet er nu officielt åbnet og Alan Shearer har brugt 81.000.000 kroner på fire nye spillere, som alle kommer til at indgå i førsteholdstruppen. Shearer har dog derudover fået hele 200.000.000 kroner retur eftersom at bestyrelsesformand John Williams accepterede et bud på Roque Santa Cruz fra mægtige Bayern München. Det tog ikke lang for tid for Santa Cruz at bestemme sig for at lade karriere fortsætte i det sydtyske og han er nu Bayern-spiller frem til 2014. Det blev til 81 Premier League med 33 mål for Santa Cruz i sine 2 ½ år på Ewood Park og han vender ”hjem” til Bayern München, hvor han tidligere har spillet 155 kampe i Bundesligaen. Alan Shearer forventer ikke at hente en ny angriber ind og Shearer har accepteret at pengene kommer til at hjælpe på det underskud der pt. er i klubben.

Første nye mand er Robin Switzman på blot 17 år og den talentfulde midtbanespiller er hentet for den nette sum af 14.000.000 kroner hos lokalrivalerne fra Bolton. Switzman har et suverænt langskud, er god til at sparke frispark og så er han en rigtig god holdspiller. Den unge englænder er sat i lære hos nyindkøbet Stephen Ireland og skal man lytte til trænerstaben på Ewood Park kommer unge Switzman til at blive meget bedre end Ireland. Midtbanespilleren skal kommer til at optræde i trøjenummer 34 og han har foreløbigt kontrakt frem til 2012.

Sunny Mody er født i England af ghanesiske forældre og den blot 16-årige angriber har kostet Blackburn 18.000.000 kroner. Talentet blev spottet i Tottenham, hvor han er skiftet fra og den driblestærke angriber kan forvente at få Premier League minutter allerede i sin første sæson hos Blackburn efter Santa Cruz’s afgang. Mody er klart én af de største engelske angrebstalenter og Mody kan med tiden nå Michael Owens niveau, hvis han bliver trænet på den rigtige måde. Mody kommer til at optræde i trøjenummer 38 og han har i første omgang tegnet en 3-årig kontrakt med Blackburn.

Neil Coles er også kun 16 år gammel og han er hentet i Tottenham for sølle 12.000.000 kroner. Den engelske højreback er et kæmpetalent, som med tiden kan nå Danny Simpsons niveau, men det kræver hårdt arbejde og masser af spilletid. Han beskrives som et hårdtarbejdende back med en god teknik og så er han en god holdspiller med masser af flair. Unge Coles forventes at være ny backup på højreback, hvor Omozusi ikke har vist det helt store og de to kommer til at kæmpe hårdt for at presse Simpson. Coles har underskrevet en 2-årig kontrakt og han kommer til at optræde i trøjenummer 39.

Stephen Ireland har haft store problemer med at spille sig på holdet i Manchester City i indeværende sæson, hvor det er kun blevet til en enkelt kamp og siden 2003 er det blevet til 111 Premier League kampe for City. Nu skal han tørne ud for Blackburn, hvor han skal kæmpe med Dunn, Reid, Judge og Switzman om spilletid i stedet for at kæmpe med Hamsik, Fernandes, Dzagoev, Kranjcar, de Jong og Collison. Han har spillet seks landskampe for Irland med fire mål til følge og den 173-centimeterhøje irer blive en spændende brik for Shearer på midtbanen. Ireland har skrevet en 4-årig kontrakt og han er ny mand i trøje nummer 77.




Logged

- Veni, vidi, vici -

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 15| Januar Transfers - Blackburn
« Svar #117: 14 Apr 2009, 22:21 »


Nice update jimmy, Dog synes jeg du lave en lille ændring!

Jeg synes du skal vælge at introducere Stephen Ireland som dit første indkøb eller hvert fald før Robin Switzman. Synes det tager noget af "overraskelsen" væk, at du fortæller i starten ved at et andet indkøb du har købt ham. Der ved røber du det nærmest for de læsere der vælger at læse det hele, i stedet for at skimme teksten.

Håber du forstår ellers må jeg jo uddybe Wink
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 15| Januar Transfers - Blackburn
« Svar #118: 14 Apr 2009, 22:32 »

Nice update jimmy, Dog synes jeg du lave en lille ændring!

Jeg synes du skal vælge at introducere Stephen Ireland som dit første indkøb eller hvert fald før Robin Switzman. Synes det tager noget af "overraskelsen" væk, at du fortæller i starten ved at et andet indkøb du har købt ham. Der ved røber du det nærmest for de læsere der vælger at læse det hele, i stedet for at skimme teksten.

Håber du forstår ellers må jeg jo uddybe Wink


Tak igen Marchang Thumbs Up Jo jeg kan godt se hvad du mener - dum fejl fra min side  ticked off

Jeg er helt på hvad du mener - men jeg ændrer det ikke - MEN det bliver taget i mente  Peace Tak for kommentaren Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 15| Januar Transfers - Blackburn
« Svar #119: 14 Apr 2009, 22:36 »


Altså det er jo heller ikke noget der ødelægger som sådan, bare med spændingen nu når du selv ligger op til det Wink
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010