home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 393 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  Tenerife, Ny klub fundet! (tidl. Hull) (#22)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Tenerife, Ny klub fundet! (tidl. Hull) (#22)  (Læst 11705 gange)
tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Tenerife, Ny klub fundet! (tidl. Hull) (#22)
« : 01 Apr 2009, 15:10 »


Optakt.

The Sun, John Newsman.

Vi er nået til hold 13 i vores præsentation af holdene i Premier League, i dag er det Hull City, som aldrig har været i Englands bedste række.
Hull City A.F.C. blev grundlagt i 1904, de startede i det engelske ligasystem i sæsonen 1905-06. De startede i den daværende anden division, hvor også storhold spillede, så som Manchester United og Chelsea.
Fire sæsoner senere havde Hull deres bedste placering nogensinde, de endte som nummer 3, målscoren var det eneste der gjorde de ikke rykkede op. Hull har heller aldrig været i finalen i FA-Cuppen, men kom i semifinalen i 1930. Sidste år rykkede Hull op som nummer 3 i Coca Cola Championship, og endte senere med at vinde oprykningsfinalen over Bristol City 1-0. Hull er de største favoritter til at rykke ned igen, men de har en trup der godt kan klare det. Klubben mangler dog stadig noget erfaring.
Den nuværende manager, Phil Brown (siden 2006), er efter rygterne tæt på at stoppe. Det skulle være transferbudgettet som klubben og Brown er uenige om. Efter sigende skulle klubben allerede have fundet deres kandidat til klubben, men ingen ting er kommet ud, udover at det er en tidligere spiller.

Truppen : Hull har et meget godt og erfarent hold. Den yngste spiller blandt de startende elleve er Kamil Zayatte, med sine blot 23 år. De største profiler er:

Boaz Myhill, den walisiske landsholdsmålmand er førstemålmand for Hull, og skal spille en vigtig rolle for Hull, i kampen mod overlevelse.
Michael Turner, midterforsvarer skal spille en vigtig rolle i forsvaret og på dødbolde.
Geovanni, Geovanni skal spille en stor rolle i det opbyggende spil på den offensive midtbane, det bliver ham der skal give alle sukkerpasningerne til angriberne.

Tak til Zeman for TB
« Seneste Redigering: 28 Apr 2009, 17:42 af tubbe93 » Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Hull Kampen for overlevelse (#2)
« Svar #1: 01 Apr 2009, 19:22 »



Mit nye liv!


Der var 2 måneder til jeg igen kunne se mit hold, Hull, spille i Premier League igen. Jeg glædede mig ekstremt! De havde lige fyret Phil Brown, og jeg var spændt på hvem de skulle lokke til Hull.
 Der havde været mange forskellige rygter i medierne. The Sun havde sågar skrevet at jeg var den næste manager. Jeg havde ikke snakket med nogen fra Hull omkring trænersituationen, men var da stadig i kontakt med klubben.
 Jeg sad og surfede på nettet, bare for at se hvem der nu var kædet til Hull. Jeg kunne ikke forstå det, men rygterne, om at jeg skulle der til var blussede op igen. Jeg ringede til Colin Murphy, som er sportsdirektør, for at høre om der var hold i rygterne. Det viste sig at de faktisk havde snakket om mig, jeg kunne slet ikke forstå det og vi aftalte jeg skulle mødes med dem senere.
 Vi mødtes på kontoret senere samme dag. Vi sad og snakkede om hvordan vi troede det ville gå klubben. Da Colin pludselig spørger mig, om jeg kunne have interesse i jobbet. De bruger grunden, at jeg jo kender en del til klubben, og de fleste fans mindes mig som den bedste gennem historien i Hull! Jeg tænker ikke ret længe, inden jeg siger ja! Det er jo mit drømmejob!


Tak til zeman for TB
« Seneste Redigering: 02 Apr 2009, 17:22 af tubbe93 » Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Hull Kampen for overlevelse (#3)
« Svar #2: 02 Apr 2009, 19:32 »



Mødet med medierne!


Det var dagen efter, jeg skulle præsenteres for pressen. Klubben havde kaldt til pressemøde, for at præsentere den nye manager. Mange var blevet nævnt, jeg var dog den største favorit, da nogle pressefolk havde set mig sammen Colin dagen inden.
Jeg står i et rum ved siden af presserummet. Jeg har ikke været så nervøs siden jeg spillede fodbold. Jeg står lidt og overvejer hvad jeg skal sige når jeg kommer ind. Pludselig hører jeg at Colin siger at jeg godt må komme ind. Jeg går ind og sætter mig op ved siden af Colin. Det blinker af blitzlys.
”Her er den nye manager Chris Chilton, vi har valgt ham på grund af hans kendskab til klubben. Han har været mange år i klubben, og er også klubbens all-time topscorer. Vi glæder os til at se ham i Hull når sæsonen går i gang.” Colin havde præsenteret mig, han fortalte videre, om hvad ambitionerne for sæsonen var. Han sluttede af med at give lov til at stille mig spørgsmål.

”Ken Horton, Daily Mail. Hvad er dine ambitioner for sæsonen, Chris?”
”Jeg går efter at overleve i Premier League. Jeg tror også fuldt og fast på det.”

”Brian Brown, The Sun. Har du tænkt dig at forstærke dig inden sæsonen går i gang?”
”Har nogle positioner jeg har tænkt mig at forstærke, men ikke noget jeg vil nærmere ind på her.”

Colin sagde at det nu var nok. Jeg gik lige hjem i seng, jeg var meget træt og skulle op og i gang med mit nye arbejde i morgen.

Tak til zeman for TB
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Hull Kampen for overlevelse (#4)
« Svar #3: 03 Apr 2009, 15:50 »



Klar til sæsonen!

VS. Millwall 1-1 U Barmby
VS. Dundee Utd. 0-2 H
VS. Winterton 6-0 U Bullard(2), Cousin(2), Kilbane,Geovanni
VS. Exeter 3-1 U Ashbee, Barmby(2)
VS. North Ferriby 2-0 U Bullard, Garcia
VS. Benfica 1-0 H Follan

Venskabskampene gik godt, vi havde kun et nederlag i seks kampe, vi tabte til Dundee Utd. Jeg var ikke specielt tilfreds med den kamp, det vendte dog også hurtigt, så i den sidste kamp inden sæsonstarten, vandt vi 1-0 over Benfica!
I alt lukkede vi kun 4 mål ind, så defensiven er hvor den skal være. Vi har dog været på udkig efter en ny angriber eller to. Der er ikke kommet nogen inden sæsonstarten, men jeg håber på at få Mark Viduka og Steffen Iversen inden transfervinduet lukker.
Nu er jeg endelig klar til at gå i gang med sæsonen, og mit egentlige arbejde her i Hull. Vi starter ud mod West Brom.
Der har også været lodtrækning til Carling Cuppens anden runde, hvor vi fik Barnsley fra League 1. Helt klart et hold vi burde slå.

Tak til Zeman for TB
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kampen for overlevelse (#5)
« Svar #4: 03 Apr 2009, 17:29 »



Debuten.


Jeg var ikke tilfreds da jeg gik fra banen. Vi havde tabt 1-0 ude mod West Brom. Jeg havde ikke regnet med jeg ville være utilfreds med et nederlag inden kampen gik i gang, men sådan den forløb sig, kan man ikke være andet. På de 2 første minutter havde vi allerede haft to gode chancer. Det var dog West Brom der scorede først efter 6 minutter, på et mål af Marc-Antoine Fortuné det lugtede dog lidt af offside. 12 minutter senere får Carl Hoefkens sit andet gule kort, og vi skal spille de sidste 70 minutter i overtal. Vi presser på og har også mange store chancer, det hele ender dog 1-0. Jeg er meget skuffet. Jeg skynder mig ned i omklædningsrummet, og ser at alle spiller hænger med hovedet. Det var ikke den bedste start vi kunne få. Jeg siger til dem at denne kamp burde vi have vundet, men det var flot spil de leverede. Hvis de bliver ved med det, bliver vi oppe!
Efter kampen får jeg dog en bedre nyhed. Vi har købt en ny angriber, Steffen Iversen, fra norske Rosenborg. Han kan blive et spændende aktiv allerede til næste kamp efter som vores angribere ikke kunne score mod West Brom.


Tak til Zeman for TB
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Hull - Kampen for overlevelse (#6)
« Svar #5: 03 Apr 2009, 22:08 »



Dårlig start!

Hull News, Scott Andersen.

Hull City har haft en dårlig sæsonstart, efter fire kampe i ligaen, og en i Carling Cuppen. Har Hull endnu ikke vundet. Chris Chilton har ikke fået angrebet til at fungere, hvor der kun er blevet scoret i de seneste to kampe. Forsvaret har heller ikke været optimalt, hvor der er blevet lukket ni mål ind. Sæsonen startede med en udekamp mod West Bromich som også er et oprykkerhold. Hull havde fortjent sejren men kunne ikke putte bolden ind. Kampen efter skulle man møde almægtige Manchester United. United spillede klart bedst, og vandt sikkert 2-0. Så var Hull opsatte på at skulle spille imod Barnsley fra Coca Cola Championship i Carling Cuppen, men Hull spillede rigtig dårligt og man tabte 2-0. Så kom kampen hvor man fik sit ene point. Hull skulle møde Fulham, som både var foran 1-0 og 2-1 men begge gange kom Hull tilbage. Den seneste kamp var en kamp imod Newcastle som blev tabt 2-1. Den bedste spiller i de første kampe, har været forsvarsspilleren Kamil Zayatte
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hull - Kampen for overlevelse (#6)
« Svar #6: 03 Apr 2009, 22:16 »

Trist med en skidt sæsonstart Skuffet Jeg håber, at du kan få vendt den negative stime, så det ikke ender med en kedelig fyreseddel Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Hull - Kampen for overlevelse (#7)
« Svar #7: 04 Apr 2009, 15:14 »



Hulls elendige form fortsætter.

Hull Mail, Scott Taylor.


Hulls elendige form fortsætter. I de sidste seks kampe, er det blevet til blot to point,uafgjort mod henholdsvis Portsmouth og Middlesbrough. I de seneste fire kampe har Hull haft en målscore på 3-7 og fire nederlag. Den bedste spiller har været nyindkøbet Steffen Iversen . Han har scoret to mål ud af klubbens fem mål. Hull har prøvet at tilføre spillertruppen noget nyt energi defensivt, med indkøbet af Seyfo Soley. Seyfo har fået en god start og har scoret et mål i løbet af de seneste seks kampe. Hull ligger efter ti kampe i ligaen sidst med kun tre point, og presset må snart nå Chris Chilton. ”Jeg syntes faktisk vi har spillet godt, men jeg mener også vi har fortjent at vinde nogle af de kampe vi har spillet uafgjort. For eksempel den første kamp mod West Bromich, vi har en masse skud, men kan ikke få sat den ind. Jeg håber dog på at vi har fået den bomber vi mangler i Steffen Iversen.” Konkluderer Chris Chilton efter de første 10 kampe.

tak til Zeman for TB
« Seneste Redigering: 04 Apr 2009, 15:38 af tubbe93 » Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

Zeman
Gæst
 
Sv: Hull - Kampen for overlevelse (#7)
« Svar #8: 04 Apr 2009, 15:36 »

du har jo ikke ligefrem reslutaterne med dig, men jeg håber da du snart for vendt skuden så du ikke ender med en fyreseddel.
Logged

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Hull - Kampen for overlevelse (#8)
« Svar #9: 05 Apr 2009, 12:06 »



Presset stiger.


Vi skulle i dag møde Manchester City. Inden kampen havde jeg ændret på taktikken for at prøve noget nyt, halvdelen af det lykkedes, da vi scorede tre mål! Defensiven derimod har ikke spillet godt gennem hele sæsonen. Det blev heller ikke ændret i dag, da vi lukker fem mål ind!
Vi starter dårligt ud, da vi allerede efter syv minutter er bagud 2-0. Vi kommer igen og får scoret til 1-2, men så knækker defensiven. City scorer tre gange i træk, inden Cousin, som var vores bedste spiller i dag, scorer to mål på 10 minutter . Vi spiller altså vores kamp nummer 11 i ligaen og 12 i sæsonen og vi har endnu ikke vundet!
Efter kampen skulle jeg til møde med direktørerne. De var ikke glade. Jeg følte mig meget presset, selv fansene havde vendt sig mod mig.
På fansenes forum, kunne jeg læse at flere gerne så mig væk igen, mange mente også at jeg var for urutineret. Direktørerne sagde dog, at jeg havde deres fulde opbakning. Det var virkelig dejligt at vide. De var dog slet ikke tilfreds, jeg skulle gøre det meget bedre, hvis jeg ikke snart skulle væk! Mange medier var også begyndt at spekulere i at jeg var på vej væk. Jeg har aldrig i mit liv mødt så meget modgang på en gang. Da jeg spillede var jeg næsten hver gang garant for mål, det ry var dog ændret nu, nu tænkte fansene kun på resultaterne! Fansene var tilmed begyndt med at synge smædesange, det var dog ikke særlig mange endnu, men jeg føler at det kan udvikle sig!

tak til Zeman for TB
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Hull - Kampen for overlevelse (#9)
« Svar #10: 06 Apr 2009, 19:27 »



Endelig!


Endelig viste vi noget flot spil. Vi spiller os frem til chancer, og holder Chelseas chancer på et minimum i forhold til deres styrke.
Jeg mener dog stadig, at Chris Chilton burde fyres. Hvis man kigger på hans første kampe for os, har han simpelthen ikke vist nok. Hvis ikke vi får mindst seks point i de næste fem kampe, skal han væk! Vi har Aston Villa (4. plads.), West Ham (13. plads), Wigan (17. plads.), Sunderland (6. plads.) og Everton (10. plads.). Jeg mener at holdet er godt nok til at vinde over Wigan og mindst uafgjort mod West Ham og Everton. Hvis ikke han kan få de seks point, eller bare over stregen, som vi mangler fire point til, skal han væk!
Jeg mener ikke han skal have længere snor, end hvad andre ville få bare fordi han er i de fleste fans hjerter!

Dette kunne jeg i dag læse på fansenes forum. Jeg kunne ikke give skriveren mere end ret. Jeg havde underpræsteret, og jeg behøvede virkelig nogle point. De kunne også sagtens komme inden for de næste kampe, da vi virkelig spillede godt mod Chelsea. Det var nok vores bedste kamp siden første kamp i ligaen.
Jeg mener dog også at de godt kunne være i lidt bedre humør, siden vi nu spillede så godt mod Chelsea. De andre medlemmer på siden er dog heller ikke enig kan jeg se.

tak til Zemna for TB
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hull - Kampen for overlevelse (#9)
« Svar #11: 06 Apr 2009, 21:37 »

Syntes det er syndt du ikke får flere kommentare til sådan en godt blog  Thumbs Up.

Keep up the good work, og håber virkelig der kommer gode resultater   Peace
Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: Hull - Kampen for overlevelse (#9)
« Svar #12: 06 Apr 2009, 21:44 »

En rigtig fin blog du har her...
Dog synes jeg dine updates er for korte Smiley
Logged

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Hull - Kampen for overlevelse (#10)
« Svar #13: 07 Apr 2009, 12:59 »



Fyring forlanges!


Som jeg skrev for et stykke tid siden, mente jeg at Chris Chilton skulle skaffe seks point, i de foregående fem kampe, hvis ikke han gjorde det skulle han ud! I de fem kampe, som har været i mod Aston Villa , West Ham, Wigan,
Sunderland og Everton, har vi ikke fået nogen point. Efter 17 kampe ligger vi aller sidst og har tolv point til overlevelse. Jeg mener ikke det kan være i orden han får så lang snor, han har endnu ikke vundet for os. Han har ikke erfaringen, det eneste han har lavet var at være assistent i Lincoln City. Han har også været assistent for os, men der blev han også rykket tilbage til ungdomsarbejdet. Jeg mener direktørerne burde fyre ham.
Hvad er jeres mening?

Det kunne jeg læse på forummet dagen efter vores 3-1 nederlag til Everton. Jeg var virkelig ked af det, jeg havde haft fansenes opbakning i lang tid, men nu var det nok. Jeg havde ikke kun skuffet fansene, men også mig selv. Jeg viste ikke hvad jeg skulle gøre. I år har vi to kampe tilbage mod Arsenal og Blacburn, jeg håber inderligt på en sejr, for at jeg ikke skal have været manager i et halvt år uden sejr, det ville være frygteligt. Vi starter det nye år ud med FA-Cuppen hvor også fik en svær modstander i West Ham.
Jeg håber at klubben vil give nogle penge til forstærkninger, så der kan blive købt ind i transfervinduet.

Tak Til Zeman for TB
« Seneste Redigering: 07 Apr 2009, 16:04 af tubbe93 » Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

Zeman
Gæst
 
Sv: Hull - Kampen for overlevelse (#10)
« Svar #14: 07 Apr 2009, 13:31 »

Ja det ser jo ret så sort ud for Hull Chancer for at overleve, men du kan jo nå det endnu Opstemt
fin blog ellers
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010