home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 531 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  Tenerife, Ny klub fundet! (tidl. Hull) (#22)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Tenerife, Ny klub fundet! (tidl. Hull) (#22)  (Læst 11768 gange)
tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hull - Kampen for overlevelse (#11)
« Svar #15: 08 Apr 2009, 19:06 »



Første halvår.


Jeg har nu været i klubben i et halvt år, og det var ikke sådan her jeg havde håbet det ville gå. For at sige det rent ud sagt har jeg aldrig prøvet noget lignende. Vi har ikke vundet en eneste betydningsfuld kamp endnu! Vi ligger sidst i ligaen med 12 point op til overlevelse. Men jeg håber stadig, vi har et transfervindue hvor vi vil købe folk til forsvaret, som har været helt væk! Klubben har også stillet flere penge til rådighed.
Vi skal starte med FA-Cuppen, hvor vi skal møde West Ham, denne turnering er den eneste mulighed for at præstere godt.
Jeg har været til endnu et møde med direktørerne, for at høre om de stadig stoler på mig. Det gør de, de lader sig nemlig ikke påvirke særligt meget af fansene på den front. Jeg var glad for de stolede på mig, og at de også kunne se at jeg havde brug for flere penge, vi blev enige om 25 millioner kroner, og så kunne jeg få de penge der blev solgt for. Vi var i gang med at sælge Kamil Zayatte. Jeg var selvfølgelig ked af at jeg måske ville miste min stjernespiller i forsvaret, men jeg viste at jeg blev nød til det, for at få råd til en endnu bedre forsvarsspiller!

Tak til Zeman for TB
« Seneste Redigering: 09 Apr 2009, 12:39 af tubbe93 » Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Hull - Kampen for overlevelse (#12)
« Svar #16: 09 Apr 2009, 12:47 »



Første sejr!




Januar er slut, hvilket betyder at transfervinduet også er slut. Jeg syntes selv vi er kommet fint ud af det. Vi har skilt os af med tre spillere, men kun en af dem spillede, Kamil Zayatte, derudover har vi sagt farvel til Bernard Mendy og Dean Marney. I alt tjente vi 75 millioner kroner på dem. For de penge har vi købt ind til defensiven, tre defensive er blevet købt, Brian Easton et ung talent fra Skotland som spiller venstre og centralt i forsvaret. Også mexicanske Johnny Magallon er blevet købt til det centrale forsvar. Til sidst har vi købt rumæneren Mirel Rädoi, som også spiller forsvar central. Jeg syntes at forsvaret er blevet markant forstærket, det er der også brug for, hvis man kigger på hvor mange mål der er gået ind.

Januar var dog også andet end transfer. Vi har spillet tredje runde i FA-Cuppen hvor vi skulle møde West Ham. Den første kamp er vi godt med og spiller 1-1, rent faktisk kunne vi godt have vundet, da Peter Halmosi scorer, men dommeren dømmer offside. I Returkampen taber vi dog stort, vi taber hele 4-0, og ryger ud med et brag.

I ligaen er vi kommet godt i gang. Vi har spillet fire kampe, hvoraf de to er vundet!
Vi startede ud mod Manchester United. Vi var ikke anset nogen chance, og det fik vi heller ikke. United spillede stille og roligt, men fik alligevel en 2-0 sejr.
Derefter skulle vi møde West Brom. I den første kamp havde vi størstedelen af chancerne, men kunne ikke putte den ind. Det var anderledes denne kamp og vi vandt 2-1!
Så skulle vi møde Fulham, og vi røg med det samme ned på jorden igen, vi tabte 0-2 og spillede ikke særlig godt.
I fjerde kamp i år, skulle vi møde Newcastle. Vi var kæmpe underdogs, men debutanten Mirel Rädoi afgjorde kampen til vores fordel så vi vandt 2-1.

Vi er nu kun 8 point fra overlevelse, og jeg tror inderligt på det igen!

Tak til Zeman for TB
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Hull - Kampen for overlevelse (#13)
« Svar #17: 10 Apr 2009, 11:33 »



Ny down-periode!

Scott Newsman, Hull News.



Februar og marts har været to svære måneder for Hull City. Efter to sejre i januar, begyndte folk i og omkring klubben igen at tro på overlevelse. Men en sejr og to måneder senere, er troen næsten væk. Hull kom ellers forstærket ud af januar, og man hævdede at Hull af alle klubber der var i nedrykningsfare, var de kommet bedst ud af januar. Det startede også fint med en 1-0 sejr over Portsmouth. Derefter er det dog kun gået ned af bakke, og Hull har ikke vundet de sidste fem kampe. Middlesbrough, Stoke, som også er med i nedrykningskampen, Liverpool , Tottenham og Bolton, har gjort det onde ved Hull. Efter 29 kampe ligger Hull stadig sidst med ni point op. Det var især nederlaget til Stoke, der gjorde fansene vrede og skuffede. Fansene havde troen, men den er helt væk nu. Det er især fløjspillerne, som ikke har kunnet fuldføre deres indlæg. Især Jimmy Bullard har misset på mange af sine indlæg.

Efter den dårlige sæson i Hull, går der rygter om at klubben vil fyre Chris Chilton efter sæsonen. Ingen vil dog sige noget omkring emnet, direktørene siger bare de er skuffet over sæsonen indtil videre, og at de tror på Chris Chilton, men hvis de sagde andet ville det skabe uro. Vi her på Hull News, tror dog at Chris Chilton bliver fyret efter sæsonen, selv om hans kontrakt løber et år mere. Fansene har tidligere været sure på deres forum, men nu er de også begyndt at synge smædesange på stadion. Situationen er ved at blive meget presset for Chilton. ”Selvfølgelig syntes jeg vi har underpræsteret. Jeg havde regnet med at vi ville klare os oppe, men vi har generelt ikke været gode nok! Vi har spillet som et bundhold, altså stået dybt i banen, det har vores forsvar ikke kunne holde til. Spillerne har også lavet mange fejl. Vi er bare ikke klar endnu, men jeg håber klubben tror på mig, også selvom vi rykker ned!” Sådan mener Chris Chilton, om hvordan sæsonen har set ud indtil videre. Det virker dog svært for den mest scorende spiller i Hull nogensinde.
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hull - Kampen for overlevelse (#13)
« Svar #18: 10 Apr 2009, 11:37 »

det ser sort ud. nedrykningen virker uundgåelig desværre Skuffet
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Hull - Kampen for overlevelse (#14)
« Svar #19: 11 Apr 2009, 11:41 »



Hull er rykket ud!

 
Sæsonen er slut, og det er tid til at gøre op hvordan den er gået. Vi startede elendigt, og fik en sejr det første halve år. Så kom der tre sejre i fem kampe i januar og starten af februar.  Siden den sejr i februar, har vi ikke fået nogen point overhovedet. Vi har faktisk tabt de sidste 14 kampe. Det resulterede i den 20. plads som vi var spået inden sæsonen gik i gang. Vi skal altså ned i Coca Cola Championship igen. Det bliver sammen med Wigan og Fulham. Chelsea vandt ligaen med 97 point, det var kun to point mere end Manchester United, hvor efter der var et hul på henholdsvis 10 og 12 point ned til Arsenal og Manchester City. I bunden var vi 19 point fra overlevelse, mens der var mere spænding i det for Wigan og Fulham, de havde kun to point op.
Jeg syntes selv vi har skuffet, og både bestyrelsen og fansene mener det samme. Jeg tror og håber dog på at de vil give mig en ny chance. Jeg tror på at jeg kan vende glasset, sådan at vi rykker hurtigt op igen, som vi har brug for. I vores sidste hjemmekamp, som vi tabte til Arsenal 4-1 efter at være kommet foran, sang fansene om hvor dårlig jeg var, og hvor hurtig jeg bare burde fyres. Det er ikke noget der har været så organiseret før, fansene har godt vist vi ville få det svært, men åbenbart er 13 point ikke nok! Jeg har overvejet min situation mange gange, og jeg er kommet frem til at jeg bliver nød til at gøre mit arbejde færdigt!
Fansene har valgt Steffen Iversen, som årets spiller. Han var den bedste, men kunne ikke rede holdet fra at rykke ned alene. Stefen var også topscore, han har scoret ni mål! Vores anden angriber, Manucho, har også spillet ok. Han har ikke fået lige så mange kampe som Steffen, men har alligevel scoret seks mål. Han blev sendt tilbage til Manchester United, da han blev skadet midt i foråret, og ikke kunne nå at få flere kampe for os.  I forsvaret har Kamil Zayatte og Johnny Magallon, været de bedste, de har dog kun fået halvdelen af sæson hver. Kamil fik efteråret hvorefter hna blev solgt, Johnny har fået foråret, og mange klubber er allerede ude efter ham nu. Hvis vi skal rykke op med det samme, bliver vi nød til at få fat i nogle nye spillere. Vi skal i hvert fald have forstærket målmandsposten. Boaz Myhill har været alt for ustabil, vi skal også have fat i en ny angriber, der bare kan bombe mål ind! Jeg kunne også godt tænke mig en ny offensiv midtbanespiller, til min diamant på midtbanen, eller en ny fløj!

Holdstatistik
Spillerstatistik

Tak til Zeman for TB
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

Zeman
Gæst
 
Sv: Hull - Kampen for overlevelse (#14)
« Svar #20: 11 Apr 2009, 15:23 »

Ja det lå jo lidt i luften med en nedrykning, men ellers ser det jo ganske godt ud det du skrive:)
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hull - Kampen for overlevelse (#14)
« Svar #21: 11 Apr 2009, 15:27 »

øv, øv, øv ...

Hvad så nu? Er der en fyring i sigte?
Logged

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Hull - Kampen for overlevelse (#15)
« Svar #22: 12 Apr 2009, 11:47 »



Klar til ny sæson!
VS. Aston Villa H 1-3 Bryan Hughes
VS. Derby U 0-1

VS. Aloa U 2-0 Bryan Hughes, Steffen Iversen
VS. North Ferriby U 7-0 Jimmy Bullard (2), Andres D’Allasandro, George Boateng,
Caleb Folan, Daniel Cousin, Steffen Iversen
VS. Winterton U 6-0 Yann Ekra, Richard Garcia, Anthony Gardner, Michael Turner,
Jimmy Bullard, Steffen Iversen

Jeg går den nye sæson i møde med oprejst pande. Vi er spået til at rykke hurtigt op igen, og det er også vigtigt for klubbens image at vi rykker op! Vores venskabskampe er gået blandet, vi tabte de to første mod Aston Villa og Derby, som var de to første. Derefter er det dog gået forrygende, vi har ikke lukket mål ind de sidste fire kampe, hvor vi har en målscore på 23-0! Det ser altså lovende ud for vores spil!



Der er også sket store ændringer i truppen, hvor tre mand er kommet til, og flere er sikkert på vej, og der er sagt farvel til 12, de vigtigste der iblandt er, angriberen Craig Fagan, Johnny Magallon og Mikel Radoi. De to sidste har kun været i klubben et halvt år, men vi tjente en del på dem. Det er dog også dem vi kommer til at mangle mest. Johnny Magallon var vores bedste spiller sidste forår, og Mikel gjorde det også rigtig godt!
Transfers ind:

 Chris Kirkland: Chris er kommet ind, for at give kamp på målmandsposten. I hele min tid som Hull-træner har jeg haft lyst til at købe en ny målmand, og nu kom han. Vi gav omtrent 40 millioner kroner for ham.

 Andres D’Allesandro: D’Allesandro er en god offensiv spiller, som kan spille hele vejen over. Han skulle gerne være god for +15 assist om året! Har kostet cirka 37 millioner.

 Pape Gueye: Papa er en ung angriber, han er ikke købt til starteren, men som et talent der skal pudses af. Blev købt i Bordeaux for cirka fire millioner.

I ligaen starter vi ud mod Northampton, hvorefter vi skal spille Carling Cup, vi har trukket Bury, det er en klub jeg virkelig mener vi burde slå.

Tak til Zeman for TB
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Hull - Kampen for overlevelse (#16)
« Svar #23: 14 Apr 2009, 19:48 »



Dejlig måned!
VS. Northampton H 1-0 Geovanni
VS. Bury H 2-0 Steven Mouyokolo, Daniel Cousin
VS. Charlton U 4-3 Daniel Cousin, Steffen Iversen, Jimmy Bullard, Bryan Easton
VS. Blackpool H 3-0 Steffen Iversen, Michael Turner, Andres D’Allesandro
VS. Doncaster H 1-0 Caleb Folan
VS. Barnsley U 2-1 Jimmy Bullard, Andres D’Allesandro


August er gået, og det har været fantastisk! I løbet af måneden, er der kommet to nye spillere til Hull. Den første er det 21-årige stortalent, danske Winston Reid, han er købt som erstatning i midterforsvaret hvor vi havde solgt vores to profiler sidste år. Den anden er den brasilianske angriber Fred, Fred er købt da jeg mener vi mangler kvalitet oppe foran, det har vi fået nu, sammen vil Fred og Steffen Iversen være ustoppelige!

I ligaen har vi også fået en fantastisk start. Efter fire sejre ligger vi nummer et. Spillet har ikke været perfekt, vi har været nede i nogle kampe. For eksempel, spillede vi en kamp mod Charlton, som ligger sidst, var vi bagud 1-0 og 2-1 og da de 90 minutter var gået stod der 3-3 men med et mål i overtiden vandt vi alligevel! På grund af resultaterne er jeg også blevet kåret til månedens manager, det er virkelig nået jeg er stolt af!
I Carling Cuppen er vi videre til tredje runde, hvor vi skal møde Coventry. I første runde vandt vi sikkert 2-0 over Bury, mens det i anden runde var lidt sværere. Vi skulle møde Doncaster. Vi spillede virkelig dårligt. De havde bolden mest, havde de fleste skud, men alligevel endte det med at indstiftede Caleb Folan scorede i femte minuts overtid.

Tak til Zeman for TB
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Hull - Kampen om Oprykning (#17)
« Svar #24: 15 Apr 2009, 14:35 »



Spænding i toppen af Coca Cola Championship!
 
 
Hulls Daily Mail, John Carson.


VS. Wolwes H 2-0 Iversen(2)
VS. Fulham U 3-2 Iversen(2), Mouyokolo
VS. Q.P.R. U 3-1 Fred, D’Allesandro, Iversen

VS. Cardiff H 0-0
VS. Coventry U 4-1 Bullard, Fred, Reid, Cousin

VS. Watford U 1-2 Bullard
VS. Birmingham H 4-2 D’Allesandro, Cousin, Fred, Mouyokolo
VS. Ipswich U 2-3 D’Allesandro, Cousin
VS. Carlisle H 1-0 Reid
VS. Doncaster U 1-0 Bullard

VS. Leeds H 1-1 Halmosi
VS. Sheff. Wed. H 1-1 Cousin

VS. Bristol City U 2-0 Fred, Bullard

Efter 16 kampe i Coca Cola Championship, er der masser af spænding! Tre hold ligger helt lige med 34 point, Fulham, Wolwes og Hull. Lige efter er der også spænding Ipswich og Wigan har henholdsvis 32 og 31 point. Den sidste plads inden for play-offs kampene er der også kamp om, hvor der kun skiller seks point fra nummer seks til nummer fjorten!
Hull har solgt deres reservemålmand, det gælder sig om Boaz Myhill. Han var angiveligt træt af at Chris Kirkland har taget pladsen fra ham. Han skifter dog først efter nytår.

Hull har kun tabt to af de sidste 13 kampe, og spillet fire uafgjort, de ligger klart til at kunne rykke hurtigt op igen. Deres helt store spiller her i starte har været Steffen Iversen. Steffen har scoret 7 mål i de fjorten kampe han har fået i ligaen. Det gør at han kun er tre point efter topscoren. Han er også den med fjerde bedst gennemsnit! En af de spillere der har lagt op til mange af de mål, er assist kongen, Andres D’Allesandro, han lagt op til i alt ti mål! Det er mest i Coca Cola Championship.

Chris Chilton har altså formået at få Hull til at vise storspil, rygter tæt på klubben siger også at han helt sikkert vil få forlænget kontrakten, som udløber til sommer. Mange af klubbens fans, som var utilfredse med ham sidste år, har skiftet fuldstændig mening! ”Jeg kunne virkelig ikke lide ham sidste år, syntes han spillede alt for defensivt og hans ændringer ved dårlige spillere kom meget sent! Men i år, er det gået rigtig godt, når nogle spillere har spillet under niveau, er de kommet ud, og nye er kommet ind. For eksempel i kampen mod Ipswich, efter en halv time, var vi bagud 3-0. George Boateng havde ikke spillet godt, og var indblandet i to af målene, Chilton skifter ham ud med Steffen Iversen, som ikke startede inde da han lige havde været skadet, kort efter scorer vi og går til pause 1-3. Jeg tror Chilton talte med store ord i pausen, for der var tænding på da de gik i gang bagefter. Vi scorede hurtigt igen, men kunne ikke få den sidste pind til 3-3!” Siger Scott Fairman, som er stor Hull-fan, og ifølge ham selv har han set alle Hulls kampe de sidste 4 år. Chris mener selv, at første sæson gik så dårlig, på grund af at han var vant til gammeldags fodbold, og ikke topmoderne.

Tak til Zeman for TB
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

SoAP
Gæst
 
Sv: Hull - Kampen om Oprykning (#17)
« Svar #25: 15 Apr 2009, 15:16 »

God blog meget interresant, men udfra dine resultater i første sæson, virker du ikke til at være en haj til fm Peace
Logged

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hull - Kampen om Oprykning (#17)
« Svar #26: 15 Apr 2009, 15:22 »

God blog meget interresant, men udfra dine resultater i første sæson, virker du ikke til at være en haj til fm Peace

Har spillet i mange år nu, det ældste jeg har er CM 98/99! Og jeg har aldrig haft så dårlig en sæson før! Har en taktik jeg plejer at bruge, og det var den 442, har bl.a. fået nordirlands dårligste hold man kan være, op i anden sæson!
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Hull - Kampen om Oprykning (#18)
« Svar #27: 16 Apr 2009, 19:53 »



Blandet afslutning på 2009!

VS. Preston U 3-1 Iversen, D’Allesandro, Cousin
VS. Wigan H 0-2
VS. Coventry H 2-0 Iversen, Mouyokolo
VS. Southampton U 0-1
VS. Wigan H 1-2 Halmosi
VS. Norwich U 1-2 Iversen

VS. Nottm. Forrest H 2-0 Halmosi, Reid
VS. Burnley U 1-1 Cousin
VS. Northampton U 0-0

VS. Charlton H 1-0 Ricketts
VS. Blackpool U 3-2 D’Allesandro, Cousin
VS. Barnsley H 2-0 Geovanni, Iversen


2009 er slut, det havde været både op og ned for mit vedkommende. I sommers var jeg rykket ud af Premier League, men var kommet godt i gang med den nye sæson, hvor vi har lagt i toppen hele sæsonen. Der har også været andre positive ting i løbet af året, midt i juli, fik jeg en mail fra direktørerne, om at selveste Real Madrid kunne tænke sig vores klub som rugeklub. Der er dog ikke blevet lejet nogle talenter endnu! Der har blot været en negativ ting i løbet af året, i november røg vi ud af Carling cuppen med 2-0 nederlag mod Wigan.
En ny start skal gå i gang, der er allerede blevet tilført nyt blod, i og med at Elano fra Manchester City skifter til os. Der bliver også sagt farvel, vores første målmand i sidste sæson, Boaz Myhill, skifter til Portsmouth. Han har ikke fået nogen kampe for os i denne sæson, da vi har skaffet Chris Kirkland.

De seneste måneder har ikke været super gode, vi er røget fra en delt første plads til en tredje plads . Vi har spillet 11 kampe i ligaen, seks er vundet og tre er tabt og to spillet uafgjort. En kamp i Carling Cuppen blev tabt til Wigan. De tre kampe i ligaen blev tabt lige i træk, i den periode var der dog en del skader, og i nogle kampe manglede fem fra den normale starter. Det var det der skabte hullet i ligaen. Vi ligger dog stadig godt til i kampen om oprykning, og hvis vi ikke når det, er vi næsten sikker på kvalifikation. Vores bedste spiller i løbet af disse måneder har været Allesandro D’Allesandro, som har været ustoppelig, med mange oplæg og nogle mål.
Den første udfordring i 2010, er FA-Cup kampen mod West Ham, fra Premier League. Det er tredje runde vi er nået til, og jeg håber på at gå videre, men det bliver en sværd kamp. West Ham ligger nummer 14 i Premier League.

Tak til Zeman for TB
« Seneste Redigering: 17 Apr 2009, 17:47 af tubbe93 » Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Hull - Kampen om Oprykning (#19)
« Svar #28: 17 Apr 2009, 17:51 »



Elendig start på 2010!


VS. West Ham H 2-1 Elano, Fred

VS. Wolwes U 2-4 Turner, Fred
VS. Fulham H 1-1 Geovanni
VS. Reading U 2-2 Iversen, Fred

VS. Q.P.R. H 4-1 Iversen2, Fred2
VS. Reading H 1-2 Fred
VS. Birmingham U 0-0
VS. Watford H 1-0 Cousin
VS. Cardiff U 0-2
VS. Ipswich H 0-2

VS. Carlisle U 0-0
VS. Doncaster H 1-1 Dawson

De to første måneder af 2010 er gået, og det har været en dårlig start for os!
Transfervinduet var det første jeg skulle tænke på, en spiller blev hentet ind Elano. Elano er kommet fra Manchester City, hvor han var røget ud i kulden. Elano fik en blandet start for os, da han i sin debut kamp mod West Ham i FA-Cuppen, scorede allerede efter fire minutter! West Ham udlignede, og til sidst i kampen blev Elano til skurk, efter 86 minutter fik han direkte rødt kort, og West Ham havde nu en kæmpe mulighed for at gå videre. Men fem minutter senere, i dommeren overtid, afgjorde Fred kampen da han scorede et fantastisk mål!

Transfervinduet betød også at nogle skulle ud. I alt fem spillere blev der sagt farvel til. Boaz Myhill, som ikke fik spilletid, Kevin Kilbane, som var reserve, Caleb Folan som ikke ville være på andetholdet mere, Wayne Brown, som ville have spilletid, og Seyfo Soley der var gået fra indskifter til reserveholdet. I alt tjente vi lidt over 47 millioner kroner på de handler!
Pengene er dog også tiltrængt, da vi har et stort underskud, vi har simpelthen ikke haft råd til at rykke ud. Mindre tv-penge og de mange dyre handler, har gjort at vi har haft et underskud på 150 millioner i løbet af sæsonen! Vores saldo er faldet til 30 millioner i minus!

Kampene er heller ikke gået godt. Vi er røget fra en tredje plads, og mange point foran 7. pladsen som ikke giver adgang til paly-off kampene, til en femte plads, kun to point foran nummer7!
Vi har spillet tolv kampe, hvoraf de ni af dem er i ligaen, og vi har kun fået ti point, to kampe vundet, fire spillet uafgjort og tre tabt. I FA-Cuppen har vi spillet tre kampe, den første mod West Ham som vi vandt 2-1, og to gange mod Reading, efter den første kamp endte 2-2, Reading udlignede i dommerens overtid, i anden kamp vandt de 2-1!
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Hull - Kampen om Oprykning (#20)
« Svar #29: 18 Apr 2009, 20:31 »


Endnu en sæson i Coca Cola Championship!


Den sidste kamp var lige færdig, hele holdet sad i omklædningsrummet, der var helt stille. Ingen sagde noget, men var bare kede af det. Sæsonen var slut, vi havde længe lagt til at være sikre på oprykning, men foråret var gået dårligt, så dårligt at vi var dumpet helt ned på 7. pladsen! Vi skulle vinde den sidste kamp hjemme mod Burnley for at have en lille chance, samtidig skulle enten Preston eller Cardiff tabe, og så ville målscoren afgøre det. Cardiff vandt sikkert, mens Preston tabte, desværre kunne vi ikke prikke boden ind, så vi endte på pladsen lige uden for play-offs kampene.

Jeg var ekstra nedtrykt, min kontrakt udløb efter denne sæson, og jeg tror ikke bestyrelsen vil forlænge med mig. Flere fans har også været imod mig, efter jeg ikke har formået at få Hull tilbage i Premier League! Der er endda blevet lavet en underskriftsindsaml ing for at få mig fyret! I alt skrev 4000 under på jeg skulle fyres! Det er lidt over en femtedell af gennemsnittet af tilskuere på stadion, 19 500 har i gennemsnit set vores hjemmekampe!
Blandt vores spillere, har Steffen Iversen været den bedste, han er også topscore for os, han har scoret 19 mål i 40 kampe, hvoraf 36 har været fra start.

På midtbanen har Andres D’Allesandro været den bedste, han har lagt op til 22 mål, i 46 kampe, hvor alle på nær en har været fra start, det er også flest oplæg i hele ligaen. Han har scoret otte mål.

I forsvaret har vores unge talent på venstrebacken været bedst, Brian Easton, han er den der i gennemsnit har lavet flest tacklinger i kamp i hele ligaen. Han har spillet 39 kampe hvor otte af dem er som indskifter.

På mål har Chris Kirkland fået alle 53 kampe, syv i cup kampe og 46 i ligaen. Han har holdt buret rent i 19 kampe, og kun lukket 59 mål ind! Han er endda blevet kåret til kampens spiller fem gange.

Nu ser jeg fremad og håber på at jeg kan få forlænget min kontrakt, hvis ikke det er muligt håber jeg at finde en ny klub inden alt for længe, måske i et andet land end England!


Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010