home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 537 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  Tenerife, Ny klub fundet! (tidl. Hull) (#22)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Tenerife, Ny klub fundet! (tidl. Hull) (#22)  (Læst 11765 gange)
patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hull - Kampen om Oprykning (#20)
« Svar #30: 18 Apr 2009, 23:03 »

Forstår virkelig ikke hvordan det hold der ikke kan rykke op?! det har jo 100 % Premier League klasse! men du må bare klø på for holdet er godt og så må vi håbe resultaterne også snart kommer Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hull - Kampen om Oprykning (#20)
« Svar #31: 19 Apr 2009, 11:52 »

Forstår virkelig ikke hvordan det hold der ikke kan rykke op?! det har jo 100 % Premier League klasse! men du må bare klø på for holdet er godt og så må vi håbe resultaterne også snart kommer Smiley

forstår heller ikk hvorfor vi ikk rykkede op ?!? Holdet gik i stå efter jul, og ville ikk vinde nogle kampe!
Bliver svært at fortsætte, tror sku ikk jeg får forlænget kontrakten  Skuffet
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
På jagt efter ny klub (tidl. Hull) (#21)
« Svar #32: 26 Apr 2009, 14:15 »



På jagt efter nyt job!


Det var slutningen af juni, Hull-bestyrelsen havde besluttet ikke at tilbyde mig en ny kontrakt. Jeg var meget ked af det, da jeg på min sidste arbejdsdag tog ned for at sige farvel til mine tidligere holdkammerater. Stemningen i omklædningsrummet, hvor vi sad efter min sidste træning, var næsten dårligere end efter sæsonens sidste kamp. Der var ingen der sagde noget, men flere sad med tårer i øjnene. En af dem var Steffen Iversen, han var meget rørt, han var blevet meget glad for mig, efter at jeg havde hentet ham til England igen. Han mente selv at det havde kickstartet hans karriere, og han også var klar til at komme på landsholdet igen. Winston Reid kunne jeg se, var også meget rørt over min afsked. Det var mig der havde hentet ham til udlandet, det var mig som havde set størst potentiale i ham, og han mente det var min skyld at flere klubber var ude efter ham nu!
Men den tid var ovre nu, jeg var på jagt efter nyt job! Jeg var åben for det meste, men havde begrænset det til de fire store lande der er i Europa, England, Spanien, Tyskland eller Italien, og så mente jeg det skulle være en af de to bedste ligaer. Jeg var også åben over for landshold, der har lige været VM, men kun Tyskland har fyret deres træner, så det bliver nok ikke det!


Tak til Zeman for TB
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

tubbe93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Tenerife, Ny klub fundet! (tidl. Hull) (#22)
« Svar #33: 28 Apr 2009, 17:41 »

Mod nye højder!


Det var den 8. november. Jeg var blevet tilbudt et job, turen gik nu til Spanien, nærmere bestemt til ferieøen Tenerife, hvor jeg skal styre C.D. Tenerife S.A.D.. Klubben ligger på 18. pladsen i den næstbedste spanske liga efter tolv runder. Jeg ser meget potentiale i klubben, og tror at vi om et par år kan være med i kampen om oprykning. Min første udfordring bliver Copa Del Rey, hvor vi er nået til fjerde runde, hvor vi skal møde Almeria, første kamp endte 3-0 til dem.

Truppen:
Vi har en meget stor trup, hvor det kommende transfervindue vil komme til at handle om at få solgt en masse af dem jeg ikke kommer til at bruge. De største profiler bliver:
Marc Bertran: Marc er højreback, det er hans femte sæson i klubben, og han er udset en vigtig rolle på hans plads, han har bland andet tidligere spillet i Espanyol.
Kome: Kome vil komme til at spille venstrefløj, han skal ligge de gode indlæg ind i boksen. Han har fået 19 landskampe for Cameroun, han har tidligere spillet i La Liga for Valladolid, Mallorca og Getafe.
Victor: Victor er vores topscore, han har scoret fire mål i syv kampe i ligaen, og jeg regner med han bliver ved med at putte den ind!

I transfervinduet vil vi kigge efter en ny målmand, da jeg ikke mener dem vi har nu er gode nok!
Logged

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tenerife, Ny klub fundet! (tidl. Hull) (#22)
« Svar #34: 29 Apr 2009, 09:44 »

Dejligt at se, at du har fundet en ny klub og er klar til nye udfordringer Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010