home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 332 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  #30# Enden på det hele og tak for alt - The new City
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: #30# Enden på det hele og tak for alt - The new City  (Læst 44954 gange)
Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #4# Khaldoon's creation - the new City
« Svar #15: 03 Apr 2009, 17:48 »

Du må ændre alt det du vil i dine updates Thumbs Up

Her har du en guide til billeder - http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=guides;group_id=20;start=0;guide_id=35

Held og lykke fremover Thumbs Up

Jo tak Shaft (; Efter lidt ekstra tids søgen (sådan ca 3 timer mere) fandt jeg den selv Wink Fra nu af bliver mine billeder simpelthen intet mindre end fantastiske !
Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #4# Khaldoon's creation - the new City
« Svar #16: 03 Apr 2009, 17:49 »

Du burde centrere billedet sidst i 4. update Smiley

Dit ord er min lov ! (;
Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #4# Khaldoon's creation - the new City
« Svar #17: 03 Apr 2009, 21:15 »

jeg har lige spillet min 2. sæson i City, vandt UEFA Cup'en og PL. (2-0 over bordeaux i finalen, og sluttede med 90 point i PL) så jeg glæder mig til at se hvad du kan udrette Opstemt
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #4# Khaldoon's creation - the new City
« Svar #18: 03 Apr 2009, 21:25 »


#5# Tre profiler


Datoen er nu 10-01-2009, transfervinduet er i gang, og der er så småt begyndt at komme bud på spillere som Martin Petrov, der ikke er helt tilfreds med at være anden valg efter en forrygende spillende Zhirkov. Medierne har efterhånden accepteret mine evner som manager, og da de en dag lavede en opsummering af min start, var det da også overvejende med positive ord.
City-holdet har spillet med i fire turneringer og har bestemt klaret det udmærket med spillere som Zhirkov, Love og Gamberini i front:
 
Yuri Zhirkov:
Ventrefløjen blev hentet til holdet i det første transfervindue og har formået at holde højt niveau. Faktisk har han det højeste gennemsnit på holdet med 7,30 i 24 kampe. Den 25-årige er efterhånden kommet op på 28 landskampe for det russiske landshold, som for øvrigt ligger to i deres kval-gruppe – kun overgået af Tyskerne. På klubholdet er det i hans første halvsæson blev til fire mål og 12 oplæg.
Klubber som Arsenal er begyndt at vise interesse, men der skal gøres alt for at holde på stjernen.

Vagner Love:
Den mørke brasilianer med det karakteristiske hår er i en alder af 24 år nået op på 24 landskampe grundet sin succes på klubplan.
Manden har scoret utrolige 18 gange i 24 optrædende og er den suveræne topscorer på holdet – oplæg har der været fire stk. af. Med et gennemsnit på 7,24 er han den næstmest stabile spiller. 12 af hans mål er scoret i ligaen, hvilket giver ham 1. Pladsen på topscorerlisten lige for rivalernes Carlos Tevez.

Alessandro Gamberini:
Endnu en spiller der blev hentet i det første transfervindue – faktisk som den allersidste på en af de allersidste dage. Forsvaren har det 4. Bedste gennemsnit i klubben og er den eneste rigtig stabile i forsvaret – dette er dog ikke det eneste sted, italieneren imponerer! Han har således lavet 10 mål i 26 kampe for klubben(!) – ekstremt imponerende af den 27-årige. De italienske klubber er så småt begyndt at få øjnene op for deres landsmand, og bl.a. Roma er interesseret i
at hentet ham hjem igen.
Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #4# Khaldoon's creation - the new City
« Svar #19: 03 Apr 2009, 21:27 »

jeg har lige spillet min 2. sæson i City, vandt UEFA Cup'en og PL. (2-0 over bordeaux i finalen, og sluttede med 90 point i PL) så jeg glæder mig til at se hvad du kan udrette Opstemt
Haha, ja du skal nok ikke regne med at jeg lever op til det, du har præsteret - men jeg glæder mig da også selv til at se, hvad mit hold kan udrette (; Lad os nu se  Tunge
Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #5# Khaldoon's creation - the new City
« Svar #20: 04 Apr 2009, 17:55 »


#6# den første halvsæson




Klubben og jeg har efterhånden spillet en del kampe i løbet af de første 186 dage, jeg har været i klubben. 22 sejre, 6 uafgjorte og 4 nederlag samt en målscore på 71-28 er det blevet til – jeg er ganske tilfreds! De fire turneringer, vi var med i fra start, er desværre blevet til tre, men ligesom bestyrelsen, er jeg forstående over for nederlaget til Chelsea i Liga Cuppen. Et kort referat af de fire turneringer kunne måske være gavnligt:

-   Liga Cuppen
Her trådte vi ind i 2. Runde, og den første kamp mod Southend blev så tit jeg fusker beskrevet tidligere. Alligevel kan vi lige tage den med: det endte med en sejr på 0-5. I runden efter ventede Leicester – igen var vi på udebane. En smal 0-1 sejr kom i hus, og ingen af de 6-7 startende reserver viste sig for alvor værdig til en startplads blandt de elleve bedste. Nu ventede mægtige Chelsea så. Selvom vi havde fordel af hjemmebanen, og førsteholdsspillern e var med fra start, kunne et 1-3 nederlag efter forlænget spilletid ikke afværges. Michael Ballack gjorde det onde mod vores hjemmehold og blev dobbelt målscorer i 2. Halveg af den forlængede.

-   FA Cuppen
Her er der kun spillet en enkelt kamp for holdets vedkommende. 3. Runde-kampen blev vundet over Carlisle 0-2, og Wright-Phillips viste, at han mente det alvorligt omkring hans udtalelser om, at han burde være på førsteholdet. 1 mål og en 7,5-bedømmelse på kun 15 minutter var ganske imponerende. Nu venter Charlton så i næste runde.

-   UEFA Cuppen
Portugisiske Guimarães blev slået ud med samlet 6-1 i første runde, og vi havde i gruppe C med Partizan, Napoli, Ajax samt Valencia. En stærk gruppe, men bestyrelsen forventede avancement, så vi lod os ikke skræmme. Partizan og Valencia blev besejret henholdsvis 4-1 og 4-3. Sidstnævnte kamp må betegnes som vanvittig – 7 mål på kun 9 skud inden for rammen. Jeg ved ikke, hvad forsvarer og målmænd lavede i den kamp – fodbold spillede de i hvert fald ikke.
Uafgjort 1-1 mod Napoli samt et 2-4 nederlag til Ajax gjorde, at vi endte på 2. Pladsen efter de spanske storhold. Nu venter endnu et portugisisk hold i form af Sporting – bliver disse besejret, er det Zenit eller Everton, der står for tur.

-   Premier League
11 sejre, 5 uafgjorte og 2 nederlag. Et facit der rækker til en 3. plads efter 18/19 kampe. Chelsea og United har lagt sig i front skarpt forfulgt af os, Liverpool og Arsenal. Allerede nu er 5 hold trukket fra, og det bliver tydeligvis disse der skal kæmpe om ære, trofæ samt CL-pladser. Mest mindeværdige er (for mig at se) 2-0 og 3-0 sejrene over henholdsvis Manchester United og Aston Villa. Kampen mod djævlene endte mere end fantastisk og sejren på 2-0 kunne sagtens være blevet større. Lucho Gonzalez og Vagner Love stod for målene i 7. og 49. Minut. Kigger man på statistikken vises det faktisk at sejren nemt kunne være blevet større, da både afslutninger og boldbesiddelse gik i vores favør. Den værste kamp var formentlig 2-5 nederlaget til Liverpool – en kamp, jeg synes kun var fair at nævne, men også en jeg ikke vil snakke videre om.
Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #6# The new City
« Svar #21: 06 Apr 2009, 10:26 »

Ikke meget respons der kommer ;p
men jeg fortsætter ufortrødent med at opdatere senere i dag ...
Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6# The new City
« Svar #22: 06 Apr 2009, 11:09 »

Ikke meget respons der kommer ;p
men jeg fortsætter ufortrødent med at opdatere senere i dag ...
det ville være dejligt  Thumbs Up
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #6# The new City
« Svar #23: 06 Apr 2009, 14:18 »


#7# De engelske dræbere


To engelske hold, to af de stærke. Det var, hvad der ødelagde to af de tre sidste turneringer, vi var med i. Efter at have slået Carlisle og Charlton ud af FA Cuppen ventede mægtige Manchester United i 5. Runde. Den første kamp på Old Trafford blev overværet af 76.179 tilskuere. Kampen tippede frem og tilbage, og på trods af overtag i boldbesiddelsen til City, var det United, der skabte et overtal af chancer, og derfor var det også naturligt at de bragte sig foran på Tevez i det 48. minut. Herefter overtog vi begivenhederne og i det 66. Minut resulterede det i et sjældent hovedstødsmål fra Yuri Zhirkov. Resten af kampen var det hjemmeholdet, der pressede på, men City holdt stand og kæmpede sig frem til en omkamp hjemme på City of Manchester Stadium. Her var der ikke meget at gøre for vores azurblå venner. På trods af godt spil, et utal af chancer samt to mål, endte det med nederlag. Der er ikke meget andet at sige end imponerende til det én enkelt mand præsterede. Wayne Rooney bankede et hattrick i kassen, hvoraf to af målene sagtens kunne være kåret til årets mål i England. Kampen endte 2-3 og således sluttede lillebrors kamp i FA Cuppen – en kamp der blev stoppet af storebror.


I FA Cuppen var det en storebror, der slog os ud. I UEFA Cuppen blev det en lillebror. Holdet med det blåhvide logo fra Liverpool endte med at sende det blå hold fra Manchester ud. Everton tog revanche for opgørene i Premier League, som var endt med kun et enkelt point på deres konto. Efter at være gået videre fra gruppen, ventede som tidligere sagt Sporting fra Portugal. 3-1 hjemme og 0-0 ude. Ikke de store problemer dér, de kom derimod mod Everton – grundet en fejl fra manageren. Det første opgør endte 1-1 på vores hjemmebane – vel og mærke blev deres mål scoret med 5 minutter igen – totalt ufortjent! Men katastrofen kom i den anden kamp. Den smarte undertegnede her glemte at teamtalke inden kampen – det resulterede i 3-0 til Everton efter 33 minutter. Bang, slask, slam! Så var den kamp afgjort. At der blev reduceret af et ultraoffensivt City-hold midt i 2. Halvleg gjorde ikke den store forskel. Jeg har kun mig selv at bebrejde selvom spillerne selvfølgelig fik en skideballe Opstemt
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7# The new City
« Svar #24: 06 Apr 2009, 17:05 »

Hejsa. Jeg vil bare lige sige, at dit skriftlige er rigtigt flot, men du skal lige få styr på det grafiske. Mange af mine billeder ser ud til at skulle være gennemsigtige - så skal de gemmes i PNG. Så kommer der ikke hvid baggrund på, tror det vil hjælpe dig meget. Ellers et flot banner i sidste update.
Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #7# The new City
« Svar #25: 06 Apr 2009, 19:04 »

Hejsa. Jeg vil bare lige sige, at dit skriftlige er rigtigt flot, men du skal lige få styr på det grafiske. Mange af mine billeder ser ud til at skulle være gennemsigtige - så skal de gemmes i PNG. Så kommer der ikke hvid baggrund på, tror det vil hjælpe dig meget. Ellers et flot banner i sidste update.
Først og fremmest tak for rosen (:
Og så skal jeg nok lige prøvet at få fjernet det hvide (; det må være til at få gjort ...
Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #7# The new City
« Svar #26: 07 Apr 2009, 12:00 »


#8# Sandhedens time - 1



Der er nu spillet 31/32/33 kampe i Premier League og afgørelsens time nærmer sig. I front ligger Chelsea og Manchester United, og mesterskabet ser ud til at afgøres her. Derefter ligger vi, City, helt alene på tredjepladsen med et godt hul på 8 point ned til Arsenal lige efterfulgt af overraskelsen Newcastle og så Liverpool. Selvom der ikke er mange kampe tilbage, er der mange ting, der kan nå at ændre sig endnu. Se bare på vores slutprogram – sandhedens time er kommet for City-holdet.




Det er med andre ord nummer 2, 4, 6, 1, 8 & 5, vi skal møde i sæsonens sidste kampe – meget værre bliver det ikke. Der kan hentes 18 point, men der er så sandelig også risiko for at ende med et rundt 0 på pointtavlen gennem de sidste kampe. Jeg tror næppe, jeg nogensinde har set noget lignende i FM-karrieren. Og hvis jeg formår at skrive godt nok, må folkene derude da være mindst lige så spændte som jeg. Holdet er klart, der er ingen skader. Robinho, Love, Zhirkov, Srna, Gonzalez, Gamberini. De er alle klar, klar til kamp. Det skal afgøres folkens! Nu kører vi videre med United ude (;
« Seneste Redigering: 13 Apr 2009, 17:21 af Super_Svensen » Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #8# Sandhedens time 1 - The new City
« Svar #27: 07 Apr 2009, 19:09 »

sygt slutprogram!!!!! Shockeret
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #8# Sandhedens time 1 - The new City
« Svar #28: 07 Apr 2009, 19:20 »

sygt slutprogram!!!!! Shockeret
ja det må man sige ... og nu har jeg efterhånden også resultatet af det (;
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #8# Sandhedens time 1 - The new City
« Svar #29: 07 Apr 2009, 19:24 »

Det bliver sgu spændende Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010