home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 412 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  #30# Enden på det hele og tak for alt - The new City
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: #30# Enden på det hele og tak for alt - The new City  (Læst 44936 gange)
Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#30# Enden på det hele og tak for alt - The new City
« : 01 Apr 2009, 14:33 »

 

#1# Manchester City




Engelske Manchester City blev grundlagt 1887 og har her i sæsonen 08/09 hjemme i den bedste engelske række. Som navnet hos de lyseblå antyder, har holdet hjemme i Manchester, hvor man altid har været anset som lillebror til kæmpen Manchester United. De altid spændende hjemmekampe foregår på The City of Manchester Stadium, som blev bygget i 2002 med plads til 48.000 tilskuere.

City, som holdet ofte bliver kaldt i lokale munde, har faktisk en større historie end flertallet umiddelbart går og regner med. I løbet af årene er det således lykkedes dem at hente 2 Premier League-titler, 4 FA Cup-trofæer samt 2 sejre i Liga Cuppen. Alligevel har det de mange seneste år været noget af en ørkenvandring, og fansene har kigget forgæves efter titler og trofæer.

For nyligt er der dog sket store ting i klubben, og pludselig regnes man for en af de allerrigeste fodboldklubber i hele verden. Dette skyldes Khaldoon Al Mubarak overtagelse af klubben som ser ud til at have uendelige milliarder at putte i pengekassen. Med denne overtagelse er der udsigter til en ny start i Manchester og fansene har nye forhåbninger om at kunne udfordre storebror United inden længe. Med sig bragte Khaldoon desuden en ledelse man roligt kan sige har erfaring fra hele verdenen, og kigger man på bestyrelsen ser man da også personer fra De Forenede Arabiske Emirater, England, USA, Grækenland og Thailand.

Grundet den nye tilstand og start er der også forlydender om et snarligt trænerskifte, og interne kilder fortæller, at man i øjeblikket forhandler med en ganske spændende manager omkring jobbet. I interviewet skues tydeligt en glæde, da man samtidig mener at have det hele på plads i god tid inden sæsonstart.

Info:
- Dette er min første blog - jeg forventer derfor ikke det store, og er egentlig kun med for fornøjelsens skyld.
- Grundet min manglende erfaring, ved jeg ikke meget om det, og specielt det grafiske ved jeg, at jeg skal øve mig på.
- Jeg håber både på ros og ris. Selvfølgelig ros hvis jeg gør et godt arbejde, men ligså gerne ris for at jeg kan forbedre mig.
- Tak til Cesc for banner!
- Valgte ligaer er: England (Coca-cola League 2 og over), Frankrig (Ligue 2 og over), Tyskland (2. Liga og over), Italien (Serie B og over), Portugal (Liga Vitalis og over), Spanien (Liga Adelanta og over)

Må den bedste blog vinde! Stem fair folkens !  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 30 Apr 2009, 19:12 af Super_Svensen » Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Khaldoon's new creation - the new City
« Svar #1: 01 Apr 2009, 14:39 »

Jeg synes det er en spændende start du får dig, dog er City blevet lidt en klassiker inden for blogs. Men held og lykke - du er faktisk den første blog jeg kommenterer Smiley
Logged

Nissen89
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Khaldoon's new creation - the new City
« Svar #2: 01 Apr 2009, 15:53 »

syntes bestemt også det er en spændende start Smiley
glæder mig til at se hvilke tilføjelser du vil lave til din trup.. om det bliver de 'normale' Wagner love, hamsik osv..nu må vi se Smiley
Logged

Més que un club

- EL Fenomeno. min gud

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Khaldoon's new creation - the new City
« Svar #3: 01 Apr 2009, 17:22 »


#2# Jacob Svensen


Ung, uerfaren og ukendt. Sådan lyder opskriften tilsyneladende i Manchester efter at nyrige Manchester City til deres fans store skuffelse ansatte danske Jacob Svensen som fremtidig manager i klubben. Den unge dansker har fået en 1-årig kontrakt med de azurblå.

Den kun 29-årige silkeborgenser Jacob Svensen har i dag underskrevet hans første professionelle kontrakt og bliver af mange ansat som den sidste rigtige kandidat til det job, han nu besidder. Flere gange dagligt har man set mænd med store ølvomme vandre op og ned af gaderne i Manchester som protest mod ansættelsen, og medierne er da også enige: Ansættelsen af en manager med så stor mangel på erfaring er en kæmpe fejl af den nye bestyrelse, men denne siges dog alligevel at give fuld opbakning til den danske manager.

At Jacob Svensen har sagt på hans første pressemøde, at han har været stort fan af ærkerivalerne Manchester United gør det ikke bedre, og på trods af udtalelse fra ham om, at dette overhovedet ingen indflydelse vil have på den daglige gang på The City of Manchester Stadium, betvivles det stærkt af alle og enhver – på nær bestyrelsen tydeligvis. På pressemødet udtalte Jacob Svensen desuden følgende:

”Jeg ved, at mange betvivler mine evner som manager, men jeg er overbevist om, at jeg nok skal klare opgaven til fulde. Jeg er bevidst om den udskiftning der er ved at ske i klubben, jeg er kommet til, og jeg vi være en del af denne, og vil således i aften sætte mig ned og kigge på, hvordan det står til med spillertrup, træning, stab og så videre. Umiddelbart ser det dog ud til, at der kunne komme store udskiftninger på alle punkter, men det er ikke noget jeg kan uddybe nærmere på nuværende tidspunkt. Uden at have kigget på truppen, kan jeg dog hurtigt afsløre, at både jeg og bestyrelsen har store forventninger til sæsonen, og vi regner således med i fællesskab at kunne nå mindst semifinalen i både FA- og Liga Cup, komme til anden knockout runde i UEFA Cuppen samt kvalificere os til europæiske turneringer i næste sæson gennem placeringen i Premier League. Som sagt vil jeg hurtigt danne mig et overblik over trup og stab, men umiddelbart vil der først blive givet yderligere information den dag transfervinduet lukker, og vi har spillertruppen på plads. Tak for nu.”
« Seneste Redigering: 02 Apr 2009, 15:45 af Super_Svensen » Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Khaldoon's new creation - the new City
« Svar #4: 01 Apr 2009, 17:29 »

Fine updates du har, og et klassisk hold du har valgt:)
- Billedet af dig selv eller hvem det nu er, snytes jeg ikke rigtig passer ind
Logged

Nissen89
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Khaldoon's new creation - the new City
« Svar #5: 01 Apr 2009, 19:43 »

syntes måske også billedet er lige i overkanten
Logged

Més que un club

- EL Fenomeno. min gud

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Khaldoon's new creation - the new City
« Svar #6: 01 Apr 2009, 19:54 »

Det kan jeg evt. lige slette - er det noget, man må? Smiley

EDIT: Og så vil jeg egentlig gerne lige høre folk, jer der nu har tid og lyst, til at hjælpe, om hvordan man får billede og tekst til at stå ved siden af hinanden? Et billede under og over teksten er ikke så svært, men jeg har prøvet at bikse med, hvordan det kommer til at stå ved siden af - og jeg kan simpelthen ikke finde ud af det.

Tak på forhånd (:
« Seneste Redigering: 01 Apr 2009, 19:59 af Super_Svensen » Logged

Dane 16
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Khaldoon's new creation - the new City
« Svar #7: 01 Apr 2009, 20:36 »

ikk for noget, men "syntes" er altså datid. det hedder synes i nutid.
Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #2# Khaldoon's creation - the new City
« Svar #8: 02 Apr 2009, 10:51 »


#3# Transfervinduet og truppen sommer 08


”Som lovet er jeg nu tilbage efter transfervinduets slutning, og som de fleste nok har bemærket, har jeg gjort nogle bemærkelsesværdige handler. I ved nok alt om dem, og jeg vil derfor ikke bruge for meget af hverken min eller jeres tid på dette emne. Min personlige assistent og journalist vil i stedet informere omkring, hvad der er sket her, til de der er interesserede. Tak”



Hans tone var ikke til at tage fejl af: Han var godt tilfreds med den nye trup og også præstationerne af denne. Allerede samme dag som Svensen kom til klubben udtalte han, at der ville ske store forandringer i og omkring Manchester City. Lad os se lidt nærmere på hvad der er sket:

-   Næsten hele staben er skiftet ud. Der er således fyret ukompetente spejdere, trænere og fysioterapeuter. I stedet er der ansat topnavne over hele linjen og som eksempel kan nævnes den tidligere topspiller Sonny Anderson, der blev hentet ind som angrebstræner fra Lyon.

-   Spillere er der også blevet hentet ind til klubben og intet mindre end seks topnavne er hentet til klubben. Zhirkov (122), Lucho González (100), Vagner Love (110), Tymoschuk (160), Srna (100), Gamberini (100) (alle i DKK) er hentet ind for at styrke holdet i bestræbelserne på at komme langt og klare sig godt i samtlige turneringer de azurblå deltager i.

-   For at have råd til de store stjerner, har det desuden været nødvendigt for Svensen at give slip på nogle spillere. Her i blandt Elano, som mange ellers så for at være den store kreatør på City-holdet. Ud er gået: Ball (8,25), Elano (77,5), Garrido (25), Schmeichel (0,45, lån), Fernandes (5, lån).

Derved ser Jacob Svensens nuværende trup således ud pr. 18-09-2009, og pludselig virker City-holdet enormt farligt efter transfervinduet de første par kampe, som jeg vil komme nærmere ind på inden længe.

Shay Given
Joe Hart

Richard Dunne
Nedum Onuoha
Micah Richards
Vincent Kompany
Wayne Bridge
Alessandro Gamberini

Darijo Srna
Yuri Zhirkov
Nigel De Jong
Anatoliy Tymoschuk
Michael Johnson
Lucho González
Stephen Ireland
Shaun Wright-Phillips
Martin Petrov
Pablo Zabaleta

Daniel Sturridge
Robinho
Felipe Caicedo
Vagner Love
Craig Bellamy

 
« Seneste Redigering: 13 Apr 2009, 17:11 af Super_Svensen » Logged

Nissen89
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #3# Khaldoon's creation - the new City
« Svar #9: 02 Apr 2009, 11:43 »

udemærket.. synes det virker ret uoverskueligt det med spillerne.
ville lave det, sådan her.. godt nok som de fleste herinde men.
Målmænd
...
...
Forsvarer
...
...
...
...
Midtbaner
...
...
...
...
Angribere
...
...
...
det gør det hele lidt mere overskueligt, synes jeg i hvertfald Smiley
mht. til de billeder osv, har jeg heller ikke ret meget forstand på det, prøv evt og tjek nogle af de guider som ligger her på siden..
Logged

Més que un club

- EL Fenomeno. min gud

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #3# Khaldoon's creation - the new City
« Svar #10: 02 Apr 2009, 12:43 »

okay Nissen (: Jeg tænkte på, er det sådan, at man må ændre i sine updates? Eller skal de helst stå uændrede?
Logged

Nissen89
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #3# Khaldoon's creation - the new City
« Svar #11: 02 Apr 2009, 13:53 »

jeg går ud fra at man godt må ændre i det, er ikke så meget inde i det Smiley
men tror jeg da godt du må!
Logged

Més que un club

- EL Fenomeno. min gud

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #3# Khaldoon's creation - the new City
« Svar #12: 03 Apr 2009, 11:15 »


#4# Opstarten


Som assistent og journalist føler jeg desuden, det er min pligt at informere omkring kampe og statistik vedrørende opstartsfasen hos min gode vens klub Manchester City. Her følger lidt information. Desuden kan jeg informere jer om, at dette måske bliver min sidste udmelding inden Jacob Svensen selv vil tage over omkring disse ting, da han efterhånden føler at have fået godt styr på klubben.


-   Venskabskampene blev der spillet 5 af. Alle disse endte med sejre og en samlet målscore på imponerende 12-1. Det eneste hold, der formåede at score mod City var spanske Real Betis, som dog alligevel tabte 3-1. De andre klubber der måtte lide nederlag til de blå fra Nordengland var Osasuna, Crewe, Oldham samt Chonburi.

-   I UEFA Cuppen er der indtil videre spillet 1. og 2. kvalifikationsrunde, og som mange havde forventet er City gået sikkert videre fra begge runder. Først blev Partizani slået med hele 9-0 samlet – 0-3 ude og 6-0 hjemme blev det til for City. Derefter gik turen til Finland hvor FC Haka skulle baskes. Dette var en ren formalitet for Manchester som vandt 5-0 samlet – 0-2 ude samt 3-0 hjemme. Nu skal Manchester City så op mod Portugisiske Guimarães i UEFA Cuppens første runde.

-   I Premier League er der spillet 3 kampe – 2 sejre og et enkelt nederlag. Sunderland blev slået 4-2, Wigan smækkede Svensens tropper overraskende 2-0 og derefter blev Blackburn banket 3-0. Så nogle svingende præstationer indtil nu, hvilket har endt ud i en 6. plads efter de tre første kampe.

-   I Liga Cuppen er der spillet en enkelt kamp, hvor Southend blev slået overbevisende 5-0 på udebane.
« Seneste Redigering: 03 Apr 2009, 17:50 af Super_Svensen » Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4# Khaldoon's creation - the new City
« Svar #13: 03 Apr 2009, 15:47 »

Du burde centrere billedet sidst i 4. update Smiley
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4# Khaldoon's creation - the new City
« Svar #14: 03 Apr 2009, 15:54 »

Du må ændre alt det du vil i dine updates Thumbs Up

Her har du en guide til billeder - http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=guides;group_id=20;start=0;guide_id=35

Held og lykke fremover Thumbs Up
Logged


Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010