home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 397 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  #30# Enden på det hele og tak for alt - The new City
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: #30# Enden på det hele og tak for alt - The new City  (Læst 44950 gange)
Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #11# Scoopet - The new City
« Svar #45: 09 Apr 2009, 13:48 »

Godt indkøb, men din update er ikke gennemført, når hele siden er på engelsk med undtagelse af din nyhed. Derudover virker det helt forkert, at City skriver på deres egen hjemmeside, at træneren er United fan. Det hænger jeg ikke sammen. Og så er det skrevet mere som en nyhed fra et sportsmagasin og ikke fra City selv. De ville jo ikke skrive eftersigende have kostet, da de ved hvad han koster og aldrig ville komme ud med det.

Og så ville de nok ikke nævne kilder i forbindelse med en nyhed. Det ville i hvert fald være usandsynlig dårlig stil Smiley
Jeg kan jo ikke andet end at give dig ret. Jeg kunne ellers godt lide idéen med at gøre det sådan, men den skulle måske være lidt mere gennemført. Men du skriver de ting der mangler, og det vil jeg helt sikkert tage til mig, hvis jeg på et tidspunkt vil bruge idéen her igen... Du er heldig, jeg ikke begynder at rette i dine stave-/trykbøffer Peace Men ja - tak for at du læser det først og fremmest, og så må jeg oppe mig for din skyld næste gang Wink
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #11# Scoopet - The new City
« Svar #46: 09 Apr 2009, 14:01 »

Ja der er godt nok mange fejl i det jeg skrev. Haha Smiley
Men kommenterer egentlig ikke rigtig blogs, men lavede selv den med City. Jeg havde en blog med dem, hvor jeg lavede det samme, men derefter sad og rettede det hele til, da jeg også blev banket i hovedet for det Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #11# Scoopet - The new City
« Svar #47: 09 Apr 2009, 14:13 »

Yes okay . Jamen så er vi jo lidt i samme båd - det kan være, jeg banker en anden i hovedet i morgen så (;
Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #11# Scoopet - The new City
« Svar #48: 09 Apr 2009, 19:39 »


#12# Venskabskampe og trup 09/10




Efter at transfervinduet lukkede, og der igen blev ro på det europæiske fodboldmarked, var det tid til at sætte status på tiden der var gået, og kigge frem mod en ny sæson med et lige så nyt og spændende City-hold. De nyankomne spillere, der kan ses i forrige update, var klar til kamp og sultne efter titler med ders nye klub. Sammen med spillerne fra det ”tidligere” City, skulle de på en ny mission. Krigerne, der sammen skulle tilfredsstille bestyrelsen, endte med at være følgende der ses ude til højre.

Venskabskampe skulle der selvfølgelig også spilles, og efterhånden som de nyindkøbte spillere kom til truppen, kom de også med i venskabskampene. Det var således ikke alle spillere som Gerrard, der var med i alle kampene, der skulle forberede truppen til den nye sæson. Alle kampene på nær en enkelt gik som forventet med sikre City-sejre. Kun en enkelt kamp mod Gimnastic voldte problemer for vores stjerne-spækkede trup: Selvom vi kampen igennem havde overtal i både afslutninger (7-22) og boldbesiddelse (37-63), var det svært at score flere mål end modstanderen, og indtil d 93. minut, stod der således 2-2. Sent overtiden reddede vi dog æren da Tymoschuk fra sin plads på midtbanen hamrede bolden i målet til slutstillingen 2-3, og vi vandt således alle venskabskampene for anden sæson i træk. Denne gang i alt med en sammenlagt målscore på 17-4.






« Seneste Redigering: 13 Apr 2009, 17:40 af Super_Svensen » Logged

Nissen89
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #11# Scoopet - The new City
« Svar #49: 09 Apr 2009, 19:42 »

det kunne være meget rart med en forventet hold opstilling?
dine billeder er altså noget utydelige, jeg ved ikke selv hvordan man ordner det, men prøv og spørg nogle andre efter hjælp..
Logged

Més que un club

- EL Fenomeno. min gud

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #12# Venskabskampe og trup 09/10 - The new City
« Svar #50: 09 Apr 2009, 19:55 »

Ja, det kunne jo passende gøres her, hvis der lige var en der læste det.

Er der en garvet rotte, der ved, hvordan jeg får billeder, som f.eks. det ovbenstående med venskabskampene, gjort tydeligere?

og 2 sek nissen, så skal jeg se, hvad jeg kan sætte sammen Wink
Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #12# Venskabskampe og trup 09/10 - The new City
« Svar #51: 09 Apr 2009, 20:01 »

Så skulle den være der Nisse Peace

EDIT: Det skal siges, at jeg skifter meget ud, og jeg har jo også spillere som Robinho, Tymoschuk og Bridge siddende på bænken.
« Seneste Redigering: 09 Apr 2009, 20:02 af Super_Svensen » Logged

Macke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: #12# Venskabskampe og trup 09/10 - The new City
« Svar #52: 09 Apr 2009, 20:11 »

du skal lave et mellemrum i den første img: [img ]
Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #12# Venskabskampe og trup 09/10 - The new City
« Svar #53: 09 Apr 2009, 20:22 »

du skal lave et mellemrum i den første img: [img ]
Hvis jeg gør det, virker [float] ikke? Jeg har prøvet en del forskellige ting med de mellemrum nu osv.  Huh
Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #12# Venskabskampe og trup 09/10 - The new City
« Svar #54: 10 Apr 2009, 00:36 »


#13# Champions League 09/10 – 1


Manchester City får ifølge medierne en hård kamp i gruppe H i dette års Champions League.
I form af 3. Pladsen i Premier League sidste sæson, var vi direkte kvalificeret til gruppespillet. Her tørner vi sammen med spanske Sevilla, italienske Juventus samt tyrkiske Galatasaray.

-   Sevilla endte som nummer 3 i Spanien i sidste sæson. Her blev de kun overgået af giganterne Real Madrid og Barcelona – Real 18 point foran catalanerne. Et kig på deres spillertrup viser navne som Jesus Navas og Frederic Kanoute. Skal vi videre i gruppen, skal disse slås over de to indbyrdes kampe.

-   Juventus er for alvor tilbage i den europæiske top efter skandalen i Italien. De vandt det italienske mesterskab i sidste sæson – 2 point foran et overraskende Sampdoria-hold. Spillere som Buffon og Chiellini er at finde i truppen, og italienerne ser ud til at have et rigtigt stærkt hold. De er min umiddelbare favorit til gruppesejren, men det kunne da være sjovt at drille dem.

-   Galatasaray – er et hold der (i hvert fald i virkeligheden) er rigtig stærkt på hjemmebane. Grundet dårlige kilder har vi ingen resultater fra den tyrkiske liga i sidste sæson, men grundet kvalifikationen til CL, kan holdet ikke have klaret sig helt dårligt. Milan Baros og brasilianske Lincoln spiller hos tyrkerne, og også disse er et hold, der skal slås over to indbyrdes kampe for at gå videre.
Logged

Nissen89
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #13# Champions League 09/10 – 1 - The new City
« Svar #55: 10 Apr 2009, 10:53 »

usansynlig hård gruppe du er kommet i der. men mon ikke du kan klare dig videre sammen med juve..
Logged

Més que un club

- EL Fenomeno. min gud

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #13# Champions League 09/10 – 1 - The new City
« Svar #56: 10 Apr 2009, 15:02 »


#14# Champions League 09/10 – 2



Vi var spået en hård kamp i Champions Leugue gruppen, og kampene blev da også ganske spændende. Juventus, Sevilla og Galatasaray skulle overvindes for, at vi kunne komme videre til knockout runderne – og når så bestyrelsen forventer en semifinaleplads som minimum, var det bestemt også noget, der helst skulle lykkes.

Manchester City – Juventus – 2-0
Galatasaray – Manchester City – 0-2
Manchester City – Sevilla – 3-0
Sevilla – Manchester City – 1-2
Juventus – Manchester City – 1-0
Manchester City – Galatasaray – 2-0



Efter 4 sejre I de 4 første kampe, var vi således sikret videre deltagelse, og den totale fiasko var undgået. For mig at se, var specielt de tre første kampe rigtig imponerende, så jeg er fuldt tilfreds med holdets præstationer i den største turnering af dem alle. Eftersom at vi havde sikret os en plads i knockoutrunderne, blev der derfor spillet med de normale reserver i de to sidste kampe. At de alligevel formåede at vinde over tyrkerne og kun tabe med en enkelt til de italienske giganter, synes jeg også var ganske godt klaret. Der er desuden trukket lod til den første knockout runde, hvilket resulterede i en på papiret overkommelig modstander i tyske Bayer Leverkusen.

Desuden kan der opleves spændende kampe i den første knockout runde, da flere store giganter tørner sammen. Specielt Milan – Barcelona, Juventus – Real Madrid og Bayern München – Man Utd lyder spændende.

« Seneste Redigering: 10 Apr 2009, 15:09 af Super_Svensen » Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: #14# Champions League 09/10 – 2 - The new City
« Svar #57: 10 Apr 2009, 17:31 »

Hvornår kommer næste update i gudebloggen? Peace
Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #14# Champions League 09/10 – 2 - The new City
« Svar #58: 10 Apr 2009, 18:16 »

Hvornår kommer næste update i gudebloggen? Peace
Du må have skrevet det indlæg forkert ?! Opstemt
Men hvis du er frisk, og de andre er, kan vi da godt finde ud af noget hurtigst muligt ?  Grin
Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #14# Champions League 09/10 – 2 - The new City
« Svar #59: 10 Apr 2009, 21:12 »


#15# Status d. 20-03-2010


Der er efterhånden gået et stykke tid siden sidst, og der er også sket en hel del, der skal samles op på. Der er spillet kampe i Premier League, FA Cuppen, Liga Cuppen og Champions League, der har været et transfervindue og vi har nærmet os endnu en sæsonafslutning. Lad os kigge på de ovenstående ting – og starte med det, der hurtigst er overstået.

Transfervinduet:
Hos os i Manchester blev der kun hentet en enkelt forstærkning. En ung knægt på 16 år, oprindeligt fra Spanien, blev hentet i franske Lille. Her betalte vi 26 millioner DKK for målmanden José Àngel. Som sagt en ung knægt, der efter sigende skulle have potentialet til at blive bedre end vores nuværende målmand Igor Akinfeev. Der går helt sikkert nogen sæsoner inden han får chancen, men mon ikke, den nok skal byde sig? Som sagt hentede vi ikke flere forstærkninger, og der blev heller ikke solgt ud i truppen – derfor ikke så meget at kigge på her.


Liga Cuppen:
5 kampe blev det til her. Bestyrelsen havde sat forventningerne højt og mente, at vi skulle stile efter en finaleplads allerede inden turneringen blev skudt i gang. Ligesom sidste år fik vi en hård lodtrækning efter at have klaret de første par runder, hvor henholdsvis Preston og Birmingham blev slået 4-0 og 1-0 på udebane. I kvartfinalen rendte vi ind i Arsenal, og selvom de fik skadet Robinho hev vi på mål af Love og Balotelli en 2-0 sejr hjem på hjemmebanen i Manchester. Nu ventede Chelsea så – igen. De slog os ud sidste år – og gjorde det igen. Efter en regulær afklapsning på 4-1 i den første af de to semifinaleopgør var den anden kamp reelt uden betydning, og så er glæden pludselig ikke så stor selvom man vinder 2-1 i den sidste kamp. Et samlet 3-5 nederlag blev det altså til her mod de senere Cup-vindere (6-0 over United i finalen).


FA Cuppen:
En turnering vi stadig er med i! Hvilken fantastisk bedrift – specielt når man kigger på kampene, vi har spillet. Indtil nu har vi en målscore på 13-1 i de fire kampe, vi har spillet. Leeds, Nottingham Forest og Plymouth blev alle ryddet af vejen med 2-0, 3-0 og 5-0 – specielt med hensyn til Plymouth var vi heldige med lodtrækningen, da det faktisk var det lavest rangerede hold, der var tilbage i turneringen på daværende tidspunkt. Næste lodtrækning var måske knap så heldig – her ventede endnu en kamp mod storebror og ærkerival Manchester United. Dette blev faktisk en kamp som vi dominerede hjemme på eget græs, og når man har en mand som Gerrard på midtbanen, betyder det ikke så meget, at man ikke kan bryde gennem et forsvar med Vidic og Ferdinand. To gange bankede manden den ind fra 30 meter, og så gør det ikke den store forskel at Scholes reducerer på et lidt heldigt mål. I overtiden slog Srna sejren fast på straffe, og vi skal nu møde Everton i semifinalen efter 3-1 sejren.

Premier League:
Her er der spillet 28/29/30 kampe. Toppen ligner meget sidste sæsons, og her finder vi United, City, Chelsea, Villa, Tottenham, Arsenal og Liverpool. I bunden finder vi suverænt Burnley, Bristol og Reading. For vores vedkommende har den stået på uafgjort, uafgjort og atter uafgjort. Efter 22 kampe lød den således på 11-12-1 i vundne-uafgjorte-tabte kampe. Vi er heldigvis ved at komme efter det, og 11-tallet er skiftet ud med 17 uden ændringer andre steder. Vi har på nuværende tidspunkt en målscore på 62-28, hvilket ikke er prangende, men bestemt heller ikke dårligt. Bestyrelsen forventer at vi deltager i guldkampen, og jeg vil da så sandelig sige, at vi gør, hvad vi kan.




Champions League vil jeg lade stå som en ukendt faktor for jeres bedømmelse af min succes – der vil komme en update med denne når turneringen er endt eller vundet for vores vedkommende.
« Seneste Redigering: 13 Apr 2009, 17:46 af Super_Svensen » Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010