home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  2 Brugere, 395 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  14 - Kom så Heerenveen!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad synes du om den nye form for update?
Rigtig god
- 8 (19%)
Dårlig - bedre som før
- 19 (45,2%)
Godt med et frisk pust
- 15 (35,7%)
Antal Stemmer: 42

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: 14 - Kom så Heerenveen!  (Læst 28333 gange)
xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7 - Kom så Heerenveen!
« Svar #75: 08 Apr 2009, 16:13 »

Arh ved ikke.. Har et godt spil igang med Toulouse Peace
Logged


-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 7 - Kom så Heerenveen!
« Svar #76: 08 Apr 2009, 16:31 »

Arh ved ikke.. Har et godt spil igang med Toulouse Peace
Det er så bare i orden Wink Du nævnte det selv, og derfor synes jeg da du skulle prøve. Smiley
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 8 - Kom så Heerenveen!
« Svar #77: 09 Apr 2009, 15:03 »

16/1-09 - Heerenveen udsender pressemeddelse
Det drejer sig om nogle salg og tre nye spillere, og vi starter med de gode nyheder - nemlig de tre nye. Den første er det italienske stortalent, Luca Tremolada, som blev hentet for en million kr i Inter. Han forventes at skulle tage plads på bænken, da han kun er 18 år. Han har underskrevet to årige aftale, da han føler at han godt kan udvikle sig endnu mere i Heerenveen, og han mener der er større chance for spilletid end der var i Inter.

Nemanja Pejcinovic blev hentet til at forstærke midterforsvaret, og ryger direkte ind i midterforsvaret ved siden af Kristian Bak Nielsen og skubber samtidigt anfører, Michael Dingsdag op på den centrale midtbane, ved siden af Victor Elm, da Christian Grindheim gerne vil videre med sin karriere. Nemanja Pejcinovic spås en stor fremtid, og inden for nogle år er han fast mand på det serbiske landshold.

Det ukrainske stortalent, Eugune Shakhov var jagtet af utallige storklubber. Han valgte dog at skifte til Heerenveen, da han som sin holdkammerat Luca Tremolada så en større mulighed for spilletid, end at skifte til engelske Tottenham, som var en af de store favoritter til at løbe med den ukrainske spiller.

Robin Eriksson skiftede til svenske Göteborg. Michal Svec smuttede til franske St. Etienne, da han ikke fik nok spilletid hos Heerenveen. Den sidste som blev solgt var Henrico Drost, hvor italienske Montova stod klar med en ny kontrakt.
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: 8 - Kom så Heerenveen!
« Svar #78: 09 Apr 2009, 16:59 »

Fin update, så synes jeg dog det mangler, at du ikke har skrevet hvor de spiller på banen:)
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8 - Kom så Heerenveen!
« Svar #79: 09 Apr 2009, 19:26 »

Så fik jeg sku forbindelse til vores campingplads's internet, så kan jeg da lige nå og smide en kommentar. Nogle spændende indkøb du har skaffet dig. De er unge, men ihvf. gode. Sharkhov kan jeg bedst lide. Han ser meget talentfuld ud, og skal nok blive god for dig. Det tror jeg også de to andre også vil. Glæder mig til flere kampe, Theo Thumbs Up.
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 8 - Kom så Heerenveen!
« Svar #80: 10 Apr 2009, 10:27 »

Fin update, så synes jeg dog det mangler, at du ikke har skrevet hvor de spiller på banen:)
Tak Wink

Luca Tremolada - højre/venstre fløj
Eugune Shakhov - Offensiv midtbane

Så fik jeg sku forbindelse til vores campingplads's internet, så kan jeg da lige nå og smide en kommentar. Nogle spændende indkøb du har skaffet dig. De er unge, men ihvf. gode. Sharkhov kan jeg bedst lide. Han ser meget talentfuld ud, og skal nok blive god for dig. Det tror jeg også de to andre også vil. Glæder mig til flere kampe, Theo Thumbs Up.
Tak skal du have!

Jeg er også selv ganske tilfreds med mine indkøb, især Nemanja Pejcinovic, som jeg mener har et kæmpe potientiale og kan sagtens spille sig fast på et storhold. Har tænkt på ham som en investering, da jeg mener jeg kan sælge ham for over det dobbelte. Men ligger heller ikke skjul på at han er en kvalitets spiller.

De to andre indkøb ser jeg også en stor mulighed i. Sharkhov forventer jeg går lige ind bag den enlige angriber, da Mika Värryeren ikke har levet op til forventniger. Luca Tremolada er en rigtig god backup for mine fløjspillere.
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
9 - Kom så Heerenveen!
« Svar #81: 10 Apr 2009, 19:29 »

Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny stil - 9 Kom så Heerenveen!
« Svar #82: 11 Apr 2009, 00:58 »

En okay update, dog kan jeg bedre lide det normale layout. Jeg har lige læst hele bloggen igennem, og jeg er imponeret Smiley
Jeg tror dog at du burde at satse endnu mere på Manucho, og give ham masser af frihed osv, men det er jo dig der er manager Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny stil - 9 Kom så Heerenveen!
« Svar #83: 11 Apr 2009, 11:09 »

En ok update, med en ny stil, men den nye stil bryder jeg mig altså ikke om. Ville hellere se dig i det gamle simple update skrivning med tekst i venstre side og et billede i højre. Når man laver en ny stil med sådan en artikel/nyhed du har lavet der - hvilket er flot lavet, så mister jeg bare lysten til det. Håber du finder det gamle tilbage.
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ny stil - 9 Kom så Heerenveen!
« Svar #84: 11 Apr 2009, 15:56 »

Synes nu det er fedt med et frisk pust, jeg var kørt træt i det andet, og trængte til noget nyt.

Det virker som om at I ligger mere vægt på hvordan det er sat op, end selve teksten.
Logged

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ny stil - 9 Kom så Heerenveen!
« Svar #85: 11 Apr 2009, 16:18 »

Synes nu det er fedt med et frisk pust, jeg var kørt træt i det andet, og trængte til noget nyt.

Det virker som om at I ligger mere vægt på hvordan det er sat op, end selve teksten.

Det kan ikke undgås at man ligger vægt på det opsætningsmæssige, fordi man hele tiden observere med øjnene.

Angående den nye stile står jeg med ben i begge lejre. Kan godt lide du prøver noget andet men syntes bare den metode er afprøvet og måske er død, men dejligt med noget andet. Er nok personligt mest til den anden stil.

Osse et okay spil du har kørende...
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ny stil - 9 Kom så Heerenveen!
« Svar #86: 11 Apr 2009, 17:04 »

Det kan ikke undgås at man ligger vægt på det opsætningsmæssige, fordi man hele tiden observere med øjnene.

Angående den nye stile står jeg med ben i begge lejre. Kan godt lide du prøver noget andet men syntes bare den metode er afprøvet og måske er død, men dejligt med noget andet. Er nok personligt mest til den anden stil.

Osse et okay spil du har kørende...
Det er måske også rigtig.

Jeg prøver  med denne nye stil, var som sagt kørt lidt fast i den anden. Jeg skriver for at fordi jeg har lyst, og så må folk bestemme om de vil følge med. Men det er da rigtig rart at ofte få nogle rosende kommentar, og jeg håber bestemt ikke at jeg mister læsere pga af dette.
Smiley
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Ny stil - 9 Kom så Heerenveen!
« Svar #87: 11 Apr 2009, 17:36 »

Jeg er enig med AFC
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ny stil - 9 Kom så Heerenveen!
« Svar #88: 11 Apr 2009, 17:58 »

Jeg er enig med AFC
Det er der jo ikke noget og gøre ved - Jeg prøver med denne nye stil, og så må vi se om jeg vender tilbage til den gamle. Har bare mere lyst til at lave noget nyt.
Smiley
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Ny stil - 9 Kom så Heerenveen!
« Svar #89: 11 Apr 2009, 19:31 »

Iorden, det er din blog.
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010