home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 320 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  14 - Kom så Heerenveen!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad synes du om den nye form for update?
Rigtig god
- 8 (19%)
Dårlig - bedre som før
- 19 (45,2%)
Godt med et frisk pust
- 15 (35,7%)
Antal Stemmer: 42

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: 14 - Kom så Heerenveen!  (Læst 28034 gange)
-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
14 - Kom så Heerenveen!
« : 01 Apr 2009, 13:25 »

Så blev det tid en blogkonkurrencen 2009, og selvfølgelig skal jeg da være med i dette utrolige spændende projekt, hvor alle de gode blogskrivere kommer på banen og giver hinanden hård kamp til stregen. Da jeg så nyheden på forsiden læste jeg det igennem og tænkte - jeg skal da prøve mine skrivevner af i denne årlige konkurrence. Jeg gik igang med at finde et hold som jeg skulle starte med, og forhåbentlig ikke mit eneste i denne konkurrence. Nå, men holdet blev altså fundet og valget faldt på danske, Esbjerg. Valget var ikke så svært, da jeg ret hurtigt fandt ud af at jeg skulle spille i den danske Sas Liga.

Jeg havde et par forskellige hold i tankerne, men efter at have kigget Esbjergs hold igennem, besluttede jeg mig for at det var dem jeg skulle spille med. Deres hold så rigtig spændende ud, med en masse gode spillere - heriblandt Søren Rieks, Jesper Bech, Lars Winde og mange, mange flere.

Mit mål med vestjyderne er at komme i top 6, bestemt ikke et mål som ligger langt væk. Et andet stort mål er at vinde den danske Pokalturninering, efter nederlaget til Brøndby sidste år, skal pokalen revancheres.

Budgettet ser jeg også nogle ganske gode muligheder, i det de har omkring 5 mio kr og købe ind for. Jeg synes det er nok til at sikre mig et par spillere, som kan styrke bredden i truppen.

Træneren som kommer til at stå i spidsen for Esbjerg bliver den tidligere Brøndby spiller, Morten Wieghorst. Ove Pedersen får dermed sin rolle som Manager tidligere end forventet. Kasper Hjulmand overtager Cheftrænerposten i FCN.

Det var alt for mig, jeg håber selvfølgelig at du vil følge med i min blog. Jeg glæder mig meget til at fortælle om mit spil, men selvfølgelig også til at følge mine kollegaer eller rivaler, alt efter hvad man vil kalde de andre blogskrivere i denne konkurrence.
« Seneste Redigering: 16 Apr 2009, 18:04 af Theo » Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kom så Esbjerg!
« Svar #1: 01 Apr 2009, 13:44 »

Rigtig spændende glæder mig meget til at læse mere om Esbjerg. Rigtig god opstilling og billede valg. Keep up the good work.
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kom så Esbjerg!
« Svar #2: 01 Apr 2009, 13:58 »

Rigtig spændende glæder mig meget til at læse mere om Esbjerg. Rigtig god opstilling og billede valg. Keep up the good work.
Tak, dejligt med opbakning Smiley
Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kom så Esbjerg!
« Svar #3: 01 Apr 2009, 15:06 »

Skidt navn, der ikke rigtig fanger. Rigtig flot skrevet, god og rolig opstilling og spændende hold. Ser frem til det! Smiley
Logged

former zoesuckins

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kom så Esbjerg!
« Svar #4: 02 Apr 2009, 07:33 »

Skidt navn, der ikke rigtig fanger. Rigtig flot skrevet, god og rolig opstilling og spændende hold. Ser frem til det! Smiley
Ja, ved godt navnet ikke er det bedste, men kunne simpelthen ikke finde på bedre Smiley
Men tak for de rosende ord!
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kom så Esbjerg!
« Svar #5: 02 Apr 2009, 13:16 »

1/9-08 - Tidligere profil vender hjem
Den nye Esbjerg træner, Morten Wieghorst skulle ikke bruge lang tid til at se truppen ad, for at se hvor der skulle forstærkes. Den første spiller som blev hentet til Vestjylland var den unge, Kasper Povlsen, som kommer til på 3-årige aftale. U21-landsholdsspillere er hentet til at gøre truppen mere bred, da den var meget tyndt besat på midtbanen. En ting som Kasper Povlsen forstår og venter gerne på sin chance, for han ved den kommer inden for få sæsoner. Han havde en rigtig god snak med cheftræneren, hvor Wieghorst fortalte om sine fremtidsplaner. Kasper Povlsen havde også tilbud fra både Brøndby og OB, men valgte at tage til Esbjerg, da han så større mulighed for spilletid end i han ville få hos de to mesterskabsfavoritt er.

Kasper Povlsen var ikke den eneste spiller som blev hentet til klubben. Den anden spiller som blev hentet klubben berørte mange fans af de blåhvide. Vi snakker nemlig om den tidligere topangriber, Frederik Berglund. Det er Ove Pedersen som har været inde omkring den her handlen, han hentede Frederik Berglund til klubben sidste gang han var ved roret. Ove Pedersen var så begejstret for den hurtige svensker, at han henvendte sig til Berglund og åbnede muligheden for et comeback til dansk fodbold. Frederik Berglund sagde at han lige måtte hjem og vende det med familien, da de ikke havde været bosat i Sverige særlig længe, efter hans hjemkomst fra FC København. De aftalte at mødes næste dag.

De to gamle kendinger fik en rigtig god snak og fik aftalt en kontrakt og de rejste sammen hjem til Esbjerg. Frederik Berglund fortalte at familien var meget åben for at flytte tilbage til Danmark, da de var utrolige glade for Danmark og han var ikke selv i tvivl. Esbjerg er en klub som han holder utroligt meget af, så det var ikke et svært valg.

Kort efter Frederik Berglund blev hentet til klubben, blev den unge Jesper Lange udlejet til SønderjyskE, da han ikke så chancen for meget spilletid efter indkøbet af den nye topangriber, som man vist godt kan tillade sig at kalde Berglund. Os Jeppe Mehl tog den samme tur som Jesper Lange, dog skiftede han til samarbejdsklubben, Varde.
« Seneste Redigering: 02 Apr 2009, 14:17 af Theo » Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kom så Esbjerg!
« Svar #6: 02 Apr 2009, 13:20 »

Klogt indkøb med Berglund. Ved ikke om du skulle have beholdt Lange som backup. Men god update Smiley
Logged


-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kom så Esbjerg!
« Svar #7: 02 Apr 2009, 13:49 »

Klogt indkøb med Berglund. Ved ikke om du skulle have beholdt Lange som backup. Men god update Smiley
Tak Smiley
Har både Kasi-Asare, Thorvaldson som backup for Sabanovic & Berglund. Og i sidste ende kan jeg smide Jesper Bech fra højrekanten til angrebet.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kom så Esbjerg!
« Svar #8: 02 Apr 2009, 14:24 »

Det er da godt at se Berglund er tilbage i Esbjerg. Fin start.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Kom så Esbjerg!
« Svar #9: 02 Apr 2009, 14:32 »

Rigtig dejlig start, og virkelig en af de bedre blogs indtil videre i dette års blogkonk.

Jeg er helt vild med dit lay-out, og dit grafik er flot, og stor ros for at du henter Berglund hjem, hvilket kun gør alting mere spændende.

FLOT!
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kom så Esbjerg!
« Svar #10: 02 Apr 2009, 14:51 »

Jeg kan sgu godt lide denne blog. Stilen er simpel og helt nede på jorden - netop derfor synes jeg at titlen passer perfekt! Helheden i denne blog er fænomenal. Det er nemt at få overblik og du skriver rigtig godt Thumbs Up Jeg kan ikke se nogen grund til at Esbjerg ikke skulle få succes med dig ved roret Wink
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kom så Esbjerg!
« Svar #11: 02 Apr 2009, 16:16 »

Det er da godt at se Berglund er tilbage i Esbjerg. Fin start.
Var os lidt overrasket over at han egentlig gad tilbage Smiley Men tak for kommentaren.

Rigtig dejlig start, og virkelig en af de bedre blogs indtil videre i dette års blogkonk.

Jeg er helt vild med dit lay-out, og dit grafik er flot, og stor ros for at du henter Berglund hjem, hvilket kun gør alting mere spændende.

FLOT!
Tusind, tusind tak. Virkelig en dejlig kommentar, og nogle store ord, som jeg håber at kunne leve op til.

Jeg kan sgu godt lide denne blog. Stilen er simpel og helt nede på jorden - netop derfor synes jeg at titlen passer perfekt! Helheden i denne blog er fænomenal. Det er nemt at få overblik og du skriver rigtig godt Thumbs Up Jeg kan ikke se nogen grund til at Esbjerg ikke skulle få succes med dig ved roret Wink
Mange tak, du! Dejlig kommentar for dig os. Er glad for at du kan lide min blog, og tak fordi du roser min titel. Ville heller ikke bloggen et meget avanceret navn, hvis du forstår? Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kom så Esbjerg!
« Svar #12: 02 Apr 2009, 17:14 »

Lækkert at du henter Berglund hjem.. har du slettet Morten Wieghorst i editoren så han ikke længere er træner i FCN?
Logged

- Veni, vidi, vici -

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kom så Esbjerg!
« Svar #13: 02 Apr 2009, 17:29 »

Lækkert at du henter Berglund hjem.. har du slettet Morten Wieghorst i editoren så han ikke længere er træner i FCN?
Er os ganske tilfreds med det Smiley
Ja, det har jeg, hvorfor?
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kom så Esbjerg!
« Svar #14: 02 Apr 2009, 19:19 »

Jeg synes det ser godt ud og følger med her. Fedt, at du har hentet Berglund "hjem" til Esbjerg
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010