home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 533 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  14 - Kom så Heerenveen!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad synes du om den nye form for update?
Rigtig god
- 8 (19%)
Dårlig - bedre som før
- 19 (45,2%)
Godt med et frisk pust
- 15 (35,7%)
Antal Stemmer: 42

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: 14 - Kom så Heerenveen!  (Læst 28116 gange)
-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kom så Heerenveen!
« Svar #45: 05 Apr 2009, 20:21 »

31/5-09 - Heerenveen vinder Playoff finale
Heerenveen havde ikke spillet op til deres optimale og derfor valgte de at afskaffe deres manager og ansætte Morten Wieghorst. En beslutning som senere skulle vise sig at være en rigtig god beslutning, i det danskeren virkelig skabte gode resultater til Heerenveen. Den danske træner overtog Heerenveen på en ottende plads og fik dem op på en syvende plads som så gav adgang til Playoff kampene om en plads i næste sæsons Europa League.

Morten Wieghorsts tropper gjorde det rigtig godt, og de tabte kun en enkelt gang i de resterende kampe af ligaen. Heerenveen led deres første nederlag med den danske ved roret til Twente, hvor det blev til et 1-2 nederlag. En ny opstilling af holdet og ny taktik ændrede Heerenveens nedtur til optur. Morten Wieghorst har sig selv og assistent træneren at takke, i det de fik udarbejdet en ny- og mere offensiv taktik.

Heerenveen endte som nummer syv og skulle møde ligaens nummer seks i playoff semifinalen. Første kamp vandt Ajax med 3-1, og det var første kamp at Heerenveen spillede under middel efter Wieghorsts tilkomst. Næste kamp blev vundet og det var med en flot sejr på 2-1, hvor anfører Michael Dingsdag scorede det afgørende mål til Heerenveens fordel. Begge hold havde vundet en kamp hver, og det betød at denne semifinalen skulle afgøres i en tredje kamp. Det var endnu engang anfører Michael Dingsdag som afgjorde kampen med sit enlige mål.

Finalen skulle nu spilles mod Vitesse, og første kamp blev endnu engang vundet med 1-0. Morten Wieghorst var nu tæt på at gøre det som ingen troede ville ske for Heerenveen i denne sæson, nemlig at kvalificere sig til Europæisk fodbold. Returkampen startede rigtig godt for Heerenveen, da Viktor Elm hurtigt bragte hans hold foran med et langskudsmål, et flot et af slagsen. Bonaventure Kalou lukkede og slukkede kampen efter en god times spil og det betød at Heerenveen nu overraskende nok var klar til europæisk fodbold.


Heerenveen udsendte også en pressemeddelse efter finalekampen mod Vitesse:
Det drejer sig om to nye indkøb, og navnene på dem er, Lars Jabocsen & Patrick Mtiliga som begge har optrådt for det danske landshold og så dette som en ny chance for deres karriere. De kender begge to godt til klubben og derfor var det ikke et svært valg. De har begge haft henvendt sig den klubbens anden dansker, Kristian Bak Nielsen og spurgt til klubben.
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Kom så Heerenveen!
« Svar #46: 05 Apr 2009, 20:30 »

God update. Dog er jeg ikke vild med dit køb at Mtiligia, han har sgu ikk niveasuet efter min mening
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Kom så Heerenveen!
« Svar #47: 05 Apr 2009, 20:32 »

Flot skrevet update, og jeg må sige at skiftet til Holland virker til at have været den rigtige beslutning, så det er jo helt super! Fine resultater, især mod Vitesse, som er en stærk modstander. Tillykke med sejren i finalen!

Som sagt elsker jeg dig layout, og dit skriftlige niveau er på et flot niveau, som selvfølgeligt kan forbedre. Layoutet er godt, fordi det er meget overskueligt, og uden alt muligt fimmelfammel (hvis du forstår). Grafikken er flot, og billederne er flotte, og dejligt lavet. Kan også godt li' det med at du bruger logoet som topbanner, hvilket er meget stilfuldt.

Dejligt med nogle danskere i klubben, og helt klart realistiske indkøb, så det er flot. Håber lidt at du henter spillere som Jeppe Curth til Heerenveen, det kunne være kanon!
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kom så Heerenveen!
« Svar #48: 05 Apr 2009, 20:37 »

God update. Dog er jeg ikke vild med dit køb at Mtiligia, han har sgu ikk niveasuet efter min mening
Takker Wink
Han gjorde det godt i sidste sæson for NAC, men han er ikke med i startopstillingen, så synes det er ganske udemærket køb.

Flot skrevet update, og jeg må sige at skiftet til Holland virker til at have været den rigtige beslutning, så det er jo helt super! Fine resultater, især mod Vitesse, som er en stærk modstander. Tillykke med sejren i finalen!

Som sagt elsker jeg dig layout, og dit skriftlige niveau er på et flot niveau, som selvfølgeligt kan forbedre. Layoutet er godt, fordi det er meget overskueligt, og uden alt muligt fimmelfammel (hvis du forstår). Grafikken er flot, og billederne er flotte, og dejligt lavet. Kan også godt li' det med at du bruger logoet som topbanner, hvilket er meget stilfuldt.

Dejligt med nogle danskere i klubben, og helt klart realistiske indkøb, så det er flot. Håber lidt at du henter spillere som Jeppe Curth til Heerenveen, det kunne være kanon!
Tusind tak, endnu en dejlig kommentar fra dig, Yoggi! Som sagt giver sån en kommentar lyst på endnu mere.

Synes efterhånden at et banner er i alle blogs, så vil være lidt anderledes, og synes at logoet passer rigtig godt ind som du også siger. Jeg har kigget på Jeppe Curth, men har er en dyr herre og mener at jeg kan få en- eller to spiller til hans pris.

Smiley
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kom så Heerenveen!
« Svar #49: 05 Apr 2009, 22:26 »

Super med lidt succes! Det har du fortjent selvom, at det ikke længere er Esbjerg du styrer.
Det er stadigvæk en flot blog og hvis man skal holde en hel måned, så kan klubskifter jo sagtens komme på tale. Ville bare lige gøre det klart, at jeg stadig læser med Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kom så Heerenveen!
« Svar #50: 05 Apr 2009, 23:00 »

Det var sku godt med noget succes, hva? Tillykke med det. Jeg regnede også med at du ville få mere succes, end du gjorde i Esbjerg. Nu vil jeg gerne indrømme at dig og JimmyGP er de to favoritter jeg har til blogkonkurrencens vinder i år. Jeg har godt nok meget at lære af dig føler jeg og syntes dit materiale her er inspireringsfuldt. Glæder mig til mere!
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kom så Heerenveen!
« Svar #51: 06 Apr 2009, 11:29 »

Satans, jeg blev skuffet da jeg så din nye overskrift!

Ærgreligt med skiftet væk fra gudeklubben, men Heerenveen er selvfølgelig også en spændende klub med et stort potientiale. Dejligt at du får succes, det kan man mærke at du trænger til. Men i hvert fald, fortsæt det gode arbejde. Jeg forventer dig tilbage i Esbjerg, når de har fået vendt skuden, og du har indset at det er det bedste sted af være Wink
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kom så Heerenveen!
« Svar #52: 06 Apr 2009, 11:33 »

Har været silent-reader indtil videre, men nu må der falde en kommentar på denne fantastiske blog. Det er enormt flot layout du har og det skriftlige er næsten i top. Du skriver meget flyden og du er god til at bruge et meget varieret sprog, fortsæt endelig det!
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Kom så Heerenveen!
« Svar #53: 06 Apr 2009, 11:36 »

Fed update, og tillykke med europæisk i næste sæson Smiley
Synes virkelig denne blog er fed!
KUTGW
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kom så Heerenveen!
« Svar #54: 06 Apr 2009, 14:27 »

Mange tak for alle de gode kommentarer, det giver lidt et ekstra skulderklap og giver mig mod på endnu mere!

Jeg tror desværre ikke der kommer en update idag, da jeg snart skal på arbejde, og efter det skal jeg til kørekort.
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kom så Heerenveen!
« Svar #55: 06 Apr 2009, 16:13 »

Sådan! Jeg ringer til arbejdet og siger at jeg kommer lidt for sent - fem minutter efter da jeg sidder i bussen, spørger min chef om jeg ikke vil ha' fri idag - Jo tak! Smiley Så regner med en update idag.
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Kom så Heerenveen!
« Svar #56: 06 Apr 2009, 17:04 »

1/9-09 - Manchester United angriber skifter til Heerenveen
For at gøre forhåbninger større inden næste sæson har Heerenveen ud og forstærke sig, ind er kommet to spillere, som begge går ind i startopstillingen. Den første spiller som blev hentet til var målmanden, Logan Baily, som blev hentet i tyske Gladbach. Baily er en rigtig talentfuld målmand, og er af mange eksperter spået en stor karriere, så Morten Wieghorst fik store roser efter handlen gik i hus. Målmanden var ikke billig, han kostede Heerenveen omkring hele 20 millioner, men forhåbentlig bliver han alle pengene værd. Den kroatiske målmand Stipe Pletikosa var også rygtet til Heerenveen, men Spartak Moskva ville ikke slippe deres første keeper og var slet ikke til at snakke med om prisen på Stipe Pletikosa.

Den anden spiller som blev hentet var angriberen, Manucho, fra Manchester United. Han blev hentet på en lejeaftale, da Heerenveen ikke var villige til at give endnu 20 mio kr for en spiller. Der er store forhåbninger om angriberen fra Angola, der skal ligge alene på toppen for sit nye hold, en ting som han ser frem til. Han var senest udlejet til engelske Hull, uden den store succes, så nu prøver han lykken af i Holland, en liga som passer godt til han spillestil.

Der var også nogle spillere som valgte at forlade Heerenveen. Den første spiller var, Roy Beerens som valgte at skifte til Schalke 04 for små 20 millioner kroner. Han fik ikke megen spilletid, så derfor valgte han at skifte den hollandske liga ud med en endnu stærkere liga, nemlig Bundesligaen.
Jiri Kladrubsky valgte også at forlade klubben, til stor ærgerlighed for Morten Wieghorst som så et kæmpe potientale i den tjekkiske landsholdsspiller. Jiri Kladrubsky ville gerne frem i sin karriere og synes det var på tide at forlade Holland og komme til at spille i sin yndlingsliga, Premier League. Den tjekkiske forsvarsspiller blev solgt for hele 30 milloner kroner og indebærer en videresalgsklausul, så der er mulighed for at Heerenveen kan tjene penge på Jiri Kladrubsky, hvis han vælger at skifte fra Blackburn.

Den sidste spiller som forlod Heerenveen i dette transfervindue var den tidligere førstemålmand, Brian Vandenbussche, som skiftede til Dundee United på en lejeaftale, som løber sæsonen ud. Han viste stor utilfredshed, efter Morten Wieghorst hentede Logan Baily, og så derfor han eneste mulighed for spilletid ved at forlade sin klub igennem mange år. Handlen indebærer en forhåndskontrakt, så Brian Vandenbussche har nok spillet sin sidste kamp for Heerenveen.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kom så Heerenveen!
« Svar #57: 06 Apr 2009, 17:23 »

Rigtig godt indkøb. Ham Manucho skal nok blive en rigtig god angriber for dig. Forhåbentlig scorer han en masse mål. Godt du fik solgt lidt ud i truppen også. Skal nok blive spændende. Fortsæt det gode arbejde!
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kom så Heerenveen!
« Svar #58: 06 Apr 2009, 17:30 »

Rigtig godt indkøb. Ham Manucho skal nok blive en rigtig god angriber for dig. Forhåbentlig scorer han en masse mål. Godt du fik solgt lidt ud i truppen også. Skal nok blive spændende. Fortsæt det gode arbejde!
Mange tak, mester!

Ja, jeg brugte dem ikke rigtig, også så jeg muligheden i at tjene en masse penge på dem.
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kom så Heerenveen!
« Svar #59: 07 Apr 2009, 12:10 »

Spændende! Kan ikke sige så meget, der ikke er sagt, men ser frem til mere Thumbs Up
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010