home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 284 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  14 - Kom så Heerenveen!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad synes du om den nye form for update?
Rigtig god
- 8 (19%)
Dårlig - bedre som før
- 19 (45,2%)
Godt med et frisk pust
- 15 (35,7%)
Antal Stemmer: 42

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: 14 - Kom så Heerenveen!  (Læst 28013 gange)
Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kom så Esbjerg!
« Svar #15: 02 Apr 2009, 19:28 »

Din opsætning er helt vild genial, og jeg tror at denne her blog kan blive rigtig spændende. Dog er der en ting, som irriterer mig. Du kommer til at skrive 'sms-sprog' en enkelt gang, som du kan se nedenunder. Jeg håber, at det er en fejl  Peace.. Men som sagt er det en fed opsætning, og en fremragende køb af Berglund  Thumbs Up

Citat
Os Jeppe Mehl tog den samme tur som Jesper Lange, dog skiftede han til samarbejdsklubben, Varde.
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kom så Esbjerg!
« Svar #16: 02 Apr 2009, 21:29 »

Jeg synes det ser godt ud og følger med her. Fedt, at du har hentet Berglund "hjem" til Esbjerg
Tak skal du ha', og glæder mig også til at følge ham.

Din opsætning er helt vild genial, og jeg tror at denne her blog kan blive rigtig spændende. Dog er der en ting, som irriterer mig. Du kommer til at skrive 'sms-sprog' en enkelt gang, som du kan se nedenunder. Jeg håber, at det er en fejl  Peace.. Men som sagt er det en fed opsætning, og en fremragende køb af Berglund  Thumbs Up

Mange tak!
Ja, det er en fejl, der skal da selvfølgelig stå 'også' Smiley Retter lige fejlen, og tak for at du lige siger det, det kan jo kun gøre min blog bedre.
Citat
og en fremragende køb af Berglund
- du laver også en fejl Wink
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Kom så Esbjerg!
« Svar #17: 04 Apr 2009, 12:01 »

27/10-09 - Ikke den bedste start på den nye sæson
En tredjedel af sæsonen er spillet og det er nu på tide at få afvide hvordan det går med Morten Wieghorsts mandskab. Esbjerg kunne have startet bedret i dette års Sas Liga, de indtager en skuffende 10 plads. Men der er ikke langt fra en 10 plads til en fjerdeplads, der er kun fem points forskel, så et par gode kampe af Esbjerg og de er med igen, men omvendt, et par dårlige kampe og det ser skidt ud.

Højrefløjen Jesper Bech startede forrygende, allerede efter to kampe stod han noteret for to mål. Hans første mål blev scoret i 1-2 nederlaget til AaB, mens det andet blev scoret mod OB, hvor Esbjerg vandt med hele 4-1. Målet blev senere kåret til ugens mål. Kampen ude mod OB har været Esbjergs hidtil bedste kampe, de viste virkelig deres klassen og slog en af mesterskabsfavoritt er på hjemmebane. Jesper Bech nåede at score tre mål i de første kampe, men desværre har en brækket tå sat ham ude i to måneder, så der går længe før vi får Esbjergs topscorer at se på banen igen.

I pokalturneringen er Vestjyderne også startet rigtig godt, det er hidtil blevet til to sejre. Det gik først udover underdogsene fra B1908 fra Amager, de måtte gå fra banen med et nederlag på 2-0, på mål af Jesper Bech & Jonas Kusi-Asare, begge mål blev scoret i anden halvleg.

I næste kamp ventede endnu et hold fra Sjælland og Esbjerg skulle tage den lange tur igen. Denne gang var det Jægersborg som skulle slå, det lignede en meget nem opgave for Fiskene, og det blev det os. Esbjerg vandt med hele 3-0, lejesvenden Kári Àrnason scorede overraskende to mål, hvis man tænker at er en meget defensiv midtbanespiller. Det andet blev endnu engang scoret af Jonas Kusi-Asare og Esbjerg var nu klar til en hjemmekamp mod Silkeborg.

Udover en masse gode resultaterne har Esbjerg også solgt en spiller, det drejer sig om nordmanden, Kristian Onstad som ytrede sit ønske om et skifte væk fra Wieghorst og Co. og valgte at skifte til svensk fodbold, hvor Gais bliver hans nye arbejdsgiver, dog først engang i november, da skiftet skete uden for transfervinduet.


Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kom så Esbjerg!
« Svar #18: 04 Apr 2009, 12:16 »

Puha... den er tæt i bunden/midten. Jeg håber, at du får skrabet lidt flere point sammen inden vinterpausen. Ellers ser det sgu godt ud Wink
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kom så Esbjerg!
« Svar #19: 04 Apr 2009, 12:34 »

Puha... den er tæt i bunden/midten. Jeg håber, at du får skrabet lidt flere point sammen inden vinterpausen. Ellers ser det sgu godt ud Wink
Ja, det kører ikke rigtig for mig. Tak for kommentaren Smiley
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kom så Esbjerg!
« Svar #20: 04 Apr 2009, 13:39 »

Ærgeligt med en bundplacering, men som du selv nævner, så er der ikke langt til toppen, så du kan sagtens nå at slutte i top 6.
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kom så Esbjerg!
« Svar #21: 04 Apr 2009, 16:38 »

Stillingen er sku ikke med dig, men det er mega tæt i bunden og jeg tror dog også du bliver oppe. Du skriver rigtig godt og det er spændende læsestof. Glæder mig til mere. Vil dog ikke love jeg kommenterer hver dag.
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kom så Esbjerg!
« Svar #22: 04 Apr 2009, 16:51 »

Ærgeligt med en bundplacering, men som du selv nævner, så er der ikke langt til toppen, så du kan sagtens nå at slutte i top 6.
Ja, men der skal virkelig ske noget Wink For det ser skidt ud.

Stillingen er sku ikke med dig, men det er mega tæt i bunden og jeg tror dog også du bliver oppe. Du skriver rigtig godt og det er spændende læsestof. Glæder mig til mere. Vil dog ikke love jeg kommenterer hver dag.
Nej, det kan man vist ikke lige sige, men håber da at jeg komme noget højere op i tabellen. Tak skal du ha', og er glad for at høre. Det er bare i orden.
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Kom så Esbjerg!
« Svar #23: 04 Apr 2009, 20:42 »

20/12-08 - Esbjerg overvintrer på en nedrykningsplads
Det er bestemt ikke sjovt at være Esbjerg fan for tiden, i det de ligger nedrykning. De har slet ikke fået spillet til at flyde og det har så resulteret i at de ligger på en noget kedelig 11 plads. Der skal ske noget i vinterpausen, hvis Esbjerg ikke vil spille 1.divisions fodbold fra næste sæson.

Det største problem for Esbjerg har været deres skader, først var det Jesper Bechs tur og senest er Samal Sabonovic kommet tilbage fra en længervarige skade. De var inde i en dårlig stime, Jesper Bech var topscorer og blev skadet. Så var det Sabanovic tur til at blive vestjydernes topscorer, men han måtte også en tur på skadeslisten. Esbjergs problem har været, at truppen simpelthen ikke har været bred nok og har måtte hente spillere nede fra reserveholdet, da man ikke kan stille op med tre manden på bænken.

De har så været ude og hente nogle nye spillere, som så kan være med til at gøre truppen bredere. De har hentet den tidligere spiller hjem, Lasse Kryger. En spiller som har gjort det ganske fint hos Viborg, men nu er han tilbage i Esbjerg. Han forventes at skulle tage kampen op med Jesper Bech om højrekanten, en udfordring han ser meget frem til ifølge bold.dk

De blå-hvide har også forstærket sig på målmandsposten og har købt en ung nordmand. Andreas Lie kommer til fra norske Aalesund som desværre rykkede ned. Målmanden, Andreas Lie, skal på længere sigt overtage Esbjerggenserne mål, men må dog starte med en tur på bænken. Medmindre han overbeviser Morten Wieghorst om at det er ham som skal vogte buret i Esbjerg.

Esbjerg har også måtte skilles sig af med en spiller, nemlig Jonas Kasi-Asare som ikke har imponeret i det vestjyske. Han nåede kun at spille otte kampe, og det var uden succes og vender nu hjem til Sverige, hvor Malmø står klar til at bruge ham.

« Seneste Redigering: 04 Apr 2009, 21:05 af Theo » Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kom så Esbjerg!
« Svar #24: 04 Apr 2009, 20:47 »

Træls du kun lægger nr.11 altså under nedryknings stregen, men flot skrevet, og vi må jo håbe på at du får rettet op på resultaterne:D
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kom så Esbjerg!
« Svar #25: 04 Apr 2009, 20:49 »

Rigtig flot skrevet, mester. Kan godt lide dit layout og det er noget flot grafik. Desværre må man sige dine resultater og efterårsstilling ikke lige er så gode. Jeg håber du kan skaffe dem højere, og det ønsker jeg held og lykke med. Du skriver godt!

Ps. Fryder mig over FCK ligger nummer 1 Tunge
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kom så Esbjerg!
« Svar #26: 04 Apr 2009, 21:04 »

Træls du kun lægger nr.11 altså under nedryknings stregen, men flot skrevet, og vi må jo håbe på at du får rettet op på resultaterne:D
Ja, det er ikke lige det fedeste, det håber jeg også Smiley

Rigtig flot skrevet, mester. Kan godt lide dit layout og det er noget flot grafik. Desværre må man sige dine resultater og efterårsstilling ikke lige er så gode. Jeg håber du kan skaffe dem højere, og det ønsker jeg held og lykke med. Du skriver godt!

Ps. Fryder mig over FCK ligger nummer 1 Tunge
Mange tak du! Ja, de halter lidt efter, forstår det ikke bare ikke for jeg synes mit hold ser stærkt ud, åbenbart kun på papiret.
Du skal jo også have noget at glæde dig over, men i maj er det mig der fryder mig - Vent og se! Wink
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kom så Esbjerg!
« Svar #27: 04 Apr 2009, 21:14 »

Jeg er virkelig tilfreds med din skrivestil jeg er fast læser! Stol på det Theo
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kom så Esbjerg!
« Svar #28: 05 Apr 2009, 10:29 »

Denne er blog er uden tvivl min nuværende favorit!

Fantastisk opsætning, fantastisk grafik, fantastisk skriftligt og ikke mindst fantastisk klub!
Glæder mig til at hører meget mere fra fiskerbyen, og det eneste du mangler er resultaterne. Men fortsæt endelig i samme niveau, for så når du rigtig langt!  Smiley
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Kom så Esbjerg!
« Svar #29: 05 Apr 2009, 10:49 »

Fantastisk! Intet mindre.

Jeg er helt vildt begejstret over denne blog, og den er da også en af mine nuværende favoritter, helt klart. Jeg synes det er ekstremt flot skrevet, og alt i sproget virker flydende, og som om det virkelig er gennemtænkt, flot! Grafikken er også helt vildt fantastisk, og alle billederne er flot lavet, og i ekstremt flot kvalitet. Opsætningen er helt vildt god også, og alt er overskueligt, det er helt fantastisk for læseren, som pga. bl.a. det får den bedste oplevelse ud af at læse bloggen!

Længden af dine blogs er også helt vildt dejlige, og man når ikke at blive træt når man læser. Man føler dog alligevel at man får alt hvad der er værd at vide, afvide. Det er også flot af dig!

Kan faktisk også godt li' dit køb af Kryger, som er et helt vildt realistisk indkøb, hvilket også er helt fantastisk, som får flere læsere til bloggen, som denne helt sikkert har!

Så alt i alt er det jo helt fantastisk, og jeg håber du kan holde hele måneden, KIU mester!
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010