home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 492 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  14 - Kom så Heerenveen!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad synes du om den nye form for update?
Rigtig god
- 8 (19%)
Dårlig - bedre som før
- 19 (45,2%)
Godt med et frisk pust
- 15 (35,7%)
Antal Stemmer: 42

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: 14 - Kom så Heerenveen!  (Læst 28126 gange)
-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kom så Esbjerg!
« Svar #30: 05 Apr 2009, 10:59 »

Jeg er virkelig tilfreds med din skrivestil jeg er fast læser! Stol på det Theo
Mange tak, og det er jeg glad for at høre Wink

Denne er blog er uden tvivl min nuværende favorit!

Fantastisk opsætning, fantastisk grafik, fantastisk skriftligt og ikke mindst fantastisk klub!
Glæder mig til at hører meget mere fra fiskerbyen, og det eneste du mangler er resultaterne. Men fortsæt endelig i samme niveau, for så når du rigtig langt!  Smiley
Tusind, tusind tak for den flotte kommentar, virkelig en kommentar som bare giver mig mod på endnu mere. Ja, jeg ved ikke hvad der sker for resultater, det er lidt irreterende, men forhåbentlig ændrer det sig med mine nye indkøb.

Fantastisk! Intet mindre.

Jeg er helt vildt begejstret over denne blog, og den er da også en af mine nuværende favoritter, helt klart. Jeg synes det er ekstremt flot skrevet, og alt i sproget virker flydende, og som om det virkelig er gennemtænkt, flot! Grafikken er også helt vildt fantastisk, og alle billederne er flot lavet, og i ekstremt flot kvalitet. Opsætningen er helt vildt god også, og alt er overskueligt, det er helt fantastisk for læseren, som pga. bl.a. det får den bedste oplevelse ud af at læse bloggen!

Længden af dine blogs er også helt vildt dejlige, og man når ikke at blive træt når man læser. Man føler dog alligevel at man får alt hvad der er værd at vide, afvide. Det er også flot af dig!

Kan faktisk også godt li' dit køb af Kryger, som er et helt vildt realistisk indkøb, hvilket også er helt fantastisk, som får flere læsere til bloggen, som denne helt sikkert har!

Så alt i alt er det jo helt fantastisk, og jeg håber du kan holde hele måneden, KIU mester!
Super dejlig kommentar, tusind tak!

Tager heller ikke det første gode billede, jeg leder lidt efter dem, for billederne skal være i høj kvalitet. Med det med længden har jeg præcis den samme mening som dig, jeg gider heller ikke at sidde og læse en update på en A4 side, tror du forstår Wink

Mine indkøb prøver jeg også at gøre så realistiske som muligt, da det er med til at holde bloggen på et realistisk niveau. Jeg gider ikke gå ud og hente en 'stjerne' for det gør Esbjerg jo ikke i virkeligheden, så jeg nøjes med at hente tidlgere profiler hjem.

Endnu engang, mange tak for de fantastiske kommentarer allesammen!
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Kom så Heerenveen!
« Svar #31: 05 Apr 2009, 15:03 »

16/3-09 - Wieghorst forlader et hold i krise
Som overskriften siger forlader Morten Wieghorst Esbjerg til fordel for hollandsk fodbold, hvor Heerenveen bliver den kommende arbejdsgiver. Det gik ikke som folk havde håbet på i Esbjerg, man havde høje forventninger da Wieghorst valgte at overtage trænerposten. Men sådan skulle det ikke gå og begge parter er vel tilfredse med denne beslutning, da man ikke behøver og have en stor fodboldviden for at se et hold er i krise. Der er går mange rygter om hvem der skal overtage cheftrænerposten i nedrykingstruede Esbjerg, men favoritten er, Roald Poulsen. Vi har også haft spurgt Sportschefen, Niels Erik Søndergaard, men han har ingen kommentar til sagen.

Hør selv hvad hovedpersonen havde at sige i BT:

"Jeg har det ikke godt med at forlade Esbjerg, men alle kunne jo se at det ikke gik som vi havde håbet på og dermed mener jeg at det er den rette beslutning. Jeg vil gerne vinde trofæer i min karriere og det troede jeg virkelig også at vi kunne i Esbjerg, indenfor få sæsoner, men desværre gik det ikke som vi troede. Jeg overvejede ikke at forlade Esbjerg bare fordi vi lå sidst, for jeg troede virkelig at vi kunne vende denne kedelig situation. Da Heerenveen henvendte sig til mig, tog jeg kontakt med ledelsen i Esbjerg og fortalte at det tilbud var for godt til at afslå og de fortalte at det nok også var god idé at skilles her. Jeg håber inderligt at drengene klarer sig ud af den situation som de er i nu.

Jeg skal da heller ikke ligge skjul på at jeg glæder mig til at komme i gang i Heerenveen. Jeg har altid synes godt om den hollandske liga og synes det er en spændende liga. Jeg glæder mig først og fremmest til at møde spillerne og mange af de skandinaviske spillere der er i klubben"

Heerenveen har heller ikke spillet op til deres optimale, og derfor har de valgt at ansætte en ny træner. Heerenveen ligger på en 8 plads med hele 19 point op til førerholdet PSV. De røg ud i kvalifikationsrunde n i Uefa cuppen og er ikke med i den hollandske pokalturnering mere, så Wieghorst kan satse fuldt ud på at forbedre klubbens placering.


Her er et overblik over den nuværende stilling
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kom så Heerenveen!
« Svar #32: 05 Apr 2009, 15:09 »

Meget flot, men jeg kan ikke så godt lide at du har skiftet klub
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kom så Heerenveen!
« Svar #33: 05 Apr 2009, 15:10 »

Meget flot, men jeg kan ikke så godt lide at du har skiftet klub
Tak skal du ha' Smiley
Det var ikke sjovt at være i Esbjerg, og derfor så jeg muligheden for at skifte til Heerenveen.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Kom så Heerenveen!
« Svar #34: 05 Apr 2009, 15:15 »

FLot skrevet update, men...

Er det ikke lidt urealistisk at skifte til Heerenveen efter en krisetid i Esbjerg?
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kom så Heerenveen!
« Svar #35: 05 Apr 2009, 15:17 »

FLot skrevet update, men...

Er det ikke lidt urealistisk at skifte til Heerenveen efter en krisetid i Esbjerg?
Nej, det synes jeg egentlig ikke. Wieghorst gjorde det godt i FCN, og Heerenveen kunne sagtens også have haft kig på ham der, hvor han har lavet nogle gode resultater.
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kom så Heerenveen!
« Svar #36: 05 Apr 2009, 15:18 »

jeg er altså enig med Yoggidk
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Kom så Heerenveen!
« Svar #37: 05 Apr 2009, 15:19 »

Rigtig fed blog du har gang i, ærgeligt at det gik dårligt i Esbjerg.
Glæder mig til at se hvad du kan udrette i Heerenveen Smiley
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Kom så Heerenveen!
« Svar #38: 05 Apr 2009, 15:22 »

Er hel vild med dit klubskifte, følger med fra nu af:)
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kom så Heerenveen!
« Svar #39: 05 Apr 2009, 15:24 »

jeg er altså enig med Yoggidk
Det skal du da også have lov til Wink Men tror hvis du havde siddet i min situation, havde du også skiftet væk fra Esbjerg. Jeg prøvede en masse forskellige taktikker, men allesammen uden succes, og jeg vil selvfølgelig ikke stoppe denne blog, så derfor valgte jeg at skifte.

Rigtig fed blog du har gang i, ærgeligt at det gik dårligt i Esbjerg.
Glæder mig til at se hvad du kan udrette i Heerenveen Smiley
Mange tak! Ja, det håber jeg også, det kan vel kun blive bedre Wink

Er hel vild med dit klubskifte, følger med fra nu af:)
Det lyder rigtig godt! Smiley
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kom så Heerenveen!
« Svar #40: 05 Apr 2009, 15:30 »

Trist, at du har forladt Esbjerg, men jeg kan på sin vis godt følge din beslutning om at skifte, når en større klub kommer på banen.
På den anden side, havde jeg nok selv valgt at blive og kæmpe for overlevelse, men sådan er vi jo alle så forskellige.


Jeg håber, at du får større succes i Holland - Held og Lykke Wink
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kom så Heerenveen!
« Svar #41: 05 Apr 2009, 15:58 »

Trist, at du har forladt Esbjerg, men jeg kan på sin vis godt følge din beslutning om at skifte, når en større klub kommer på banen.
På den anden side, havde jeg nok selv valgt at blive og kæmpe for overlevelse, men sådan er vi jo alle så forskellige.


Jeg håber, at du får større succes i Holland - Held og Lykke Wink
Ja, sån er vi så forskellige Smiley
Men tak for den sidste linje.
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kom så Heerenveen!
« Svar #42: 05 Apr 2009, 16:55 »

Jeg glæder mig til at se hvad du kan i Holland Theo. Det bliver spændende Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kom så Heerenveen!
« Svar #43: 05 Apr 2009, 18:48 »

Trist du har takket af i Esbjerg, men der er heller ikke så meget ved det, når man ligger så dårligt som du gjorde, derimod syntes jeg sku det er et spændende klubvalg du har valgt. Heerenveen er et meget spændende hold at høre om og de har masser af spændende spillere. Vil gerne høre mere her, for du skriver sku godt.
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kom så Heerenveen!
« Svar #44: 05 Apr 2009, 20:04 »

Jeg glæder mig til at se hvad du kan i Holland Theo. Det bliver spændende Smiley
Ja, det gør det ihvertfald Smiley

Trist du har takket af i Esbjerg, men der er heller ikke så meget ved det, når man ligger så dårligt som du gjorde, derimod syntes jeg sku det er et spændende klubvalg du har valgt. Heerenveen er et meget spændende hold at høre om og de har masser af spændende spillere. Vil gerne høre mere her, for du skriver sku godt.
Dejligt med din opbakning!

De har et utroligt spændende hold, og det var grunden til at jeg valgte dem.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010