home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 431 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  8# Pre-Sæson - Aarhus Fremad [Må den bedste blog vinde]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: 8# Pre-Sæson - Aarhus Fremad [Må den bedste blog vinde]  (Læst 28614 gange)
mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 6# Transfers (Part 2) - Aarhus Fremad
« Svar #60: 23 Apr 2009, 11:57 »

Jeg regner ikke med at lave mere under blogkonkurrencen. Men den er ikke lukket.
Logged


mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
[Åbnet Igen]: 7# Trupgennemgang - Aarhus Fremad
« Svar #61: 25 Apr 2009, 13:56 »



7# Truppen - Aarhus Fremad





Målmænd:

1. Henrik Bundgaard
30. Peter Ravn
--------------------------------------------
Henrik Bundgaard er tidligere AGF spiller, og var med på holdet da de spillede to sæsoner i Sas-ligaen. Han har spillet med Aarhus Fremad i alle tre divisioner i løbet af 90’erne, og for et år siden vendte han tilbage til klubben. Han er en stor publikums favorit, og ligaens bedste målmand med en værdi på 200k. Det er 10k mere end den samlede værdi af resten af spillerne. Tilgængeld er Peter Ravn ikke mere end 19 år, og har aldrig spillet en senior kamp. Han vil få mange problemer vis Bundgaard bliver skadet.






Backs:

1.Holdet

2. Buster Munk
33. Kenneth Larsen
41. Borvaldur Sveinsson
50. Morten Skytte

Reserver

20. Morten Krogsgaard
21. Anders Sørensen
23. Claus Hernaldo Carlsen
25. Niklas Kreutzmann
32. Thomas Svendsen
39. Andreas Dennak
77. Huseyin Renkli
--------------------------------------------
Jeg ser backen som meget god. Inden sæsonen skulle jeg bare have fat på en venstre back, da jeg ikke havde en eneste inden sæson start. Jeg har skaffet mig to i Kenneth Larsen, som skal starte inde, og Morten Skytte som skal være reserve på pladsen. Skytte kan spille hele venstre side, så han skal nok få spilletid alligevel. På højre backen har jeg den unge Færører Borvaldur Sveinsson, som er et af de største talenter i 2 division Vest. Som reserve for ham har jeg Buster Munk, som har spilet i fremad i et stykke tid nu. I øvrigt har jeg også Reserven Niklas Kreutzmann, som er blevet skubbet ud af opstillingen efter nyindkøb. Han kan spille begge back pladser.






Forsvar:

1. Holdet

5. Thomas Gaardsøe
31. Peter Matzen
42. Allan Larsen

Reserver

16. Christian Foder
18. Erik Bjerg
38. Thomas Sandau
--------------------------------------------
Jeg syntes ikke jeg er helt med her, jeg har en stjerne i Thomas Gaardsøe, men ellers har jeg ikke nogle særligt gode spillere. Kampen vil stå imellem Peter Matzen og Allan Larsen om den anden Central Forsvars Plads. Breden er heller ikke god nok her, da jeg helst ser altid ser to til hver plads, plus en backup på reserveholdet.





Defensive Midtbaner:

3. Magnus Svensson
26. Rasmus Østenkjær
--------------------------------------------
Jeg har ikke så mange Defensive midtbanespillere, men det er tilgængled klasse i dem begge to, og de får ca. lige mange kampe hver i sæsonen. Jeg vil vurdere dette til min stærkeste position på banen. Jeg har en tidligere Svensk landsholdspiller, og superliga profil. Og på den anden side har jeg en stærk ung spiller med blod på tanden, som allerede er eftertragtet af 1. Divisions klubber. Vis mine to eneste spillere bliver skadet skifter jeg taktik i perioden, eller sætter en midtbane herop.






Midtbane:

1. Holdet

8. Martin Hansen
17. Peter Hasselgreen
19. Søren Sinnbeck
24. Mark Jørming
29. Anders Brøchner
37. Kenneth Axelsen

Reserver

28. Jeppe Teglskov
35. Morten Poulsen
--------------------------------------------
Jeg ser kun denne position som halvgood. Jeg har Martin Hansen og Søren Sinnbeck som bedste spillere på pladsen. Som første reserve har jeg min nye venstre fløj Peter Hasselgreen, som bliver omskolet til midtbane, da jeg har to alt for godt venstre fløje i forvejen





[size=12pt]Fløje:


1. Holdet

4. Jimmy Høyer
6. Ruben Nygaard
7. Simon Karkov
22. Rune Friis
44. Morten Poulsen

Reserver

10. Brian Johansen
12. Thomas Christensen
15. Theis Andersen
40. Simon Rytter
--------------------------------------------
Jeg er RIGTIG godt besat på Venstre Fløjen og RIGTIG dårligt besat på højrefløjen. På venstre fløjen har jeg Simon Karkov, som har slået selveste anfører Rune Friis af holdet. Rune Friis er holdets store stjerne, og når han kun er på bænken er positionen MEGET godt besat. På den anden side er jeg så dårligt besat at jeg har valgt at bruge min All-Rounder Jimmy Høyer der. Han kan spille alle positioner på banen, og jeg har derfor placeret ham hvor han er mest nødvendig. Han er i øvrigt også assistent træner. Det er bare et problem at Jimmy Høyer har nået den alder, hvor man ikke kan spille en hel kamp længere. Derfor har jeg Ruben Nygaard, en omskolet boksspiller som reserve. Jeg vil give Venste siden 6/5, men Højre Siden 2/5






Angribere:

1. Holdet

11. Thomas Buus Nielsen
13. Mark Jensen
27. Alban Shipshani

Reserve

9. Martin Høgh
14. Michael Deigård
99. Jean-Pierre Papin
--------------------------------------------
I angrebet har jeg to Kæmpe stjerner i Thomas Buus Nielsen og Alban Shipshani. Begge to har et gennemsnit på mere end 1 mål per kamp i venskabskampene. Og de har vist lovende resultater. Dog er det ikke svært at vælge Buus som stjernen i front. Som Reserve nummer to har jeg talentet Mark Jensen, som OGSÅ har et gennemsnit på over 1 mål per kamp.






« Seneste Redigering: 26 Apr 2009, 00:44 af mvh6 » Logged


mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [Åbnet Igen]: 7# Trupgennemgang - Aarhus Fremad
« Svar #62: 25 Apr 2009, 14:00 »

Så fandt jeg endelig lysten til at skrive lidt på bloggen. Som man siger "man skal ikke skrive en blog, vis man ikke selv har lysten". Det er derfor jeg har holdt så lang en pause. Så skal det dog også siges at jeg har haft pænt mange ting at se til.

Der vil komme SS af alle spillerne iløbet af dagen  Peace.

Jeg ved godt at jeg ikke kan nå at vinde nu, men hej, det vigtigste er vel at jeg godt kan lide at skrive, og ligeså godt kan få så meget ud af resten af konkurrence endnu. Måske man endda bare kan få 1 stemme. Det er bedre end ingenting  Peace.

Så god læselyst til alle, der gerne vil følge med i en blog der er lidt bagude  Thumbs Up
Logged


korzika
Gæst
 
Sv: [Åbnet Igen]: 7# Trupgennemgang - Aarhus Fremad
« Svar #63: 25 Apr 2009, 14:06 »

Rigtig god trupgennemgang! Smiley

KIU
Logged

guldfck
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [Åbnet Igen]: 7# Trupgennemgang - Aarhus Fremad
« Svar #64: 25 Apr 2009, 14:18 »

super gennemgang kan man få ss af dine angribere
Logged

PSN: Guldfck

mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [Åbnet Igen]: 7# Trupgennemgang - Aarhus Fremad
« Svar #65: 25 Apr 2009, 14:24 »

Yes, men først senere idag. Jeg er på vej ud af døren.
Logged


guldfck
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [Åbnet Igen]: 7# Trupgennemgang - Aarhus Fremad
« Svar #66: 25 Apr 2009, 14:26 »

ok
Logged

PSN: Guldfck

mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [Åbnet Igen]: 7# Trupgennemgang - Aarhus Fremad
« Svar #67: 26 Apr 2009, 00:47 »

Så kom der ss på de fleste (1-30) de sidste stykker får imorgen, men det er ikke andre end Borvaldur Sveinsson som der er noget at kigge på, af dem der mangler.
Logged


TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [Åbnet Igen]: 7# Trupgennemgang - Aarhus Fremad
« Svar #68: 26 Apr 2009, 10:03 »

Dejligt at se, at du er igang igen Wink
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
8# Trupgennemgang - Aarhus Fremad
« Svar #69: 30 Apr 2009, 23:12 »



8# Pre-season - Aarhus Fremad





Korup IF 1-3 Aarhus Fremad
1-0 Jan Thorup '45
1-1 Anders Brøchner '56
1-2 Anders Brøchner '72
1-3 Anders Brøchner '86


Min første kamp efter præsentationen som træner skulle spilles mod Korup IF, fra de meget lave rækker… Jeg valgte i den kamp at sende mine reserver, og ungdomspillere på banen. Og det gjorde skam også hvad de skulle, ved at vinde 3-1. Vi starter dog med at komme bagud med 1-0, med et mål af Jan Thorup, langt ude fra distancen. Jeg var målløs da jeg så målet, og tænkte at det kan ikke være sandt. Vi gik til halvleg bagud 1-0, og jeg sagde til gutterne at de skulle vinde denne kamp, vis de skulle have en chance på holdet. Det tog de til sig, og bagefter blev kampen til et one-man show af Anders Brøchner, da han scorede tre mål.





Thurø 1-5 Aarhus Fremad
1-0 Kim Olsen '4
1-1 Thomas Buus Nielsen '8
1-2 Rune Friis '18
1-3 Thomas Buus Nielsen '27
1-4 Theis Andersen '56
1-5 Kenneth Axelsen '86


Tre dage senere tog vi så til Thurø. Hvorfor har klubben arrangeret sådan en latterlig kamp!!!, tænkte jeg. Men så havde jeg da selvfølgelig chancen for at se mine unge spillere i aktion. Igen kom vi hurtigt bagud, allerede efter fire minutter. Men vi kom hurtigt tilbage, og vandt kampen 5-1. Jeg var glad, men kunne ikke tænke på andet end min tørre seng derhjemme.








B 1909 2-3 Aarhus Fremad
1-0 Lars Frederiksen '26
1-1 Kenneth Axelsen '28
1-2 Martin Hansen '35
2-2 Chris Hedelund '62
2-3 Søren Sinnbeck '75


Så kom vi til Onsdag d. 3 Juli, og i dag havde jeg tænkt mig at se mit 1. Hold i aktion. Vi skulle møde B. 1909 i Odense. Det var en af de fedeste kampe jeg nogensinde har overværet. Vi startede med at komme bagud efter 26 minutter, men allerede to minutter senere havde vi udlignet. Så gik der syv minutter, og så var vi foran. Der stod 2-1 i halvlegen, og i omklædningsrummet roste jeg spillerne, og sagde at de bare skulle fortsætte. Og at de bare skulle spil frit. Vi gik så ud fra omklædningsrummet med stor gejst. Men efter 62 minutter, og flere kæmpe chancer til os, udlignede B1909. Vi gik tør for energi og mistede modet. Alle, udover en mand. Søren Sinnbeck kæmpede videre med den holdånd, som jeg elsker at se. Og han fik skabt 4-6 store chancer til sig selv. Det gav også pote til sidst, da han scorede til 3-2. Resten af holdet vågnede derefter op, og vi vandt 3-2. Jeg var lykkelig over at have vundet min første kamp, mod en “ordentlig” modstander.


NSÍ 0-3 Aarhus Fremad
0-1 Ruben Nygaard '12
0-1 Johann Davidsen brænder straffe '15
0-2 Thomas Buus Nielsen '28
0-3 Theis Andersen '67


Lørdagen efter stod jeg tidligt op, vi skulle nemlig på træningslejr. Men hvor de fleste tager sydpå, skulle vi længere nordpå og op i kulden. Pokkers klub bestyrelse!!!. Vi skulle nå et fly til færørene kl. 7.00, for at være ved vores hotel kl. 09.30. Da vi ankom, tog vi os alle en lille en på øjet, før vi tog videre hen til vores første kamp. Vi skulle spille mod det lokale hold NSÍ. Vi starter kampen med at komme foran efter 12 minutter. Men så begår vi straffespark. POKKERS! Råber jeg, og sparker til en vandflaske. Jeg sidder og holder mig for øjnene, og Bundgaard redder straffesparket. SÅDAN!!. Bagefter sker der ikke så meget i et kvarters tid, og jeg sidder helt og blunder hen. Men så scorer vi igen. Yes!. Vi går til halvleg med 2-0 føring, og jeg sætter en masse unge spillere på banen, og siger til dem at de bare skal gøre deres bedste. De spiller meget bedre end 1. Holdet, men scorer kun et mål. Vi vinder 3-0, og vi kan gå tilbage til hotellet.


HB Thorshavn 2-2 Aarhus Fremad
1-0 Ólavur Sakarisson Í Ólavsstovu '52
2-0 Andrew av Fløtum '63
2-1 Thomas Christensen '68
2-2 Rasmus Østenkjær '75


Dagen efter skulle vi møde HB Torshavn, kongeklubben på færørene. De havde lige spillet en Toto cup kamp for to dage siden, som nok sad i deres ben. Jeg stillede stærkeste opstilling, og det skulle også vise sig at blive en spændene kamp. Første halvleg er en stor kedelig omgang midtbane fodbold. Vi går ned i omklædningsrummet, og jeg siger til drengene, at de skal gå ud og vinde denne kamp. KÆMP FOR DET!. Vi går ud til anden halvleg, og drengene tror stadig på det. Men HB får en hurtig scoring, der lukker os helt. Og lige efter scorer de igen. Vi er nede med 2-0, og det ser umuligt ud. Men så bringer vi os selv ind i kampen igen, og vi fighter derefter for det. Vi scorer så til 2-2 med et kvarter tilbage, og vi kan rejse hjem med et 2-2 resultat. Jeg er glad for at det hele har været så succesrigt, og glæder mig til at komme hjem igen.


Thisted FC 1-1 Aarhus Fremad
0-1 Rasmus Olsen (og) '52
1-1 Peter Bechmann '70


Tre dage efter at vi er kommet hjem, skal vi så møde Thisted, i det som skulle blive det der skulle blive den mest lige kamp, af alle venskabskampene. Aarhus Fremad presser på fra start, men kan ikke udnytte der og derfor står der stadig 0-0 ved pausen. Der er god dejlig sommerstemning i Thisted, så vi tager team-talken udenfor. Jeg sætter nogle yngre kræfter på banen, og siger at de ikke kan får større chance end nu. Det virker som om de lytter til mig, og for presset Thisted rigtig godt. Vi får en chance i det 52’ minut, og en fremad spiller skyder bolden lige ind i en fra Thisted, der så retter bolden af til mål.  Aarhus Fremad fryder sig over målet, og ser ud til at være Thisted overlegne. Men så scorer Thisted ligepludselig til 1-1, og derefter var det fremads tur til at være pressede. De holder den dog kampen ud.



Aarhus Fremad 4-0 FC Amager
1-0 Þorvaldur Sveinsson '67
2-0 Anders Qvist (og) '77
3-0 Alban Shipshani '79
4-0 Alban Shipshani '82


Jeg bestemmer mig for at give spillerne fri fra Torsdag og til Mandagen efter. Vi skulle spille mod FC Amager om Torsdagen, og det var sæsonens første hjemmekamp. Jeg glædede mig helt vildt. Vi var kæmpe underdogs til kampen, men gik stadig 100% ind i den. Vi fighter og fighter, men kan ikke komme ned til deres mål. I stedet er det FC Amager der hele tiden presser os. Vi formår dog at lukke af, og kan gå til halvleg med 0-0. Jeg giver spillerne en peptalk, hvorefter de går ud igen. Kampen fortsætter hvor vi slap, med rent stormløb mod vores mål. Men jeg havde egentlig heller ikke forventet alle, da jeg godt vidste at de var klassen bedre end os. Jeg bevare dog optimismen, og efter 67 minutter for vi endelig en chance. Og søreme om den ikke går ind!. Jeg er ellevild. Kampen fortsætter som før, med frontalløb mod vores mål, men bolden vil ikke ind for FC Amager. I stede scorer Anders Qvist fra FC Amager selvmål efter 77 minutter. Det får FC Amager til at gå helt ned. Og to minutter senere scorer vi til 3-0, og lige inden slutfløjt bliver det søreme også 4-0!!!. Jeg er helt i ekstase, og jeg invitere spillerne i byen efter kampen. Nøøøj, det var dejligt at slutte den sidste venskabskamp sådan. Og at vi ikke har tabt en kamp endnu, gør det jo kun bedre. Jeg glæder mig til vi starter sæsonen rigtigt!.
Logged


mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 8# Pre-Sæson - Aarhus Fremad [Åbnet Igen]
« Svar #70: 30 Apr 2009, 23:54 »

Ja, så vil jeg sige... Lad den bedste mand vinde. Jeg har 4 favoritter + 2 blogge som jeg lige skal have kigget ordentligt på her de kommende 7 dage  Peace.

Jeg ved godt at jeg ikke kan nå at vinde, men da jeg reelt og teknisk set stadig er en del af konkurrencen, er det faktisk lovligt at stemme på mig. Vis i syntes jeg skal vinde... Tænk på at mængden af updates er underordnet, og at man skal bedømmes ud fra hvordan man skriver  Wink. Det var dejligt endelig at prøve mig selv inden for blogs, hvilket det var første gang jeg gjorde.

Held og lykke til alle, og selvom jeg ved jeg ikke vinder, ville det være en stor, stor ros for mig vis jeg bare fik 1-2 stemmer.  Peace

(Ps. det er min plan at fortsætte denne   - på et tidspunkt)  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 30 Apr 2009, 23:57 af mvh6 » Logged


Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010