home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 576 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  8# Pre-Sæson - Aarhus Fremad [Må den bedste blog vinde]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: 8# Pre-Sæson - Aarhus Fremad [Må den bedste blog vinde]  (Læst 28696 gange)
mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5# Transfers (Part 1) - Aarhus Fremad
« Svar #45: 07 Apr 2009, 10:24 »

Hvor langt er du i dit spil?
Hos mig er han allerede 32?

Uha, jeg fik først startet mit save den onsdag turneringen startede, jeg er kun nået til første officielle kamp. Men jeg har heller ikke spillet så meget på savet, jeg kan først komme ekstremt meget igang på onsdag. Det er derfor det er lidt småt med updates i min blog lige nu.  Forlegen

 Peace
Logged


AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5# Transfers (Part 1) - Aarhus Fremad
« Svar #46: 07 Apr 2009, 10:26 »

Haha så må du jo komme igang Thumbs Up
Jeg følger ihvertfald og glæder mig til part 2 Peace
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5# Transfers (Part 1) - Aarhus Fremad
« Svar #47: 07 Apr 2009, 10:30 »

Yes, det må jeg. Måske bliver der gamet et par timer i aften. Men jeg skal lige have skrevet trupgennemgang først  ticked off.

Det skal du også. Ud af de fem, er der to kendte spillere. Såååååå  Smiley. Aner ikke hvordan jeg fik dem begge til klubben???. Men jeg har også fået underskud i kassen for det  Grin.

Peace
Logged


AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5# Transfers (Part 1) - Aarhus Fremad
« Svar #48: 07 Apr 2009, 10:34 »

Det glæder jeg mig til at se Thumbs Up
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5# Transfers (Part 1) - Aarhus Fremad
« Svar #49: 07 Apr 2009, 10:56 »

Rigtig god update! det er rigtig godt læsestof og kan godt lide din måde at sætte transfers op på Smiley KIU!! Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5# Transfers (Part 1) - Aarhus Fremad
« Svar #50: 07 Apr 2009, 16:25 »

Vis alt er som det skal være, så får i næste update inden kl. 5.  Wink. Jeg er foran tidsplanen, og har lavet updaten til transfers (part 2). Og så kan jeg måske også blive klar med trupgennemgang senere  Peace.

Iøvrigt kan jeg afsløre resultatet af den afstemning jeg havde gang i. Den spiller jeg snakkede om var tidligere landsholds spiller fra Sverige.  Wink. Men han har også spillet fire sæsoner i superligaen.

Og så kom der lige en spiller mere, som kun har spillet to landskampe, men har være udenlandsprof i England  Peace.
Logged


mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 6# Transfers (Part 2) - Aarhus Fremad
« Svar #51: 07 Apr 2009, 18:19 »



6# Transfers (Part 2) - Aarhus Fremad





Magnus Svensson kan mange nok nikke genkendende til. Han blev hentet på en fri transfer fra den svenske klub Vinberg, hvor han også startede sin karriere i 1988. Han flyttede i 1994 til Halmstad i Allsvenskan, hvor han spillede til 1997, hvor han blev købt a Viking fra Norge. Her nåede han kun at spille en sæson, før han blev købt af Brøndby for 11 millioner. Her blev det til en masse superliga kampe igennem fire sæsoner, hvorefter at han i 2002 blev købt tilbage til Halmstad. Der spillede han Allsvenskan bold i 5 sæsoner, inden han besluttede sig for at stoppe karrieren i sin barndomsklub Vinberg. Efter to sæsoner der, er han dog opsat på at skrive et nyt kapitel i hans fodboldliv.  Magnus Svensson er god med begge ben, og kan spille ca. alle defensive pladser på banen. I løbet af hele han karriere har han også spillet 54 landskampe for Sverige, og scoret 2 mål.





Simon Karkov er blevet hentet i Varde på en fri transfer. Han kan spille samtlige pladser på banen der ikke ligger i højre side. Simon er 31 år, og har spillet fodbold lige siden 1992 hvor han startede sin karriere i Esbjerg, her spillede han tre sæsoners superligabold, før udlandet kaldte. Det var Heerenveen der købte ham, men det blev kun til 7 kampe i en sæson, før han vendte hjem til Esbjerg. Der spillede han så i 6 sæsoner frem til 2003, hvor han flyttede til Herfølge. Han spillede to sæsoner med dem, inden han flyttede til Islandsk fodbold. Der spillede han to sæsoner, før han i 2005 vendte hjem til Varde. Der blev det til to sæsoner, før han skiftede til Fremad.




Fakta om P. Hasselgreen
Karriere
Vurdering
Positioner
Form

Peter Hasselgreen er blevet hente på en fri transfer fra Skjold BK hvor spilletiden IKKE var særlig stor. Peter har lige siden 1995, hvor han startet sin karriere spillet i enten 1 eller 2 division, så han ved hvad han har med at gøre i Fremad. Han startede som et stort talent i B93, hvor han også var fast mand på holdet under sine to første sæsoner. Derefter blev det en sæson i Ølstykke, hvor spilletiden var li 0. Han flyttede derfor til Køge, hvor han havde sin storhedstid, i fire sæsoner. Derfra flyttede han til Farum Boldklub, men da de blev til FC Nordsjælland flyttede han til Skjold. Her blev det ikke til så mange kampe, før turen gik til hans barndomsklub B93. I 2003 flyttede han så til Lyngby, der var på vej op igennem rækkerne, og hjalp dem i 2. Division. Derfra flyttede  han så tilbage til Køge, hvor han havde haft sin storhedstid før, for at hjælpe dem i 1. Division. Her blev det til 2 sæsoner, før han flyttede til Næstved. Her blev det kun til en halv sæson, hvor han hjalp dem med overlevelse i 1. Division. I 2005 gik turen så til Roskilde, som også var han seneste klub hvor han fik lidt spilletid. Efter to sæsoner der flyttede han til Skjold, hvor han så også havde to skuffende sæsoner. Han er nu 31 år, og ser nu frem til at spille for Fremad.




Fakta om M. Skytte
Karriere
Vurdering
Positioner

Morten Skytte startede sin karriere i 1994 i Esbjerg, og spillede der de første 8 sæsoner af sin karriere, men ikke med så meget succes i nogen af sæsonerne. I 2003 forladte han så sin ynglingsklub, fordi spilletiden ikke var stor. Han flyttede til Varde, hvor han hurtigt blev fast mand. Der blev det to succesfyldte sæsoner, inden han flyttede tilbage til Esbjerg. Denne gang troede han på at han skulle spille i sin ynglingsklub, men blev hurtigt langtidsskadet. Hans kontrakt blev derfor ophævet i 2006, og han har ikke haft en klub siden, da han skulle pleje skaden. Men nu, to år efter, er han klar til  at spille for Fremad. Klubben regner ikke med at han bliver fast mand med det samme, da han lige skal spilles i gang.




Fakta om T. Gaardsøe
Karriere
Vurdering
Positioner

Thomas Gaardsøe er der nok også mange der kender. Thomas Gaardsøe har længe været tæt på at slå fuldstændig igennem, men har manglet 4%. Nu lakker hans karriere mod enden, efter mange år i England. Han ville have afsluttet sin karriere i AaB, hvor han havde hafte mange gode stunder. Men de kunne ikke bruge ham, og smed ham ned på andetholdet. Derfor slog Fremad hurtigt til, og anskaffede ham på en fri transfer. Vi er meget glade for at han valgte os, når hold som Viborg og Silkeborg også var på banen. Thomas Gaardsøe startede sin karriere i 1994 i Randers Freja, hvor ikke blev til en eneste kamp. Han flyttede så til AaB, hvor han spillede seks sæsoner, men kun var på holdet i de tre sidste.  Han gjorde sig her godt bemærket, så godt at han skulle over og spille Premier League med Ipswich i sæsonen 01/02. Det blev dog kun til fire kampe og 1 mål, men så rykkede de ned, og han blev fast mand i sæsonen efter. Han blev derefter købt af West Bromwich, hvor han spillede i tre sæsoner. I den første sæson spillede han alle de kampe, hvor han var til rådighed. Og han havde en stor andel i at de rykkede op i Premier League. Han spillede så to sæsoners PL fra 04-06, Hvorefter turen gik hjem til AaB. Men her blev han smidt på andetholdet, hele sæsonen. Og nu er han her.




Logged


TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 6# Transfers (Part 2) - Aarhus Fremad
« Svar #52: 07 Apr 2009, 19:16 »

To rigtig gode transfer updates. Super godt arbejde Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Temp
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 6# Transfers (Part 2) - Aarhus Fremad
« Svar #53: 07 Apr 2009, 23:17 »

Flot måde du har sat transfers op på Thumbs Up
Glæder mig til Århus Cup Wink
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 5# Transfers (Part 1) - Aarhus Fremad
« Svar #54: 07 Apr 2009, 23:22 »

Rigtig god update! det er rigtig godt læsestof og kan godt lide din måde at sætte transfers op på Smiley KIU!! Opstemt

Vil sige præcis det samme igen, da updaten næsten er ligesom den første Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 6# Transfers (Part 2) - Aarhus Fremad
« Svar #55: 08 Apr 2009, 01:11 »

To rigtig gode transfer updates. Super godt arbejde Smiley

Tak  Smiley. Godt du syntes om det  Thumbs Up. Jeg havde også lagt en del arbejde i det.  Peace

Flot måde du har sat transfers op på Thumbs Up
Glæder mig til Århus Cup Wink

Tak, jeg syntes bare det var det mest overskuelige

Du skal også glæde dig. Det er en masse action, i et tæt presset 3-dages program. Jeg skriver iøvrigt også et lille kampprogram, om den anden kamp i gruppen der bliver spillet.  Peace.

Vil sige præcis det samme igen, da updaten næsten er ligesom den første Smiley

Takker mange gange  Wink. Godt at du syntes om det. Jeg var bange for at det var for meget i det samme spor, når man havde læst de første 3-4 spillere  Opstemt.
Logged


mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 6# Transfers (Part 2) - Aarhus Fremad
« Svar #56: 08 Apr 2009, 01:15 »

Jeg vil lige give jer et lille tip om hvem der måske vinder Aarhus Cup.

AGF II: 1.40
Aarhus Fremad: 1.90
Brabrand IF: 2.00
Skovbakken IK: 4.40

Der er noget jeg lavede inden jeg startede turneringen  Peace. Så har i en vejledning om holdenes styrke.

Runde 1:
Aarhus Fremad - AGF II   1=1.67 X=3.25 2=4.50
Brabrand IF - Skovbakken IK

Runde 2:
Aarhus Fremad - Brabrand IF   1=2.50 X=3.00 2=2.63
AGF II - Skovbakken IK

Runde 3:
Skovbakken IK - Aarhus Fremad   1=1.17 X=6.00 2=11.00
AGF II - Brabrand IF
Logged


mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 6# Transfers (Part 2) - Aarhus Fremad
« Svar #57: 08 Apr 2009, 02:00 »

1. Henrik Bundgaard
2. Buster Munk
3. Magnus Svensson
4. Jimmy Højer
5. Thomas Gaardsøe
6. Ruben Nygaard
7. Simon Karkov
8. Martin Hansen
9. Martin Høgh
10. Brian Johansen
11. Thomas Buus Nielsen
12. Thomas Christensen
13. Mark Jensen
14. Michael Deigård
15. Theis Andersen
16. Christian Foder
17. Peter Hasselgreen
18. Erik Bjerg
19. Søren Sinnbeck
20. Morten Krogsgaard
21. Anders Sørensen
22. Rune Friis
23. Claus Hernaldo Carlsen
24. Mark Jørming
25. Niklas Kreutzmann
26. Rasmus Østenkjær
27. Alban Shipshani
28. Jeppe Teglskov
29. Anders Brøchner
30. Peter Ravn
31. Peter Matzen
32. Thomas Svendsen
33. Kenneth Larsen
35. Morten Poulsen
37. Kenneth Axelsen
38. Thomas Sandau
39. Andreas Dennak
40. Simon Rytter
41. Borvaldur Sveinsson
42. Allan Larsen
44. Morten Poulsen
50. Morten Skytte
77. Hüseyin Renkli
99. Jean-Pierre Papin

Fuld spillerliste. Der er 44 spillere  Thumbs Up. Der kommer snart en update omkring holdet. Jeg er færdig med begge Pre-season turneringer nu.  Peace. Spillerne med fed skrift er dem der er skiftet til klubben i transfer vinduet.
Logged


mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 6# Transfers (Part 2) - Aarhus Fremad
« Svar #58: 12 Apr 2009, 18:41 »

Bloggen er ikke død. Men jeg kan ikke følge med i tempoet som blog konkurrencen går i. Jeg har meget andet at se på. Men den er bestemt ikke død!. Den vil fortsætte, og der vil nogengange komme updates. Den vil også fortsætte efter konkurrencen Thumbs Up
Logged


Aarhus Fremad
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: 6# Transfers (Part 2) - Aarhus Fremad
« Svar #59: 23 Apr 2009, 11:43 »

glæder mig til at læse mere om "min" klub...
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010