home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 398 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  8# Pre-Sæson - Aarhus Fremad [Må den bedste blog vinde]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: 8# Pre-Sæson - Aarhus Fremad [Må den bedste blog vinde]  (Læst 28613 gange)
mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
4# Præsentationen - Aarhus Fremad
« Svar #30: 04 Apr 2009, 22:37 »



4# Præsentation - Aarhus Fremad





Så kom dagen hvor jeg skulle til pressemøde og præsenteres som ny cheftræner. Jeg stod ekstra tidligt op, og klædte mig flot på, så jeg var klar. Jeg følte at dette ville blive en god dag.

Jeg gik ned imod klubhuset, hvor jeg blev mødt af klubbens pressechef, som forberedte mig på de spørgsmål jeg ville blive spurgt om. Jeg gik ind i presselogen, hvor det hele begyndte.  Det startede med at formand Henrik Jørgensen fortalte om det.



HJ: Vi er alle samlet her i dag, for at præsentere Aarhus Fremads nye cheftræner. Og lad os da bare få ham herind.

Der lød klapsalver over det hele, men der blev hurtigt stille, da de så den person der kom ind. Alle kiggede forundret på hinanden.

HJ: Her har vi Morten Hansen, han er kæmpe fan af klubben. Nu tænker i sikkert, hvorfor er han så her. Men sagen er at vi kørte en konkurrence igennem sommerferien imellem klubbens mest hardcore fans, fordi vi gerne ville have en cheftræner der gik ind i jobbet med 100% hjerte!. Ja, dig der ovre i hjørnet.

Interwiever: Er du ikke bange for at ansætte, en så uerfaren person?

HJ: Nej, vi har haft ham til samtale, og set ham træne truppen, så vi ved hvad han kan. Og ellers har vi en klausul, hvor vi kan fyre ham når vi vil under første sæson.

Mikrofonen blev derefter givet videre til Morten Hansen

MH: Ja, hej alle sammen, hehe. Nu er jeg jo ikke så vant til at møde pressen, så lad os gøre det kort. Jeg har tænkt mig at bringe det her hold op i superligaen, med noget taktisk og balanceret spil. Mine mål er at fører min ynglingsklub tilbage til storhed, og vi starter med målet om oprykning til 1. Division allerede i denne sæson. Er der nogle spørgsmål?

HJ viskede til mig, at det ikke var mit job at spørge om det. Jeg blev lidt rød i hovedet men tog så en journalist, der gerne ville spørge om noget.

Interwiever: Har du allerede et blik for hvem der skal starte inde i kampene.

MH: Ja, det har jeg, men det vil jeg ikke sige noget om…

Interwiever: Hvordan er det, at opleve de spillere, du har holdt med i så lang tid, på tæt hold. Og lære dem at kende.

MH: Det er meget specielt, man har aldrig forstillet sig at de f.eks, kan komme til at brænde mad på, og sove over sig. Man finder ud af at de også er menneskelige.

Interwiever: Føler du at dit hold er godt nok til at klare sig i 1. Division?.

MH: Jeg føler at starttruppen klart kan, men bredden er langt fra god nok. Det er mit hovedmål her i opstartsfasen, at gøre den bedre.

Min pressechef kom og sagde at mødet var slut, og vi forlod rummet…
Logged


mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 4# Præsentationen - Aarhus Fremad
« Svar #31: 04 Apr 2009, 22:53 »


#0 Forord - Aarhus Fremad



Iøvrigt har jeg lige lavet en ny update, som jeg kalder "#0 Forord - Aarhus Fremad". Den er i post to. Du kan også finde den under Update oversigten  Thumbs Up. Jeg vil venligt bede jer om at tjekke den ud

 Peace
Logged


mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 4# Præsentationen - Aarhus Fremad
« Svar #32: 05 Apr 2009, 01:08 »

Jeg har noget helt nyt klar til jer, som ikke er set før i en blog på FMF. Det vil blive postet i update 6, som handler om Pre-Seasonen  Cool. Glæd jer, den kommer nok op mandag eller tirsdag  Thumbs Up.

Håber i vil kunne li' det  Peace
« Seneste Redigering: 05 Apr 2009, 12:54 af mvh6 » Logged


Tumle3175
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 4# Præsentationen - Aarhus Fremad
« Svar #33: 05 Apr 2009, 12:07 »

så kom jeg hjem igen..

super godt skrevet. Og jeg glæder mig til det der er aldrig er set på fmfreaks Smiley
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 4# Præsentationen - Aarhus Fremad
« Svar #34: 05 Apr 2009, 15:34 »

Jeg har noget helt nyt klar til jer, som ikke er set før i en blog på FMF. Det vil blive postet i update 6, som handler om Pre-Seasonen  Cool. Glæd jer, den kommer nok op mandag eller tirsdag  Thumbs Up.

Håber i vil kunne li' det  Peace

Venter også spændt - tænk nu hvis det er noget, man får lyst til at kopiere Wink
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 4# Præsentationen - Aarhus Fremad
« Svar #35: 05 Apr 2009, 16:47 »

Venter også spændt - tænk nu hvis det er noget, man får lyst til at kopiere Wink

Ja, det kan jeg jo ikke gøre så meget ved  Grin.
Logged


mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 4# Præsentationen - Aarhus Fremad
« Svar #36: 05 Apr 2009, 16:48 »

så kom jeg hjem igen..

super godt skrevet. Og jeg glæder mig til det der er aldrig er set på fmfreaks Smiley

Håber du havde en god weekend  Thumbs Up

Tak, og det er ikke noget prangende, men bare noget der ikke er set   Peace
Logged


Tumle3175
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 4# Præsentationen - Aarhus Fremad
« Svar #37: 05 Apr 2009, 18:53 »

Håber du havde en god weekend  Thumbs Up

Tak, og det er ikke noget prangende, men bare noget der ikke er set   Peace
glæder mig stadig Smiley

Hvornår kommer updaten?
Logged

mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 4# Aarhus Fremad - Præsentationen
« Svar #38: 05 Apr 2009, 20:38 »

Uha, næste update kommer imorgen ved spisetid. Og updaten som jeg nævner her kommer nok sent tirsdag.
Logged


mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 4# Aarhus Fremad - Præsentationen
« Svar #39: 06 Apr 2009, 11:35 »

Jeg håber ikke jeg skuffer jer, når jeg siger at jeg først poster næste update onsdag aften.

Jeg har allerede Pre-sæson updaten klar, men jeg finder det bedst at jeg får lavet både Pre-sæson, Transfers, og hold vurdering updaten inden jeg poster nogen af de tre. Da jeg skal have de tre updates forbundet til hinanden  Wink.

Håber i kan vente, så får i nogle ordentlige bomber i lang tid frem fra på onsdag  Peace
Logged


mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
5# Aarhus Fremad - Transfers (Part 1)
« Svar #40: 06 Apr 2009, 22:08 »

I vil få en update om en halv time, omhandlende Transfers. Her har i en oversigt over de kommende updates:

Idag: 5# Transfers (Part 1)

Imorgen: 6# Transfers (Part 2)

Onsdag: 7# Trupgennemgang

Torsdag: 8# Pre-Season

Fredag: 9# Aarhus Cup

Fredag: 10# Aarhus Cup

Grunden til at jeg deler Transfers delen op, er at jeg har fundet ud af at folk hellere vil læse små updates af flere omgange, end omvendt. Og der står en hel del i de transfer updates. Ca. en A4 side på hver!!!. Update #7, #8 og #10 er endnu ikke skrevet.  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 07 Apr 2009, 10:18 af mvh6 » Logged


mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 5# Aarhus Fremad - Transfers (Part 1)
« Svar #41: 07 Apr 2009, 00:22 »



5# Transfers (Part 1) - Aarhus Fremad




Fakta om T.B. Nielsen
Karriere
Vurdering
Positioner
Form

Thomas Buus Nielsen var den første spiller der blev hentet til klubben af den nye træner Morten Vestergaard Hansen. Thomas Buus Nielsen blev hentet på en fri transfer, eftersom at han var klubløs. Han spillede sidste sæson i Blokhus hvor han havde spillet i fire sæsoner, efter at han var blevet købt fra FC Nordjylland. Han blev født i Aalborg i 1976 og er nu 31 år. Thomas’s bedste egenskab er at han kan bruge begge ben, og så kan han spille alle positioner fra midtbanen og frem. Han startede sin karriere i AaB i 1995, hvor han kun fik to superliga kampe på to sæsoner. Han røg derefter til Herning Fremad (der senere fusionerede til FC Midtjylland) i 4 sæsoner. Her spillede han tre sæsoner, og var med på det hold der rykkede op i superligaen, inden han skiftede til Bregenz i den Østriske liga. Her blev det også to sæsoner, men ikke særlig mange kampe inden han skiftede til FC Nordjylland (som nu hedder Aalborg Chang). Her blev han fast mand på det hold der rykkede fra 2. Division til 1. Division. Men da FC Nordjylland blev tvangsnedrykket flyttede han til Blokhus FC i 4 sæsoner, og er nu her.

Thomas Buus Nielsen er allerede blevet fast mand på holdet, og blevet fan favorit. Det ser ud til at han er Morten VH’s favorit til angrebspladsen.





Kenneth Larsen blev hentet gratis fra Stenløse, hvor han havde gjort sig upopulær. Efter at have smadret en holdkammerat så meget at han er ude de første to måneder af sæsonen med et brækket ben. Han havde ellers været fast mand på Stenløse holdet og spillet 22 kampe sidste sæson. Han blev født i 1981 i København, og er nu 27 år, og i hans bedste fodboldalder. Kenneth Larsen er meget dygtig med sit venstre ben, og kan spille op ad hele venstre kanten. Kenneth Larsen startede i 2000 sin karriere i Brøndby, hvor han kun spillede en kamp i superligaen på de tre sæsoner han var der. I den periode fik han også en U21-landskamp. Han flyttede derefter til Ølstykke hvor han spillede 2 sæsoner, Hvor han var fast mand på 1. Divisions holdet. Han flyttede derefter til Stenløse, hvor han spillede tre sæsoner, men først blev fast mand i den sidste.




Fakta om A. Shipshani
Karriere
Vurdering
Positioner
Form

Alban Shipshani blev også hentet på en fri transfer. Han havde spillet sidste sæson for B93 i 2. Division Øst. Hvor han spillede 13 kampe. Inden han skiftede til B93 spillede han for Værløse, som også spillede i 2. Division. Da han kun er 20 år er der ikke så meget historie at fortælle om, men han er et stort talent, som skal vokse op og blive stjernespiller for det Fremad hold, der skal forsøge at spille sig i superligaen. Han kæmper lige nu om at blive angrebsmakker mod en anden angriber. Så han er allerede en af de ledende figurere på holdet.





Mark Jørming blev ligesom de fleste andre spillere også hentet på en Fri Transfer. Han spillede for Brønshøj inden, hvor det kun blev til en halv sæson, og ingen kampe. Inden det spillede han i Køge, hvor han havde spillet siden han startede sin karriere i 2004. Det skal lige siges at han kun er 21 år. Mark Jørming skal bruges som central midtbane, men indtil han har udviklet sig lidt mere kommer han til at kæmpe om pladsen, men mest være udskifter.





Jean-Pierre Papin er et ekstremt kendt navn inden for fodboldverdenen. Man kan jo bare nævne navne som AC Milan og Bayern München. Jean-Pierre Papin er flyttet til Aarhus, for at se noget nyt af verdenen, nemlig Danmark. Og han kan selvfølgelig ikke lade være med at spille fodbold, og en dag trådte han bare ind på mit kontor og spurgte om han måtte spille med på holdet, på en amatør kontrakt mens han studerede. Jeg sagde selvfølgelig at det måtte han gerne, men at han ikke skulle forvente så mange kampe, da hans ben nok ikke kunne holde til det. Han grinte, og var fuldstændig enig. Jeg tilbød ham at blive Førsteholdstræner, sideløbende, så han ikke var her forgæves, og han sagde pænt ja tak.

Hans karriere startede helt tilbage i 1983 i en lille klub ved navn INF Vichy, men allerede sæsonen efter som 19 årig kom han til Valenciennes FC, hvor han også kun spillede en sæson, inden det gik videre til Club Brügge i belgien. Her spillede han alle sæsonens kampe og var med til at vinde pokalturneringen i Belgien. Derefter gik turen videre til Marseille hvor han spillede i seks sæsoner. Her nåede han, som stjernespiller, at vinde den franske liga hele fire gange, og pokalturneringer en gang. Og i hans sidste sæson i klubben nåede han også Champions League Finalen med Marseille. Derefter skulle han videre til en endnu større klub, nemlig AC Milan, Hvor han i sin første sæson, var fast mand, og vandt både ligaen og den italienske Super Cup. Sæsonen efter var han kun udskifter, men vandt både Serie A, Coppa Italia og Champions League!. Så flyttede han igen klub, denne gang til Bayern München. Her nåede han ikke så manger kampe pga. skader, men nåede lige at vinde UEFA cuppen under de to år han var i klubben. Derefter flyttede han hjem til Bordeaux, hvor han spillede to sæsoner og var fast mand. Derefter lakkede karrieren mod enden, og han flyttede derfor til Guingamp i Ligue 2. Her spillede han kun i en halv sæson, før han flyttede til Saint-Pierroise, og sluttede sin karriere med en halv sæson der. Fra 1999 til 2004 havde han ikke noget arbejde, og holdte en lang pause. I 2004 sprang han så ud i jobbet som manager, som så mange andre gamle spillere gør, men han var også spillende manager. Der var han i to sæsoner. Derfra sprang han så ud i manager jobbet i Strasbourg, og derefter i Lens. Nu er han så her i Fremad, og vi er meget stolte over at han selv har opsøgt vores klub. Han er i dag 44 år.

« Seneste Redigering: 07 Apr 2009, 10:14 af mvh6 » Logged


AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 4# Aarhus Fremad - Præsentationen
« Svar #42: 07 Apr 2009, 00:27 »

SS af Buus er forkert.
Ellers rigtig godt læse stof
KIU!! Peace
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

mvh6
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 4# Aarhus Fremad - Præsentationen
« Svar #43: 07 Apr 2009, 10:19 »

SS af Buus er forkert.
Ellers rigtig godt læse stof
KIU!! Peace

Er rettet  Wink.

Takker, godt du syntes om det  Peace
Logged


AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 5# Transfers (Part 1) - Aarhus Fremad
« Svar #44: 07 Apr 2009, 10:21 »

Hvor langt er du i dit spil?
Hos mig er han allerede 32?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010