home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 18:53:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
18 Mar 2025, 22:03 andersnomanni Blogs SAF Challenge
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23547
  0 Brugere, 489 Gæster Online.

Nyeste Bruger: CrimsonLullaby
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  8# Pre-Sæson - Aarhus Fremad [Må den bedste blog vinde]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: 8# Pre-Sæson - Aarhus Fremad [Må den bedste blog vinde]  (Læst 31643 gange)
mvh6
Førsteholdsspiller

8# Pre-Sæson - Aarhus Fremad [Må den bedste blog vinde]
« : 01 Apr 2009, 07:49 »

1# Intro - Aarhus Fremad

Aarhus Fremad

Fulde Navn: Aarhus Idræts-Klub Fremad
Grundlagt: 1897
Stadion: Riisvangen Stadion
Kapacitet: 5000
Seneste Placering: Nr. 15 i Viasat-Sport Divisionen
Bedste Placering: Nr. 10 i Superligaen (1997/98)
Ærke-Rival: AGF
Andre Rivaler: Brabrand, Aabyhøj, Lyseng, VRI, Viby

Sidste forår så vi Vejle og SønderjydskE rykke op i den danske superliga, efter en hård kamp for dem. Men som hardcore fan af den lille Aarhus Nord klub, Aarhus Fremad skete noget meget mere bemærkelsesværdigt. Klubben, der i 1997-1999 var i Superligaen, rykkede ud af Viasat-Sport divisionen, og ned i 2. Division. Det smadrede mit hjerte fuldstændigt, især når jeg tænker tilbage på de glade 90’ere, hvor de tog alle med storm.

Noget der især havde været irriterende havde været trænerens dumme taktiker. “Hvad er det for noget!?!,” Har jeg tit tænkt. Og jeg har altid følt at jeg kunne gøre det meget bedre.

En dag i min sommerferie fik jeg så en E-mail, omkring at der ville blive afholdt en konkurrence i fanklubben. Vinderen ville blive tilbudt jobbet i cheftræner stolen!!!. Jeg skyndte mig at tilmelde mig…

Valgte Ligaer: 4. England, 3. Danmark, 2. Tyskland, Italien og Spanien 1. Belgien, Frankrig, Holland, Norge, Portugal, Rusland, Skotland og Sverige.

Hentet alle spillere fra: Alle landene ovenover + Færørene, Island, Irland, Nord-Irland, Wales.
« Seneste Redigering: 30 Apr 2009, 23:55 af mvh6 » Logged

mvh6
Førsteholdsspiller

Forord, Sæson Oversigt & Updates
« Svar #1: 01 Apr 2009, 07:51 »

0# Forord - Aarhus Fremad

Velkommen til min første blog nogensinde. Jeg er kun 13 år, og har også skole ved siden af, så derfor er jeg lidt langsom i betrækket med hensyn til nye updates. Men jeg vil gøre mit bedste, og så håber jeg i vil følge med  Thumbs Up. Jeg har valgt klubben Aarhus Fremad, da jeg ville vælge en klub som jeg havde en for-kærlighed for, så jeg ikke løber tør for interrese i klubben, og bloggen. Grunden til at jeg er så vild med klubben, er fordi jeg er medlem af fanklubben "Aarhus Fremad Bawlers", og er på riisvangen næsten hver gang. Iøvrigt er jeg selv på mit topbanner   Opstemt. Jeg vil prøve at fører noget nyt ind i bloggen, men da jeg er nybegynder bliver det nok mest en klassisk blog. Jeg er ikke så god til det med grafik, så vis nogen vil hjælpe med det, må de hellere end gerne. Jeg kan faktisk ikke finde ud af andet end at forstørre billeder, og sætte ramme på  Grin.
Til sidst vil jeg lige sige at vis i bare vil lægge en hurtig kommentar, som "god blog" eller "god update", vil det gøre min blog ca. 100 gange bedre, for hver gang  Wink.

Håber i vil følge med, i bloggen om den lille klub Aarhus Fremad  Thumbs Up

Sæson Oversigt

08/09 - Aarhus Fremad

2. Division Vest:
Ekstra-Bladet Cup:
Aarhus Cup:
Fremad Open:

Updates

« Seneste Redigering: 30 Apr 2009, 23:56 af mvh6 » Logged

andersfa123
Gæst

Sv: #1 Intro - Aarhus Fremad
« Svar #2: 01 Apr 2009, 08:31 »

Denne blog ser lovende ud, og da det er din første blog er den fremragende Thumbs Up.

Jeg følger med Peace

mvh6
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 01 Apr 2009, 09:35 »

Jeg takker dig mange gange  Thumbs Up.

Og tak fordi du følger med, det gør godt med en hurtig læser  Peace

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 01 Apr 2009, 09:55 »

Jeg følger også med, er jo begejstret for dansk fodbold og er spændt på at se, hvad du kan udrette Smiley

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

T1de
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 01 Apr 2009, 10:09 »

Spændende projekt og en stor udfordring du har foran dig Smiley Du skriver godt, og selvom det er en lidt urealistisk måde at blive cheftræner på, syntes jeg det er meget sjovt, så jeg skal nok kigge med Smiley

Temp
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 01 Apr 2009, 10:09 »

Det bliver spænende at følge "lillebror" holdet Wink

mvh6
Førsteholdsspiller

« Svar #7: 01 Apr 2009, 13:11 »

Jeg følger også med, er jo begejstret for dansk fodbold og er spændt på at se, hvad du kan udrette Smiley

Tak for det  Peace. Ja, jeg kan ihvertifald sige at det går godt i trænings kampene  Thumbs Up. Men mit langsigtede mål er nok at blive tophold i viasat divisionen, inden jeg kører tør i spillet  Wink

Spændende projekt og en stor udfordring du har foran dig Smiley Du skriver godt, og selvom det er en lidt urealistisk måde at blive cheftræner på, syntes jeg det er meget sjovt, så jeg skal nok kigge med Smiley

Ja, det syntes jeg også. Det er jo nærmest et LLM spil. Tak, og ja lidt urealistisk. Men i næste update får man en forklaring på klubbens valg.

Tak fordi du vil følge med  Peace

Det bliver spænende at følge "lillebror" holdet Wink

Hehe ja Wink. Jeg holder nok også selv mere med de hvii', men de var optaget  ticked off

alek9000
Manager

« Svar #8: 01 Apr 2009, 13:15 »

Jeg kan rigtig godt lide, at du bruger lidt farver. Det gør helt klart bloggen mere interessant. Specielt s'et er genialt. Dog er billedet i et lidt dårligt kvalitet. Meget få skriftlige fejl, men jeg må lige have dig til at forklare denne sætning: rykke op i den danske superliga, efter en hård kamp for dem. For dem? Eller en hård kamp for dem mod de andre modstandere?

Men KIU, det kan sikkert blive godt Smiley

mvh6
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 01 Apr 2009, 13:22 »

Jeg kan rigtig godt lide, at du bruger lidt farver. Det gør helt klart bloggen mere interessant. Specielt s'et er genialt. Dog er billedet i et lidt dårligt kvalitet. Meget få skriftlige fejl, men jeg må lige have dig til at forklare denne sætning: rykke op i den danske superliga, efter en hård kamp for dem. For dem? Eller en hård kamp for dem mod de andre modstandere?

Men KIU, det kan sikkert blive godt Smiley

Tak for det  Wink, og ja, har selv tænkt på det med billedet. Og jeg ville skam heller ikke have noget imod vis nogle ville lave et topbanner til mig  Smiley. Men det er nu engang svært at finde et billede med Aarhus Fremad på google, som er stort nok. Det billede der er også forstørret. Men så syntes jeg også at det var et godt billede fordi jeg selv var på  Opstemt.

Ang. Sætningen så mener jeg at det er dem der har kæmpet for den  Wink

JimmyGP
Manager

« Svar #10: 01 Apr 2009, 15:34 »

Det ser uden tvivl lovende ud.. er normalt ikke meget for danske bold, men måske kan du fange mig.. Peace

- Veni, vidi, vici -

mvh6
Førsteholdsspiller

« Svar #11: 01 Apr 2009, 16:29 »

Det ser uden tvivl lovende ud.. er normalt ikke meget for danske bold, men måske kan du fange mig.. Peace

Yes... Kan måske fange mit blog idol. Uiiiii  Grin Opstemt.

Tak for kommentaren  Peace

mvh6
Førsteholdsspiller

« Svar #12: 01 Apr 2009, 19:52 »

2# Underskriften - Aarhus Fremad

Det var dagen inden lodtrækningen til jobbet som cheftræner i min ynglingsklub. Og jeg glædede mig MEGET! Jeg prøvede at holde fokus fra det, ved at spille på mit save med Aarhus Fremad i Football Manager. Yes!, jeg vandt 2-0 over Brøndby, og Pokalen er sikret. Jeg fryder mig lidt, og tager mig en velfortjent pils. Men da jeg skal til at åbne den opdager jeg at klokken har nærmet sig tre om natten. Jeg bliver nød til at sove nu, da jeg skal være frisk i morgen. Det tager mig dog lidt tid om at falde i søvn, da jeg har sommerfugle i maven.

Den store dag oprinder og jeg vågner til tiden. Jeg skynder mig at spise min morgenmad, og drøner derefter ud af døren. Jeg står der kl. 11, og det hele starter først kl. 12. Jeg går derfor op på et lille baneanlæg og ser en lilleput kamp mod Aabyhøj. Jeg tænker tilbage på min ungdom, da jeg var stjernen på vores lille hold, og vandt det hele. Nåh, klokken nærmer sig 12, og jeg må komme videre ned til klubhuset. Det hele starter, og jeg venter med spænding. Så kommer der et navn op ad bowlen… Jeg trækker vejret dybt. “Peter Nymand” bliver der råbt. Jeg bliver meget skuffet… Lige bagefter får jeg en potteplante i hovedet, og alt bliver sort. Med et åbner jeg øjnene.

Det er morgen, og helt lyst udenfor. Gudskelov var det bare en drøm. Jeg kigger på klokken. DEN ER 11.30!!!!. Jeg har sovet to timer over mig. Jeg skynder mig at tage morgenmad, men jeg hælder at mælken udover mig. FEDT, lige hvad jeg havde brug for. Jeg skifter tøj, og skynder mig ud af døren.
Jeg kommer ind ad døren, ligesom det hele starter.

Jeg sidder og venter med spænding. Manden tager et navn op ad bowlen “Morten Hansen” bliver der råbt. YES! Tænker jeg. Jeg går med ind til samtalen. Vi diskutere lidt om kontrakt detaljer, og på grund af at jeg er stresset, er jeg lige ved at få det hele ødelagt. Vi når dog frem til mange gode ting, og til sidst skriver jeg under med min underskrift. Jeg bliver præsenteret om to dage, dagen inden første kamp.

Jeg går jublende hjem, men kommer hurtigt i tanke om at jeg skal tørre køkken af. Tilbage til virkeligheden.

mvh6
Førsteholdsspiller

2# Underskriften - Aarhus Fremad
« Svar #13: 01 Apr 2009, 21:19 »

Nyd update nummer to  Thumbs Up. Håber i kan li' den.

Næste update kommer måske først Fredag  Ubeslutsom.

Ka i hol jer munter  Grin

Bune
Reserveholdsspiller

Sv: 2# Underskriften - Aarhus Fremad
« Svar #14: 01 Apr 2009, 22:12 »

aloha.

fine updates, let tilgængeligt sprog uden så mange dikkedarer og selvhøjtidelighed. Lækkert.

synes nu det er god humor, at træneren er valgt gennem en konkurrence i fanklubben. sætter det ligesom i persepektiv Smiley

fortsæt, som man siger.

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010