home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 545 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [#45] Cisco Roma - fra Serie C2 til Serie A
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: [#45] Cisco Roma - fra Serie C2 til Serie A  (Læst 41487 gange)
TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [#14 - ANDEN PLAYOFF FINALE] En mission i Rom
« Svar #90: 14 Apr 2009, 10:22 »

Mange gange tillykke med oprykningen Wink Jeg havde ellers stemt at du klaret dig, som forventet af bestyrelsen.
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#14 - ANDEN PLAYOFF FINALE] En mission i Rom
« Svar #91: 14 Apr 2009, 14:28 »

CISCO ROMA
Optakt til sæson 2010/2011









Status
Så nåede vi så langt. Cisco er nået et niveau, som er jeg er tilfreds med: Væk fra de håbefulde amatører, nu i liga med de halv- og trekvart-gode hold. Det er opnået uden at økonomien mistede pusten og at shoppingen tog overhånd (næsten, købte nok lidt for meget ind sidste sommer). Hvad der vil ske herfra er meget svær at forudsige. Mine tanker er naturligvis at Cisco Roma skal op blandt de helt store i Serie A på et eller andet tidspunkt, men førsteprioriteten er naturligvis at sikre at klubben vokser i et fornuftigt tempo.


Mine forventninger
Nu er det blevet til to oprykninger i træk. Et meget flot resultat. Jeg drømte om kun at tilbringe én sæson i både Serie C2 og C1, men jeg havde ikke for alvor turde tro på at sidste sæson skulle ende i en tur op i Serie B. Men nu er vi her. Hvad skal jeg så forvente denne gang? Tre i træk?? Nah, det virker ikke realistisk. Min plan er i stedet at vi skal styrke holdet så vi kan blive et midterhold i Serie B. For én oprykning gør det svært at overleve – to gør det meeeeget sværere. Måske er det derfor at medierne forventer at vi rykker ned igen.
Bestyrelsens forventninger er som udgangspunkt ”forsøg på at undgå nedrykning”. Jeg vælger at tro at det er kodesprog, der betyder at klubbens ledelse er enig med medierne om at det bliver ufatteligt svært at begå sig i Serie B efter to lyn-oprykninger, da flere af de vigtige spillere blev købt til Serie C2. Jeg er (ikke specielt overraskende) uenig i at vi er dømt til et brag af en nedrykning. Derfor laver jeg forventningerne om til ”Undgå nedrykning”.






Transferstrategi
Men det bliver ikke let. Cisco Roma skal have en seriøs hovedrengøring af truppen, så jeg får en reel Serie B trup. Det vil jeg forsøge at opnå ved at købe en helvedes masse ind på fri transfer. Udfordringen er at få økonomien til at hænge sammen og sammensætte en buket af de rigtige spillere. Forsvaret skal være solidt, men min vigtigste prioritet er at undgå en gentagelse af sidste sæsons frustrationer over angrebet. Så vogt jer, bloglæsere: Supershopperen er hermed sluppet løs!






De hårde facts:




Medieforventning: 22. plads i Serie B (ud af 22 hold)

Klubbens sæsonmål: Undgå nedrykning fra Serie B

Transferbudget: 1,2 millioner

Lønbudget:  540.000 (280.000 brugt)

Økonomi: 12,3 millioner kroner i klubkassen


Bemærk: Af uvisse årsager er der ikke oprykningsodds i Serie B i denne sæson. Det må vidst være en bug.
Logged

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [#15 - NU I SERIE B !!!] En mission i Rom
« Svar #92: 14 Apr 2009, 14:51 »

Ja da da. Der er virkelig nogen der kan hva Smiley

Jeg er som altid vilde med dine blogs. og med den succes du har nu så kan det da ikke gå galt.

Kan næsten ikke vente med at se din første sæson i Serie B, mon ikke at der kommer mere succes fra din side af.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#15 - NU I SERIE B !!!] En mission i Rom
« Svar #93: 14 Apr 2009, 16:15 »

Det er super klaret Dusty.. Dust din kappe af og så er vi klar til at følge superman i serie B.. Inden længe står den på serie A.. KIU!!!
Logged

- Veni, vidi, vici -

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#15 - NU I SERIE B !!!] En mission i Rom
« Svar #94: 15 Apr 2009, 21:41 »

CISCO ROMA
Transfer ind, sommeren 2010








Let’s Shop!
17 nye ansigter kan efter sommerpausen præsenteres i Cisco Roma. Der er meget forskellige, men det, de dog har til fælles, er at de alle er hentet på fri transfer pga. det slatne antal transferpenge. Det er svært at lave en grundig introduktion af alle, jeg vil bare nøjes med at sige at præsentere de vigtigste brikker i Cisco Romas bestræbelser på at gøre nedrykningsdommen til skamme.



Den næst-vigtigste person i klubben
Assistenten, naturligvis. Frank Di Michele har nu været min tro væbner i klubben siden jeg ankom for to år siden. Men nu er vi oppe hvor det bliver alvor. Alle regner med en klar nedrykning, derfor er jeg tvunget til også at opruste udenfor banen. Derfor fyrer jeg Di Michele i starten af transfervinduet og ansætter i stedet Bertrand Reuzeau, der var en del af trænerstaben i PSG. Desværre må vi bruge næsten alle vore transfermidler for at få råd til lønnen, men jeg forventer så også at klubbens aktiviteter på træningsbanen bliver hævet et niveau eller to.


Frontløberne
Angrebet var den helt store svaghed hos Cisco Roma i sidste sæson. Det skal der gøres noget ved. Derfor har jeg hentet adskillige nye ansigter. Kalu (fra Sampdoria) og Ruopolo (fra AlbinoLeffe) er de hurtige driblestærke typer, mens Bonazzoli (også fra Sampdoria) er en mere ”target” type. Det plejer man ikke at spille med i Italien, men Bonazzoli’s opgave bliver at holde på bolden, stå de rigtige steder og derudover gøre os farligere på dødbolde. Nogle vil muligvis huske at jeg engang - i en fjern galakse - havde Ruopolo på et andet italiensk hold. Der er en usynlig pokal til den, der kan gætte hvilket hold, men desværre ingen præmie.


Maskinrummet
Mål skabes ikke kun af de to oppe foran. Det er af uhyre vigtighed for et hold at have nogle kreative folk bagved, der kan løbe de rigtige steder hen og spille farlige afleveringer. Som wings har jeg nogle gode spillere, som dog er så unge, at jeg føler mig nødt til at forstærke pladserne yderligere. Både Babú (fra Catania) og Petrilli (fra Crotone) kan spille begge sider på den vigtige fløjplads, og bliver et godt supplement til mine nuværende unge løver, bl.a. Casagrande. På den centrale midtbane tvivler jeg på at sidste sæsons makkerpar Broli og Mezavilla kan klare sig uden støtte. Derfor henter jeg Emanuel Spinale i Perugia & Tamir Cohen i Bolton til at give mere tacklekraft og masser af arbejdstimer.







Assistentens bekymringer
Lige siden jeg tiltrådte i Cisco Roma for to sæsoner siden, har assistenten den ene gang efter den anden himlet op om at forsvaret var holdets svageste område. Det er samme sang denne sommer, på trods af at jeg har skiftet assistenten ud. Jeg er delvist enig. Mine bedste spillere i forsvaret er alle mellem 29 og 33 år gamle. Selv om spillere har været relativt stabile i sidste sæson, kan jeg ikke lade være med at tænke på Kent Nielsens første år med AC Horsens i SAS-ligaen: Der skal defensiv tynge til at holde et lille hold oppe blandt de store. Derfor anskaffer jeg Mihoubi fra Lecce, Minieri fra Perugia, Mirko Savini fra Napoli, Polenghi også fra Lecce og sidst men ikke mindst Daniele Daino fra Parma.
Kort inden transfervinduet lukker, er den nye assistent stadig bekymret over venstre wing og det centrale forsvar. Derfor henter jeg Fabio Catacchini og José Luis Colman.




Det hold jeg har bygget op denne sommer er forstærket på hver eneste plads. Kun enkelte af førstevalgene fra sidste sæson er solgt fra, resten vil fungere efter backup eller rotation. De skuffende angribere og de aldrende forsvarsspillere skal være backup, de nye midtbanespillere skal rotere med de gamle. Alt i alt er jeg imponeret over nogle af de spillere jeg har lokket til Rom. Men at det er lykkes, vil jeg mene skyldes at Serie B er et bedre udstillingsvindue for spillerne.

Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#16 - DØMT TIL NEDRYKNING AF PRESSEN] En mission i Rom
« Svar #95: 15 Apr 2009, 23:47 »

Uhhh... det er spændende det her!  Jeg tror dog på at du overlever i Serie B.
Super-Shopperen har slået til igen Smiley

KUTGW
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Bovski
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [#16 - DØMT TIL NEDRYKNING AF PRESSEN] En mission i Rom
« Svar #96: 16 Apr 2009, 10:52 »

Det giver jo rigtig gode minder om de gamle tider fra Genoa, kunne også forestille mig det måske var der du havde ruopolo...

Men super god blog, en af de få jeg følger med i herinde og det nostalgiske tilbageblik med dit shopping spree bringer jo minder frem..
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#16 - DØMT TIL NEDRYKNING AF PRESSEN] En mission i Rom
« Svar #97: 16 Apr 2009, 18:47 »

CISCO ROMA
Transfer ud, sommeren 2010








Trykket på lønbudgettet er betragteligt ovenpå mine indkøb, jeg er næsten 80.000 over hvad jeg burde være på. Desuden har jeg for en uges tid siden læst det meste af min Genoa-blog hvor jeg kunne huske hvordan lønpres og for mange spillere med hang til førsteholdsfodbold ødelagde både økonomi og harmoni i klubben. Så jeg skal af med en del spillere. I FM 08 kørte jeg med den tommelfingerregel, at med mindre truppen i en klub er ualmindelig tynd, skal der mindst én spiller ud hver gang der kommer en ny ind. Derfor skal jeg i gang med et hård og brutal udskillelsesprocess .





De uønskede
I første omgang ryger forskellige unge spillere samt de spillere, der ikke var gode nok til førsteholdet sidste år. Dem er der rimelig mange af. Men derudover sælger jeg også spillere som Della Valle og Sgringa, der var gode i sidste sæson, men har ikke niveauet til Serie B set i lyset af mine nye indkøb. Mottola og Pecorari var en del af mit rutinerede team i forsvare, men er efterhånden så gamle at jeg ikke tør stole på de spiller solidt nok. Wilson har aldrig været en overvældende succes i Cisco Roma, derfor ryger han også af sted.


Halvparterne
Da jeg ikke har nogen transferpenge tilbage efter mit scoop-køb af den nye assistenttræner, taber jeg afgørelsen om delejerskabet på den talentfulde unge wing Cascio. Han ryger til Bari for 800.000, hvilket er enormt bittert. Den unge wing Roberto Casagrande har en værdi på 750.000 kr., da Ascoli henvender sig med et bud på del-ejerskab. 1,2 millioner bliver det. En smuk omgang penge, der desværre nok signalerer at han vil forsvinde når delejerskabet er slut. I august er hans værdi 2,75 millioner, så hvis Ascoli virkelig vil have ham, tror jeg ikke jeg har penge til at matche deres bud.


De sure
Dem er der én kun af. Målmanden Belmonte blev indkøbt sammen med Penedo, men Penedo er lige 10% bedre. Den nu 31-årige keeper har kun spillet 8 kampe i alt i sine to sæsoner i Cisco Roma, og vil derfor forståeligt videre. Jeg havde håbet at en stor pose penge kunne overtale ham til at være super-backup til min klassekeeper, men nej. Han ender i stedet hos Serie B konkurrenten Venezia. 




« Seneste Redigering: 16 Apr 2009, 22:00 af Dusty78DK » Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [#17 - DØMT TIL NEDRYKNING AF PRESSEN] En mission i Rom
« Svar #98: 16 Apr 2009, 21:38 »

Rigtig gode overvejelser du gør dig endnu engang. Det er rart at se, at der virkelig skal overvejelser til når man handler ind i de små klubber og ikke som i de store, hvor man "bare" kan smide om sig med pengene. Super godt!! Wink

(ikke for at kritisere, men du har en lille tryk fejl i din tredje linje der står lange i stedet for mange)
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#17 - DØMT TIL NEDRYKNING AF PRESSEN] En mission i Rom
« Svar #99: 17 Apr 2009, 20:40 »

CISCO ROMA
August 2010











Cisco Roma – Messina 2 – 0 (Coppa Italia kvalifikation)
Sæsonens første turneringskamp. Ved halvleg står der fire afslutninger ud for Cisco Roma – ingen er på mål. Et ubehagelig deja-vu til sidste sæson griber mig. Men, men, men, jeg må lære at styre mine bekymringer. For vi har kontrol over kampen mod dette C1 hold fra start til slut. Det tager bare lidt tid inden de nye frontløbere får indstillet kanonerne. Det første mål kommer efter en times spil, og er et kludemål, som ender med at blive bedømt som et selvmål. Men et kvarter før tid dukker Ruopolo op og sparker en smuk kurvet bold i kassen. Så præmierenerverne blev vekslet til sejr, og det varmer.



Atalanta – Cisco Roma 3 – 0 (Coppa Italia kvalifikation)
Dagens kamp er mod et hold, der er forudset til at slutte i den nedre halvdel af Serie A (14. plads), men ikke nedrykning. Odds på udesejr er derfor 10,00, så der er ingen tvivl om at jeg må spillere mere defensivt end jeg plejer. Det virker bare ikke mod nogle sprudlende spillere, der er vant til Serie A tempo. De har derfor ingen problemer med at spadsere gennem forsvaret og score deres første mål efter 25 sekunder. Resten af kampene prøver Cisco at bevare et så solidt forsvar som muligt, men kan ikke forhindre Atalanta i at vinde klart. En meget ærgerlig kamp som jeg aldrig synes vi kommer i gang med.



Cisco Roma – Cesena 2 – 1
Endelig kom sæsonpremieren i Serie B. Dagens modstander rykkede op for to sæsoner siden og klarede en 16. plads i sidste sæson. Derfor er det et hold vi burde kunne spille lige op med. Det gør vi heldigvis også. Kalu står det rigtige sted på et hjørnespark efter 25 minutter, og vi har rigtig godt styr på gæsterne. Desværre står deres målmand for godt og vi er stadig lidt for gode til at sparke bolden over mål. Derfor ærgrer det mig voldsomt da Rigoni udligner for gæsterne på en smukt frisparksmål i starten af anden halvleg. Det bliver dog Kalu, der bliver dagens samtaleemne. I det 66’ minut modtager han bolden i fødderne lige foran straffesparksfeltet . Han tager et flot træk forbi to forsvarsspillere, afdribler målmanden på smukkeste vis og scorer. En sublim start for en ny angriber, og Cisco Roma der lovende ud trods nedrykningsdommen.

Logged

Alfster
Blogmester
********

Offline Offline


 
Sv: [#18 - FOR FØRSTE GANG NOGEN SINDE I SERIE B !!!] En mission i Rom
« Svar #100: 17 Apr 2009, 23:31 »

imponerende bedrift.. ser frem til at følge dig i Serie B og håber du klare frisag.. Jeg tror du kan klare en placering i den bedste halvdel.

Har du et link til din fremragende genoa blog.  Tror lige jeg vil læse den igen
Logged

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#18 - FOR FØRSTE GANG NOGEN SINDE I SERIE B !!!] En mission i Rom
« Svar #101: 17 Apr 2009, 23:40 »

imponerende bedrift.. ser frem til at følge dig i Serie B og håber du klare frisag.. Jeg tror du kan klare en placering i den bedste halvdel.

Har du et link til din fremragende genoa blog.  Tror lige jeg vil læse den igen

Jeg er ret sikker på den er i første post på side 2 eller 3 i denne blog, fordi andre spurgte om det samme  Thumbs Up


Tak for alle de rosende ord, der er update om september og oktobers kampe i morgen  Smiley
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#18 - FOR FØRSTE GANG NOGEN SINDE I SERIE B !!!] En mission i Rom
« Svar #102: 18 Apr 2009, 01:26 »

Sådan, Dusty  Thumbs Up Dejligt med en LLM blog og når det kører for dig bliver det bare endnu bedre Smiley

Elsker som sædvanlig din "oldschool" stil Smiley

Forsæt endelig det gode arbejde  Thumbs Up
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [#18 - FOR FØRSTE GANG NOGEN SINDE I SERIE B !!!] En mission i Rom
« Svar #103: 18 Apr 2009, 21:22 »

CISCO ROMA
September & oktober 2010









Den første sæson i Serie B er i fuld gang for Cisco Roma og de 21 andre hold. Jeg står foran en masse spændende kampe, hvor Cisco skal vende sig til niveauet og genfinde sin spillestil i nye sportslige omgivelser.




September

Kanu starter sin tid i Cisco Roma med fuld knald på. 2 mål i sin første kamp, som skrevet står i sidste update, og han scorer også Cisco’s mål i den rodede 1-1 kamp mod Modena på 2. spilledag. En kamp hvor begge hold får vist en mand ud og der i det hele taget var mere fight end smukt spil.

Jeg må indrømme at jeg er imponeret over holdets defensive kvaliteter. I udekampen mod Bari arbejder jeg videre med den defensive taktik jeg brugte i Coppa Italia kampen mod Atalanta. Taget-angriberen Bonazzoli bringer os foran efter 37 minutter, Bari udligner fem minutter senere. Resultatet er flot i en kamp hvor odds på hjemmesejr lå på 1,80. Hemmeligheden bag den defensive succes er derudover Polenghi i forsvaret, samt makkerparet Cohen/Mezavilla’s slid på den centrale midtbane. Men det ene point bliver dyrt. Både Kanu og Bonazzoli bliver skadet og er ude.



I det hele taget er september præget af lovende takter. Vi taber til Triestina, men starter faktisk kampen med at komme foran. Mod Frosione har vi styr på tingene indtil et heldigt mål på hjørnespark og et kiks af Penedo i målet giver os et uventet nederlag.

Men den mest opsigtsvækkende kamp i perioden må være matchen mod rækkens nr. 1 Chievo, der må anses for at være en sikker oprykker. Jeg bruger dog mine erfaringer med defensivt arbejde og kontraspil til at pille pynten af Verona-holdet, og pressen konstaterer efter kampen at vi sagtens kunne have vundet med mere end et mål.






Oktober
Efter lovende takter og lige-ved-og-næsten i september forventer jeg at Cisco i oktober begynder at vise et stabilt niveau. Måneden starter med sæsonens hidtil mest ærgerlige kamp: Vi stiller op til en udebanekamp mod Piacenza og på trods af at alle er sikre på at vi får en sæk, spiller vi lige op med topholdet. Lige ind til det 82. minut hvor hjemmeholdet endelig får bolden i kassen. Det gør de så også lige to gange mere inden slutfløjtet og vi bliver derfor sendt hjem med en 0-3, der på ingen måde er et retfærdigt resultat.

Til begge hjemmekampe mod Taranto og Cagliari starter Cisco Roma kampen som undertippede. I begge tilfælde overvejer jeg derfor at spille defensivt, men ender med at stole på spillernes gejst. Det giver pote. Taranto ydmyges med smukt kombinationsspil og Cagliari besejres i en arbejdssejr.

Skaderne vælter dog ind over Cisco i denne periode. Til kampen mod Pescara er tre angribere ude: Morbidelli, Kanu og Bonazzoli. Jeg må derfor hente Gueye frem fra 2. holdet så jeg kan stille med to angribere oppe foran.



Gueye var en ung angriber, som særligt min tidligere assistent var super begejstret for. Men i kampen mod oprykningsaspirante rne Empoli viser han endelig hvorfor. Indtil denne kamp har han scoret to mål i al sin tid for Cisco. Det fordobler han i denne ydmygelse af et tidligere Serie A hold. Pressen kalder det et chok, jeg danser bare sejrsdans.

Chok nr. 2 er allerede næste kamp på udebane mod Montova, der ligger nr. 4. Efter en jævnbyrdig start får vi overtaget og Roupolo banker bolden ind i 1-0 efter 17 minutter. Et kvarter senere smides bolden ind over og en af hjemmeholdets forsvarsspillere tackler bolden i sit eget mål. Hjemmeholdets stjerneangriber Elvis Abbruscato scorer med et frækt lob lige før pause-teen, og efter en time lukker en af de yderst sjældne fejl af Penedo hjemmeholdet ind i kampen igen. Det bliver dog til en 3-2 sejr. Det er igen Ruopolo, der afdribler et forsvar, snyder målmanden og scorer i et gabende tomt mål.

Oktober slutter mod Rimini, ude. Kanu og Bonazzoli er tilbage til denne kamp, men da Ruopolo har spillet et par gode kampe vælger jeg at lade Kanu komme helt til hægterne på bænken. Inden kampen lå vi på 5. pladsen og kunne med en sejr virkelig kravle op hvor der er sjovt at være. Desværre viser kampen at træerne ikke vokser ind i himlen. Vi starter godt, men får et straffe imod os, som vi aldrig kommer os over. Et ærgerligt, men fortjent nederlag der gør Rimini til nyt tophold.








Vi slutter perioden som nr. 8. Et langt bedre resultat end den bundplads vi blev forudsagt at ligge på. Jeg er ikke tilfreds. Jeg er super glad. Skidt med at det ikke lige nu ser ud til tredje oprykning i streg. Det vigtigste er at vi spiller godt, får point de rigtige steder og ikke er i nærheden af at ryge ned. September var gode takter, oktober bød på flere positive overraskelser. Hvad så nu?

Empoli’s træner bliver fyret som konsekvens af en alt andet end imponerende sæsonstart (nr. 11 i Serie B). Jeg udråbes som favorit til jobbet, men melder klart ud at det ingen interesse har. Kort efter er det Cagliari, der direkte tilbyder mig et job med 12 millioner i transerpenge, men det kan heller ikke lokke. Cisco er på vej mod noget stort, og jeg vil være med hele vejen! Andre trænerfyringer kan dog være på vej i Serie B. De tidligere UEFA Cup deltagere Chievo taber sidste kamp i oktober 6-1 til Pisa, og ligner derfor mindre og mindre den ligavinder jeg ellers ville have tippet dem til.

Logged

Cawersk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [#19 - FOR FØRSTE GANG NOGEN SINDE I SERIE B !!!] En mission i Rom
« Svar #104: 19 Apr 2009, 12:25 »

Du har bare den ultimative blog Smiley
Gode resultater, ser godt ud. Oprykning er nok overkill, men tror sgu heller ikke at du kommer i nedrykningsfarer.

Logged

Waaah

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010