home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 502 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  vamos mi sevilla
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: vamos mi sevilla  (Læst 17024 gange)
Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: 3# Vamos Mi Sevilla
« Svar #15: 03 Apr 2009, 11:20 »

syntes det er en fremragende gennemgang af Suker og update længden var helt fin nå nu indholdet er så godt. Fortsæt endelig Peace
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3# Vamos Mi Sevilla
« Svar #16: 03 Apr 2009, 22:04 »

Fedt, LFC! Jeg vil starte med at rose dig for den nederste ting, den i kursiv, det er en fed idé (Derfor jeg også selv bruger den :p ). Ellers ser det jo godt ud - som altid. Håber du holder hele vejen igennem, for så har du bestemt noget at tilbyde. Jeg ser frem til mere læsestof fra din side af.

Og LFC, "sportsdirektør Fornavn Efternavn" Peace
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3# Vamos Mi Sevilla
« Svar #17: 03 Apr 2009, 23:09 »

En lidt lang update, men det gør sgu ikke noget. Jeg kunne lide lidt facts om den kære Suker. Det bliver spændende at se om han kan løfte Sevilla og gøre det så godt, som dengang han var spiller. Glæder mig til at se mere fra din hånd Thumbs Up

edit: i øvrigt tror jeg lige du må skifte navn på ham sportsdirektøren Wink
Mange tak StormQ! Thumbs Up Ja, nu må vise. Jeg er nået lidt frem, men vil ikke afsløre noget. Peace

Haha shit en bøf.. Grin Mente ellers jeg havde rettet den, men nu gør jeg det lige. Opstemt
syntes det er en fremragende gennemgang af Suker og update længden var helt fin nå nu indholdet er så godt. Fortsæt endelig Peace
Tusind tak Crazy-Poul! Thumbs Up
Fedt, LFC! Jeg vil starte med at rose dig for den nederste ting, den i kursiv, det er en fed idé (Derfor jeg også selv bruger den :p ). Ellers ser det jo godt ud - som altid. Håber du holder hele vejen igennem, for så har du bestemt noget at tilbyde. Jeg ser frem til mere læsestof fra din side af.

Og LFC, "sportsdirektør Fornavn Efternavn" Peace
Jeg ville lige prøve noget nyt, så jeg kunne give bloggen et anderledes, men godt præg. Jeg er glad for du kunne li' det og har taget idéen til dig. Jeg regner stærkt med at holde hele vejen igennem, hvis ikke jeg gør det, er det ihf. ikke pga. gamet. Mange tak, Nibali! Thumbs Up

Som skrevet til StormQ, shit en bøf.. Grin Den bliver rettet nu!

Update er muligvis på vej i aften, jeg skal lige have skrevet en mere. Peace
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 3# Vamos Mi Sevilla
« Svar #18: 04 Apr 2009, 13:06 »

Rigtig, rigtig god update. Lækker opsætning og lækkert sprog. Hvis jeg havde været dig, havde jeg dog delt updaten op, da så meget tekst godt kan virke skræmmende  Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3# Vamos Mi Sevilla
« Svar #19: 04 Apr 2009, 20:43 »

Rigtig, rigtig god update. Lækker opsætning og lækkert sprog. Hvis jeg havde været dig, havde jeg dog delt updaten op, da så meget tekst godt kan virke skræmmende  Smiley
Mange tak, Riis! Thumbs Up Jeg vil forsøge. at arbejde med opdelingen i de næste updates! Thumbs Up

Der vil komme en mindre stilstand i bloggen, da jeg er helt nede med noget øjebetændelse, samt noget andet, jeg ikke ved hvad er. Derfor har jeg desværre ikke helt evnen til at koncentrere mig om at skrive fornuftige updates. Jeg vil forsøge at poste nogen af dem jeg har på lager. Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: vamos mi sevilla! 4
« Svar #20: 07 Apr 2009, 17:11 »

Sukers view nr. 1 – Fremtidens Sevilla er en spansk-kroatisk kombination
I forbindelse med min ansættelse, har Sevilla med mit samtykke, valgt at etablere en helt ny mulighed for at, Sevilla-fansene kan få nyheder fra træneren selv. Sukers view vil udkomme ca. 4-6 gange i løbet af en sæson. Det vil for det meste være mig der vil stå for dem, men jeg kan allerede nu afsløre at både Frederic Kanouté og Jesus Navas vil ”gæsteoptræde” på bloggen i løbet af sæsonen.

Som i nok kan gætte jer til, så er det her dermed første udgave af Sukers view. Jeg vil i dette indlæg, gå mere i dybden med de planer, som jeg så småt løftede sløret på til pressemødet, da det blev offentliggjort, at jeg var ny Sevilla-træner. Tiden var ikke til at fortælle andet end det vigtigste. Det vil jeg så uddybe her.

Min plan, som er udarbejdet i samarbejde med Sevilla-ledelsen, er som sagt at skabe et hold med et spansk-kroatisk fundament. Grunden er meget simpel. Det er to forskellige fodboldkulturer, som jeg tror, vil slå gnister hvis man mikser dem. Jeg er af den overbevisning af et hold med den teknik som de spanske spillere, kombineret med den vildskab og fight som de kroatiske spillere tager med sig på banen, vil være en nøgle til at rykke væk fra Valencia, Villarreal, Atlético Madrid og komme op på siden af Real Madrid og Barcelona. Hvert år. Vi vil kort sagt rykke os fra storhold til gigant i spansk sammenhæng. Og første af de mange skridt, skal tages allerede denne sommer.

Det første lille skridt er allerede taget. Jeg har hentet en helt ny stab til holdet, bestående af flere af mine tidligere holdkammerater fra både klub og landshold. Robert Prosinecki og Nikola Jurcevic var begge en del af det kroatiske landsholds golden generation i midten og slutningen af halvfemserne. De har begge arbejdet under forsvarskaptajnen på samme halvfemser-hold, Slaven Bilic’s ledelse. De er hentet ind for at bringe lidt kroatisk blod i staben og vil bistå mig i staben. Prosinecki har endda tidligere også spillet her en sæson. Rafael Paz Marin er en legende i Sevilla og var en del af den offensive midtbane i hele 12 sæsoner, deriblandt de 5 sæsoner, jeg spillede i klubben. Han er hentet ind for at bringe et velkendt ansigt ind i staben og jeg går ud fra at synet af Rafa Paz på Sevilla-bænken vil bringe en del jubel. En legende er han. Uden tvivl. Udover de 3, har jeg hentet en del folk ind, som jeg har fået anbefalet til min stab. Heriblandt har jeg fået en ny portugisisk assistent fra Benfica ved navn João Alves. Nye spejdere er også blevet hentet ind og de er straks blevet sendt rundt i verdenen for at kunne opdatere mig om de bedste spillere. Vi har dog altid en spejder i Kroatien og Spanien som udgangspunkt.

Spillermæssigt er holdet ikke blevet formet efter mit hoved endnu. Det er en lang proces at skabe et hold med så stor en grad af spillere fra de to nationer. Og den kommer til at kræve mange salg af køb. Derfor bliver det selvfølgelig et projekt med flere trin. Vi har allerede et godt hold og ingen grund til at ødelægge moralen på det. Der er dog 4 spillere der er næsten helt sikre på at være en del af det kommende stjernehold. Vores målmand, Andrés Palop er europamester, men han er 35 og nærmer sig sidste salgsdato. Han er dog en legende og han har allerede fået tilbudt at gå ind i min stab, når han lægger støvlerne på hylden. På venstrebacken har vi endnu en europamester i vores nyindkøb Fernando Navarro. Han er ikke den hurtigste back i verden, men til gengæld har han både fysik, teknik og er god både offensivt og defensivt. Og siden han er spanier og gode spanske venstrebacks ikke hænger på træerne, skal der meget til før jeg sælger ham. Så er der vores unge argentiner i centerforsvaret, Federico Fazio. En fantastisk spiller. Tårnhøje Fazio er ikke bare bomstærk defensivt og i hovedspillet, men er også hurtig og en dygtig pasningsspiller. De kvaliteter kan også bruges på midtbanen, hvor han vil gå ind i nødstilfælde. Så er der to unge kanter, der begge har været igennem vores akademi. Diego Capel til venstre er en fantastisk ung spiller. Han løber som et lyn og dribler som en drøm og vil lave en del assist allerede den kommende sæson. Han mangler dog stadig lidt i overblikket og sine afslutninger, men han er stadig 20 år, og de ting vil han lære.

Hans lidt ældre kantkollega Jesus Navas er en ægte fanfavorit i Sevilla. Han er måske ikke ligeså hurtig som lynet Capel, men han har et fantastisk blik for resten af holdet og afslutter bedre end Capel. På mange måder vil jeg sammenligne ham med Real Madrids fantastiske Arjen Robben. Modsat Robben er Navas dog lokal og en ægte ”Sevillista”. Han er faktisk så glad for byen, at han tidligere led af hjemve når han var ude for længe af gangen. Dermed er 4 af spillerne så godt som fastlagt. Navarro på venstreback, Fazio i centerforsvaret, Capel på venstrefløj og Navas i den modsatte side. Resten af holdet er helt åbent og vil blive skiftet ud stille og roligt i løbet af de kommende sæsoner. Vi er dog allerede i forhandlinger med en del, som vi mener, kan blive en vigtig del af det kommende hold.

Dermed er den eneste alvorlige mangel på holdet, kroatere. Der bor kun 4,5 millioner i Kroatien, så kroatiske fodboldspillere med kvalitet hænger ikke på træerne, men vi har alligevel lykkedes med at udvikle flere gode generationer. Halvfemsernes hold med VM-bronze i 1998 og Slaven Bilic’s nuværende unge hold, der viste potentialet allerede her i sommers, men alligevel måtte give op mod de aldrig opgivende tyrkere. De er unge og har ikke toppet endnu og der er flere af spillerne, som jeg finder interessante. Luka Modric er den mest interessante. Han ser ikke ud af meget, men han har erfaring fra den bosniske liga og bruger sin lille fysik perfekt. Han er derudover også en genial spiller, som vil pynte på Sevillas midtbane.

Eduardo ”Dudu” var ikke med til sommers pga. et ondt benbrud, der først bringer ham tilbage til vinter, men han er en fantastisk ung angriber der kan score mål som meget få. Han er brasliansk født, som navnet antyder, men snakker kroatisk og føler sig som en kroat. Ellers er navne som Srna, Kranjcar, Corluka også interessante. Af de unge kroatere ligger vi allerede i forhandlinger med en 17-årig offensivspiller fra Hajduk, som allerede har bidt sig rimeligt fat på holdet. Angriberen på samme hold, Nikola Kalinic er allerede blevet udråbt til den nye ”mig”. Han er meget træfsikker, har både fysik og teknik samt en lille portion hurtighed. Han scorede 17 mål i 25 kampe i sidste sæson og fortsætter han i samme stil, slår vi til og giver ham chancen.

Dermed er en ny epoke indledt for Sevilla. Vi skal op og overhale Real og Barcelona. Vi har potentialet. Vi har et ungdomsakademi i høj klasse, vi har nogle af de bedste, mest loyale og mest medlevende fans i hele Spanien, vi har et stort og flot stadion og et flot træningscenter med tilhørende fodboldskole. Vi har en god økonomi og et godt omdømme. Vi har et potentiale der skal udvikles, og jeg glæder mig.
* * *
”Da han kørte hjem fra sin første træning nogensinde som Sevilla-træner, var det endnu engang med det store smil på. Hans hær, spillerne havde fuld af glæde og beundring, budt ham velkommen tilbage til Sevilla og udviste stor tiltro til hans idéer og spilkoncept. De vidste udmærket, at det han havde sat gang i, ville komme til at gøre indhug i truppen, men de vidste udmærket at ingen pladser er afgjort på forhåd. Man må kæmpe for at holde sin plads. Sådan er det i alle klubber. I Sevilla kæmper man dog bare endnu hårdere.”
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: vamos mi sevilla! 4
« Svar #21: 07 Apr 2009, 17:12 »

Jeg er ved at være sådan nogenlunde på højkant igen efter en led virus og en øjenbetændelse og har derfor genoptaget "mit arbejde" og FM. Jeg håber ikke, at denne update er for lang, ellers vil jeg forsøge, at arbejde med længden fremover. Peace
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: vamos mi sevilla! 4
« Svar #22: 07 Apr 2009, 18:09 »

Det gør ikke noget at længden er som den er, når nu det er så godt. Kan godt lide de tanker du gør dig om holdet og dets muligheder og det er et spændene projekt med kroatiske og spanske spillere i sevillia
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: vamos mi sevilla! 4
« Svar #23: 07 Apr 2009, 22:53 »

Det gør ikke noget at længden er som den er, når nu det er så godt. Kan godt lide de tanker du gør dig om holdet og dets muligheder og det er et spændene projekt med kroatiske og spanske spillere i sevillia
Mange tak, det er jeg glad for at høre. Thumbs Up

Jeg bryder mig slet ikke om at spørge efter kommentarer, men det kunne vel ikke være muligt at lokke et par mere frem? Smiley
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: vamos mi sevilla! 4
« Svar #24: 07 Apr 2009, 22:57 »

Mange tak, det er jeg glad for at høre. Thumbs Up

Jeg bryder mig slet ikke om at spørge efter kommentarer, men det kunne vel ikke være muligt at lokke et par mere frem? Smiley
Jeg har ikke læst det, men jeg kan da med det sammen sige, at jeg synes, den er for lang. Hvis den havde været kortere, kunne jeg godt lige have læst det Smiley
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: vamos mi sevilla! 5
« Svar #25: 09 Apr 2009, 02:16 »

Sukers revolution så småt i gang
Som lovet fra start af, har Davor Suker allerede indledt en mindre revolution i sin nye spanske klub, Sevilla. De spanske talenter Canales, Carlos Lázaro, Daniel Aquino, Pichu Atienza, Adrian Murcia Rodriguez blev hentet til sammen med det italienske talent, Davide Santon. Samtidigt er der lavet fremtidsaftaler med den unge kroat, Mario Ticinovic fra Hajduk Split og den kun 15-årige mexicaner, Martin Galvan fra Cruz Azul. Ticinovic lander i Sevilla i august 2009, mens Galvan grundet sin meget unge alder, først vil gøre entre i Sevilla, i sommeren 2011. Det menes at alle disse talenter på sigt kan koste Sevilla op imod 200 millioner samlet grundet klausuler, men af samme grund er Sevilla sluppet med et langt mindre beløb fra start.

Derfor var der også råd til at hente nogle mere berømte navne ind i den andalusiske trup. Esteban Granero fra Getafe er hentet ind for 127, 5 millioner kroner. Den kun 21-årige kreatør, som fik sit store gennembrud under Michael Laudrups ledelse sidste sæson, er et produkt af Real Madrids ungdomsskole og formodes at gå ind på det spanske landshold snart, hvis han holder formen fra sidste sæson. Det forventes, at han vil gå direkte ind i startopstillingen som Sevillas kreatør ved siden af det mere hårdføre nyindkøb, Aldo Duscher. En ung og talantfuld spanier mere er også ankommet til Sevilla, da Andrés Palops kommende afløser er hentet. Navnet på den unge og talentfulde mand, er Sergio Asenjo og han er hentet for 67,5 millioner kroner i Valladolid. Den 19-årige spanier er fast mand på det spanske U21 landshold og forventes at afløse Iker Casillas i det spanske mål, når denne om en ca, 10 år, går på pension. Nu skal han dog først og fremmest afløse sin noget ældre kollega i Sevilla, Andrés Palop. Den legendariske Palop, der fylder 35 i løbet af sæsonen, nærmer sig pensionen. Han kom til Sevilla i 2005 som en relativt ukendt målmand, men har i dag etableret sig som en fanfavorit, ligesom han var reserve på det spanske europamester-hold i sommers. Det er endnu usikkert om det bliver Asenjo eller Palop, der vil stå på mål i den kommende sæson. Rygter siger, at de vil deles om tiden, men Sevilla har endnu ikke meldt noget ud officielt.

For at kunne købe så mange spillere, har Sevilla også måttet sælge et par af de gamle profiler. Reservemålmanden Javi Varas, røg til Betis for 7 mllioner, mens den offensive midtbanespiller Renato, er røget til Valladolid for 45 millioner. Fanfavoritten Enzo Maresca, røg til Portsmouth for 40 millioner, mens floppet Aquivaldo Mosqeura er taget til Fulham for 30 millioner.

Davor Suker udtalte sig kort efter præsentationen af Granero, om Sevillas transfervindue og virkede som en glad mand.
”Jeg er meget glad for det overståede transfervindue. Jeg har fået hentet ind af de spillere, som jeg havde et godt øje til også har jeg hentet verdens bedste målmand om 10 år. Jeg kan ikke andet end at være tilfreds. Jeg er dog også glad for de unge talenter, vi har hentet. Jeg forventer, at de vil have indflydelse på holdet fra start, og jeg forventer, at flere af de unge får debut på førsteholdet her i løbet af sæsonen. Men jeg forventer også, at de udrydder al modstand i deres liga og viser hvad de kan. Jeg har store forventninger til mine indkøb. Både dem jeg har købt til førsteholdet, samt mit nye ungdomshold.”
***
”Da han trykkede hånd med Granero for sidste gang og forlod mødelokalet, var det atter engang med det store smil på. Han havde taget det første lille af mange små skridt mod toppen, og sikret sig i hvert fald en spansk stamme til fremtiden. Han stod med følelsen af, at der stadig var mangler på holdet, men de måtte udrettes efterhånden. Han glædede sig som et lille barn til sin debut mod rivalerne fra Valencia. Presset for sejr, vidste han dog var kæmpestort, men han vidste, modsat sin forgænger, præcis hvordan han skulle håndtere det. Ved at give holdet en tale de aldrig havde hørt for, og give tilskuerne den sejr de hungrede efter.”
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: vamos mi sevilla
« Svar #26: 09 Apr 2009, 12:32 »

Ved ikke helt hvad jeg skal ssige, men jeg prøver alligevel Smiley Jeg syntes både at det skriftlige og layoutet er helt i top.

Nogle spændene transfers du har gjort dig. Glæder mig til at se hvad granero kan bringe og glæder mig selvfølgelig også til de mange spanske talenter

KIU  Thumbs Up
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: vamos mi sevilla
« Svar #27: 09 Apr 2009, 13:09 »

Rigtig fede indkøb, glæder mig til at du kommer igang med ligaen Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: vamos mi sevilla
« Svar #28: 09 Apr 2009, 13:59 »

Haha jeg er sgu glad for, at der er 7 der har stemt let røven og kom i gang med sæsonen og 2 der har stemt intet. Det glæder mig og det vil jeg så gøre! Thumbs Up

Tak til alle der følger med! Thumbs Up
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: vamos mi sevilla
« Svar #29: 09 Apr 2009, 23:29 »

Sukers view nr. 2 - Gennemgang af vores hold
I andet indlæg i Sukers view, vil jeg gennemgå vores trup som jeg ser den. Styrker, svagheder samt profiler og mere vil blive gennemgået her.

MÅLET – Sergio Asenjo, Andrés Palop
Palop har været fast mand siden ankomsten i 2005 og er gået fra en relativ ukendt målmand, til en internationalt anerkendt landsholdsspiller og europamester. Han er dog snart 35 år efterhånden, og når et af de allerstørste talenter i verden banker på, så er det svært at holde pladsen. Asenjo vinder kampen, men Palop står klar og vil få flere kampe i sæsonen. Et af de sikreste målmandspar i verden uden tvivl. I hvert fald det sikreste i Spanien, efter min mening.

BACKENHøjre: Davide Santon, José Angel Crespo, Abdoulay Konko, Venstre: Fernando Navarro, Ivica Dragutinovic
Vi har stærke og unge backs. Davide Santon er kun 17 år og er lige ankommet fra Inters talentfabrik og han vil gå direkte ind i startopstillingen for at udvikle ham som spiller og person. Han er dog ung og kan også få for mange kampe. Derfor står der to solide afløsere klar i, Crespo og Konko, som uden problemer går ind og erstatter Santon, når han skal aflastes. Venstrebacken og europamesteren Fernando Navarro er dog noget mere slidstærk. Catalaneren er en suveræn forsvarsspiller der holder begge veje, mens han også er i sin bedste alder. Hans eneste minus er manglende hurtighed, men det minus opvejer hans forcer til fulde. Fantastisk back. Hans reserve bliver den rutinerede serber Ivica Dragutinovic. Han er solid, men gammel, langsom og mangler offensive kvaliteter. Fornuftige backs umiddelbart, men vi mangler brugbare reserver. Især på venstrebacken.

CENTERFORSVARET – Federico Fazio, Sébastien Squillaci, Julien Escudé, Javi Navarro
Fazio og Squillaci bliver det sikre makkerpar. Tårnhøje Fazio vil med sine 195 centimer, blive manden der skal vinde duellerne i hovedspillet. Han får samtidigt også til opgave at føre bolden frem. En disciplin han mestrer på imponerende vis, hvis man tager højden i betragtning. Til sidst så er Fazio absolut heller ikke langsom og kan matche de fleste spanske angriberes hurtighed ret godt. En fantastisk spiller med potentialet til at blive den allerbedste. Og han vil blive det. Han vil få den franske landsholdsspiller, Squillaci som makker. En udmærket forsvarsspiller der mester de fleste af spillets facetter og samtidigt har erfaring med at vinde trofæer, fra Lyon. Reserverne vil blive legenden Javi Navarro, der dog er for gammel til at være fast i dag, og den anden franske landsholdsspiller Julien Escude. God bredde på denne position.

MIDTBANENDefensivt:  Aldo Duscher, Offensivt: Esteban Granero, Christian Romaric
Defensivt vil den nye argentinske viceanfører, Aldo Duscher regere. Fornuftig rutineret spiller på kort sigt i hvert fald. På den offensive midtbaneplads, vil Esteban Granero få til opgave at kreere sukkerbolde og løbe i dybden og generelt deltage i det offensive spil. En fremragende ung spanier, der har potentiale til at for alvor at bryde igennem i år og snart blive udtaget til det spanske landshold.  Et tredje nyindkøb, ivorianeren Christian Romaric vil vikariere for Granero, mens Fazio vil træde ind i stedet for Duscher. Elendig bredde.

FLØJENHøjre: Jesus Navas, Lautaro Acosta, Venstre: Diego Capel, Adriano
To unge spanske spillere med potentiale til at blive verdensklasse vil igen sidde tungt på vores fløje. Både Capel og Navas har så høj klasse, at jeg forventer omkring 15 oplæg fra dem hver, for jeg ved, at de kan lave 15 oplæg hver og det ved de også selv. Begge to er så fantastiske, at jeg har en forventning om, at de kommer på landsholdet, hvis de holder et bare nogenlunde niveau. Deres reserver har også høj klasse. Den brasilianske landsholdsspiller, Adriano, er manden som skal skubbe Capel af pinden. Det bliver svært for ham, for Capel har lang snor, men Adriano er en god spiller som man kan forvente vil gøre flere god indhop i løbet af sæsonen. Han kan også vikariere på venstreback. I højresiden vil den meget unge argentiner, Acosta, være reserve for Navas. Det var min plan at leje ham ud fordi han er så ung og har talent, men han ville ingen steder hen og jeg valgte at beholde ham som en næsten fuldgod reserve for Navas. Han kan også selv blive til noget stort. Sevillas klart bedste position. Både starterne og reserverne har klasse.

ANGREBET – Luis Fabiano, Frederic Kanoute, Javier Chevanton, Arouna Kone
De to superstjerner Fabiano og Kanoute vil igen danne et succesfuldt makkerpar i Sevilla-angrebet. Begge har international klasse og landsholdserfaring og har begge nået over 20 mål på en sæson i La Liga. De ved kort sagt, hvor målet står. Samme kan man ikke helt sige om Javier Chevanton. Uruguayaneren har siden han scorede utrolige 19 mål for Lecce i Serie A 2003/2004, haft mere end svært ved at holde niveauet og har siden ikke scoret mere end 10 mål på en sæson. En middelgod angriber, der dog brænder en del. Den sidste reserve er ivorianer og hedder Arouna Kone. Kone kom til Sevilla fra PSV før sidste sæson, men kunne kun score et enkelt mål i 20 kampe og er derfor forståeligt bagerst i køen. Ivorianeren har aldrig været berømt for at score mål, men er mere kendt som en underholder der laver lækre ting med bolden. Han er dog ikke min type og jeg sælger ham nok snart. Han er langt fra selv Chevanton. Vi har to klasseangribere og to knap så gode reserver. Jeg frygter for Fabiano og Kanoutes skadesomfang i denne sæson.

HOLDET***** 4 ud af 5 stjerner
Det ser godt ud uden tvivl. Fornuftig startellever med nogle gode alternativer. Jeg vil forandre det på sigt, men holdet er så godt, at det sagtens kan få gode resultater allerede nu. Det skal jeg så bare sørge for, at vi får.

Asenjo
Santon - Squillaci - Fazio - F.Navarro
Duscher - Granero
Navas                              Capel
Kanoute - Fabiano
« Seneste Redigering: 09 Apr 2009, 23:35 af -LFC- » Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010