home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 532 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  vamos mi sevilla
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: vamos mi sevilla  (Læst 17007 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: vamos mi sevilla
« Svar #45: 14 Apr 2009, 09:22 »

Ærgeligt resultat.. Jeg glæder mig til at se, hvad Suker har i posen. Bloggen er som altid; klasse. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: vamos mi sevilla
« Svar #46: 14 Apr 2009, 16:26 »

Ærgeligt resultat.. Jeg glæder mig til at se, hvad Suker har i posen. Bloggen er som altid; klasse. Thumbs Up
Mange tak, Zone! Thumbs Up
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: vamos mi sevilla
« Svar #47: 16 Apr 2009, 19:33 »

Efterårets sidste kampe - La Liga - 31.12.08
0-1 Espanyol H
1-0 Atlético Madrid H
3-2 Recreativo Huelva U
4-0 Villarreal H
2-3 Almeria U
Fem kampe var gået siden skuffelsen mod Betis og det var ikke fem kampe, der havde glædet ham. Efter Betis-kampen, kæmpede de med at finde formen. Det var nytårsaftensdag og det var meningen, at han skulle hygge sig sammen med familien, der endeligt var begyndt at finde sig til rette i Sevilla efter et ½ år med tilvænningsbesvær og sprogproblemer. I stedet for at hygge sig med familien, havde han lukket sig inde på sit arbejdsværelse tidligt på formiddagen, hvor han havde bedt om total fred. Han forlod først lokalet fire timer før nytår, da han lettere omtumlet satte sig til og spise aftensmad og fejre nytåret med familien og vennerne der var kommet til nytårsfesten sent på. Han kom hurtigt i godt humør og tilbragte en hyggelig aften uden at skænke Sevilla FC, så meget som en tanke.

Han havde tilbragt en hel dag på kontoret med at kontakte sportsdirektørerer, forhandle med agenter og snakke med spillere og scouts. Han vidste, at han havde det hårdt, men han havde selv indvilliget i manager-rollen og midt i al stresset, tog han sig selv i at nyde stresset. Men han havde også et arbejde der skulle gøres. Han var ikke tilfreds og vidste, at det ville kræve en rokade i taktikken. Det var udtænkt, nu skulle det færdiggøres. Han vidste hvem han ville have ind og hvem han ville have ud, men international topfodbold er et puslespil der indeholder mange penge, at det kan være svært at overskue.

En ændring i taktikken var han helt sikker på, at der skulle til for at hjælpe Sevilla til at tage et skridt op. Første kamp efter Betis-kampen var en forholdsvis let kamp hjemme mod midterholdet Espanyol. Kampen viste sig dog som at være alt andet end let, da han med et rystende hoved og en opgivende attitude, kunne se sit hold blive kørt af banen i perioder. Valdo scorede det afgørende mål allerede efter 10 minutter. Han var ikke sur, han var skuffet og hans spillere var ligeså. Han bad dem blot om at hæve niveauet til den svære hjemmekamp mod Atlético Madrid. De fulgte hans ordre og han kunne smilende se til, da hans hold kørte et ellers udmærket Atlético-hold rundt på banen og vandt en meget sikker og alt for lille 1-0 sejr.

Holdet fortsatte det udmærkede spil i 3-2 sejren ude mod Recreativo, men alligevel var han nervøs før årets sidste hjemmekamp, mod et Villarreal-hold der havde skuffet i den første halvsæson. Hans nervøsitet blev dog hurtigt gjort til skamme, da den suverænt mest elendige holdpræsentation fra Villarreal, blev straffet meget hårdt af Sevilla, der førte 3-0 ved pausen efter flot spil fra Sevilla-holdet og gennemført elendigt spil fra hele Villarreals hold. I anden halvleg tog Sevilla det roligt og nøjedes med at score et enkelt mål mere i stedet for at ydmyge et Villarreal-hold, der hverken kunne eller ville noget som helst, fuldstændigt.

Han følte sig sikker på, at hans hold nu ville ydmyge Almeria fuldstændigt i sidste kamp, men igen chokerede Almeria overfor Sevilla, som da de sidste sæson vandt 4-1 på Sevillas bane. Overraskelsen var naturligvis knap så stor, som det sensationelle resultat i foråret, men for ham, var skuffelsen kæmpestor. Et skidt spillende Sevilla-hold kommer foran to gange ved topscoreren Fabiano og reserven Chevanton, men Almeria får vendt 1-2 til 3-2, da de med to hurtige mål, får vendt nederlag til sejr og gjort Sevillas sidste aftryk på året 2008, til en skuffelse.
***
”Da han afsluttede handlen, var det muligvis med det største smil, han havde haft som Sevilla-manager. Han havde signet en af de største angrebsstjerner i verden. En af de mest giftige og fysisk stærkeste angribere, der var tilgængelig på markedet. Også var han endda spanier… eller sådan næsten.”
« Seneste Redigering: 16 Apr 2009, 19:39 af -LFC- » Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: vamos mi sevilla
« Svar #48: 16 Apr 2009, 22:34 »

Nogen der har noget at tilføje til updaten? Ros som kritik?
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: vamos mi sevilla
« Svar #49: 16 Apr 2009, 23:08 »

En fin update. Din grafik er stadig i top. Savner dog flere ss af f. eks. ligaen

KIU Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: vamos mi sevilla
« Svar #50: 17 Apr 2009, 14:36 »

God update. Ærgeligt resultat mod Almeria..
Logged


Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: vamos mi sevilla
« Svar #51: 17 Apr 2009, 14:48 »

Rigtig flot blog LÆÆÆÆÆÆFC! Glæder mig til at se hvem det store indkøb er  Thumbs Up
- Elsker især din grafik, men også det skriftlige er meget meget flot, og da layoutet skal være i top inden jeg overhovedet begynder at læse en blog, er din i høj høj klasse, sammen med Zulue er du min favorit, og jeg glæder mig til at se hvem af jer der løber med min stemme  Wink
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: vamos mi sevilla
« Svar #52: 17 Apr 2009, 15:05 »

God update og elsker også grafikken. Fine resultater.

Det her ser sgu godt ud, LFC. Thumbs Up

KIU!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: vamos mi sevilla
« Svar #53: 17 Apr 2009, 15:22 »

Hej, Bojan!

Der er ikke så meget mere at kommentere, da du igen, igen viser dig fra din bedste side. Måske med lidt flere SS, som nævnt, men imo betyder det ikke store. Smiley

Go, go, go!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: vamos mi sevilla
« Svar #54: 17 Apr 2009, 15:33 »

Tak til jer allesammen, glæder mig over, at i følger med og kan li' det jeg laver hér! Thumbs Up

Beklager problemet med SS, i er frie til at requeste SS af spillere, men da jeg er lidt forud for bloggen, vil der mangle SS af ligastillinger ihvertfald indtil slutfasen i La Liga i 1.sæson. Vil istedet nævne kort, hvordan top 3 ud. Er allerede i gang med 2. sæson i spillet og dér er der taget SS. Thumbs Up Beklager, at der ikke kommer så mange i 1. sæson. Blev så optaget af spillet, at jeg glemte det i farten. Smiley

Mange tak allesammen! Thumbs Up
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: vamos mi sevilla
« Svar #55: 19 Apr 2009, 21:35 »

hvornår kommer der en ny update ? Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: vamos mi sevilla
« Svar #56: 19 Apr 2009, 21:36 »

hvornår kommer der en ny update ? Smiley
Har en update med UEFA Cuppen på lager, og den kommer i løbet i aften, når jeg har lavet grafik! Thumbs Up
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: vamos mi sevilla
« Svar #57: 19 Apr 2009, 21:40 »

lyder godt Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: vamos mi sevilla
« Svar #58: 20 Apr 2009, 00:33 »

UEFA Cuppens gruppespil
Da han en solbeskinnet eftermiddag, overtog jobbet som manager i Sevilla, var det med en klar mission allerede for denne sæson. At vinde UEFA Cuppen. Den oversete, lille, ubetydelige turnering som den største del af fodboldfans verden over, ignorerede. At Champions League var den store turnering for fodbolden, vidste han, men modsat de fleste andre fans af storklubber, så havde turneringen igennem de sidste få år, skabt gode minder og opnået stor betydning for fodboldelskere i Sevilla – altså bortset fra Betis-fansene.

Han ville vinde fansenes hjerter for alvor ved at vinde den til Sevilla for tredje gang. Det var sidste gang turneringen havde den opbygning med to kvalrunder inden en første runde, med et efterfølgende femmands gruppespil, hvor hvert hold mødte hinanden én gang. Det var under den turneringsform Sevilla havde vundet to gange tidligere og han følte det var nødvendigt, at de satte kronen på værket og vandt en gang mere. Desuden syntes han også, at tre sejre indenfor de sidste fire år, lød ganske fremragende i hans ører. Det gjorde han holdet opmærksom på, da de skulle kvalificere sig mod den rumænske lilleput FC Timisoara. Og det gjorde de da også. I den første kamp på Ramon Sanchez Pizjuan i midten af september, vandt Sevilla sikkert 3-0 og tog en ligeså sikker 3-1 sejr med hjem fra Rumænien to uger senere i starten af oktober.

Der blev trukket lod til gruppespillet i Nyon dagen efter. Han var selvfølgelig på plads, ankommet direkte fra Rumænien, og han var nervøs. Endda selvom Sevilla var i det øverste seedningslag, var han nervøs. Det var hans første lodtrækning og han frygtede en gruppe han ikke kan klare. Et par timer senere var hans hold placeret i gruppe med russiske Spartak Moskva (Ude), italienske Sampdoria (Hjemme), franske Stade De Rennais (Ude) og svenske Elfsborg (Hjemme). Han glædede sig over lodtrækningen. Han frygtede turen til det kolde Rusland, men han følte sig komfortabel med de resterende hold i gruppen. Sampdoria var et godt hold, men han følte sig sikker på, at de kunne slås sikkert på hjemmebane, samme med de lidt svagere Rennes, hvor de dog var på udebane, mens Elfsborg bare skulle slås. Kravet var en førsteplads og han følte sig sikker på, at han kunne opfylde det mål.

Den første kamp var også den sværeste, da Spartak ventede forude på et råkoldt Luzhniki i Moskva. Han følte sig usikker og frøs ligesom hans varmevante drenge, men de gav ham en overraskelse han aldrig havde, turde drømme om på forhånd. De dominerede mod et svagt Spartak-hold, der kun bed fra sig en gang imellem. Efter en vanvittig Sevilla-dominans i 1. Halvleg, kunne han se der stod 0-4 på måltavlen efter to mål fra Chevanton og et fra Kanouté og Navas. I anden halvleg prøvede Spartak forgæves at reducere. En forsvarsmur bestående af Fazio og Squillaci samt Asenjo som en mur i målet, kunne Spartak slet ikke trænge igennem og Sevilla-festen blev total, da Chevanton i 4. Minutters overtid, gjorde det til 5-0 for øjnene af en positivt målløs Suker.

To uger efter det store chok i Moskva, ventede der en noget lettere opgave hjemme på Ramon Sanchez Pizjuan, i en italienske overraskelse, der hjemme i Serie A, blandede sig i topstriden. Han havde på forhånd udtalt, at hvis de vandt der, følte han sig sikker på, at de ville gå videre. Det blev en kamp der ligesom Spartak-kampen, blev en sikker Sevilla-sejr, hvor Sampdoria dog bed godt fra sig i perioder. 2-0 stod der på lystavlen efter 90. Minutter, på to flotte mål i første halvleg, fra kaptajnen Aldo Duscher og topscorer Luis Fabiano.

Han følte sig sikker på, at de ville gå videre nu. Rennes og Elfsborg måtte ikke værre større modstand, end at Sevillas reserver kunne hamle op med dem. Og det kunne de også sagtens. 0-0 blev resultatet i Rennes, mens en lidt for lille 2-1 sejr blev hentet hjemme mod Elfsborg. I den sidste kamp havde han valgt at give næsten hele sit talentfulde ungdomshold chancen, hvilket også gav afkast, da det kun 17-årige stortalent, Canales, scorede på straffespark i sin europæiske debut.

Dermed var gruppespillet sikkert overstået, og han så tilbage på det med glæde. Første skridt mod Istanbul, var taget.
***
”Det var første kamp med det nye system, og han følte nervøsiteten hos sig selv og sine spillere. Hvordan ville det gå? Han var overbevist om, at det nok skulle lykkedes på sigt, men første kamp med et nyt system er altid svært. Også selvom man har øvet det længe. Samtidigt var det starten på et nyt kapitel i Sevillas historie. Væk var nogle af de gamle stjerner, der havde været fremtrædende og forbundet med Sevilla, de sidste sæsoner, mens nye stjerner var ankommet og gjort klar til at overtage de gamle stjerners roller.”
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: vamos mi sevilla
« Svar #59: 27 Apr 2009, 17:35 »

er bloggen død  Græder ?
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010