home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 380 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  Den Lukrative rendesten
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Den Lukrative rendesten  (Læst 52917 gange)
Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Den Lukrative rendesten
« : 01 Apr 2009, 00:00 »

DEN LUKRATIVE RENDESTEN


FORORD
Sidste år var det maj måned der var beriget med denne, den bedste måned på FmFreaks. Vi får
alle et blik ind i fremtidens blogge, i og med en konkurrence altid får de bedste til at stimle op med noget ekstraordinært. Det skal ingen hemmelighed være, at jeg glæder mig; Både til at afprøve mig selv i mit hjertens barn, Brøndby, samt følge alle de ekstravagante blogs der tager sin start i disse timer og dage.

Min egen blog her, vil som udgangspunkt ikke holde én stil. Jeg forsøger at få fleste mulige stilarter med ind i det hele og på den måde opnå variation. Desuden vil jeg forsøge at forbedre de lay-outs jeg kommer til at bruge, med lidt grafiske krydderi. Alt i alt er starten noget jeg har set frem til siden den sidste Blog-konkurrence tog sin slutning.

Til sidst er der vel blot at ønske god måned for alle – læser såvel som skribenter. Må den bedste blog vinde!


TRUPPEN
Målmænd;
1.Micheal Tørnes
16. Stephan Andersen

Forsvar;
2. Anders Randrup
3. Max Von Schlebrügge
15. Jon Jönsson
21. Thomas Rasmussen
29. Daniel Wass
5. Jan Frederiksen
23. Søren Schmidt

Midtbaner;
6. Samuel Holmén
7. Kasper Lorentzen
9. Alexander Farnerud
20. Stefán Gíslason
26. Mike Jensen
27. Jan Kristiansen
8. Morgan Schneiderlin
99. Jonas Rasmussen

Angriber;
14. David Williams
22. Ousman Jallow
36. Patrick Mortensen
12. Christián Benítez
10. Carlos Villanueva
-. Jonathan Cristaldo

*= Lejet


VÆRD AT VIDE…

… Jeg bruger Patch 9.0.3
… Jeg loader alle spiller fra Norge og Sverige
… Jeg spiller med stor database
… Jeg har de to bedste ligaer fra; England, Tyskland, Italien & Spanien
… Jeg har alle divisioner med fra Danmark
… Jeg har ikke ændret i databasen
« Seneste Redigering: 24 Apr 2009, 22:00 af Nibali » Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #1: 01 Apr 2009, 00:02 »

M  E  R  I  T  E  R - M . M


08/09 SÆSONEN
DANSKE MESTRE
UEFA CUP KVARTFINALE
EFTERÅRSMESTRE

09/10 SÆSONEN
CHAMPIONS LEAGUE GRUPPE SPILLET (3. PLADS)
EFTERÅRSMESTRE

« Seneste Redigering: 24 Apr 2009, 22:06 af Nibali » Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #2: 01 Apr 2009, 00:02 »

Så blev blogkonkurrencen skudt i gang med den første blog. Held og lykke med et af mine favorit hold Nibali Smiley
Logged


Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #3: 01 Apr 2009, 00:02 »


Rokader på Vestegnen
Brøndby avisen ▪ 25.06.08
Efter mange sene nattetimer, er Per Bjerregaard, Hermann Haraldsson og resten af bestyrelsen i Brøndby IF endeligt kommet frem til den nye træner-konstellation. Ligesom man så i Laudrup-Faxe årene bliver det nemlig en duo der skal stå i spidsen, dog med en ledende skikkelse. Denne ledende skikkelse bliver den nyligt pensionerede forsvarsklippe Per Nielsen, mens det er Kim Daugaard der udgør den anden del af duoen. Til sammen har de i omegnen af tusinde kampe for Brøndbys hold.

Da dansk fodbolds største legende gennem tiderne, Michael Laudrup, forlod Brøndby IF til fordel for sabbat år, inden han og John ”faxe” Jensen overtog spanske Getafe, i 2006 var det som landets næste-bedste hold Brøndby kunne tage på sommerferie. Da alle vendte tilbage til træningsbanerne, var det hollandske René Meulensteen der stod med diagent-stokken. Manden der ellers havde stået i spidsen for Manchester Uniteds andet hold, skuffede dog fælt og en krise af de større ramte Brøndby IF. Efter blot et halvt år, kom det forventet stop da også fra Meulensteen.

For fjerde gang siden starten af firserne blev klub-legenden Tom Køhlert hevet ind som træner. Manden der for mange er synonymt med Brøndbys talentarbejde, gjorde hvad han kunne i krisetiderne, men det var ikke let. Efter halvandets års arbejde, var der kun lidt fremgang at spore. Ikke desto mindre udmeldte klubben man stod bag sin træner, der dog havde alvorligere emner at kæmpe med. Køhlert, der nærmede sig pensions alderen, havde problemer med helbredet, hvorfor Brøndby allerede i maj måned begyndte at sondere terrænet efter en ny front-figur. At han allerede løb rundt på Brøndbys træningsbaner, regnede de færreste dog med på dette tidspunkt. Faktisk tog kombinationen Nielsen-Daugaard første fart efter førstenævntes sidste kamp; en såkaldt testimonial-kamp mod spanske Deportivo La Coruña.

På de tretten dage der er gået siden da, har Per Nielsen og Kim Daugaard dog været til en håndfuld møder på Brøndby stadion, hvilket var nok til at sikre dem manager-posten. Da Per Bjerregaard mødte pressen var det med Per Nielsen og Kim Daugaard på hver sin side. ”Få, hvis nogle, er så vellidte og har så godt et kendskab til klubben, som Per og Kim,” begrundede Bjerregaard ledelsens valg med, inden han overlod ordret til den nye træner-duo.

"Brøndby er i krise, men vi har en trup der beretter til mere end en ottende plads. Brøndby IF er måske ikke med i kampen om mesterskabet i år, men som klub, som en helhed, vil vi komme tilbage – stærkere end noglesinde. For vi kæmper for hver meter, vi giver aldrig helt tabt og vi har landets bedste hjemmepublikum.”, sluttede Kim Daugaard af med at proklamere.


Han smilte. Holdt facaden oppe, mens han lod flasken nå sin bund. Sin krystal klare bund. Han havde det ad helveds til, men hvad betød det? ”Hurtigere, hurtigere, indtil spændingen overvinder frygten for døden”.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #4: 01 Apr 2009, 00:04 »

Ligner meget mit design, men sådan er det jo, når man kører lidt samme stil. Men regner med der kommer noget anderledes fra dig indimellem Smiley

Overskrifter ærger mig dog lidt, da Hafiz har haft den nøjagtige samme overskrift tidligere.

KIU
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #5: 01 Apr 2009, 00:10 »

Interessant, Nibali. Jeg kender dine evner og din holdbarhed angående blogs/stories, så jeg har da visse forventninger. Peace
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #6: 01 Apr 2009, 00:13 »

Så blev blogkonkurrencen skudt i gang med den første blog. Held og lykke med et af mine favorit hold Nibali Smiley

Ja, efter jeg var tæt på sidste år blev min den første der kom fra land i år Tunge Mange tak.

Ligner meget mit design, men sådan er det jo, når man kører lidt samme stil. Men regner med der kommer noget anderledes fra dig indimellem Smiley

Overskrifter ærger mig dog lidt, da Hafiz har haft den nøjagtige samme overskrift tidligere.

KIU

Jeg vil ikke holde mig til et lay-out, nærmere en håndfuld. Derfor kan det ikke undgåes at andre også bruger disse, men sådan er det jo.

Jeg kender udemærket til Hafiz blog af sammen navn, men da jeg syntes det passede bedst måtte jeg se stort på at Hafiz brugte det samme navn for mere end to år siden. Beklager.

Interessant, Nibali. Jeg kender dine evner og din holdbarhed angående blogs/stories, så jeg har da visse forventninger. Peace

Mange tak, LFC.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #7: 01 Apr 2009, 00:15 »

Rigtig spændende start, og selvom det er mit hadehold, du spiller med, så vil jeg følge dit arbejde på Vestegnen Thumbs Up
Logged

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #8: 01 Apr 2009, 05:19 »

Bliver spændende at følge B.I.F med Per & Daugaard ved roret. Er selv stor B.I.F fan Wink
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #9: 01 Apr 2009, 09:08 »

fedt med en brønby blog. Kan godt lide at du startede 28 sek efter start. kan også godt lide dit design
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #10: 01 Apr 2009, 11:15 »

Jeg må sige, at det da er blikfang Smiley Kreativitet er sgu en mangelvare. Det synes jeg er meget ærgerligt, da den ser flot ud.
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #11: 01 Apr 2009, 14:19 »

FAntastisk klubvalg! Thumbs Up Grin

Følger med Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

cjensen94
Gæst
 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #12: 01 Apr 2009, 14:22 »

Følger helt sikkert med i en blog om Danmarks eneste hold!:)
- Fremregende grafik og layout
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #13: 01 Apr 2009, 14:42 »

Rigtig spændende start, og selvom det er mit hadehold, du spiller med, så vil jeg følge dit arbejde på Vestegnen Thumbs Up

Grundet det er et dansk hold, spiltter det vandene - men jeg er glad for du kan se udover det er dit hadehold, som du selv siger.

Bliver spændende at følge B.I.F med Per & Daugaard ved roret. Er selv stor B.I.F fan Wink

Ja, jeg gæder mig også til for alvor at komme igang. Brøndby er bare min klub, derfor kan savet også blive bedre end hvis jeg havde valgt nogen anden klub.

fedt med en brønby blog. Kan godt lide at du startede 28 sek efter start. kan også godt lide dit design

Sidste år var jeg tæt på at være den første blog der gik i luften, så i år forsøgte jeg ligefrem at være først. Tunge

Jeg må sige, at det da er blikfang Smiley Kreativitet er sgu en mangelvare. Det synes jeg er meget ærgerligt, da den ser flot ud.

Kreativitet er en mangelvare, men efter én update er det vel også svært at forvente andet. Jeg ville heller end gerne opfinde den dybe tallerken, men må istedet bruge hvad jeg har, da det ikke er muligt pt.

FAntastisk klubvalg! Thumbs Up Grin

Følger med Smiley

Ja, Brøndby er bare holdet.

Følger helt sikkert med i en blog om Danmarks eneste hold!:)
- Fremregende grafik og layout

^^

Og mange tak, til jer alle!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #14: 01 Apr 2009, 14:48 »

Det var ikke med hensyn til updaten. Den ser fin ud. Det var mht. navnet, som jeg stadig synes er ret tamt lavet.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010