home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 649 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  Den Lukrative rendesten
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Den Lukrative rendesten  (Læst 52876 gange)
Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #15: 01 Apr 2009, 15:18 »

Det var ikke med hensyn til updaten. Den ser fin ud. Det var mht. navnet, som jeg stadig synes er ret tamt lavet.

At jeg bruger en sang som navn, er vel ikke mere tamt end du gjorde det? Men hvis det betyder så meget for jer, skal jeg da endelig nok ændre det så vi ikke går forkert af en blog der har været død i mere end to år og denne.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #16: 01 Apr 2009, 15:23 »

Rigtig fedt med en blog om guderne fra Vestegnen! Smiley dit design er rigtig godt og indtil videre ser det spænedne ud! Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #17: 01 Apr 2009, 15:27 »

I øvrigt er der en stavefejl i Farneruds navn Wink

Hvornår er der update!? Opstemt
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #18: 01 Apr 2009, 15:28 »

At jeg bruger en sang som navn, er vel ikke mere tamt end du gjorde det? Men hvis det betyder så meget for jer, skal jeg da endelig nok ændre det så vi ikke går forkert af en blog der har været død i mere end to år og denne.

Jo.
Det er bare ikke kreativt. Men okay, det er jo din blog, så jeg ser frem til at læse noget. Det må hellere opveje den manglende krea.
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #19: 01 Apr 2009, 18:02 »

Jo.
Det er bare ikke kreativt. Men okay, det er jo din blog, så jeg ser frem til at læse noget. Det må hellere opveje den manglende krea.

Hvorfor? At jeg bruger en den samme sang som dig er jo tilfældighed. Det kan du umuligt være mindre kreativt (Eller mere) fordi jeg har fundet ud af du engang laverede to updates under det samme navn?

Rigtig fedt med en blog om guderne fra Vestegnen! Smiley dit design er rigtig godt og indtil videre ser det spænedne ud! Smiley

Tak.

I øvrigt er der en stavefejl i Farneruds navn Wink

Hvornår er der update!? Opstemt

Hvornår vil I have den postet... Har syv til på lager, så i nævner bare et tidspunkt.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #20: 01 Apr 2009, 18:23 »

Synes modsat andre, at navnet rent faktisk er ret fedt. Og så gør det heller ikke noget, af det er lavet så flot, som det er. Fandme flot  Smiley
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #21: 01 Apr 2009, 18:53 »

kunne godt trænge til en update nu, men du bestemmer selv Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #22: 01 Apr 2009, 19:00 »

Synes modsat andre, at navnet rent faktisk er ret fedt. Og så gør det heller ikke noget, af det er lavet så flot, som det er. Fandme flot  Smiley

Tror næppe Hafiz synes navnet er grimt, han synes blot Nibali har kopieret noget, han engang selv har brugt.
Rigtig god grafik, det skriftlige er også flot, men der er lidt flere stavefejl end jeg husker du plejer at lave, ikke noget der nødvendigvis gør noget, bare lige en kommentar.
Desuden synes jeg at trænervalgtet er ret dårligt, men det er jo også i og for sig helt ligegyldigt.
« Seneste Redigering: 01 Apr 2009, 19:03 af Zulue » Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #23: 01 Apr 2009, 21:21 »

Synes modsat andre, at navnet rent faktisk er ret fedt. Og så gør det heller ikke noget, af det er lavet så flot, som det er. Fandme flot  Smiley

Mange tak, Riis.

kunne godt trænge til en update nu, men du bestemmer selv Smiley

Jeg faldt i søvn, men poster en update her om lidt.

Tror næppe Hafiz synes navnet er grimt, han synes blot Nibali har kopieret noget, han engang selv har brugt.
Rigtig god grafik, det skriftlige er også flot, men der er lidt flere stavefejl end jeg husker du plejer at lave, ikke noget der nødvendigvis gør noget, bare lige en kommentar.
Desuden synes jeg at trænervalgtet er ret dårligt, men det er jo også i og for sig helt ligegyldigt.

Som i grunden er en sang, men lad nu det ligge.

Jeg syntes ellers jeg har læst updatesne igennem et par gange, men skal nok være grundigere med den næste. Tak.

Valget af manager var ikke noget jeg gjorde mig de store tanker omkring, da jeg syntes PerPer som et "sikkert valg".
« Seneste Redigering: 04 Apr 2009, 14:50 af Nibali » Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #24: 01 Apr 2009, 21:28 »


14.07-2008 - Forbi opstarten



Mange sad måbende tilbage, da klub-legenderne Per Nielsen og Kim Daugaard overtog styringen af Brøndby IF. Begge var de urutineret i trænerfaget, men begge kendt de klubbens værdier og særligheder. Siden 1993 har de haft hjemme på Brøndby stadion, men duoens første test som træner faldt på den tilstødende kunststofs bane. Young Boys fra det bjergklædte Schweiz var modstanderne. Siden da, blev det til tre træningskampe op mod ”Vestegnens” sæsondebut mod Vejle Boldklub.

Blot to dage efter Per Nielsen og Kim Daugaard overtog aldrende Tom Køhlerts plads som træner, tog duoen og resten af Brøndby imod Schweiziske Young Boys. Vurderet ud fra spillernes alder, kunne det dog meget vel havde været danskerne der bar modstandernes navn. Unge folk som Ousman Jallow, David Williams, Daniel Wass, Mike Jensen, Pierre Kantstrup, Nikolaj Agger og Nikolai Boilesen blev alle testet i kampen, til trods for det kun var de tre førstnævnte der var blandt de startende. De resterne fire blev sendt på banen i anden halvleg, samme med fire andre. Blot tre af de startende Brøndby folk spillede samtlige halvfems minutter, dette var dog ikke til at spore på ”de blå/gules” spil. Til tider blev de unge drenge fra Schweiz spillet fuldkommen ud af banen, men ikke desto mindre skulle der gå mere end halvfjers minutter inden de danske mestre anno 2005 kom foran.

Dette sket, da den svenske midtbane dynamo Samuel Holmén modtog bolden på kanten af feltet, hvorefter han hamrede til bolden og sendt den op i nærmest trekantssammenføjni ng. For inden var gået et frispark, der var blevet sendt et par meter hen ad jorden til Holmén. I minuttet efter målet gik fire spiller fra hjemmeholdet ud, blot for at blive erstattet af fire andre. Bladt de der kom på banen, var forsvars-talentet Nikolai Boilesen, som ungdomsakademiet i Ajax angiveligt skulle have et godt øje til. Syv minutter senere scorede han et af de mest kuvøse mål der længe er set i dansk fodbold;

Et frispark ti meter nede på egen banehalvdel, slog Boilesen langt frem. En anden af den unge garde, Nikolaj Agger, gik efter bolden, men bolden knækkede i sidste øjeblik og Daniel Aggers fætter nåede ikke bolden. Det gjorde den fremstormende Young Boys målmand heller ikke, og dermed havde Boilesen scoret sit første Brøndby IF mål – sat ind fra tres mesters afstand. I de sidste ti minutter prøvede Per Nielsens tropper at udbygge, men da Alexander Farnerud brændt få meter fra mål, røg Brøndbys bedste chance for at komme foran 3:0.

I den anden træningskamp, var det satellitklubben fra Hellerup der skulle møde Brøndbys stjerner. Fra start var det i en næsten ideal opstilling Brøndby stillede op med, om end dette slet ikke var nødvendigt. Efter 54 sekunder hamrede svenske Holmén bolden på indersiden af stolpen. Målmanden Michael Andersen havde allerede kastet sig, så da bolden fik kurs mod han var han sagesløs. Fra hans liggende position kunne han ikke nå bolden, der havde ramt hans ryg, inden den runde kule krydsede den hvide kridtstreg. Tyve minutter senere var den skaldede Samuel Holmén atter på spil, da han fordoblede Brøndbys føring. Forinden gik dog fantastisk opspil, mens både Hellerup målmand såvel som forsvar så noget sløj ud da Holmén satte indersiden på tæt under målet. Igennem samtlige halvfems minutter sad gæsterne fra hovedstadens udkant på spillet, men målene udeblev. Derfor blev Holmén igen kåret til ”man of the macth”, såvel som ”match winner”, i holdets anden to måls sejr.

Træningskampene;

2:0 vs. Young Boys
2:0 vs. HIK
3:0 vs. LFA
2:0 vs. CSKA Sofia
Otteogfyrre timer senere stod Brøndby igen klar til kamp mod en satellitklub. Lolland-Falster lagde grund til, da Brøndby vandt 3:0 over ”Alliancen”, som det lokale hold kaldes. Kampens højdepunkt var dansk-irakeren Mustafa Hassan, der lavede to mål inden han blev skiftet ud fem minutter efter pausen. Den offensive kreatør Michael Krohn-Dehli viste desuden lovende takter, da han signerede en scoring og generelt kæmpede flot gennem den halvleg han var på banen.

Med godt en uge til sæsonstart på Ny Vejle Stadion, satte Lars Christoffersen Brøndbys sidste træningskamp i gang. For anden gang under Per Nielsen og Kim Daugaard var det en udenlandsk modstander der ventede, og for anden gang var det på Brøndbys kunststofs bane de episke halvfems minutter skulle stå. Modstanderne var CSKA Sofia, der er bulgarske mestre. Det har de dog prøvet før, faktisk oftere end de fleste. Når det kommer til at vinde hjemlige pokaler er holdet fra hovedstaden, kun overgået af de skotske kæmper Celtic og Rangers. Derudover har store stjerner som Dimitar Berbatov og Martin Petrov haft deres opvækst i klubben, der er tæt forbundet med det bulgarske militær. Selve kampen var der da også mere blod, sved og tåre over end sprudlende fodbold. Ikke desto mindre lykkedes det ”Drengene fra Vestegnen” at hjemføre sejren. Ny tilkommet Jan Kristiansen bragte Brøndby foran efter atten minutter, mens unge Pierre Kanstrup stak den sidst kniv i CSKA Sofias forhåbninger om et comeback. Dette skete med tre minutter tilbage, da backen sendte en højt indlæg på tværs af feltet. Målmanden blev dog fanget på det gale ben, og så kunne bolden ellers svæve i mål.

Dermed gik Brøndby gennem opstarten uden rigtigt at være presset, og med fire sejr ud af ligeså mange mulige. Især slideren Holmén har imponeret, mens Boilesen stod for årets kulørte indslag med hans mål i den første kamp.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #25: 02 Apr 2009, 10:00 »

Jeg følger spændt med her selvom, Brøndby ikke lige er mit favorithold Wink, men du skriver godt og har en god opsætning, efter min smag.

Der er dog enkelte "tyrk-fejl", men de er altid nemme at overse, når man skriver. Dog er der en enkelt ting der sprang mig i øjnene
Citat
Syv minutter senere scorede han et af de mest kuvøse mål der længe er set i dansk fodbold;
Der studsede jeg godt nok lidt, men fik dog fat i meningen Wink

Alt i alt ser det sgu godt ud  Thumbs Up
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #26: 02 Apr 2009, 14:04 »

Update så hurtigt som muligt! Opstemt
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #27: 02 Apr 2009, 19:57 »


     Tatikken
Brøndby avisen ▪ 15.07.08
I udkanten af København, finder man Brøndby. Blandt store de store betonblokke indeholdende lejligheder, finder man et fristed. ”Vilfort Park” hedder det i folkemunde, men Brøndby Stadion er den rigtige betegnelse. Et sted hvor store nederlag har knust hjerter, men også et sted hvor ”legender fødes,” som den sagnomspundne Faxe-tribune en gang proklamerede. Nu er det dog en genrejsning der finder sted, og legenderne er på et minimum. Truppen er dog fuldt med talent og vilje. Men er det nok?

     Målmanden;
16. Stephan Andersen – 1. Michael Tørnes

På Vestegnen kan kun én ager førstemålmand. Stephan Andersen er inde omkring landsholdet, og blandt ligaens bedste. Michael Tørnes er ikke på højt nok nivuea, og er kun i Brøndbys førsteholds trup i mangel på bedre. Det er ikke sikkert Brøndby ligefrem vil betale sig ud af problemet, da der trods alt, kun er tale om en back-up – men hvis Stephan bliver skadet står de blå/gule med problemer.


     Forsvaret;
2. Anders Randrup – 3. Max Von Schlebrügge – 15. Jon Jönsson – 21. Thomas Rasmussen
24. Mikkel Bischoff - 29. Daniel Wass – 98. Remco van der Schaaf


Kun Thomas Rasmussen på venstrebacken syntes sikker. Thomas, der er inde omkring, landsholdet står uden konkurrenter på pladser, og har desuden et nivuea der med lethed ville udkonkurrere de fleste. På den modsatte flanke, er det langt mere åben, da hele fire spiller kæmper om den ene plads: Anders Randrup, Mikkel Bischoff, Ramco van der Schaaf samt Daniel Wass. På papiret syntes den tyve-årige Anders Randrup som den stærkeste, men de tre andre er ikke langt efter. Uanset hvad, ser det ud til at de to backspiller skal være af offensiv karat, da de skal hjælpe fløjene når indlægget skal slåes.

I centerforsvaret, er det svensk duo der skal kæmpe for Brøndbys farver. Jon Jönsson og Max von Schlebrügge er de to, mens danske Mikkel Bischoff og lejesvenden Remco van der Schaaf skal forsøge at slå de to af start elleveren, via gode præstationers på træningsbanerne.


     Midtbanen;
6. Samuel Holmén – 7. Kasper Lorentzen – 9. Alexander Farnerud – 17. Tobias Mikkelsen
20. Stefán Gíslason – 23. Michael Krohn-Dehli – 26. Mike Jensen – 27. Jan Kristiansen


Med to fløje, en central- samt en offensiv midtbane, er det det offensive der er i højsædet, hos Brøndbys midtbane. En af landets bedste midtbaner, men også en midtbane der meget vel kan ende op med at være for offensive.

SAS ligaens dyreste spiller, Alexander Farnerud, kommer til at være højrefløjens indehaver, mens Kasper Lorentzen banker på. Derudover er der flere yderst kompetente backs-up, dog vil det kræve rokader da de starter inde. I den modsatte side, er det den berejste Jan Kristiansen der skal tage ansvaret. I tilfælde af en skade, vil det igen kræve rokader hvis den bedst mulige back-up skal spille på venstrekanten, men ellers står talentet Tobias Mikkelsen klar i kulissen. Hvor længe han er Brøndby spiller, er dog tvivlsomt. Han ønsker spilletid, og Per Nielsen ser ham ikke som god nok.

På den centrale del af banen, skal den svenske midtbane dynamo Samuel Holmén husere. Hvis der kommer problemer i den defensive ende, ryger den aldrende islændinge Stefán Gíslason på banen. Holmén er dygtigt til at flytte bolden og skabe chancer, mens Gíslasons styrke er at bryde bolden. På den offensive midtbane, er det ”hollænderen” som Brøndbys fans kalder ham, der skal være kreativ. Michael Krohn-Dehli er hans borgerlige navn, mens det mere geografi betonet stammer fra hans syv år i hollandsk fodbold. Som nævnt er Krohn-Dehli en kreativ sjæl, der skal drible sig vej gennem modstandernes forsvar inden han giver bolden fra sig og lader sine frontløber score.

    Angrebet;
11. Morten ”Duncan” Rasmussen – 14. David Williams – 22. Ousman Jallow – 36. Patrick Mortensen - 13. Peter ”Magic” Madsen – 10. Mustafa Hassan – 18. Nikolaj Agger

En rigtigt ”bomber” kan meget vel være på vej til Vilfort Park, men indtil videre står ny erhvervet Ousman Jallow og kontroversielle Morten ”Duncan” Rasmussen som første valg, mens Peter ”Magic” Madsen særligt pressende på – i hvert fald hvis han kan finde formen. Desuden besidder man nogle af de største danske angrebstalenter i Patrick Mortensen og Nikolaj Agger. Hvis Mustafa Hassan finder det rette momentum kan han måske også lave sig en flot karriere.


« Seneste Redigering: 04 Apr 2009, 14:52 af Nibali » Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #28: 02 Apr 2009, 20:12 »

Flot trupgennemgang og flot grafik over holdkortet, men sagde du ikke at farnerud skulle være på venstre fløj?
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #29: 02 Apr 2009, 20:27 »

Rigtigt godt sprog, men endnu bedre sat op. Dit design er rigtigt flot og dertil krydrer din fornemme grafik det. Fedeste design jeg har set indtil nu.
EDIT: Fandt en lille fejl, niveau.
« Seneste Redigering: 02 Apr 2009, 20:29 af Riis » Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010