home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 481 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  Den Lukrative rendesten
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Den Lukrative rendesten  (Læst 52924 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #30: 03 Apr 2009, 00:09 »

Host host, hedder han ikke Andreas Randrup? Opstemt

Ellers ser det godt ud Nibali - Havde jeg også forventet af dig. Det eneste jeg er bange for er om du kan holde hele måneden, og det glæder jeg mig til at se om du kan. Held og lykke! Smiley
Logged


Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #31: 03 Apr 2009, 00:22 »

Anders Randrup er hans navn.

Lidt for mange dumme småfejl, som niveua eller hvad der nu stod, ager istedet for agere osv.

Men følger selvfølgelig holdet fra Vestegnen, og er ret vild med din overskrift.

Desuden er det vel ikke første gang at et blognavn er blevet genbrugt. Kopi er blot en dårligere udgave af orginalen, og det er vel også et kompliment til Hafiz at folk vil genbruge hans navn og idéer.
« Seneste Redigering: 03 Apr 2009, 00:27 af Cencur » Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #32: 03 Apr 2009, 01:50 »

Anders Randrup er hans navn.

Lidt for mange dumme småfejl, som niveua eller hvad der nu stod, ager istedet for agere osv.

Men følger selvfølgelig holdet fra Vestegnen, og er ret vild med din overskrift.

Desuden er det vel ikke første gang at et blognavn er blevet genbrugt. Kopi er blot en dårligere udgave af orginalen, og det er vel også et kompliment til Hafiz at folk vil genbruge hans navn og idéer.

Tror næppe Hafiz synes navnet er grimt, han synes blot Nibali har kopieret noget, han engang selv har brugt.
Rigtig god grafik, det skriftlige er også flot, men der er lidt flere stavefejl end jeg husker du plejer at lave, ikke noget der nødvendigvis gør noget, bare lige en kommentar.
Desuden synes jeg at trænervalgtet er ret dårligt, men det er jo også i og for sig helt ligegyldigt.

Den gyldne regel:
Man skal aldrig brokke sig over slå- og stavefejl hvis man ikke selv kan stave.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #33: 03 Apr 2009, 03:48 »

Kan ikke lade vær med at spørge, er gislason slået ud af start 11eren fordi det var ham der i sin tid tog anfører bindet fra PerPer? Opstemt
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #34: 03 Apr 2009, 03:58 »

Nu er det ikke min blog, og derfor ikke min opgave at eftertjekke og stave rigtigt for at tiltrække læsere og vinde konkurrencen Mernild.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #35: 03 Apr 2009, 09:57 »

Jeg synes det er en underlig tendens der er, med at noget af det første, der stort set hver gang bliver kommenteret på i blogs her på siden, er stavefejl - har lige lavet lidt research, for lige at være sikker på, at det ikke er noget jeg har fået galt i halsen, og den er god nok, halvdelen!!! af de blogkonkurrenceblog s der var på forsiden, da jeg lige løb dem igennem, havde kommentarer om stavefejl blandt de første kommentarer.

Personligt synes jeg det kan være lidt ligegyldigt, om man kan stave til Mississippi eller ej, hvis bare man kan fortælle en god historie, og det trods alt ikke bliver alt for uoverskueligt. Det med overskueligheden og letlæseligheden synes jeg er et større problem i de blogs, hvor blogskriver forsøger at bruge et sprog, som vedkommende ikke magter, disse blogs bliver dog som regel, af en eller anden grund, skamrost...

Med hensyn til navnet, så er det vist hverken første eller sidste gang en blog har fået et navn der har været brugt før, det er dog første gang jeg har oplevet, at der er blevet taget sådan på vej over det. Igen en lidt underlig kritik i mine øjne.

Nå, det var lige et lille kvæk fra min side, kald det bare et surt opstød, synes bare det er en ærgerlig tendens. Men for lige at kommentere på bloggen, så synes jeg, at det af den jeg har fået læst, ser fornuftigt ud, og vil da prøve at følge med, hvis tiden tillader det.
« Seneste Redigering: 03 Apr 2009, 10:10 af DNE » Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #36: 03 Apr 2009, 10:40 »

Så får du squ æren af at være den første i denne konkurrence som får en kommentar fra mig ! Jeg syntes at det er en rigtig flot blog du har gang i her, krydret med lækkert grafik. Står undrende over for al den kritik af små fejl der har været i denne blog, men noget kunne tyde på at folk er gået fra at være læsere til dommere over bloggen. Selvfølgelig er der nogle enkelte fejl hist og her, men det er bestemt ikke noget der ødelægger helhedsindtrykket, og derfor ikke noget problem i mine øjne.

Men som sagt, en rigtig fed blog du har gang i her, og bestemt en af mine favoritter på nuværende tidspunkt til at vinde konkurrencen.   Thumbs Up
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #37: 03 Apr 2009, 14:18 »

Flot trupgennemgang og flot grafik over holdkortet, men sagde du ikke at farnerud skulle være på venstre fløj?

Det var en fejl. Skulle gerne være rettet. Tak.

Rigtigt godt sprog, men endnu bedre sat op. Dit design er rigtigt flot og dertil krydrer din fornemme grafik det. Fedeste design jeg har set indtil nu.
EDIT: Fandt en lille fejl, niveau.

Tak, Riis! Ja, orderet niveau, og jeg har aldrig haft det godt. Skal nok forsøge at undgå den fejl igen, men hader det ord! Tunge

Host host, hedder han ikke Andreas Randrup? Opstemt

Ellers ser det godt ud Nibali - Havde jeg også forventet af dig. Det eneste jeg er bange for er om du kan holde hele måneden, og det glæder jeg mig til at se om du kan. Held og lykke! Smiley

Nej, godt nok blev jeg i tvivl da jeg læste din besked, men hans navn er Anders :p

Tak, Shaft. Jeg er ikke så bange for om jeg kan holde hele vejen, må jeg indrømme. Hvis mine blogs/stories kommer igang syntes jeg de har forvane at holde et godt stykke tid. Det eneste der skulle holde mig fra at stå måneden igennem, skulle da lige være hvis det noget overraskende blev til dårlige resultater. :p

Anders Randrup er hans navn.

Lidt for mange dumme småfejl, som niveua eller hvad der nu stod, ager istedet for agere osv.

Men følger selvfølgelig holdet fra Vestegnen, og er ret vild med din overskrift.

Desuden er det vel ikke første gang at et blognavn er blevet genbrugt. Kopi er blot en dårligere udgave af orginalen, og det er vel også et kompliment til Hafiz at folk vil genbruge hans navn og idéer.

Jeg håber på de små fejl vil forsvinde efterhånden som vi når længere ind i måneden, men indtil da vil jeg forsøge at rette dem.

At jeg bruger Den Lukrative Rendesten er ikke et kompliment til Hafiz, det er et kompliment til Liam O'Conner. At Hafiz så bliver blandet ind i noget er bedre dårlig research.

Kan ikke lade vær med at spørge, er gislason slået ud af start 11eren fordi det var ham der i sin tid tog anfører bindet fra PerPer? Opstemt

Så afgjort! Alle uforståelige handligner er ren hævn! Ej, Gisla kommer til at rotere på midten, dog håber jeg på den offensive løsning her fungere.

Jeg synes det er en underlig tendens der er, med at noget af det første, der stort set hver gang bliver kommenteret på i blogs her på siden, er stavefejl - har lige lavet lidt research, for lige at være sikker på, at det ikke er noget jeg har fået galt i halsen, og den er god nok, halvdelen!!! af de blogkonkurrenceblog s der var på forsiden, da jeg lige løb dem igennem, havde kommentarer om stavefejl blandt de første kommentarer.

Personligt synes jeg det kan være lidt ligegyldigt, om man kan stave til Mississippi eller ej, hvis bare man kan fortælle en god historie, og det trods alt ikke bliver alt for uoverskueligt. Det med overskueligheden og letlæseligheden synes jeg er et større problem i de blogs, hvor blogskriver forsøger at bruge et sprog, som vedkommende ikke magter, disse blogs bliver dog som regel, af en eller anden grund, skamrost...

Med hensyn til navnet, så er det vist hverken første eller sidste gang en blog har fået et navn der har været brugt før, det er dog første gang jeg har oplevet, at der er blevet taget sådan på vej over det. Igen en lidt underlig kritik i mine øjne.

Nå, det var lige et lille kvæk fra min side, kald det bare et surt opstød, synes bare det er en ærgerlig tendens. Men for lige at kommentere på bloggen, så synes jeg, at det af den jeg har fået læst, ser fornuftigt ud, og vil da prøve at følge med, hvis tiden tillader det.

Mht. til stavning er jeg enig med dig, DNE, men hvis det er hvad folk gerne vil have så skal de være så velkommen til at sige det. Desuden skader det næppe de siger de, så for mig gør det ikke det store. Mht. navn er jeg igen enig med dig. Havde jeg kopieret navnet fra Hafiz efter at have læst hans blog (Og det vel at mærke var noget han selv havde fundet på) kunne jeg så småt forstå det - men det er nu engang LOC der var først med det.

Så får du squ æren af at være den første i denne konkurrence som får en kommentar fra mig ! Jeg syntes at det er en rigtig flot blog du har gang i her, krydret med lækkert grafik. Står undrende over for al den kritik af små fejl der har været i denne blog, men noget kunne tyde på at folk er gået fra at være læsere til dommere over bloggen. Selvfølgelig er der nogle enkelte fejl hist og her, men det er bestemt ikke noget der ødelægger helhedsindtrykket, og derfor ikke noget problem i mine øjne.

Men som sagt, en rigtig fed blog du har gang i her, og bestemt en af mine favoritter på nuværende tidspunkt til at vinde konkurrencen.   Thumbs Up

Hvilken ære - jeg er så stolt nu! :p Jeg er glad for du syntes om det, og for du kommentere. Det varmer, og jeg skal lige love for jeg har det varmt lige nu!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #38: 03 Apr 2009, 14:30 »


Nej, godt nok blev jeg i tvivl da jeg læste din besked, men hans navn er Anders :p


det er mere fordi der står Andres på din grafik jeg selv kom i tvivl Thumbs Up
Logged


Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #39: 03 Apr 2009, 14:39 »

Personligt synes jeg det kan være lidt ligegyldigt, om man kan stave til Mississippi eller ej, hvis bare man kan fortælle en god historie, og det trods alt ikke bliver alt for uoverskueligt. Det med overskueligheden og letlæseligheden synes jeg er et større problem i de blogs, hvor blogskriver forsøger at bruge et sprog, som vedkommende ikke magter, disse blogs bliver dog som regel, af en eller anden grund, skamrost...

Jeg er ikke helt enig. Blogs bliver til vha. ord og tegn. Det er dem, der skaber historien. For mig kan det nemt blive en dårlig historie, hvis man ikke kan mestre dette nogenlunde.
Historien kan være nok så god, men er der, fajl der forstyrre, gider jeg ikke læse den.

Mht. denne konkrete blog synes jeg, at der er nogle fejl. Men det er ikke fejl, der irriterer. Det er sgu helt okay her.

Så  Thumbs Up til tegnene her og sorry for den generelle snak indledningsvis.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #40: 03 Apr 2009, 15:56 »

Jeg melder mig også gerne under fanerne som "fan" af denne blog, den eneste jeg stadig følger Wink om det er Brøndby, PerPer eller bare stilen fra Nibalis side er ikke til at svare på, men KUTGW!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #41: 03 Apr 2009, 17:21 »

Okay, det er ikke verdens mest originale blog-tittel. Men fuck det, det er min sgu' heller ikke

Jeg synes ikke vi skal bruge en helvedes masse plads på at diskutere frem og tilbage. Nibali skriver på sin måde og sådan er det. Dommens dag må være 1. maj, når afstemningen begynder.

Vil bare lige give Nibali et skulderklap. Det er en ganske lovende blog du har gang i. Mit råd til dig er at glemme al den snak om sprog osv. og så bare koncentrere dig fuldt ud om bloggen. Så skal den uden tvivl blive rigtig god  Thumbs Up
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #42: 03 Apr 2009, 18:04 »

det er mere fordi der står Andres på din grafik jeg selv kom i tvivl Thumbs Up

Slåfejl Wink Men jeg retter, snartest muligt...

Jeg er ikke helt enig. Blogs bliver til vha. ord og tegn. Det er dem, der skaber historien. For mig kan det nemt blive en dårlig historie, hvis man ikke kan mestre dette nogenlunde.
Historien kan være nok så god, men er der, fajl der forstyrre, gider jeg ikke læse den.

Mht. denne konkrete blog synes jeg, at der er nogle fejl. Men det er ikke fejl, der irriterer. Det er sgu helt okay her.

Så  Thumbs Up til tegnene her og sorry for den generelle snak indledningsvis.

For mange og for store fejl kan uden tvivl gøre det uudholdeligt at læse en blog, ingen tvivl.

Ellers vil jeg bare sige tak.  Smiley

Jeg melder mig også gerne under fanerne som "fan" af denne blog, den eneste jeg stadig følger Wink om det er Brøndby, PerPer eller bare stilen fra Nibalis side er ikke til at svare på, men KUTGW!

Mange tak.

Okay, det er ikke verdens mest originale blog-tittel. Men fuck det, det er min sgu' heller ikke

Jeg synes ikke vi skal bruge en helvedes masse plads på at diskutere frem og tilbage. Nibali skriver på sin måde og sådan er det. Dommens dag må være 1. maj, når afstemningen begynder.

Vil bare lige give Nibali et skulderklap. Det er en ganske lovende blog du har gang i. Mit råd til dig er at glemme al den snak om sprog osv. og så bare koncentrere dig fuldt ud om bloggen. Så skal den uden tvivl blive rigtig god  Thumbs Up

Fantastisk kommentar at få fra en så rutineret (Og dygtig) skribent, mange tak, Dusty!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #43: 03 Apr 2009, 18:18 »



     DEN LUKRATIVE RENDESTEN
Som han stadig der, gennemvædet af sensommerens kolde aften, kunne han ikke holde smilet tilbage. De var alle på hjem, men han var ikke helt klar. Ikke endnu. Han følte han havde præsteret noget, om end det var forventet og en selvfølgelighed. I virkeligheden var det blot to bump på klubbens vej – vejen mod toppen – men for ham følte det som de første svære skridt, til trods for det aldrig var svært. Europa var drømmen han jagtede, men alligevel havde han været i tvivl inden den første kamp. Som en tåget vinter morgen, havde han været uvis om sit holds styrke.

Efter blot syv minutter havde han dog ladet tvivlen lægge, og ladet euforien overtage ham. Det var hans defensive lejesvend der havde været i kontakt med de højeste offensive magter, og så var færingerne blot reduceret til statister – som resten af verden havde forventet. Fem minutter senere var det hans svenske arbejdshest der ikke blot bragte håb men bragte vished. Et kvarter senere var det igen den svenske midtbane, der viste vejen. For første gang siden han stod ansigt til ansigt med hollænderen, syntes han orkanen havde aftaget i styrke og at byen, klubben samt vejen lyste klarer end dagen forinden. Han havde fulgt klubben ned ad den destruerende allé, der havde bragt skibet ud af kurs. Om end skyerne lettede og uvejret lysnede, havde det ikke været smertefrit. Ikke alle besætningsmedlem var med tilbage til havnen, det vidste han. Alt for godt. Måske var det også derfor han blev siddende tilbage da det blev både 4:0 og 5:0. Måske fordi han følte hans del af ansvaret tynge, måske fordi mindet om velmagtsdagene havde overdynget ham. Uanset hvad forlod han dog Færøerne, velvidende at han aldrig skulle vende tilbage. At et skridt var taget, og at han aldrig behøvede at se tilbage på dette, selv hvis alt skulle gå galt.

UEFA CUP KVAL.

5:0 vs. EB/Streymur (U)
7:0 vs. EB/Streymur (H)
3:0 vs. FH (H)
1:1 vs. FH (U)
To uger senere havde han igen stået der. I hjemlandet var folkets blik blevet flyttet i retning af ham og hans højborg, i retning af genetableringen. I retning ad deres magtdemonstration. Han var godt klar over fansene stod bag klubben, stod bag ham, til en vis grad, og stod bag holdet. Alligevel følte han sig benovet og stolt over næsten fjorten tusinde var mødt op for at støtte hans eventyr. Han ville så gerne give noget tilbage, vise han stadig var folkets mand selv om jakkesættet var taget ud af skabet lidt oftere på det seneste. ”Start med et brag” var det sidste han havde råbt efter manden med sekstallet på ryggen, inden kampen tog sin spæde start. Og det gjorde Brøndbys nr. 6. I kampens første minut satte han sit tredje mål ind bag den samme målmand, mens Faxe-tribunen stadig var i gang med at pakke banneret sammen. ”Showet er først lige begyndt,” havde hans assistent hvisket – og han skulle få så evigt ret.

Inden returkampen var tyve minutter gammel, havde han tilbagebetalt de supporter der var mødt op gang på gang mens klubben blot trak sig selv længere ned i sølet, tre gange yderligere. Han følte sig ikke mægtig, men han følte det var noget særligt. At gå til pausen foran med seks mål, havde gjort han blot havde hylet sine tropper, som han selv var blevet hyldet i sine og klubbens velmagtsdage. I kampens døende sekunder var det den omdiskuteret Kasper der havde sikret en samlet 12:0 sejr. Han følte sig stolt, han følte sig tilfreds men også sulten. Som aldrig før.

Efterhånden som bladene faldt fra ned og lod de nøgne træer blot være beskyttet af bark, følte han en sidste gang den uskyldige sommer leg ramme ham. De der havde set til mens klubben var gået i opløsning, havde forsikret ham om de nu var på rette veje, at han var den rette og klubben igen var på vej mod en storhedstid. Han følte sig derfor også klar. Klar til at tage imod den udfordring islændinge havde kastet, og lade dem møde overmagten. Lade sit hold lege én sidste gang, inden alvoren igen ramte og drømmen ikke længere blot var en idé der flygtigt farede rundt i hans hoved, men et paradis der var inde for overkommelig afstand. Sandheden var han ikke var arrogant men for alligevel for selvsikker. De var dårligere end hans elleve, følte han sig sikker på. Og da den dyrt købte svenske Alexander havde bragt hans hold i front hjemme foran den tribune han selv nød at underholde, havde den sidste virkelig forladt ham for en stund. Dominansens tilhørte tropper der havde hjemme på Vestegnen, men 3:0 kunne blive hentet. Selvom det var rivalerne, glemte han aldrig 0:5. Et kollektivt kollaps, han vidste ligeså vel kunne havde været ham selv. Derfor var det også med noget mere omhu han klargjorde sine lejesoldater. Som hitmænd var de fokuseret på opgaven, vel vidende om en opgave skulle udføres. Det var netop også derfor han blot lod stilheden være den afstraffelsen efter skuffelsen. ”1:1 – det er ikke godt nok, drenge, og det ved I godt”, havde han sagt som det eneste inden han forlod omklædningsrummet. Men som han stod der, skævende op mod den mørke sommeraften følte han sig alligevel tilfreds. Alt var jo gået som håbet. Faktisk bedre end det. Doktoren havde stillet to eller tre år som minimum for helbredelse. Men nu syntes et år eller mindre som mere realistisk. ”Talent er vigtigt, men intet uden vilje”.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den Lukrative rendesten
« Svar #44: 03 Apr 2009, 20:51 »

Sådan, Nibali!

Se det her er noget jeg gider at læse. Lækker grafik der glider perfekt ind i en udemærket tekst, der hverken er for lang eller for kort. Hold valget er heller ikke ringe Wink

Forsæt endelig det gode arbejde, for så får du sikkert en stemme fra mig Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010