home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 360 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Chelsea F.C.
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea F.C.  (Læst 9832 gange)
AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #15: 29 Mar 2009, 00:21 »

Det ser bedre ud nu men der må godt være mere end et billede Thumbs Up
KIU!! Peace
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #16: 29 Mar 2009, 00:30 »

Yes endelig en Chelsea blog.
Jeg følger helt sikkert med i denne blog om et af verdens bedste hold.
Håber at du kan levere/opnå nogle ordentlige resultater.

Vh.Blackstone
Logged

Skiz0
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #17: 29 Mar 2009, 00:57 »

#14 med marginal spillere mente jeg spillere som var oppe i årene, spillere som alle var omkring de 30 og aldrig ville blive bedre end på dette tidspunkt, nok har jeg hentet lidt flere men ud over Vagner Love og Toulalan er de alle i alderen 18 - 20 år...

Altså fremtidens mænd Smiley
Logged

Dad she has no hair on her vagina, do u think she's okay? HAHA

Skiz0
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #18: 29 Mar 2009, 03:22 »



JAGTEN PÅ DEN FORJÆTTEDE POKAL



Tottenham - Chelsea 1 - 2 Frank Lampard, Jermain Defoe og Mamadou Sakho, fantastisk kamp, og fantastisk debut til Sakho

Aston Villa - Chelsea 0 - 0 En utrolig skuffende kamp fra begge hold, der begge spillede meget tilbageholdende, og uden de store chancer.


CHAMPIONS LEAGUE:'
Den 28 august var jeg sammen med min assistent Mick McGiven i Bruxelles for at følge lodtrækningen i Champions league, vi var selvfølgelig seedet nr. 1, vores pulje ser svær, men overkommelig ud, det ente med at blive Villarreal, Rangers og Sparta Moskva, og specielt kampen mod Sparta Moskva ser jeg frem til, det blir spændende at hilse på mit store idol, Michael Laudrup

Chelsea - Wigan 4 - 0 Målscorer: Vagner Love, Nicolas Anelka x2, Salomon Kalou. Frank Lampards kamp nr. 250 for Chelsea og hvilken en.
Alt fungerede, og Wigan spillerne mindede mest af alt om træningskegler.


Så er jeg færdig med det første transfervindue. Jeg har spillet 3 kampe vundet 2 og spillet en uafgjort, så det går jo fint..

Fra nu af er det planen der ska komme en update efter hvert transfervindue, med mindre der sker helt vilde ting jeg blir nød til at nævne
« Seneste Redigering: 29 Mar 2009, 13:38 af Krauseee » Logged

Dad she has no hair on her vagina, do u think she's okay? HAHA

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #19: 29 Mar 2009, 07:36 »

jeg synes at start-truppen i chelsea er mere eller mindre 'perfekt' rent bredde-mæssigt. undtagen self. en god målmandsreserve, og en angriber. Godt køb af Vagner Love, men jeg synes ikke så godt om salget af ballack  Djævel Peace
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #20: 29 Mar 2009, 07:39 »

og så lidt kritik: din tekst flyder meget sammen. du bør have kampene i en anden farve, så f. eks. Chelsea - Wigan 4-0 står på enlinie for sig, og med en anden farve.
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

V-4-E
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #21: 29 Mar 2009, 10:21 »

Dine updates er letlæselige, altså uden alt for mange krumspring, hvilket jeg godt kan lide.
Ellers vil jeg give nicolas-nth ret i sin konstruktive kritik. Men det er din første blog, og det ser allerede rigtig godt ud.
Logged


Skiz0
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #22: 29 Mar 2009, 13:36 »

jeg synes at start-truppen i chelsea er mere eller mindre 'perfekt' rent bredde-mæssigt. undtagen self. en god målmandsreserve, og en angriber. Godt køb af Vagner Love, men jeg synes ikke så godt om salget af ballack  Djævel Peace

jeg bruger pt kun 2 midt midt'er og har Obi Mikel, Essien, Lampard og Toulalan, derfor synes jeg bestemt det var nødvendigt at komme af med en midtbane, og jeg byttede Ballack ud for en meget yngre Toulalan, som helt sikkert kommer op på samme niveau
Logged

Dad she has no hair on her vagina, do u think she's okay? HAHA

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #23: 29 Mar 2009, 15:49 »

jeg bruger pt kun 2 midt midt'er og har Obi Mikel, Essien, Lampard og Toulalan, derfor synes jeg bestemt det var nødvendigt at komme af med en midtbane, og jeg byttede Ballack ud for en meget yngre Toulalan, som helt sikkert kommer op på samme niveau
lad os nu se hvordan det kommer til at gå  Thumbs Up

det ændrede ikke meget at der kom grøn farve i det, det er stadig ligeså 'flydene' som før. du skal have kampresultatet og måslcorene + referatet hver for sig i et afsnit for sig selv
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Skiz0
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #24: 29 Mar 2009, 20:58 »



JAGTEN PÅ DEN FORJÆTTEDE POKAL




Så er jeg nået til 1 februar 2009 og der kommer en update, i første omgang vil jeg skrive om mine kampe:
Premier League:
Liverpool - Chelsea 1 - 0
Chelsea Manchester United 1 - 0
Chelsea - Portsmouth 1 - 0
West Ham - Chelsea 0 - 1
Middlesbrough - Chelsea 0 - 2
Chelsea - Fulham 1 - 1
Chelsea - Bolton 2 - 1
Arsenal - Chelsea 1 - 0
Chelsea - Everton 0 - 0
Manchester City - Chelsea 2 - 0
Chelsea - Newcastle 3 - 0
Sunderland - Chelsea 1 - 2
Chelsea - Blackburn 3 - 0
Stoke - Chelsea 0 - 2
Chelsea - Aston Villa 2 - 0
Chelsea - Tottenham 1 - 0
Wigan - Chelsea 0 - 1
Liverpool - Chelsea 2 - 4
Stillingen: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/aN651060.jpg Så det går jo fornuftigt.

Liga Cuppen:
Chelsea - West Brom 2 - 0
Chelsea - Aston Villa 1 - 0
Chelsea - Portsmouth 1 - 0
Chelsea - Hull 2 - 1
Hull - Chelsea 1 - 3
Er i finalen så det går os fornuftigt.

FA Cuppen:
Chelsea - Barnsley 2 - 1, En kamp der bare præg af at den eneste spiller fra mit normale 1. hold der var med var Michael Essien.
Aston Villa - Chelsea 0 - 1
Så det går jo os fornuftigt.

Champions League:
Chelsea - Villarreal 2 - 0
Chelsea - Rangers 1 - 0
Sparta Moskva - Chelsea 3 - 2, kampen mod mit store idol, Michael Laudrup, desværre var mine spillere slet ikke kommet ud af startboksen før vi var bagud 2 - 0
Chelsea - Sparta Moskva 2 - 2
Villarreal - Chelsea 3 - 4, en fantastisk kamp, hvor ingen af holdets forsvar fungerede ordenligt.
Chelsea - Rangers 2 - 0
Stillingen i gruppen:
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/MEB51474.jpg
Så det går jo os fornuftigt, og har trukket Olympique Lyonnais


TRANSFERS
Ashley Young blev præsenteret d. 26/1-2009 som vinterens allerstørste transfer, da han blev hentet i Aston Villa for 250 mil.

Han skal suplere vores i forvejen glimrende kanter, i lang tid så det ud til det sgu være Franck Ribery der blev præsenteret, men til sidst tog jeg valget at jeg synes vi sku ha' nogen flere englændere på holdet.

Martin Demichelis var sommerens første transfer da han blev hentet i Bayern München, forsvaret havde haltet lidt siden Carvalho forlod os, og Alex har ikke slået igennem, så derfor valgte jeg at invistere.

Den sidste transfer der blev gjort i januar var det skotske stortalent John Fleck som blev hentet i Rangers, han kan spille begge kanter, men gør sig allerbedst på toppen, trods sine kun 17 år har han allerede fået debut for Chelseas første hold i ligacup kampen mod Burnley, han skal dog primært tørne ud for Chelsea u/18 hold resten af sæsonen.


Der var også nogen spillere der forlod os i januar's transfer periode;
Deco der blev hentet i sommers fra F.C. Barcelona vender tilbage til Spanien, da vi har accepteret et bud fra Valencia på ham, det var småt med spilletid for ham, så det var en win-win for begge parter.

Florent Malouda vendte i samme periode hjem til Lyon, det var også småt med spilletid til ham, så da muligheden for at få karrieren tilbage på sporet i sin gamle klub slog vi til.


Nicolas Anelka har også skiftet Stamford Bridge ud med Villa Park i Birmingham, på trods af masser af spilletid havde han kun scoret 1 mål i 17 kampe, så da muligheden for at tjene 100 mil. på ham kom slog jeg til.

Det unge talent Daniel Philliskirk er også skiftet til Burnley, han ytrede ønske om at få lov til at komme videre og da vi ingen fremtid så i ham gav vi ham lov.

Lee Sawyer, Liam Bridcutts, Hilario, Mineiro, Ben Sahar og Ryan Bertrand er samtidigt alle blevet meldt
at Chelsea ikke ønsker at forsætte samarbejdet når deres kontrakter udløber til sommer,



Opsummering;
Vores efterår bar meget præg af alt for lidt effektivtet foran mål,og alt for mange skader på
vigtige positioner. Dog er vi kommet meget bedre med jo længere mod jul vi er kommet, og lige nu har vi vundet 8 kampe i træk i premier league.


« Seneste Redigering: 29 Mar 2009, 21:02 af Krauseee » Logged

Dad she has no hair on her vagina, do u think she's okay? HAHA

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #25: 29 Mar 2009, 21:02 »

det var lige lovligt mange 1-måls-sejre i PL Opstemt KIU! :p
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Skiz0
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #26: 29 Mar 2009, 21:05 »

Ja det os det jeg skriver vi manglede effektivitet i angrebet på trods af masser af chancer...

Ser det bedre og mere overskueligt ud nu?
Logged

Dad she has no hair on her vagina, do u think she's okay? HAHA

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #27: 29 Mar 2009, 21:07 »

lidt ja, men det kunne godt være en lille smule mere overskueligt (det er ikke meget vi snakker om, god blog!)
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #28: 29 Mar 2009, 21:10 »

Selvom det ikke er det største galleri med billeder, synes jeg det er en rigtig god blog.
Du skriver rigtig fint og det er stille og roligt Thumbs Up
KIU!!! Opstemt
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Pepe
Gæst
 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #29: 29 Mar 2009, 21:20 »

I stedet for at skrive [img] er det smart at skrive [img ]

Altså lave et mellemrum ved [img] så der står [img ]. Det gør billederne bedre Wink
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010