home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 623 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Chelsea F.C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Chelsea F.C.  (Læst 9808 gange)
Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #30: 29 Mar 2009, 21:30 »

En rigtig fed blog med et af mine yndlingshold Chelsea.
Jeg følger  helt sikkert med.
Jeg har også et spil i gang med Chelsea, men kan ikke vinde over Villareal desværre, men gode resultater du har fået, så det ser jo meget fornuftigt ud.

Vh.Blackstone
Logged

Skiz0
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #31: 29 Mar 2009, 22:02 »

I stedet for at skrive [img] er det smart at skrive [img ]

Altså lave et mellemrum ved [img] så der står [img ]. Det gør billederne bedre Wink

Hva snakker du om?
Logged

Dad she has no hair on her vagina, do u think she's okay? HAHA

Skiz0
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #32: 31 Mar 2009, 20:45 »

Kom nu med nogen kommentare til selve spillet os, er rigtig glad for de pæne ord.. men vil rigtig gerne os ha' nogen for selve spillet, truppen osv.
Logged

Dad she has no hair on her vagina, do u think she's okay? HAHA

Skiz0
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #33: 31 Mar 2009, 20:58 »



JAGTEN PÅ DEN FORJÆTTEDE POKAL



I Chelsea's hjemmekamp mod Manchester United som endte 2 - 2, faldt der en bombe, efter 45 min. måtte Ashley Young bæres fra banen i smerter, det så slemt ud, og vores værste frygt blev gjort virkelig da han blev undersøgt af vores læger undersøgte ham. Chelsea's dyreste indkøb nogensinde er ude i 3 - 4 måneder med en overrevet lægmuskel, og vi må desværre undværre ham resten af sæsonen.
Han nåede således kun 3 kampe for Chelsea i denne sæson, med 2 mål og 1 assist...
« Seneste Redigering: 31 Mar 2009, 21:00 af Krauseee » Logged

Dad she has no hair on her vagina, do u think she's okay? HAHA

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #34: 01 Apr 2009, 18:37 »

Kom nu med nogen kommentare til selve spillet os, er rigtig glad for de pæne ord.. men vil rigtig gerne os ha' nogen for selve spillet, truppen osv.
du skulle have beholdt ballack! Opstemt
spøg til side.
meget ærgerligt at young blev skadet efter bare 3 kampe i chelsea-trøjen. 2-2 mod united er heller ikke optimalt  Peace
men det går da fint nok, det vigtigste er jo den forjættede pokal  Thumbs Up

Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #35: 01 Apr 2009, 19:27 »

OK.
Som jeg også har skrevet før er det nogle udemærkede resultater du har fået.
Ang. Truppen er det en stærk trup du har.
Er ikke helt enig i specielt salgene af ballack og N.Anelka, men ok da han ikke rigtigt scorede mål for holdet.
Gode køb i J.Dudek, M.Sakho, J.Toulalan og Vagner Love(selvom jeg ikke så godt kan li ham og ville ha købt en anden, nærmere sagt Jan Klaas Huntelaar).
Nå ja ærgeligt med A.Cole håber at du har en fornuftig reserve/erstatning klar.
Glæder mig til at læse mere i næste update.

Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 01 Apr 2009, 19:29 af Blackstone » Logged

Skiz0
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #36: 04 Apr 2009, 21:14 »



JAGTEN PÅ DEN FORJÆTTEDE POKAL


Efter et specielt forår er det mig en ære at meddele at Chelsea er i Champions League finalen og skal onsdag d. 27 maj møde Roma på Estadio Olympico, som samtidig også er Roma's hjemmebane. Det bliver en svær kamp mod Romerne, men vi er fulde af selvtillid.

Vores vej til Champions League finalen:
8. delsfinale: Lyon - Chelsea 4  - 2
                  Chelsea - Lyon - 3 - 1
Kvartfinale:  Inter - Chelsea 1 - 0
                 Chelsea - Inter 2 - 0    
Semifinale: Chelsea - Arsenal 1 - 1
                 Arsenal - Chelsea 0 - 1
Finale:        Chelsea - Roma ? - ?
« Seneste Redigering: 04 Apr 2009, 21:16 af Krauseee » Logged

Dad she has no hair on her vagina, do u think she's okay? HAHA

Skiz0
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #37: 04 Apr 2009, 22:20 »



JAGTEN PÅ DEN FORJÆTTEDE POKAL




En fantastisk sæson er slut, og vi sluttede med 3 pokaler.
Det har helt igennem været en fantastisk første sæson i Chelsea F.C og jeg kan kun se holdet blive bedre og bedre.

Efter sæsonen 08/09 kan vi som sagt stille 3 pokaler ind i vores flotteskab.

Den lille ligacup pokal som blev vundet med 3 - 1 over Manchester United.
Liga Cup Resultater
Chelsea - Manchester United 3 - 1

FA Cuppen blev også vundet over Manchester United, vi var heldige og vandt på straffesparkskonkur rencen efter 1 - 1 i ordinærtid.
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/QSw75347.jpg
FA Cup Resultater
Liverpool - Chelsea 1 - 1
Chelsea - Liverpool 5 - 3
Chelsea - Stoke 2 - 0
Chelsea - Blackburn 2 - 0
Chelsea - Manchester United 1 - 1 (Vi vandt som sagt på straffe)
 
Også den vigtigste pokal, den 27 maj var en glædesfuld da vi efter en fantastisk kamp kunne hæve pokalen med de store øre, selvom der ikke var mange der troede på os da sæsonnen startede bevidste jeg at hvis man sætter sig mål er det muligt at nå dem.!
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/3KV75453.jpg
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/otU75475.jpg

Champions League Resultater:
Lyon - Chelsea 4  - 2
Chelsea - Lyon - 3 - 1
Inter - Chelsea 1 - 0
Chelsea - Inter 2 - 0    
Chelsea - Arsenal 1 - 1
Arsenal - Chelsea 0 - 1
Chelsea - Roma 3 - 0

Premier League endte os udemærket, vi måtte desværre se os slået af Arsenal med en bedre målscore så vi endte på plads nr. 2
Stillingen: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/GiA75580.jpg
Spillerstatistik: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/WYB75614.jpg
Årets hold: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/OT375675.jpg
Årets manager: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/Kuc75703.jpg

Premier League Resultater:
Chelsea - Manchester United 2 - 2
Chelsea - West Ham 2 - 0
Hull - Chelsea 1 - 1
Chelsea - Middlesbrough 1 - 0
Fulham - Chelsea 1 - 1
Bolton - Chelsea 0 - 1
Chelsea - Arsenal 1 - 1
Everton - Chelsea 1 - 2
Chelsea - Manchester City 2 - 0
Newcastle - Chelsea 2 - 2
Chelsea - Sunderland 3 - 0
Chelsea - West Brom 2 - 0
Blackburn - Chelsea 0 - 2
Chelsea - Stoke 4 - 0

Til sidst i sæsonen fik jeg også tilbudt en ny kontrakt af Roman (Abrohamovic red.) Og jeg var ikke et sek. i tvivl, jeg mangler stadig 2 pokaler, før min triumf er komplet, nemlig VM for klub hold og Premier League:
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/Sz076158.jpg

Det var første sæson, mine mål for næste sæson og transfers følger i næste update..



« Seneste Redigering: 04 Apr 2009, 22:23 af Krauseee » Logged

Dad she has no hair on her vagina, do u think she's okay? HAHA

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #38: 04 Apr 2009, 22:44 »

meget spændene at se hvad du udretter i næste sæson Thumbs Up
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Skiz0
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #39: 13 Apr 2009, 15:57 »



JAGTEN PÅ DEN FORJÆTTEDE POKAL



En hård pre-season er slut, det var en periode med skuffende træningskampsresult ater, dog blev Barcelona slået på Stamford Bridge, og med fantastiske indkøb.

Træningskampe:
Chelsea - Barcelona 1 - 0, John Obi Mikel,
Chicago - Chelsea 0 - 1, Shaun Cummnings,
Los Angeles - Chelsea 0 - 1, John Obi Mikel,
Miami FC Blues - Chelsea 2 - 0, Kyle Brown, Cauê,
New England - Chelsea 0 - 4, Salomon Kalou x2, Vagner Love, Jérémy Toulalan,
Sporting CP - Chelsea 2 - 3, Marat Izmailov, Simon Vuckevic - Miralem Pjanic x2, Karim Benzema,
Charity Shield:
Arsenal - Chelsea 1 - 3, Essien, Fabregas, John Terry, Karim Benzema
Premier League:
Chelsea - Sunderland 2 - 1, Drogba, Benzema, Kenwyne Jones.
Portsmouth - Chelsea 0 - 2 Miralem Pjanic, Salomon Kalou,
Europæiskesupercup 1. kamp.
AC Milan - Chelsea 0 - 1 Drogba
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/pzP29985.jpg

Transfers:
I løbet af juli-måned har vi på Stamford Bridge også præsenteret 5 nye spillere. 4 som skal
supplere 1. holdet og et ungt stortalent.

Den 19-årige Miralem Pjanic er blevet hentet i Lyon for svimmlende 235 mil. kr. han er primært offensiv midt,
men gør det også fantastisk på højrekanten. På trods af sine kun 19 år, har han spillet
6 A-landskampe for Bosnien og scoret 2 mål.
Han er blevet hentet til 1. holdstruppen,
og bestemt en mand med masser af fremtid i, han skal som udgangspunkt være backup for Frank Lampard
på den offensive midt, eller et spændende alternativ til vores højre kant Joe Cole.
Han er blevet tildelt trøje nr. 20
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/dD230219.jpg

Vores forsvar er også blevet forstærket, 21-årige Micah Ricards er blevet hentet i Manchester City,
han er primært højreback, men er også glimrende i det centrale forsvar. På trods af sine kun
21 år har han allerede spillet 20 landskampe for England med 1 mål tilfølge.
Han er blevet købt som gardering til centerforsvaret og højreback,
men bestemt også en mand som burde kunne give Bosingwa kamp til stregen
om hvem der skal starte inde.
Han er blevet tildelt trøje nr. 2
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/a2k30358.jpg

Karim Benzema er den sidste store forbedring der er kommet til vores hold hertil sommer,
han er også blevet hentet i Lyon. Han er blevet hentet for et beløb på omkring 300 mil. kr.
Han er nok ikke en mand der behøver den store præsentation, men vi tager den lige alligevele han er en glimrende targetmand,
som er god til at lave de "lette" mål, men også med god teknik, og evnen til at afgøre kamp selv,
han er 21 år, har spillet 19 A-landskampe for Frankrig og har scoret 3 mål.
Han er blevet tildelt trøje nr. 9
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/UxV30462.jpg

Den 33-årige målmand Dimitar Ivankov er også blevet hentet hertil sommer. Vi hentede ham i
den tyrkiske klub Bursaspor. Han er som sagt 33 år, har spillet 53 landskampe for Bulgarien,
og er stadig 1. valg. Han er udelukkende blevet købt som 3. valg, da jeg manglede en
efter Hilario forlod os.
Han er blevet tildelt trøje nr. 27
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/6OE30713.jpg

Den sidste spiller vi hentede var det 16-årige stortalent Kalle Åström fra Finland. Vi
hentede ham i den finske klub FC Honka hvor han allerede var slået igennem på 1. holdet,
hvor han havde spillet 9 kampe og scoret 7 mål.
Han er en typisk angriber, og minder mig på mange måder om en ung udgave af Vagner Love.
Vi havde vores chefscout Frank Arnesen ude og se ham flere gange, og han var ikke i tvivl
vi havde fundet et talent som kan udvikle sig til en af de bedste på den position.
Han har ikke fået noget trøje nr. og skal som udgangspunkt bombe løs på vores u/18 hold
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/SWq30860.jpg

Der har også været gang i svingdøren i Chelsea FC hertil sommer, hvor intet mindre end 17 spillere
har forladt os.
Mineiro, Hilário, Lee Sawyer, Liam Bridcutt, Fabio Ferreira, Ben Sahar, Morten Nielsen,
Tom Taiwo, Rhys Taylor og Ryan Bertrand forlod os alle da vi ikke så noget fremtidigt
potentiale i dem, enten grundet deres potentielle niveau eller deres alder.

Andriy Shevchenko er blevet solgt til Everton, efter han kom tilbage fra sin lejekontrakt
med A.C Milan stod han til at være 4. valg, hvilket ikke var holdbart for en spiller af hans
kaliber, derfor valgte vi i samråd med ham og hans agent at prøve at finde en udvej,
og efter lang tids forhandlen kunne Everton d. 25/7-09 præsentere deres nye angriber.

Belleti valgte os at forlade os, i sidste sæson var det småt med spilletid for ham, og med både
Micah Ricards og Bosingwa foran sig slog han til da Middlesbrough kom med et fair tilbud.

Claudio Pizarro blev solgt til Newcastle, dette var dog allerede en handel der blev offentliggjort
sidste sommer.

Vi har også valgt at sælge forsvarsspilleren Alex til Porto, det var egentlig ikke en beslutning
jeg var specielt glad for at træffe, og med sine 26 kampe sidste sæson var han også en vigtig brik
for os. Men med tilgangen af Micah Ricards, imens vi allerede rådede over Demichelis og John Terry
samt stortalentet Mamadou Sakho, var der ikke udsigt til den store spilletid for ham,
og jeg synes at han var en for god spiller til at have sidende på bænken.

Vores 3 store angrebstalenter, Alberto Paloschi, Franco di Santo og Scott Sinclair har også
alle 3 forladt os, men kun på 1-årige lejekontrakter til henholdvis: Ac-Milan, Westerlo
og Hibernian.
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/0Id30986.jpg

1. Holds Truppen:
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/fKq31184.jpg

Årets 1. pokal er også allerede blevet vundet, da vi søndag d. 9 august vandt den engelske
Charity Shield med 3 - 1 over Arsenal
« Seneste Redigering: 13 Apr 2009, 16:01 af Krauseee » Logged

Dad she has no hair on her vagina, do u think she's okay? HAHA

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #40: 16 Apr 2009, 01:53 »

Hej Krauseee.
Først vil jeg sige at det da var en udemærket sæson for dig med de 3 pokaler og 3 Chelsea spillere på årets hold,(selvom Drogba kun er/var på bænken) men/dog ærgeligt med 2.Pladsen i Premier League, men så tager du den bare i denne sæson.
Nogle gode indkøb som du har fået gjort/købt:
Miralem Pjanik lyder som et lovende talent.
Micah Richards er også en lovende spiller/talent, som du nok skal få gavn af og sidst men ikke mindst:
Karim Benzema, som har bevist hans klasse for Lyon og som du nok også skal få meget gavn af.
Også fint med det 16 årige angrebstalent Kalle Åstrøm spændende at se hvordan han udvikler sig i fremtiden.
Dejligt med Charity trofæet, men ikke så imponerende resultater i  træningskampene/venskabskampene, men dog næsten kun sejre og jeg må sige at du har en ret imponerende trup, især angrebet er meget meget stærkt med Vagner Love, Didier Drogba og Karim Benzema, skræmmende må jeg sige tænk hvis du spillede med 2 eller 3 angribere, ved godt at du ikke  gør det, men tænk hvis du gjorde, så ville dit hold score for vildt, men det kan godt være at defensiven ikke kunne klare/holde til det.
Held og lykke med sæsonen  Cool Thumbs Up.

Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 16 Apr 2009, 02:16 af Blackstone » Logged

Skiz0
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #41: 19 Apr 2009, 15:41 »

Hej Krauseee.
Først vil jeg sige at det da var en udemærket sæson for dig med de 3 pokaler og 3 Chelsea spillere på årets hold,(selvom Drogba kun er/var på bænken) men/dog ærgeligt med 2.Pladsen i Premier League, men så tager du den bare i denne sæson.
Nogle gode indkøb som du har fået gjort/købt:
Miralem Pjanik lyder som et lovende talent.
Micah Richards er også en lovende spiller/talent, som du nok skal få gavn af og sidst men ikke mindst:
Karim Benzema, som har bevist hans klasse for Lyon og som du nok også skal få meget gavn af.
Også fint med det 16 årige angrebstalent Kalle Åstrøm spændende at se hvordan han udvikler sig i fremtiden.
Dejligt med Charity trofæet, men ikke så imponerende resultater i  træningskampene/venskabskampene, men dog næsten kun sejre og jeg må sige at du har en ret imponerende trup, især angrebet er meget meget stærkt med Vagner Love, Didier Drogba og Karim Benzema, skræmmende må jeg sige tænk hvis du spillede med 2 eller 3 angribere, ved godt at du ikke  gør det, men tænk hvis du gjorde, så ville dit hold score for vildt, men det kan godt være at defensiven ikke kunne klare/holde til det.
Held og lykke med sæsonen  Cool Thumbs Up.

Vh.Blackstone

Tak for de pæne ord Peace

Jeg vil lige sige at min blog nok kommer til at stå lidt stille den næste uges tid, da jeg har nogen store opgaver der skal skrives og derfor er der ikke så meget tid til manager :/
Logged

Dad she has no hair on her vagina, do u think she's okay? HAHA

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010