home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 584 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Chelsea F.C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea F.C.  (Læst 9807 gange)
Skiz0
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Chelsea F.C.
« : 28 Mar 2009, 20:19 »



JAGTEN PÅ DEN FORJÆTTEDE POKAL





I denne blog kan i følge min vej mod Champions League trofæet.

Lidt info om min blog: (Dette er min første blog så hver søde  Rullende Øjne, dog kan konstruktiv kritik altid bruges)
Database 9.0.3
Valgte Ligaer:
Spanien: Liga BBVA
Tyskland: 1. Bundesliga.
Italien: Serie A
Danmark: SAS-Ligaen
England: Premier League, Championship


Lidt info om klubben:
Klubben blev grundlagt i 1905 og vandt deres første mesterskab i 1955, mens de seneste af i alt tre mesterskaber blev opnået i 2006. Derudover har Chelsea vunder FA Cuppen 4 gange, Liga Cuppen 4 gange, UEFA Cup Winner's Cup 2 gange, samt UEFA Super Cuppen en enkelt gang – sidstnævnte sejr blev opnået i 1998, da det blev til en 1 – 0 sejr over Real Madrid

Den russiske milliardær Roman Abramovich købte klubben den 1. juli 2003 fra Ken Bates og har siden brugt omkring 5 milliarder kroner på klubben. Klubben var i en sportslig krise, som siden er blevet rettet op, blandt andet med indkøb af flere store internationale stjerner som Michael Ballack, Michael Essien og Didier Drogba.
Den tidligere danske landsholdsspiller Frank Arnesen er klubbens talentchef. I 2007 skilte man sig af med succestræneren José Mourinho og ansatte Avram Grant som ny manager. Hans assistent blev den tidligere FC Barcelona-assistent Henk Ten Cate, som blev hentet fra posten som cheftræner i Ajax. Disse blev begge fyret umiddelbart efter Chelseas nederlag i UEFA Champions League 07-08 finalen mod Manchester United d. 21 maj 2008.
 Der var utrolig mange kandidater til de ærefulde erhverv, hvor Roman Abrahamovich gjorde det meget klart at den absolute første prioritet er Champions League trofæet, samt at genvinde dominansen i Premier League fra Manchester United tilbage 

 
« Seneste Redigering: 29 Mar 2009, 00:55 af Krauseee » Logged

Dad she has no hair on her vagina, do u think she's okay? HAHA

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #1: 28 Mar 2009, 20:23 »

Jeg følger selvom jeg ikke kan li Chelsea men det lyder godt Thumbs Up
KIU!! Peace
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

anden1214
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #2: 28 Mar 2009, 20:28 »

lyder godt vil læse med
Logged

jeg lever for fck

Skiz0
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #3: 28 Mar 2009, 20:40 »

lige noget andet, hvis der er en der er kreativ og kan lave noget grafik til mig ville det være super, er nemlig selv super dårlig til sådan noget
Logged

Dad she has no hair on her vagina, do u think she's okay? HAHA

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #4: 28 Mar 2009, 20:42 »

en chelsea blog! du kom mig i forkøbet! Opstemt havde tænkt over at starte en i maj. da jeg er kæmpe chelsea-fan skal jeg selvfølgelig læse med her! Peace
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Skiz0
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #5: 28 Mar 2009, 21:06 »



JAGTEN PÅ DEN FORJÆTTEDE POKAL



Det var den 3 juli, kl. var lidt over 8 om morgenen da Frank (Arnesen red.) ringede og vækkede mig.

Frank: Søren nu har vi snakket det hele igennem og vurderet at du er den rette mand der skal til for at få Chelsea tilbage til fordums tider, så derfor vil vi gerne have dig til en sidste samtale hvor vi kan forhandle de sidste personlige detaljer på plads, vis du stadig er interesseret.
 Søren: (I mens en masse tanker strømmede igennem mit hoved, samtidig med, at jeg nev mig selv i armen, for at finde ud af om jeg stadig drømte fik jeg fremstønnet) Det kan du tro, jeg er utrolig stolt over at i har fundet mig som den rette. Hvornår skal jeg møde på Stamford Bridge?
Frank: Roman og jeg vil utroligt gerne have du kommer allerede i dag kl 14.00, så vis du skynder dig til Kastrup Lufthavn har vi allerede booket en billet med afgang kl. 12.15.
Søren: Det kan du tro, jeg tager afsted allerede nu, vi ses i London
Frank: Jep, jeg ser frem til samtalen.
Jeg stod op af min seng og fløj ud i badet, stadig i tvivl om det var rigtigt.
Jeg fik en 1-årig kontrakt med en ugentlig løn på 365.000 kr.
Samt et transferbudget på 322 millioner og et lønbudget på 13.23 millioner/per uge.
Dagen efter blev jeg præsenteret ved et pressemøde hvor der var inviteret 20 journalister fra 15 forskellige mediekilder som fx The London Paper, World Soccer Magazine, The People, Sportinglife.com og Daily Mirror.

Den primære snak gik på om hvordan jeg som relativt ukendt manager ville kunne bære det store pres, hvordan jeg ville klare de store opgaver og om det var et drømmejob at stå på Stamford Bridge og eventuelle transfers.
Resten af dagen gik med interviews med forskellige programmer deriblandt både DR Sporten, TV2 Sporten, Tipsbladet, Ekstra Bladet, BT og flere andre danske aviser som alle synes en dansk manager i Chelsea er utrolig spændende.


D. 5 juli 2008 var første rigtige arbejdsdag hvor jeg blev præsenteret for 1. holds truppen

Den vigtigste opgave jeg havde var at der efter min mening er for mange marginal spillere i Chelsea så derfor vil der nok komme et par udskiftninger i løbet af transfervinduet.
« Seneste Redigering: 28 Mar 2009, 22:45 af Krauseee » Logged

Dad she has no hair on her vagina, do u think she's okay? HAHA

cjensen94
Gæst
 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #6: 28 Mar 2009, 22:30 »

Kan du ikke give updaten en overskrift så den er nem at spotte?
Logged

Skiz0
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #7: 28 Mar 2009, 22:46 »

#6 Da jeg ikke kan finde ud af det med grafikken bliver det altså sådan som jeg har gjort nu, i hvert fald i første omgang :p håber det hjalp lidt
Logged

Dad she has no hair on her vagina, do u think she's okay? HAHA

Skiz0
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #8: 28 Mar 2009, 23:29 »



JAGTEN PÅ DEN FORJÆTTEDE POKAL




Transfers:
Jérémy Toulalan nr. 28

Ind er kommet det franske stortalent Jérémy Toulalan på 24 år, han har allerede spillet 16 A-Landskampe for Frankrig samt spillet 154 kampe for henholdsvis Lyon og Nantes. Han er kommet på en 4-årig aftale, han skal fungere som gardering på midtbanen hvor han primært skal slås med John Obi Mikel om pladsen ved siden af Frank Lampard.

Vagner Love er også blevet præsenteret på en 4-årig aftale, han er ligesom Toulalan 24 år, har spillet 20 A-Landskampe for Brasilien og scoret 4 mål, han har i de seneste 5 sæsoner spillet for CSKA Moskva i Rusland hvor han har spillet 127 kampe med 59 mål tilfølge. Han skal også fungere som gardering for Drogba og Anelka på toppen
Alberto Paloschi


Det store italienske angrebs talent Alberto Palschi har også sluttet sig til truppen, han er blevet hentet i Parma på en 3-årig aftale. I første omgang er det planen at han skal lejes ud, altså en fremtidens mand.
Maor Bozaglo, nr. 23

Maor Bozaglo er også blevet præsenteret på Stamford Bridge, den 20-årige spiller fra Israel er blevet hentet i M. Tel-Aviv, han har dobbelt statsborgerskab så han behøvede ingen arbejdstilladelse da han også har fransk statsborgerskab. Han har repræsenteret det israelske landshold 2 gange før. Han kan spille alt offensivt fra højre og venstre kant til central offensiv midt. Han er blevet hentet til 1. holdet, men skal i første omgang spille med Chelseas reserver, med mindre der er brug for ham på 1. holdet, også en fremtidensmand.

Jerzy Dudek er blevet præsenteret, mange journalister rynkede på næsen da de så dette indkøb. Jeg har valgt at skrive en 1-årig kontrakt med ham, da jeg ikke følte at Hilario var god nok som 2. valg.

18-årige Mamadou Sakho har skrevet en 4-årig kontrakt med Chelsea, han skal efter Carvalho blev solgt agere backup for Alex, Terry og Ivanovic, han spiller primært centralforsvar, men kan også spille venstreback, han har ingen landskampe for Frankrig på sit cv, men de skal helt sikkert nok komme. I sidste sæson slog han igennem for Paris S.G, og deltog i 12 kampe.

 
Ud:
Paulo Ferriera har valgt at forsætte karrieren i Manchester City han har skiftet Stamford Bridge ud med City of Manchester Stadium, da han havde et ønske om at spille regelmæssigt på førsteholdet hvilket jeg ikke kunne garantere ham

Michael Ballack har også forladt Stamford Bridge, han havde i et stykke tid ytret ønske om at vende tilbage til Tyskland, så han har skiftet Chelsea ud med sin gamle klub Bayern München, hvor han har skrevet en 3-årig kontrakt, og med hans 31 år, kunne det meget vel blive hans sidste proffesionelle kontrakt.

Så forlod Ricardo Carvalho Stamford Bridge, selvom jeg godt kunne lide ham, og synes hans niveau er fantastisk, følte jeg ikke jeg kunne sige nej til Real Madrids bud på 102 millioner + Jerzy Dudek, hans alder taget i betragtning. Han har i Madrid fået en 4-årig kontrakt


Claudio Pizarro, der i øjeblikket er udlejet fra Chelsea til Werder Bremen, har nu forladt Stamford Bridge, han har skrevet en 5-årig kontrakt med engelske Newcastle, han skifter dog først d. 1 juli 2009, når han vender tilbage fra Werder Bremen

Alberto Paloschi har fuldt efter Emmanuel Sarki og Michael Modubi, til KVC Westerlo i Belgien, hvor han skal spille på en lejekontrakt resten af sæsonen

Venskabskampe:
Sporting CP - Chelsea 0 - 2, vi startede sløvt, men det var også sommerens første kamp, en drøn fra Vagner Love og et selvmål fra Cédric Soares gav os et fornuftigt udgangspunkt.
Vagner Love nr. 9 scorede sit 1. mål for Chelsea

Charleroi - Chelsea 0 - 2 "Fansene ikke overbeviste i Chelsea sejr" endnu engang en sløv kamp fra vores side, hvor det eneste lyspunkt var Ricardo Quaresma og hans 2 træffere.

KV Kortrijk - Chelsea 0 - 2 "2 - 0 sejren er ikke nok til at tilfredsstille Chelseas fans" Endnu en kamp der bliver vundet 2 - 0, skuffende må man sige taget modstanderen i betragtning, dog synes jeg det er positivt vi endnu ingen mål har lukket ind. Målscorere Anthony Bartholmé selvmål og et hovedstødsmål fra Mamadou Sakho

Germinal Beerschot - Chelsea 0 - 3 "Chelsea udspiller Germinal Beerschot" Endelig fik vi brudt "2-0" forbandelsen, en pragtkamp fra hele holdet, som virkelig udspillede forskellen på de 2 mandskaber. Målscorere Vagner Love, Michael Essien og Frank Lampard

Espanyol - Chelsea 0 - 1 "Chelsea sejrer mod Espanyol" Denne kamp er der ikke så meget at sige om ud over Michael Essien's drøn 35 meter fra målet 4 minutter før tid.

Almería - Chelsea 0 - 0 "Chelsea får ikke udbetaling for chancerne" Den sidste træningskamp før Premierleague starter, en mærkelig kamp, hvor vi havde 17 skud på mål, og 14 inden for målrammen lykkedes det os ikke at passere Diego Alves, som også blev kåret til Man of the match. Det eneste vi fik ud af denne kamp var et håndledsbrud der holder Ashley Cole ude i 5 - 6 uger

Kontrakter:
Saloumon Kalou og John Obi Mikels kontrakter løb begge ud til sommer, men de har begge indvigliet i at forlænge deres aftaler med henholdvis 4 og 3 år.

Sådan sluttede preseason...

Truppen før Premier League begynder:
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/1Un78975.jpg

Transfers.
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/44R79018.jpg

Har solgt spillere for ca. 185 mil og købt for 415 mil. Da jeg havde 300 mil til at starte med har jeg ca. 100 mil tilbage, som jeg gemmer, da jeg er lidt i tvivl om hvilke spillere jeg mangler.

Taktikken.
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/xWV79098.jpg

Nu begynder Premier league med et program der hedder;'
Tottenham (ude)
Aston Villa (ude)
Wigan (hjemme)
Liverpool (hjemme)
Manchester United (ude)
Portsmouth (hjemme)

Når jeg har spillet et par måneder følger en update...

Håber i kan lide det.. ellers må i sige til
« Seneste Redigering: 29 Mar 2009, 00:51 af Krauseee » Logged

Dad she has no hair on her vagina, do u think she's okay? HAHA

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #9: 28 Mar 2009, 23:33 »

Billeder, billeder, billeder ellers bliver det alt for kedeligt Peace
Ellers fint Wink
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Gungner
Gæst
 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #10: 28 Mar 2009, 23:34 »

Ganske nydelig start... men et par billeder ville gøre underværker
Logged

Skiz0
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #11: 28 Mar 2009, 23:58 »

Hvordan lægger man billeder ind?

ledte og ledte efter ikonet, men kunne ikke finde
Logged

Dad she has no hair on her vagina, do u think she's okay? HAHA

Gungner
Gæst
 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #12: 29 Mar 2009, 00:09 »

Logged

Skiz0
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #13: 29 Mar 2009, 00:12 »

oki doki
Logged

Dad she has no hair on her vagina, do u think she's okay? HAHA

Svendsen89
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Chelsea F.C.
« Svar #14: 29 Mar 2009, 00:15 »

Ehmmm.. Altså. Du mener der er for mange marginal spillere i truppen, men vælger at købe flere spillere end du sælger ? Smiley

Ellers god start. Lidt mindre tekst, og mere overskueligt. Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010