home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1246 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 104 Udprint
Forfatter Emne: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009  (Læst 291328 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
« Svar #1140: 22 Maj 2009, 17:48 »

Synes vi skal starte med at have målene som de er dvs. en ægte 11-mands bane, men bliver det for svært kan vi rykke måæene tættere på. Peace

vesperGT
Manager

« Svar #1141: 22 Maj 2009, 17:48 »

Ja, lad os det Thumbs Up

Pepe
Gæst

« Svar #1142: 22 Maj 2009, 17:49 »

JS, har du fundet ud af noget Smiley

Ville virkelig være fedt, hvis du kom Wink

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #1143: 22 Maj 2009, 18:13 »

Så er min ven, Magnus, og jeg klar til fodbold imorgen. Og selvfølgelig vinder hold 1

Hala Madrid!

Shaft
Manager

« Svar #1144: 22 Maj 2009, 18:15 »

Så er min ven, Magnus, og jeg klar til fodbold imorgen. Og selvfølgelig vinder hold 1

Det lyder lækkert Thumbs Up

Kongesoennen7
Landsholdsspiller

« Svar #1145: 22 Maj 2009, 18:21 »

Sådan ..

Er vi nok nu så? Smiley

Pepe
Gæst

« Svar #1146: 22 Maj 2009, 18:22 »

BenM fortalte, at Michaelk og hans ven var regnet med, og vi derudover manglede en til.

plutonium
Manager

« Svar #1147: 22 Maj 2009, 18:25 »

Bliver vi et ulige antal, så må 88 blive fyret som dommer og ansat som markspiller. Hvadenten han vil eller ej. Men jeg er alvorligt bange for, at han føler sig vigtigere end alle os andre på grund af sin dommer tjans. Han har også talt om at der vil blive set med milde øjne hvis man flæsker dén og dén. Ganske vist efterfulgt af en smilie, men når han BLIVER ved med at sige det, så forsvinder det sjove element (der aldrig har været der i mine øjne, for dét joker man ikke med i min bog)

Han skal sgu tage det seriøst, og gøre det ordentligt som dommer. Ellers mister han tjansen. Simple as that!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Danielsen
Manager

« Svar #1148: 22 Maj 2009, 18:27 »

Bliver vi et ulige antal, så må 88 blive fyret som dommer og ansat som markspiller. Hvadenten han vil eller ej. Men jeg er alvorligt bange for, at han føler sig vigtigere end alle os andre på grund af sin dommer tjans. Han har også talt om at der vil blive set med milde øjne hvis man flæsker dén og dén. Ganske vist efterfulgt af en smilie, men når han BLIVER ved med at sige det, så forsvinder det sjove element (der aldrig har været der i mine øjne, for dét joker man ikke med i min bog)

Han skal sgu tage det seriøst, og gøre det ordentligt som dommer. Ellers mister han tjansen. Simple as that!

DEt var sku lige på og hårdt

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

plutonium
Manager

« Svar #1149: 22 Maj 2009, 18:27 »

Og Shaft: det ville være fedt, hvis Mille ville tage det store holdbillede.

Antallet af billeder der MINIMUM skal tages er:

1 samlet billede med alle 22 mand (som det ser ud nu)
2 holdbilleder (1 af hvert hold)
22 profil-billeder af alle deltagerne

Derudover må vi jo se hvad det bliver til af billeder. Hvis jeg går ud pga. træthed eller sult, så tager jeg også et par billeder af kampen.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Pepe
Gæst

« Svar #1150: 22 Maj 2009, 18:29 »

Enig Pluto. Det er hyggebold, ja, men jeg synes også, at vi skal forvente et vis niveau - også fra dommeren. Så opdfordring til Milanovic: Vær seriøs Smiley

plutonium
Manager

« Svar #1151: 22 Maj 2009, 18:29 »

DEt var sku lige på og hårdt

Ja, men det er sgu vigtigt at han forstår, at partiske dommere ikke hører til nogen steder. Og SLET ikke til hyggebold! Hvis han vender det blinde øje til når nogen bliver flæsket, eller fløjter fordi én han kan lide bliver puffet til, så bliver det en lortekamp for alle. Han skal gøre det ordentligt!

Jeg er begyndt at blive bange for hvordan han tager kampen fordi han har skrevet de ting til Shaft, og han har også skrevet lignende til mig. Dybt forkert og utilstedeligt i mine øjne!

vesperGT
Manager

« Svar #1152: 22 Maj 2009, 18:35 »

Ja, men det er sgu vigtigt at han forstår, at partiske dommere ikke hører til nogen steder. Og SLET ikke til hyggebold! Hvis han vender det blinde øje til når nogen bliver flæsket, eller fløjter fordi én han kan lide bliver puffet til, så bliver det en lortekamp for alle. Han skal gøre det ordentligt!

Jeg er begyndt at blive bange for hvordan han tager kampen fordi han har skrevet de ting til Shaft, og han har også skrevet lignende til mig. Dybt forkert og utilstedeligt i mine øjne!

Jo, men inden fanden bliver malet i ansigtet på Milanovic, så synes jeg altså lige at den må stoppe her og så lad os se i morgen!

Han kan jo bare have kørt den ud over din/jeres grænser Wink

Pepe
Gæst

« Svar #1153: 22 Maj 2009, 18:37 »

Enig. Lad os kigge på det i morgen. Vi kan trods alt ikke dømme ham ud fra det. Men selvfølgelig skal han gøre det ordenligt, ellers må han lige få det at vide mundtligt i morgen Smiley

plutonium
Manager

« Svar #1154: 22 Maj 2009, 18:43 »

Jo, men inden fanden bliver malet i ansigtet på Milanovic, så synes jeg altså lige at den må stoppe her og så lad os se i morgen!

Han kan jo bare have kørt den ud over din/jeres grænser Wink
Selvfølgelig. Jeg siger blot min holdning til det på forhånd. Jeg tror og håber da, at han tager det på samme måde som os andre. Stille og roligt, med forhåbning og en kamp med fin intensitet og spandevis af ren råhygge Thumbs Up

Han virker ikke umiddelbart som typen, der ville gøre alvor af de ting han siger, så det ville da overraske mig meget. Det er bare ikke ting man joker med, hvis I spørger mig.

Sider: 1 ... 75 76 [77] 78 79 ... 104 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010