home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1264 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 104 Udprint
Forfatter Emne: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009  (Læst 290514 gange)
Mr-legendary
Førsteholdsspiller

Sv: Snakketråd om FMF-sommerbold 2009
« Svar #570: 19 Apr 2009, 00:40 »

Nu vil jeg nødig have en der råber bare for at råbe Wink

VK er god til at dirigere et forsvar, det har jeg set med egne øjne. Desuden vil jeg gerne have en, for hvilken det falder naturligt at stå på mål!

Dét ved jeg at du vil Wink

Jeg håber i al fald at jeg spiller op til mit bedste (og du ligeså) for så får vi et super-stærkt forsvar!
Det var også for sjov jeg skrev det Wink

plutonium
Manager

« Svar #571: 19 Apr 2009, 00:43 »

Det var også for sjov jeg skrev det Wink

Det fangede jeg nu godt  crazy

Når du skriver, at dine kvaliteter er mest i det offensive, så må jeg jo gå ud fra, at målmandsposten er lidt akavet for dig  Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

BenMusalho
Gæst

« Svar #572: 19 Apr 2009, 00:43 »

Der er to målmænd, hvilket jo må siges at være optimalt!

Så ville jeg gerne se to angribere der rykkede ned på midtbanen, og to midtbanespillere der valgte at blive forsvarsspillere. Så fik vi mulighed for at spille med 4-3-2 på begge hold. 3-4-2 kunne også fungere, men 3-3-3 bliver svært.

Måske vi skulle åbne op for, at 1 mere så kunne komme med? Steeval og AndersFA mangler jo at svare, men selv da er vi 11 mod 12

12-mod-12 ville være optimalt på en 11-mandsbane, hvor vi kommer til at hjerne rundt til døden os skiller Opstemt
Så skal der da også være 25 med? Rullende Øjne xD

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #573: 19 Apr 2009, 00:43 »

Super. Så er vi sgu 24 spillere + dommer, inkl. 2 målmænd og ikke en total skævvridning af spillertyper. Så selv om to ikke dukker op, hvilket vil være utilgiveligt, er vi fuldtallige på begge hold.
Det er bare lækkert. Så må vi bare håbe på solskin, og at alle medbringer deres gode humør Wink Så bliver det sgu en fed dag!

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #574: 19 Apr 2009, 00:45 »

Det fangede jeg nu godt  crazy

Når du skriver, at dine kvaliteter er mest i det offensive, så må jeg jo gå ud fra, at målmandsposten er lidt akavet for dig  Peace
Jeg kan faktisk meget godt lide at stå på mål og er ikke hel håbløs. Så hvis målmanden på mit hold vil lidt ud i marken eller bliver skadet, kan jeg godt tage over. Elsker at hoppe ud og pille indlæg ned. Det er en herlig fornemmelse Peace

Men ellers er jeg lidt af en allrounder, der befinder sig bedst omkring midtercirklen.

Chakana
Manager

« Svar #575: 19 Apr 2009, 00:47 »

Jeg hader at spille defensive roller. Venstrekant eller angriber - andet kan jeg sgu ikke! Opstemt

Arsenal Football Club

BenMusalho
Gæst

« Svar #576: 19 Apr 2009, 00:47 »

Vi er 25, Mr-l. Wink Så passer det med 12 på hvert hold. Ghert dukker vidst også op og kigger på. Tunge

Og folk er virkelig nederen, hvis de ikke dukker op.. Peace Det er jo ikke en lille skovtur, som har taget 5 min. at planlægge.. xD

plutonium
Manager

« Svar #577: 19 Apr 2009, 00:47 »

Så skal der da også være 25 med? Rullende Øjne xD

Havde først bagefter set, at du havde genåbnet tilmeldingstråden  Opstemt

Jeg har forresten tilladt mig at skrive Danielsen på, da han var hurtigst ude Wink

Super. Så er vi sgu 24 spillere + dommer, inkl. 2 målmænd og ikke en total skævvridning af spillertyper. Så selv om to ikke dukker op, hvilket vil være utilgiveligt, er vi fuldtallige på begge hold.
Det er bare lækkert. Så må vi bare håbe på solskin, og at alle medbringer deres gode humør Wink Så bliver det sgu en fed dag!

Jeg skal nok medbringe stjerne godt humør Wink

Jeg vil sige, at solskin med en svag brise, så er jeg klar til 3 timers hård kamp  Peace

Og ja, det er absolut positivt, at fordelingen af spillertyper er god! Dog ville jeg gerne have, at der var flere defensive typer, da vi nødig skal spille antik fodbold, hvor det jo nærmest var 1-2-7 man spillede med! Mange mål blev scoret, men DAMN deres forsvar har jo sejlet  Tunge

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Chakana
Manager

« Svar #578: 19 Apr 2009, 00:49 »

Jeg kan muligvis godt blive midtbanespiller i stedet, hvis det er det der er brug for.. Smiley

Arsenal Football Club

plutonium
Manager

« Svar #579: 19 Apr 2009, 00:50 »

Jeg kan faktisk meget godt lide at stå på mål og er ikke hel håbløs. Så hvis målmanden på mit hold vil lidt ud i marken eller bliver skadet, kan jeg godt tage over. Elsker at hoppe ud og pille indlæg ned. Det er en herlig fornemmelse Peace

Men ellers er jeg lidt af en allrounder, der befinder sig bedst omkring midtercirklen.

Jeg kunne også godt lide at stå på mål da jeg var mindre. Da jeg var 10 og gik til fodbold, var jeg faktisk målmand. Mine styrker lå (og ligger stadig i) reflekser, men med tiden er jeg blevet bedre og bedre i marken, og jeg sutter virkelig (VIRKELIG) til at kaste mig. Desuden er jeg blevet ultra dårlig til at tage med hænder. Forsøger mig altid med fødderne hvis muligt  Grin

Så jeg er ikke noget værd i målet i dag.

Vi er 25, Mr-l. Wink Så passer det med 12 på hvert hold. Ghert dukker vidst også op og kigger på. Tunge

Og folk er virkelig nederen, hvis de ikke dukker op.. Peace Det er jo ikke en lille skovtur, som har taget 5 min. at planlægge.. xD

Lige præcis! Når folk har meldt sig til, så kommer de også! Ellers melder man fra i RIGTIG god tid (vi taler 2-3 uger). Brækkede lemmer kan måske (måske) godtages, hvis man kommer med en lægeattest  Wink

BenMusalho
Gæst

« Svar #580: 19 Apr 2009, 00:51 »

Godt, pluto. Wink Har også smidt ham på min egen lille liste, som holder styr på det hele.. :b

Desuden, hvis der går over 5 dage uden jeg får svar fra folk mht. positioner, smider jeg dem selv på. Wink

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #581: 19 Apr 2009, 00:51 »

Havde først bagefter set, at du havde genåbnet tilmeldingstråden  Opstemt

Jeg har forresten tilladt mig at skrive Danielsen på, da han var hurtigst ude Wink

Jeg skal nok medbringe stjerne godt humør Wink

Jeg vil sige, at solskin med en svag brise, så er jeg klar til 3 timers hård kamp  Peace

Og ja, det er absolut positivt, at fordelingen af spillertyper er god! Dog ville jeg gerne have, at der var flere defensive typer, da vi nødig skal spille antik fodbold, hvor det jo nærmest var 1-2-7 man spillede med! Mange mål blev scoret, men DAMN deres forsvar har jo sejlet  Tunge
Ja, folk må lige være lidt solidariske og tage en position et hak længere nede i banen. Jeg frygter at de fleste af dem, der melder sig som angribere, er dem der ikke går til fodbold og helst vil stå og dase den oppe i angrebet, pga. dårlig kondition.
Men hvis der er nogle af jer angribere og midtbanespillere, der til nøds kan spille lidt længere nede i banen, så skriv det lige til Ben for vores alle sammens skyld. Man kan jo altid bytte med en anden inde i kampen.

@Ben: Ja, det ved jeg. Er det ikke netop hvad jeg skriver?? Rullende Øjne

verdenskrig
Manager

« Svar #582: 19 Apr 2009, 00:52 »

PLuto@

Ej så flegner jeg sku lidt ud som jeg gjorde til min kampen i dag Grin...

Jeg har altid haft den holdning, at man løber kun med frem hvis man har energi og overskud til at spurte tilbage ellers bliver man tilbage Peace..

Der må folk lige hanke op i sig selv Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #583: 19 Apr 2009, 00:53 »

Hvis vi mangler forsvar kan jeg da godt blive det da det faktisk er det jeg normalt er. Spiller dog lige så godt som midtbane men hvis der mangler forsvar melder jeg mig da Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #584: 19 Apr 2009, 00:54 »

Ja, folk må lige være lidt solidariske og tage en position et hak længere nede i banen. Jeg frygter at de fleste af dem, der melder sig som angribere, er dem der ikke går til fodbold og helst vil stå og dase den oppe i angrebet, pga. dårlig kondition.
Men hvis der er nogle af jer angribere og midtbanespillere, der til nøds kan spille lidt længere nede i banen, så skriv det lige til Ben for vores alle sammens skyld. Man kan jo altid bytte med en anden inde i kampen.

@Ben: Ja, det ved jeg. Er det ikke netop hvad jeg skriver?? Rullende Øjne

Og husk at jo længere man spillere nede i banen, desto flere boldberøringer har man ofte Opstemt Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 104 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010