|
|
|
FCK88
|
|
Shiiit jeg skal nok opfører mig ordentligt  Men heldigvis har en dommer kun to øjne  Jeg kan altså kun se med et 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Præcis.. Og så har vi en god mand i Pepe som holder balancen på holdet... Bliver fedt  Pepe kan altså ikke være med, da han har fået ti dages karantæne. Følger du ikke med?!?!?  Men undertegnede tager den lange tur fra Vestamager til Kbh.
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Der har rigtigt været gang i den herinde Btw så er jeg helt helt ENIG med Enged .. Andreas, Anders og undertegnede sænker BJØRNEN FRA BRØNSHØJ og hele hans hold  Vær beredt Big Buddha  hahah Men hvor mange har meldt fra? Og hvem ?? Hvem har meldt sig på så ? :S
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
plutonium
|
|
Fra: FC Barcelona kasperbp12 Claudio
Til: Så vidt jeg husker ikke nogen, men mvh6 overvejer
det giver et status på 22 (23) - 11 mod 11 + en dommer, his mvh6 tager med
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Kongesønnen er da kommet på.  EDIT: Og Kerm kommer vidst måske?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
plutonium
|
|
Det er da rigtigt!  My bad I så fald mangler vi kun én, såfremt mvh6 får lov/har mulighed for det!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Jaa personligt synes jeg det er dumt folk ikke ka tage stilling til det engang for alle, også når man har besluttet sig for at sige ja tak så siger man nej tak til noget andet.. Det er bare min personlige holdning til tingene ... Når man træffer et valg vinker man samtidigt farvel til noget andet .. Sådan er det sgu her i livet.. Ellers så ska man jo bare lade være med at melde sig til før man er 100 % på man kan og hvis man ikke kan ku man melde det ud i god tid .. Bare min personlige mening .. Tjaa men man kan ik gøre noget ved det - sådan er det sgu bare ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
Der har rigtigt været gang i den herinde Btw så er jeg helt helt ENIG med Enged .. Andreas, Anders og undertegnede sænker BJØRNEN FRA BRØNSHØJ og hele hans hold  Vær beredt Big Buddha  hahah Men hvor mange har meldt fra? Og hvem ?? Hvem har meldt sig på så ? :S Bjørnen fra Brønshøj og co. lukker absolut INTET!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ind i løbet af kampen! I får så meget røv! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Vesper hvor blev du af i søndags ??  haha havde lige håbet at se de to bjørne i samme selskab 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
Vesper hvor blev du af i søndags ??  haha havde lige håbet at se de to bjørne i samme selskab  Jeg glemte det fuldstændig, men jeg dukker op på søndag..... Jeg skal bare have en til at huske mig på det...... 2 bjørne?  Så kan det da kun være mig der er bubbi! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Hm jeg er jo formand for Bjørnen fra Brønshøjs fanklub..  hehe gå ind og tilmeld dig eventet på facebook Det ska nok blive sjovt plejer ofte at grine af Lars.. Det er den risiko han løber når han inviterer mig.. Ja helt korrekt kigger bare på din trøjestørrelse til FMF sommerball og drager en lynhurtig konklusion  haha no offence 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
Hm jeg er jo formand for Bjørnen fra Brønshøjs fanklub..  hehe gå ind og tilmeld dig eventet på facebook Det ska nok blive sjovt plejer ofte at grine af Lars.. Det er den risiko han løber når han inviterer mig.. Ja helt korrekt kigger bare på din trøjestørrelse til FMF sommerball og drager en lynhurtig konklusion  haha no offence  Det går nok...... Jeg er tilmeldt klubben for lars kosteshaft's støttegruppe!  Det går nok.... Plejer at få en comment flere gange om dagen fra mine kollegaer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Godt nok Vesper .. Synes ALLE SKA TILMELDE sig Lars' støttegruppe !!! Han er ik i nærheden af min æresgruppe hva angår medlemmer  Lidt reklame for Lars's gruppe.. Meld JER IND i Lars KosteShaft's gruppe på Facebook ASAP !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|