|
rasmussidelmann
Gæst
|
|
det gør han ihvertfald. i mit monaco save solgte jeg ham til everton for endte med at spille fast.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wipf
|
|
nogen derved hvad man kan få benzema og ribery til i slutningen af 1. sæson ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skipper
Gæst
|
|
Hej Igen:D
Vil bare lige sige jeg har et spil med Liverpool, hvor jeg har fokuseret på at udvikle talenter. Og vil bare lige sige hvis man giver Stephen Darby spilletid, udvikler han sig så sinddsygt meget. Han er også under oplæring fra Arbeloa og han har næsten overgået ham på en halv sæson:D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ganso
|
|
nogen derved hvad man kan få benzema og ribery til i slutningen af 1. sæson ?
fik Ribery for 120mil. efter 1. sæson så vil tro omkring der.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
maarup88
|
|
Hey Boys er der nogle der har erfaringer med Coutinho fra Inter i Superligaen? Jeg har muligheden for at få ham til AGF i 2011 men han kræver lidt meget i løn og sign on fee..
Mit hold tilhører den nedre top lige pt..
|
|
|
|
|
|
Hala Madrid!
|
|
|
|
|
bjerregaard
|
|
Hey Boys er der nogle der har erfaringer med Coutinho fra Inter i Superligaen? Jeg har muligheden for at få ham til AGF i 2011 men han kræver lidt meget i løn og sign on fee..
Mit hold tilhører den nedre top lige pt..
Uden at have prøvet ham ville jeg sige, at det ikke kan gå galt med at signe ham. Har et spil i 2017, hvor jeg lige har set ham og med det han har præsteret der, vil det være dumt at lade være med at signe ham. Han har spillet både i Atletico Madrid, Barcelona, Tottenham og er nu tilbage i Inter. Har spillet 20 landskampe og lavet 9 mål Er blevet solgt for mellem 28 millioner og 125 millioner  Bare skriv hvis du vil have nogle screenshots af ham 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Vil meget gerne se SS af ham  han lyder pæn god!
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
bjerregaard
|
|
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 08 Jul 2009, 21:51 af bjerregaard »
|
|
|
|
|
|
|
maarup88
|
|
Ja endte også med at gøre det  Smart move btw han blev topscorer for mig og nr 3 i ligaen på trods af at han spiller OMC.. Han er desværre allerede lidt utilfreds fordi en eller anden brasilliansk skodklub kom og bød 2.1 mio for ham, men hvis han udvikler sig bare nogenlunde sådan der så ryger han ingen steder (endnu)  Tak for screenshot btw 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 09 Jul 2009, 12:28 af maarup88 »
|
|
Hala Madrid!
|
|
|
|
|
J-KobZ
|
|
Ja endte også med at gøre det  Smart move btw han blev topscorer for mig og nr 3 i ligaen på trods af at han spiller OMC.. Han er desværre allerede lidt utilfreds fordi en eller anden brasilliansk skodklub kom og bød 2.1 mio for ham, men hvis han udvikler sig bare nogenlunde sådan der så ryger han ingen steder (endnu)  Tak for screenshot btw  Virkelig godt køb du har gjort dig der 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
maarup88
|
|
Tak er også meget tilfreds med ham  Og han er bare forsat i den her sæson, topscorer pt med 6 mål i 7 ligakampe og 2 mål i 2 kontinental kampe hvor jeg har mødt Napoli. (som jeg slog ud på udebane mål efter 3-1 i Napoli og 0-2 hjemme) Håber han vil blive hvis jeg får succes i Euro leaguen..
|
|
|
|
|
|
Hala Madrid!
|
|
|
|
|
Fulham FC
|
|
Ellers kan du sælge ham for en ordentlig spand penge.. Er han ikke steget meget i værdi?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
maarup88
|
|
Nej desværre han er "kun" 5.5 mio værd, men den er stigende  bar ikke så hurtigt.. Jeg har også signet et par erstatninger, bla. Salihovic fra hoffenheim på fri også, men Coutinho har bar været så åndsvagt vild at han nærmest ikke er til at erstatte..
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 09 Jul 2009, 16:00 af maarup88 »
|
|
Hala Madrid!
|
|
|
|
|
Fulham FC
|
|
Nej men det er sku meget godt at have en erstatning klar hvis han nu pludselig bliver solgt. Men også en rigtig fornuftig du har hentet der på fri transfer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
maarup88
|
|
Ja var også meget overrasket over at han gad, og han får også ret meget i løn men økonomien er efterhånden så god at det ikke gør så meget.. 
|
|
|
|
|
|
Hala Madrid!
|
|
|
|