home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 715 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Spillererfaringer'09
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 Udprint
Forfatter Emne: Spillererfaringer'09  (Læst 90809 gange)
dresen89
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #540: 25 Jul 2009, 20:01 »

Oleg Strakhonovich

Logged

pølleboben
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #541: 30 Jul 2009, 08:16 »

Cardozo og Cassano - hvem er bedst som angriber?
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #542: 05 Aug 2009, 16:33 »

Har haft store glæder af ham i 08, og nu er jeg lige kommet i tanke om ham igen. Navnet er Thando Mngomeni. Han er sydafrikaner og er genial. Han kan erhverves for slik (:
Han har niveauet til de fleste midterklubber Smiley
HUSK; LOAD ALLE FRA SYDAFRIKA

Thando Mngomeni
Logged

knutsson
Gæst
 
Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #543: 05 Aug 2009, 16:40 »

Har haft store glæder af ham i 08, og nu er jeg lige kommet i tanke om ham igen. Navnet er Thando Mngomeni. Han er sydafrikaner og er genial. Han kan erhverves for slik (:
Han har niveauet til de fleste midterklubber Smiley
HUSK; LOAD ALLE FRA SYDAFRIKA

Thando Mngomeni

Han ser god ud Smiley hvad er hans naturlige position(er)?
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #544: 08 Aug 2009, 19:48 »

Sidder lige og forsøger at anskaffe mig en ny venstrekant til Barcelona, så jeg ville lige høre hvad I andre har af erfaring med følgende spillere:
Luka Modric, Arjen Robben, David Silva, Andrés Guardado, Mirko Vucinic, Juan Manuel Mata, Juan Ángel Albín, Diego Capel, Franck Ribéry, Balázs Dzsudzsák og Royston Drenthe. Hvem har I gode erfaringer med, og hvem har skuffet? Eller er der eventuelt en anden I kan anbefale? Smiley
I øvrigt er Franck Ribéry i Inter og er sat på deres reservehold .. hans værdi er faldet til 48 millioner! Opstemt
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Bergmania85
Gæst
 
Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #545: 08 Aug 2009, 19:54 »

Mata og Albin kan ikke skuffe!

De kan klart anbefales, de ligger op til mange mål og er selv rimelig farlige!

Ribery er over the hill

Baladz og Drenthe er imo ikke gode nok overhovedet

Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #546: 08 Aug 2009, 19:55 »

Han ser god ud Smiley hvad er hans naturlige position(er)?
Mener det er HM eller OMC
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #547: 08 Aug 2009, 19:57 »

Jeg vil anbefale dig Juan Manuel Mata, David Silva og Guardado. Jeg spiller med de to første i min gemmer med Valencia og de er vanvittig gode og nogle af de helt store oplevelser. Derudover er Guardado og fremragende. Har selv prøvet at købe ham til Barca og Man Utd, og han udvikler sig vanvittigt og har et kæmpe potientale. I Man Utd gemmeren, blev han bedre end Ronaldo!
Logged

SkovGaards
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #548: 08 Aug 2009, 19:57 »

Sidder lige og forsøger at anskaffe mig en ny venstrekant til Barcelona, så jeg ville lige høre hvad I andre har af erfaring med følgende spillere:
Luka Modric, Arjen Robben, David Silva, Andrés Guardado, Mirko Vucinic, Juan Manuel Mata, Juan Ángel Albín, Diego Capel, Franck Ribéry, Balázs Dzsudzsák og Royston Drenthe. Hvem har I gode erfaringer med, og hvem har skuffet? Eller er der eventuelt en anden I kan anbefale? Smiley
I øvrigt er Franck Ribéry i Inter og er sat på deres reservehold .. hans værdi er faldet til 48 millioner! Opstemt

Robben og Silva gør det altid godt, dog ikke så tit jeg har haft Robben, men han spiller med højt gennemsnit og få skader, ville vælge en af de to, mata som var min helt klare nøglespiller i zaragoza og virkelig virkelig god! eller guardado, som også udvikler sig sygt godt
Logged


xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #549: 08 Aug 2009, 19:59 »

Sidder lige og forsøger at anskaffe mig en ny venstrekant til Barcelona, så jeg ville lige høre hvad I andre har af erfaring med følgende spillere:
Luka Modric, Arjen Robben, David Silva, Andrés Guardado, Mirko Vucinic, Juan Manuel Mata, Juan Ángel Albín, Diego Capel, Franck Ribéry, Balázs Dzsudzsák og Royston Drenthe. Hvem har I gode erfaringer med, og hvem har skuffet? Eller er der eventuelt en anden I kan anbefale? Smiley
I øvrigt er Franck Ribéry i Inter og er sat på deres reservehold .. hans værdi er faldet til 48 millioner! Opstemt
Det virker helt latterligt at han er så lidt værd nu, han er da bestemt en god mulighed. Han er jo virkelig hurtig og god til at udfordre.
Med hensyn til hvem jeg har erfaringer med, så har jeg erfaring med Juan Ángel Albín, præcis i Barcelona. Han er en virkelig spændende spiller, som jeg selv hentede til klubben allerede i første sæson. Ham og Henry delte spilletiden på offensiv ventre kant.

Den primære grund til at jeg valgte ham, var fordi at jeg ønskede at købe en spiller der passer ind i Barcelona. Albín kan som mange andre venstre kant spillere, udfordre, løbe hurtigt og slå gode indlæg. Men samtidig er Albín rigtig god i kreativitet, aflevering og førsteberøring. Hvilket jeg fandt spændende, da Barcelona jo er kendt for det utrlige kombinationsspil. Han er en farverig spiller, som som sagt kan en masse forskellige ting. Derfor synes jeg at han er mere komplet, i forhold til en spiller af Diego Capel's type.

Jeg synes du skal købe Albín hvis du søger en hurtig, adræt, kreativ, teknisk god og udfordrende spiller, der samtidig kan håndtere bolden med respekt, som vi ser Messi, Xavi og Iniesta f.eks. gøre det. Han kan indgå meget i spillet, på grund af hans evne til at modtage bolden, og holde på den. Samtidig er han god til at få den sendt videre til medspillerne.
Han burde være til at betale, nu er jeg ikke helt sikker på hvad sæson du er i. Men jeg tror du kan få ham til en okay pris. Jeg mener at jeg gav 75 mio for ham i første sæson.

Håber du kan bruge det til noget - Held og lykke ! Thumbs Up
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #550: 08 Aug 2009, 20:01 »

Modric, Vucinic og Mata-
Det er dem jeg vil anbefale, Modric har jeg flere gange haft stor succes på kanterne med West Ham, hvor han spiller ufattelig godt på begge kanter, senest i mit nuværende save.. Dog synes jeg Vucinic spiller bedst i angrebet, altså han kan godt på venstrekanten, men han spiller altså bedst i angrebet. Mata er jo bare en klasse spiller, både på venstrekanten, og inde centralt.. Alle kan anbefales, dog mest Mata..

Dzsudsak, Drenthe og Robben-
Kan ikke anbefales, Dzsudsak har simpelhen ikke klasse til Barcelona. Drenthe og Robben er gamle madrid mænd. såå..

Udover det
så kan jeg ikke se andet end Ribery skal hentes. det kan jo kun blive billige penge..
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #551: 08 Aug 2009, 20:16 »

Mange tak for alle svarene. Albín har jeg flere gange været lige ved at købe, men valgt en anden i sidste øjeblik så jeg tror det bliver ham. Vil dog også lige holde øje med Mata. Hvis han gør det godt i Valencia her i resten af den nuværende sæson, står den uden tvivl mellem ham og Albín. Men ellers tror jeg det er lige før at jeg vil forsøge at hente Ribéry under alle omstændigheder, som Danielsen også siger. Jeg kan vel ligeså godt have en back-up lidt ud over det sædvanlige, nu chancen alligevel byder sig! Wink
Men igen skal I have mange tak for alle svarene! Thumbs Up
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #552: 12 Aug 2009, 16:15 »

Nogle der er prøvet at købe Frank Lampard? Jeg tror det er umuligt ! Smiley
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #553: 12 Aug 2009, 22:09 »

Nogen der har erfaringer med David N'Gog?
overvejer at hente ham på fri til Brøndby?
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

Madsedelskov
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #554: 15 Aug 2009, 03:31 »

Forslag til forstærkninger ??


Er i år 2011 .. Med Real Madrid

Holdet ser sådan ud

            benzema
      D. Silva    Messi
Ribery                  Ronaldo
              Iniesta
Marcelo   Pepe      zapata      Ramos
           Casillas

Bænk: Akinfeev, Chiellini, Jesus Navas, Higuian, Veloso,

Har vel omkring 900mill
Logged

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010