home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 510 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Spillererfaringer'09
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 36 37 [38] Udprint
Forfatter Emne: Spillererfaringer'09  (Læst 90886 gange)
mazanti1
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #555: 15 Aug 2009, 08:17 »

du kan prøve at købe srna til venstre back,
hvordan har du fådet penge nok til at købe alle de spiller for
Logged


Madsedelskov
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #556: 15 Aug 2009, 15:01 »

du kan prøve at købe srna til venstre back,
hvordan har du fådet penge nok til at købe alle de spiller for


Srna er en gammel mand.

Jamen jeg får jo omkring de der, 1.16 mill til at handle for. Derudover kan du jeg har solgt, robben, sneijder, huntelaar, diarra, drenthe, cannavaro, nistelroy, heinze er røget på fri transfer, parejo røg også.

Jeg fik Messi til 300mill, hvilket jo også er billigt nok. Og med justering af løn/transfer budget så er det altså ikke så svært.

Derudover så har jeg hentet en omgang trænere til mit hold nu her.. Der iblandt, Moniz, Paixio(?), Meulensteen, Bruno Martini, mm...

Det handler bare om at styre klubben ordentligt Wink
Logged

Skipper
Gæst
 
Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #557: 23 Aug 2009, 16:29 »

Hvad med De Rossi? Dejlig mand at have. Og måkse Sakho hvis han er slået til.
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #558: 25 Aug 2009, 16:30 »

Niko Kranjcar??

Nogen erfaringer? Gode som dårlige Wink
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #559: 25 Aug 2009, 16:40 »

Jeg har haft Niko Krancjar et par gange før, kan ikke lige huske i hvilke klubber, men det var hvert fald i England og Spanien, mener jeg. Erfaringerne er rigtig gode, og han har altid været en af de spillere jeg holder ekstra øje med, da jeg virkelig er vild med hans fodboldstil. Han kan alt ude på venstresiden, men han er også spændende at sætte ind midt på, hvor hans overblik kommer mere til syne. At komme til baglinjen og så slå et perfekt indlæg vil jeg dog sige, er hans helt store styrke, og jeg har også primært brugt ham på venstreflanken.

En spiller, du godt kan sætte din lid til, uanset om det skal være backup eller fast mand.
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #560: 25 Aug 2009, 16:46 »

Jeg har haft Niko Krancjar et par gange før, kan ikke lige huske i hvilke klubber, men det var hvert fald i England og Spanien, mener jeg. Erfaringerne er rigtig gode, og han har altid været en af de spillere jeg holder ekstra øje med, da jeg virkelig er vild med hans fodboldstil. Han kan alt ude på venstresiden, men han er også spændende at sætte ind midt på, hvor hans overblik kommer mere til syne. At komme til baglinjen og så slå et perfekt indlæg vil jeg dog sige, er hans helt store styrke, og jeg har også primært brugt ham på venstreflanken.

En spiller, du godt kan sætte din lid til, uanset om det skal være backup eller fast mand.
Det lyder jo kun godt!!

Jeg spiller i Inter, og kommer til at spille Zlatan oppe foran, formentlig sammen med Adriano. Og når du siger hans største styrke er at komme til baglinjen, skal det da helt klart udnyttes mod så tog gode spillere, som jeg har inde foran!

Tak for responsen! Thumbs Up
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #561: 25 Aug 2009, 16:52 »

Jeg tror han bliver rigtig spændende for dig, omend han ikke er et typisk Inter-indkøb. Men det skal nok blive fedt med ham på venstrefløjen, hvor du så vel forhåbentlig spiller en ret direkte og relativ hurtig omgang fodbold? Det vil passe ham bedst, men pas på med at gøre det alt for hurtigt. Han er i mine øjne ikke verdens hurtigste spiller, men hans boldkontrol og egenskaber med bolden er suveræne, hvilket virkelig gør ham bedre. Han kommer ikke forbi modstanderne ved at løbe fra dem, men ved at tørre dem og så løbe væk, sparke knaldhårdt og præcist ind i feltet og så mål fra Super-Zlatan.

Jeg er helt sikker på, at han kommer til at blive en stor profil for dig!
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Spillererfaringer'09
« Svar #562: 25 Aug 2009, 16:54 »

Jeg tror han bliver rigtig spændende for dig, omend han ikke er et typisk Inter-indkøb. Men det skal nok blive fedt med ham på venstrefløjen, hvor du så vel forhåbentlig spiller en ret direkte og relativ hurtig omgang fodbold? Det vil passe ham bedst, men pas på med at gøre det alt for hurtigt. Han er i mine øjne ikke verdens hurtigste spiller, men hans boldkontrol og egenskaber med bolden er suveræne, hvilket virkelig gør ham bedre. Han kommer ikke forbi modstanderne ved at løbe fra dem, men ved at tørre dem og så løbe væk, sparke knaldhårdt og præcist ind i feltet og så mål fra Super-Zlatan.

Jeg er helt sikker på, at han kommer til at blive en stor profil for dig!
Jeg tror og håber også han bliver en stor profil..

Og jo, jeg spiller hurtigt og direkte Wink
Logged

Sider: 1 ... 36 37 [38] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010