home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 401 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Meet the Spartans
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Meet the Spartans  (Læst 11931 gange)
Gungner
Gæst
 
Sv: Meet the Spartans
« Svar #15: 22 Mar 2009, 22:36 »

Der er noget med den her blog. Det er retro og skide charmerende. Rigtig fedt!  Thumbs Up

Det eneste jeg savner er et link til en ligastilling. Bare hver tredje måned eller deromkring  Wink

Takker for de fine ord Smiley
Ang ligastilling, var jeg allerede færdig med første sæson da jeg besluttede mig for at skrive bloggen, så jeg har kun den endelige ligastilling i rækken...
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Meet the Spartans
« Svar #16: 22 Mar 2009, 22:37 »

Gungner, jeg tror han mener fra DENNE sæson Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Gungner
Gæst
 
Sv: Meet the Spartans
« Svar #17: 22 Mar 2009, 22:40 »

Gungner, jeg tror han mener fra DENNE sæson Wink

I know, men jeg har ikke taget screenshots løbende af stillingen gennem sæsonen
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Meet the Spartans
« Svar #18: 22 Mar 2009, 22:43 »

Takker for de fine ord Smiley
Ang ligastilling, var jeg allerede færdig med første sæson da jeg besluttede mig for at skrive bloggen, så jeg har kun den endelige ligastilling i rækken...

Ja, det glemte jeg - sorry, er lidt tung i røven i dag. Men så keep up the good work.

Det er bare mig der savner en "undervejs"-ligastilling. Det kan af logiske årdager jo ikke lade sig gøre.  Wink
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Meet the Spartans
« Svar #19: 22 Mar 2009, 22:45 »

Nej desværre... Håber dog du vil læse med alligevel  Wink
Løbende ligastilling kan ske fra anden sæson
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Meet the Spartans
« Svar #20: 22 Mar 2009, 22:46 »

Nej desværre... Håber dog du vil læse med alligevel  Wink
Løbende ligastilling kan ske fra anden sæson

Læser helt sikkert med!

Er imponeret at du har kamp-for-kamp updates fra så langt tilbage  Thumbs Up
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Meet the Spartans
« Svar #21: 25 Mar 2009, 16:29 »



JANUAR 2009


JANUAR: New Year's Hangover

Blyth Spartans - Stalybridge Celtic 2-0
Det er længe siden vi sidst har smagt sejrens sødme, men den kommer idag.
Ved halvlegen er det dog stadig 0-0, men efter en lille opsang kører det. Anden halvleg er ikke mere end to minutter gammel, da Chris McCabe med et formidabelt langskud bringer os på 1-0. Derefter stilner kampen lidt af, og vi må helt frem til det 79. minut før Robert Dale kan heade os på 2-0. Sejren betyder helt sikkert meget, det er bare dejligt.

Blyth Spartans – King’s Lynn 4-1
Sejr nummer to på stribe er en kendsgerning, da King's Lynn ikke kan svare igen på den omgang offensive bold vi sætter ind idag. Vi får tilkendt et straffespark efter blot 7 minutters spil, og desværre er topscorer Robert Dale ude, men angrebs-kollega Shaun Reay er lige så kølig under press og scorer sikkert. Det bliver hurtigt 2-0 ved anfører Gareth Williams, og vi går til pausen med 3-0, da Reay scorer sit andet lige inden fløjtet. I anden halvleg er det King's Lynn der scorer først ved at udnytte en miskommunikation mellem vores danske keeper Kostecki og Richard Pell. Vi sikrer os sejren med 4-1 målet efter 88 minutters spil.

Workington – Blyth Spartans 0-0
Efter to fine sejre på stribe, må vi tage til takke med en uafgjort idag. Egentlig er jeg tilfreds med resultatet, da vi slet ikke spiller som i de to foregående kampe. Workington er alt for dominerende, men heldigvis slipper vi derfra med et enkelt point. Men spillet skal forbedres.

Blyth Spartans – Gainsborough 1-2
Efter fornemme 7 point på 3 kampe, taber vi selvfølgelig her... på egen bane.
Jeg er så frustreret efter kampen, for det ser ud til at hver gang vi spiller godt, taber vi. Hver gang vi er elendige får vi point ud af det. Vi spiller godt her, men kommer bagud efter 32 minutter, og igen efter 42 minutter. Vi får først reduceret alt for sent, nemlig da stadion uret viser 92 minutter. Så en frustreret manager må se nederlaget i øjnene.

Redditch – Blyth Spartans 1-2
Vi tager til Redditch med et håb om uafgjort. men på en eller anden måde får vi tre point.
Jeg forstår altså seriøst ikke det her hold, men tre point er tre point.
Redditch kommer ellers planmæssigt foran efter 12 minutter, men vi får udlignet lige inden pausen ved Robbie Weir.
Efter pausen scorer Jed Dalton et flot mål, og vi sikrer os sejren.

Hucknall – Blyth Spartans 2-4
Januar slutter af med endnu en udekamp, denne gang mod under-præsterende Hucknall. Efter en kedelig første halvleg uden mål, skal jeg ellers love for der kom gang i den i anden halvleg!
Robert Dale scorer først to gange inden for de først 5 minutter, efter 46 og 51 minutter. Hucknall scorer to gange og udligner vores føring, inden først Robbie Weir og derefter Shaun Reay med deres scoringer efter 84 og 89 minutter sikrer os sejren.
Alt i alt blev det jo en udemærket januar måned, og vi er tilbage på den play-off givende 5.plads.


Blyth fact of the day:
Citat
Vidste du at: Du kan sejle direkte til Blyth fra Danmark?
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Meet the Spartans
« Svar #22: 26 Mar 2009, 20:55 »



FEBRUAR OG MARTS 2009



FEBRUAR: St.Valentines Day Massacre

Blyth Spartans – AFC Telford 1-0
Februar starter fint med en sejr over opryknings-kandidaterne AFC Telford.
Scoringen falder lige inden pause fløjtet da Robbie Weir dukker op ved bageste stolpe og sætter indersiden på et fladt indlæg. Resten af kampen forsøger vi ihærdigt at fordoble føringen, men det lykkedes desværre ikke.
Men vi tager sejren med et smil på læben alligevel.

Blyth Spartans – Hinckley 1-1
Til denne kamp havde jeg ikke rigtig forventet mig noget, da Hinckley ligger rigtig godt til i rækken.
De kommer også foran efter 41 minutter, da en tilsyndeladende ufarlig lang bold springer over hovedet på Richard Pell og derved giver deres angriber frit løb mod mål. Han udplacerer Kostecki og scorer til 1-0. Efter pausen er det et forvandlet Blyth hold, og vi scorer efter 63 minutter ved Robert Dale, og sikrer os et vigtigt point.





Solihull Moors – Blyth Spartans 4-0
Jeg ved ikke hvad det er med os... Denne kamp burde være vundet stort, istedet taber vi stort.
De er allerede foran 3-0 efter små 21 minutter, og jeg er tæt på at udvandre fra kampen.
I pausen lader jeg min assistent tale for mig, for jeg er rødglødende af raseri.
Efter pausen scorer de en gang mere, og ydmygelsen af os er total!

Blyth Spartans – Tamworth 1-1
Efter en rædselsfuld kamp skulle vi forsøge os mod Tamworth. Kampen var i sig okay, og lige for tiden tager jeg de point jeg kan få! Vi bringer os noget overraskende foran ved anfører Gareth Williams, men de udligner lige med det samme.
Resten af kampen er ret kedelig, men vi får trods alt ét point.





MARTS: A perfect spring

Alfreton – Blyth Spartans 0-1
Det starter godt, da Chris McCabe scorer efter 12 minutter. Det skulle også vise sig at være kampens eneste, men det betyder ikke at kampen var uden underholdning. Alfreton bliver nemlig præsenteret for to røde kort inden for 10 minutters spil. Den første efter en albue i hovedet på Reay, mens det andet var for to gule kort.
Vi udnytter dog ikke overtaget, men må nøjes med 1-0.

Droylsden – Blyth Spartans 1-4
Holdet der tidligere på sæsonen slog os med 4-0 får hævnen at føle idag!
Vi spiller til UG med kryds og slange, og Robert Dale bringer os på 1-0 og 2-0 inden pausen.
De får reduceret, men deres håb er kun kort, da vi scorer yderligere to gange inden fløjten. og ryger forbi dem i stillingen.
Det er sådan vi skal spille resten af sæsonen!


Vauxhall Motors – Blyth Spartans 0-3
The Motormen bliver også besejret i egen hule, og tager derfra med 3-0.
Også her kommer vi hurtigt igang, da Robbie Weir scorer det første mål. Et noget så sjældent som et mål fra vores venstre back Alex Wright giver os 2-0 føringen, og efter pausen er det igen Robbie Weir der scorer.
We are on a roll!

Blyth Spartans – Burscough 1-0
Sejr nummer fire på stribe er en kendsgerning. Godt nok skulle der et straffespark til, men vi tager det. Robbie Weir bliver nedlagt i boksen, og Robert Dale placerer skuden helt ude ved stolpen og sikrer os sejren.
Jeg er en glad manager for tiden, og spillernes morale er på en all time high.

Blyth Spartans – Stafford Rangers 3-0
Marts slutter af med sejr nummer fem i streg, da Stafford bliver sendt grædende hjem.
Shaun Reay, der ikke havde scoret i over 300 minutters fodbold, scorer hattrick. Dejligt.
Sejren kunne faktisk være blevet større, men spillerne virker tilfredse med de tre kasser.
Vi er nu oppe på en helt fantastisk flot 3.plads i ligaen!


Blyth fact of the day:
Citat
Vidste du at: Blyth har en af europas største produktioner af vindmølle energi?

PS: jeg er ked af de to updates kommer kun én dag imellem, men jeg havde masser af tid.
Håber i vil læse dem alligevel.
Logged

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Meet the Spartans
« Svar #23: 29 Mar 2009, 15:54 »

God Blog lyder som en spænende karriere

Logged

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Gungner
Gæst
 
Sv: Meet the Spartans
« Svar #24: 31 Mar 2009, 20:02 »



APRIL 2009



APRIL: The beginning of the end

Farsley – Blyth Spartans 0-0
Der er faktisk ikke meget at sige om denne kamp, så jeg vil skåne jer for det meste.
Farsley er ekstremt heldige at gå hjem med et point, da vi er dem totalt overlegne.
Desværre er det jo sådan fodbold er en gang imellem.

Blyth Spartans – Harrogate 1-1
Vi spiller uafgjort igen, men denne gang mod et meget bedre hold. Harrogate er faktisk tættest på at vinde kampen, men et misbrugt straffespark to minutter før tid, gør at de må nøjes med uafgjort.
Vi kommer foran ved Jed Dalton der fra fri position kan prikke kuglen i nettet. Harrogate får dog udlignet lige efter pausen ved Danny Holland efter en misforsåelse af keeper Kostecki og Alex Wright.

Fleetwood – Blyth Spartans 2-2
Uafgjort nummer tre på stribe er en kendsgerning. Igen formår vi ikke at lukke kampen efter at have taget føringen to gange. Først dukker topscorer Robert Dale op og header os i front, men Fleetwood udligner hurtigt. Efter pausen er det Shaun Reay der kan bringe os i front for anden gang efter Dale snittede et indlæg videre. Fleetwood udligner igen, og denne gang holder det.

Blyth Spartans – Hyde 3-2
Sikke en kamp. Vi scorer hele fem idag, desværre er to af dem i eget net.
Jed Dalton starter festen med et frispark fra 27 meter, som han mesterligt sender i kassen.
Chris McCabe er uheldig og fanger vores egen målmand på det forkerte ben da han forsøger at heade bolden tilbage til keeperen. Det bliver endnu værre da Ross Venables også scorer i eget net efter han sætter foden på et indlæg og diregerer den ind bag egen keeper. Efter en times spil var vi altså bagud 2-1, men så tog Robbie Weir fat! Først udlignede han til 2-2 og senere scorede han sejrs-målet til 3-2. McCabe og Venables ved altså godt hvem de skal takke.

Southport – Blyth Spartans 1-1
Et point er alt hvad vi får med hjem fra Southport. De presser os godt idag og kommer også foran. Efter scoringen presser vi ekstremt på og får også udlignet da Shaun Reay scorer. Udover dette var det ikke en kamp der fik folk op af stolene, og den vil nok hurtigt gå i glemmebogen.

Blyth Spartans – Gateshead 1-2
Desværre går vi ikke ubesejret gennem April, ligesom vi gjorde i Marts da vi taber til det absolutte tophold Gateshead. Der er sådan ingen skam i at tabe til dem, men jeg ville nu gerne have haft et point.
Gateshead er foran 2-0 allerede efter 19 minutter, og det holder helt indtil den 86. minut, da Robert Dale reducerer. Tættere på kommer vi altså ikke, og vi tage til takke med nederlaget.


Blyth fact of the day:
Citat
Vidste du at: Blyth satte stadion rekord i 1976, da holdet mødte Newcastle i FA Cuppen? Hele 6.000 tilskuerer havde fundet vej til stadion.

Næste update vil indeholde sæson afslutningen.
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Meet the Spartans
« Svar #25: 31 Mar 2009, 20:18 »

Et par halv-slatne resultater. Men der er ikke andet at gøre end at komme op i sadlen og arbejde videre.

Vil følge med i denne blog under blogkonkurrencen  Thumbs Up
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Meet the Spartans
« Svar #26: 04 Apr 2009, 10:27 »




MAJ 2009



MAJ: Celebrate the good times

Stalybridge Celtic - Blyth Spartans 1-1
Sæsonens sidste kamp endte med en uafgjort, men det gør ikke noget, da resultatet sikrede os en fjerde plads og dermed en play-off plads. Selve kampen var ikke det helt store værd, men et par chancer blev det dog til.
Det er os der kommer foran efter et forsvarskiks og Robbie Weir kan ubesværet score til 1-0.
Midt i anden halvleg er det vores tur til at sove i forsvaret, og de kan bringe balance i regnskabet. Efter kampen er der stor lettelse, efter hvad der har været en stor rutsjebane tur gennem sæsonen.

Det giver følgende slutstilling:
Slutstilling i Blue Square North

Dette betød samtidig at vi jo skulle ud i play-off kampe, og de var bestemt ikke for sarte sjæle!


Play-off Semifinale, 1.Kamp
Blyth Spartans – Tamworth 2-1
Vi kommer hurtigt bagud, og Tamworth sikrer sig en vigtig udebane scoring.
Men med en ildhu som er sjældent set, udligner Robert Dale inden pausen, og vi kan gå tilfredse til pause-teen.
Efter pausen gør begge hold hvad de kan for at bringe sig i front, men det er de grønne og hvidstribede spartanere der kan trække sig sejrrigt ud af opgøret efter Richard Pell når højest på et hjørnespark.
Resultatet er udemærket, dog skal Tamworth jo kun score én gang hjemme.



Play-off Semifinale, 2.Kamp
Tamworth – Blyth Spartans 1-2
Det her havde jeg alligevel ikke regnet med. Vi sejrer og er i finalen. Det er Tamworth der kommer bedst fra start med en scoring efter 12 minutter, og derefter går de i defensiv mode for at holde føringen. Men jeg beordrer mine mænd frem og det giver pote da anfører Williams scorer på et fremragende langskud. Derefter er Tamworth tvunget frem, og det giver plads bagude som vi udnytter med et perfekt gennemspillet kontra-angreb som Dale afslutter på smukkeste vis.
Vi er i Playoff finalen!

Play-off Finale fra Pirelli Stadium, Burton-on-Trent
Blyth Spartans – Hinckley 2-1
Lad os sige det med det samme: Denne kamp var forbudt for børn.
Chancer i begge ender, et misbrugt straffespark og en vanvittig afslutning.
Hinckley kommer foran efter 17 minutter ved Aman Verma, og derefter virker de ikke interesseret i at lave mere.
De får dog tilkendt et straffespark som Charlie Griffin skal sparke. Hans nerver er dog for flossede og han sparker lige på Kostecki. Derefter står der Blyth på det hele. Det hele kulminerer da Ross Venables udligner efter 87 minutter og der opstår tumult i feltet da han vil hente bolden. Det hele ender med at koste Hinckley et rødt kort.
Dybt inde i overtiden sker det umulige... Indskifteren Alex Gildea scorer 3 minutter inde i overtiden, og kort efter bliver der fløjtet af! Vi har gjort det... Vi er rykket op.

Blyth Spartans er rykket op i Blue Square Premier!

Følg med i næste update, når der kommer en kæmpe "end-of-season" artikel, samt optakten til den nye sæson.
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Meet the Spartans
« Svar #27: 04 Apr 2009, 11:07 »

Nu er det på tide, at jeg giver mit besyv med her, da jeg har fulgt med fra starten. Det er en god og spændende blog, som du har gang i her. Du skriver godt og på intet tidspunkt bliver det kedeligt at læse. Det har været en meget tæt turnering og jeg synes, at det er flot at du er rykket op. Jeg er spændt på at følge den kommende sæson Wink

TBM_DK fact of the day:

Kan skide godt lide din " Blyth fact of the day " Wink
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Meet the Spartans
« Svar #28: 04 Apr 2009, 11:13 »

Den her blog er stadig fantastisk god. Skidt med blogkonkurrencen, det her er kræs for kendere  Thumbs Up
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Meet the Spartans
« Svar #29: 05 Apr 2009, 16:53 »

Jeg takker for de fine ord fra jer begge to... Det varmer og øger lysten til at blive ved med at komme med opdateringer.  Smiley

Næste update, der omhandler sæson-starten, venskabskampe og transfers er klar engang i næste uge.
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010