home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 503 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Meet the Spartans
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Meet the Spartans  (Læst 11937 gange)
Gungner
Gæst
 
Sv: Meet the Spartans
« Svar #30: 10 Apr 2009, 20:21 »




SÆSONEN 2009 / 2010

Blue Square Premier





Efter en veloverstået pause, var det tid til at møde på kontoret igen.
Vi var rykket op mod forventning, og truppen skulle laves om. Nogle ville væk, andre kom til.
Jeg havde haft rigtig mange samtaler med potentielle forstærkninger, og fik fat i de fleste.
Den samlede liste over forstærkninger får i her:

Ross Kitteridge - Ny målmand der erstatter Mike Bell der er draget til rivalerne fra Gateshead. Kitteridge skal være reserve for vores danske førstevalg Andreas Kostecki, men vil højest sandsynligt få et par cup kampe. Kitteridge kommer på baggrund af en anbefaling fra en af vores spejdere, og det skal blive interessant at se hvad han er i stand til.

Quang Pham - Dansk-Vietnamesisk højreback der skal kæmpe om back pladsen med Danny Smith. Pham er en hurtig lille fætter, der ikke lader sine modstandere smutte fra ham så let. Pham har spillet 5 landskampe for Vietnam, hvilket også gør ham til en af de mest erfarne indenfor landsholds bold i Blyth Spartans.

Mikkel Vilfort - Søn af den mere kendte Kim, skal først og fremmest lære af de ældre. Han vil primært komme til at optræde på reserve-holdet, men også komme i kamp til nogle af cup-turneringerne. Men en investering for fremtiden frem for alt. Mikkel bliver os en god spiller er jeg sikker på.

Jean-Yves van der Korput - Hollandsk midterforsvarer der er kommet til på grund af manglen deraf. Forsvaret er nærmest ikke eksisterende, og med Korput er én af brikkerne faldet til. Han vil højest sandsynligt nok ikke indgå i start-opstillingen, men vil være meget tæt på, og med hård træning er han ikke langt fra.

Callum Morris - Endnu en midterforsvarer, denne gang én der kommer fra Newcastle på en leje aftale. Morris vil uden tvivl være del af de startende elleve, efter lejesvenden Simon Todd har forladt os. Morris har hungret efter spilletid, og det vil han få her i Blyth. Et fantastisk stykke forretning, og fans'ne er allerede begyndt at juble over udsigten til denne spiller.

Steven Leslie - Unge Leslie er kommet til efter venstre-kanten ligeledes ikke var eksisterende. Leslie er udset til at spille fast på venstre-kanten, og fodre tårnhøje Robert Dale med indlæg. Leslie kommer til på en fri transfer fra den skotske klub Motherwell, hvor han ikke fik spilletid. Nu ser han frem til at spille fast.

James Chambers - Unge Chambers er primært hentet som back-up til vores angreb, men han kan også spille på midtbanen hvor vi også mangler folk. Chambers har tidligere optrådt på det irske U21 landshold, men er nu blevet for gammel til det. Chambers selv skulle være meget tilfreds med skiftet til Blyth, og fan siderne roser også dette indkøb.

Gareth Edds - Australsk højreback, der er hentet som fast mand. Edds var på ønske listen i flere top klubber, men i sidste ende var det os der løb med underskriften. Edds er en offensiv back der gerne går med i overlap, og ikke går af vejen for et snigende langskud. Eneste problem pt. er hans manglende kondition, men det arbejder man på.

Kennedy Adjei - Engelsk-Ghanesisk midtbane spiller, der er kommet ganske gratis fra AFC Wimbledon. Adjei skal fungere som back-up på den centrale midtbane, der pt. skal indtages af anføreren Gareth Williams og manden neden under. Adjei kan også til nøds bruges på kanten, men der har vi andre folk.

Kristian O'Leary - Nok det største navn der er kommet til i dette vindue. Kristian O'Leary er kommet til fra Swansea, der åbenbart havde ham i overskud. O'Leary foretrak Blyth fremfor flere League 2 klubber, hvilket jo er ganske positivt. Han bliver uden tvivl én af de vigtigste brikker i bestræbelserne på at overleve i rækken!




Dét var de folk der er kommet ind fra varmen.
Næste spørgsmål er så: Hvad er målsætningen for kommende sæson?
Svaret er: Overlevelse. Ren og skær overlevelse. Når man kigger på de andre hold, kan man kun håbe.
Jeg håber at i vil kigge med og heppe på Blyth... Big boys in green and white!

Efter sidste træningspas, var det tid til trænings-kampene, der følger i næste update, inden sæsonen rigtig blev sparket igang!
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Meet the Spartans
« Svar #31: 10 Apr 2009, 20:23 »

Nice forstærkninger du har fået hentet dig der Gungi.. Glæder mig til at se hvordan du klarer næste sæson Opstemt
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Gungner
Gæst
 
Sv: Meet the Spartans
« Svar #32: 14 Apr 2009, 19:57 »



PRE-SEASON

Friendlies




AFC Telford – Blyth Spartans 3-2
Connah’s Quay - Blyth Spartans 1-4
Blyth Spartans – Woking 3-0
Cambridge C - Blyth Spartans 0-3
North Ferriby - Blyth Spartans 1-3
Blyth Spartans – Leeds 1-3
Frickley - Blyth Spartans 0-4


Venskabskampene bød på interessante, gode og endda sjove resultater.
Liga-konkurrenterne Telford slog os med 3-2 efter en ganske underholdende kamp, hvor den nye mand James Chambers scorede to gange. Dernæst slog vi Connah's Quay fra den næstbedste irske række med overbevisende 4-1! Igen scorede Chambers, dog kun en enkelt, mens Robert Dale stod for de sidste 3. Cambridge City og North Ferriby blev slået med henholdsvis 3-0 og 3-1 i gode kampe, ind hjemmekampen mod de falde kæmper fra Leeds United.
Her forventede jeg en ordentlig øretæve, men det var bestemt godkendt. Leeds kommer planmæssigt foran, men Shaun Reay udligner, inden de scorer to kasser inden for to minutter. Sidst blev Frickley slået med 4-0.
Indsatsen i venskabskampene er bestemt godkendt, og jeg ser frem til sæsonen... Jeg har en såkaldt "good feeling".

Det skal også nævnes at en ny spiller har fundet vej til klubben, nemlig franskmanden Julien Baudet der skal finde plads i midterforsvaret med Callum Morris.

Efter denne noget paure update, er næste update noget længere med August og September på programmet.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Meet the Spartans
« Svar #33: 11 Maj 2009, 20:47 »



AUGUST 2009




August: A Rough Start

Blyth Spartans – Grays Athletic 0-0
Vi får en udemærket start, da vi får et enkelt point mod favoritterne fra Grays.
Dog kan vi betegnes som meget heldige, da vi reelt kun har et forsøg mod mål som Robert Dale misbruger.
Ellers kan vi takke vores danske keeper for nul-løsningen.

Blyth Spartans – Chester 2-0
Vi får noget overraskende en sejr over de store favoritter fra Chester.
Jeg må indrømme jeg er helt oppe i skyerne, for det her er for fedt! Vores nye mand Chambers hamrer begge kasser ind, og vi står højest overraskende med 4 point efter to kampe. Selve kampen var ikke specielt seværdig, men mon ikke tilskuererne kommer igen alligevel?

Mansfield – Blyth Spartans 3-2
Så kom vi ned på jorden igen efter en godkendt indsats. Efter at være kommet bagud 2-0, reducerer O'Leary inden vi må se 3-1 scoringen gå ind. I kampens overtid er det Callum Morris der header reduceringen ind.
Vi går derfra med et nederlag, men alt i alt er jeg faktisk tilfreds.

AFC Wimbledon – Blyth Spartans 2-1
Vi skulle op imod de suveræne oprykkere fra Wimbledon, og de viste sig også overlegne her mod os.
Vi er bagud 2-0 efter sølle 7 minutter. Derefter er det faktisk vores nye ghaneser, Adjei, der er kommet fra Wimbledon der reducerer til 1-2. Mere bliver det ikke til, og vi taber igen.
Men vi ligger stadig okay til, og så længe vi bliver oppe kan jeg ikke klage.


Blyth Spartans – Burton 0-2
Nederlag nummer 3 på stribe er en kendsgerning da dommeren fløjter kampen mod Burton af.
Burton er dog også det bedste hold, set over hele kampen.
Vi laver for mange fejl og bliver straffet, sådan er det. Godt nok startede jeg optimistisk, men tingene skal snart til at ændre sig, hvis vi gerne vil blive oppe.

Luton - Blyth Spartans 1-1
Vi får uafgjort mod nedrykkerne fra Luton. Et fremragende resultat i min bog.
De kommer ellers foran og dominerer kampen noget så kraftigt, men vi kæmper os tilbage og Callum Morris kan udligne, efter at være nået højest på et hjørnespark, og sekunder efter bliver der fløjtet af!
Det ser okay ud samlet, så indtil videre er jeg en tilfreds manager.

Stillingen efter August 2009

Blyth fact of the day:
Citat
Blyth' trøjer var oprindeligt helt hvide, men efter et uheld med nogle maler-bøtter fandt "grounds-keeperen" ud af at det grønne passede godt ind. De stribede trøjer var født.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Meet the Spartans
« Svar #34: 19 Maj 2009, 18:52 »



SEPTEMBER 2009



September: The light at the end of the tunnel


Eastbourne Boro – Blyth Spartans 0-3
Første kamp i September forløb uden problemer, da Eastbourne bliver slået med sikre 3-0.
Vores nye skotske venstre wing, Leslie, sparker et frispark i kassen efter 21 minutter, og den føring fordobler Robert Dale lige inden pause téen. Eastbourne kommer godt ud til anden halvleg, men vi slår kontra og O'Leary scorer til 3-0 efter ca en times spil. Dejlig start.

Blyth Spartans – Woking 1-0
På hjemmebane bliver favoritterne fra Woking slået med en enkelt pind.
Det er vores midterforsvarer, Callum Morris, der dukker op blandt må og få på et hjørnespark og pander kuglen ind.
Resten af kampen er vi presset i bund, men vi formår at holde Woking fra fadet. En stolt manager efter kampen udtaler: "Nu begynder vi at kunne se lyset".

Blyth Spartans – Stevenage 0-0
Hjemmekamp nummer 2 i streg kaster et enkelt point af sig, da Stevenage kan tage hjem med 0-0.
Set over hele kampen er jeg fint tilfreds, og kan bestemt ikke klage. Det er faktisk svært at sætte en finger på hvad vi kunne gøre bedre, men den gamle kliché holder jo stadig: Ingen mål, ingen sejr.

Kettering – Blyth Spartans 2-2
En fuldstændig vanvittig kamp vi er vidne til her. Vi møder rækkens nummer 1, Kettering, der kommer bedste fra start efter kun 11 minutter, og sørme om ikke de også kommer på 2-0 efter bare 14 minutter.
Men så tager tingene fat! Rikki Baines fra Kettering nedlægger en fri Steven Leslie i feltet, og det må man jo ikke, og dommeren takserer det også til direkte rødt kort. Robert Dale omsætter til 1-2. Vi presser på i resten af kampen, og i 2 minutters overtid dukker James Chambers op og scorer til 2-2. Sikke en kamp.

Blyth Spartans – Cambridge 1-2
Ja, det skulle jo ske at vi tabte... Men det værste er, at det ikke engang var fortjent.
Vi spiller det bedste fodbold nogensinde for tiden, men her var det ikke nok. Vi kommer ellers i front ved Gareth Williams og det holder til pausen. Desværre banker Cambridge 2 kasser ind på 2 minutter, og det er nok til at chokere os så meget at vi aldrig kommer tilbage i kampen.


Wrexham – Blyth Spartans 4-2
Nej da... Det er jo til at græde over. Nederlag nummer 2 i streg. Efter vi chokerende er kommet foran ved Robert Dale, kan Wrexham gå til pausen foran 3-1. Lige efter pausen kommer de også foran 4-1, men vi får pyntet på det, da Shaun Reay dukker op og udplacerer deres keeper i det 84. minut. Nedrykkerne fra Wrexham tordner videre derudaf.

Blyth Spartans – Salisbury 2-0
Efter to svage præstationer er vi tilbage på sporet. Salisbury bliver sent hjem med et 0-2 nederlag.
Der var ikke mødt synderlig mange op til kampen, men det øs-regnede også.
Robert Dale scorer til 1-0 med et fladt skud, og Kristian O'Leary gør det til 2-0, og vi slutter September af i god stil.

Stillingen efter September 2009

Blyth fact of the day:
Citat
Blyth har en middelalder festival, der løber i sidste uge i September.
Festivallen er en af de mest besøgte festivaller i England!
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Meet the Spartans
« Svar #35: 02 Aug 2009, 19:54 »



OKTOBER 2009



Oktober: Nightmare on Croft Park


Ebbsfleet – Blyth Spartans 3-1
Det her var skidt. Vi kommer ellers foran efter 17 minutter ved O'Leary, men de udligner minuttet efter, og allerede der får jeg en dårlig fornemmelse ang resten af kampen. De 1-1 holder til halvleg, men efter pausen er det Ebbsfleet der er kommet bedst ud, og de scorer også to gange i løbet af de første 5 minutter af anden halvleg.
Vi taber altså en kamp, der burde være mere lige.

Blyth Spartans – FC United 2-1 (Conference League Cup, 2nd Round)
I Conference League Cuppen slår vi et hold uden for divisionerne med paure 2-1. Jeg burde vel være glad for sejren, men jeg kan ikke lade være med at skælde holdet ud over de mange brændte chancer. Vi kommer planmæssigt foran med 2-0 ved mål af Dale og Morris, mens de reducerer ca 1 minut inde i overtiden.

Blyth Spartans – Chelmsford 0-1
Vi taber endnu en liga kamp, denne gang hjemme. Vi får ikke et ben til jorden og Chelmsford spiller os ud af banen og vi er meget heldige med kun at tabe med 1-0. De kommer foran efter 6 minutter, og vader i chancer resten af kampen.
De misbruger endda en gylden mulighed fra 11 meter pletten. Vi er heldige, men jeg er ikke tilfreds.

Crawley – Blyth Spartans 1-0
Trejde nederlag på stribe er en kendsgerning, da Crawley slår os 1-0.
Det er en deprimerende tid at være Blyth træner i, og denne kamp viste ikke noget positivt mht fremtiden.
De scorer efter 19 minutter direkte på frispark, og efter deres scoring kan vi simpelthen ikke score.
Vi kommer ellers fint frem til chancer, men formår ikke at udnytte dem. Trist.

Blyth Spartans – Altrincham 0-0
1 point! Jeg er overrasket, men heller ikke idag får vi scoret.
Hvis vi skal blive i denne division skal vi til at score nogle mål! Men ét point idag er såmænd godkendt, for endnu engang spiller vi som en sæk kartofler der burde skifte sportsgren. Men uafgjort er okay.

Trafford – Blyth Spartans 0-2 (FA Cup 4th round Qual.)
Vi går videre i FA Cuppen da vi slår ubetydelige Trafford med 2-0.
Shaun Reay scorer sit første mål i 10 kampe, forhåbentlig får dette ham igang.
Der er ellers ikke meget at sige om denne kamp hvor McCabe blev den anden målscorer.

Blyth Spartans – Rushden&Diamonds 0-1
Mindsandten om vi ikke taber endnu en liga kamp. Denne gang til R&D, men det må siges at være fortjent.
Igen bliver vi spillet ud af banen og er heldige med at gå derfra med et nederlag på et enkelt mål.
Men vores manglende mål bekymrer mig stadig, og tilskuererne er begyndt at svigte.
Det er hårde tider på Croft Park.

Stillingen efter Oktober 2009
Logged

quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Meet the Spartans
« Svar #36: 02 Aug 2009, 20:02 »

fed blog Wink
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010