home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 830 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  The Red Devils - Chelsea skal rystes
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Læser du min blog ?
Jada, den er kanon.
- 3 (33,3%)
Ja
- 1 (11,1%)
Vil jeg da til
- 4 (44,4%)
Nej
- 0 (0%)
Nej, det er den ringeste blog jeg længe har set
- 0 (0%)
Lav en ny
- 0 (0%)
Gå hjem og VUK!
- 1 (11,1%)
Antal Stemmer: 9

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: The Red Devils - Chelsea skal rystes  (Læst 8769 gange)
Eric Cantona
Gæst

Sv: The Red Devils - Chelsea skal rystes
« Svar #45: 29 Maj 2006, 23:20 »

Rossi leverer varen når han får chancen!

Der er igen spillet 10 kampe og vi lagde ud mod Benfica i Champions League. Kampen blev tæt med vi trak det længste strå og vandt 2-0 på mål af Rooney og Nistelrooy og Manchester by var lavet om var nerver til fest. Den næste kamp var vigtig hjemmekamp mod rivalerne fra Liverpool. Liverpool lagde hårdt ud og 7 minutter inde i kampen kom Riise med et af hans velkendte venstrebens skud 0-1. Men bare 5 minutter efter får vi tilkæmpet et straffe som Scholes sikkert laver om til mål, 1-1. Det var starten på et sand målorgier der endte 4-1 i vores favør, bl.a scorede Nistelrooy 2 gange. Så skulle vi en tur til London for at møde Tottenham i Carling Cups tredje runde. Det blev en spændende kamp som endte 2-2 i orginær tid, og end heller Forlænget spilletid var nok men i straffesparkskonkur rencen var hovedstadsklubben bare bedst og vandt 3-1. Så kom den afgørende kamp i Champions League i Rom, tabte vi var vi kun 2er hvilket ikke var godt. Kampen forløb stille og roligt til 10 minutter før pausen hvor Roma får en smidt ud og vi er en mand i overtal i godt en time. Det var vi ikke gode til at udnytte og tabte 2-0. De efterfølgende kampe i ligaen endte 4-0 over Fulham, 2-6 nederlag til Arsenal skuffende, 4-2 sejr i Bolton, uafgjort 0-0 hjemme mod Aston Villa, 2-0 sejr over West Brom og en god sejr på 5-1 over Middlesbrough ude.

Eric Cantona
Gæst

« Svar #46: 31 Maj 2006, 19:17 »

Så er der igen spillet 10 kampe her i Manchester, og jeg kan afsløre at vi er kommet et skridt nærmere titler.

Første kamp var en hjemmekamp mod bundholdet Sunderland. Kampen forløb godt og endte til vores side med en 4-0 sejr, på mål af hattrick af Nistelrooy og en enkelt af Alan Smith.

Så gik vores FA Cup igang, vi lagde ud mod mægtige Chelsea vores allerstørste rivaler. Kampen gik godt, og lige før halveg bringer Rooney os foran, Drogba udligner dog kun 3 minutter inde i anden halveg. Vi vinder kampen 1-3. Rooney og Park scorede de sidste mål.

Den næste kamp var endnu en udebanekamp mod bundholdet fra Charlton. Dog kom vi bagud efter bare 23 minutter. Men vi vender kampen i anden halveg, på mål af Scholes og Rossi vinder vi 2-1.

Nu mødte vi oprykkerne fra Watford i deres hule. I det første minut skete det for os at Nistelrooy startede sin målfest med at bringe os foran med 1-0. Vi vinder kampen 3-2 på et hattrick af Nistelrooy.

Fjerde runde i FA Cuppen var ude mod upåagtede Lincoln. Det lyder som Schalkes tryllekonge, men det er en engelsk klub som vi også slog 2-0 med reserveholdet, målene blev lagt i kasse af Rossi og Ingebretsen.

Så kom vores første nederlag i lang tid, vi mødte hjemme Everton som i det tyvende minut bbringer sig foran med 1-0, hvilket kampen også endte.

Den næste kamp blev igen til et nederlag til Tottenham i London. De bringer sig foran med 3-0 inden for den første halve time. Allerede der opgav vi en smule, men i anden halveg er vi tæt på at hente der forspring på mål af Scholes og Kerlon tabte vi 3-2.

Den næste kamp blev vist i TVet på alle sportskanaler, vi mødte hjemme Chelsea alt andet end en sejr var med til at give Chelsea titlen. Det gik dog over forventninger, da jeg stillede med en masse reserver for at spare mine stjerner til næste kamp hvor det gjaldt CL mod Milan. Vi vandt dog kampen 2-0 på mål af Rooney og Rossi.

Indimellem de to vigtige kampe kom en FA Cup kamp hjemme mod Sheff Utd. Vi spillede igen med reserver men spillede alligevel 1-1. Genro scorede vores enlige mål.

Milan var næste modstander på hjemmebane. Rooney, Evra, Nistelrooy og Christian Poulsen var alle skadet op til denne kamp. Så jeg måtte stille op med et forkølet hold, som alligevel gjorde det godt og hentede en 1-1 på hjemmebane mod italienerne vores målscorer blev Rio Ferdinand.

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #47: 31 Maj 2006, 20:28 »

Kører da godt lige nu  Opstemt
Du vist en populær mand på MSN  Cool Rullende Øjne

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #48: 31 Maj 2006, 23:38 »

Kører da godt lige nu  Opstemt
Du vist en populær mand på MSN  Cool Rullende Øjne

Skulle det være noget  funny

Ja jeg må siges at være populær. Det er ikke sådan når alle pigerne vil have fat i mig  Grin Grin Grin

United-styrer
Gæst

« Svar #49: 01 Jun 2006, 11:09 »

Skulle det være noget  funny

Ja jeg må siges at være populær. Det er ikke sådan når alle pigerne vil have fat i mig  Grin Grin Grin

Til gengæld blinker din ikke, så i realiteten kan du have åbnet sytten samtaler, men ingen svarer Opstemt Grin

Nees
Førsteholdsspiller

« Svar #50: 01 Jun 2006, 12:09 »

Til gengæld blinker din ikke, så i realiteten kan du have åbnet sytten samtaler, men ingen svarer Opstemt Grin

Det er jo det indre der tæller  funny

Eric Cantona
Gæst

« Svar #51: 01 Jun 2006, 16:29 »

Så er resten af sæsonen spillet og det endte godt, men mere om det senere.

Vi lagde ud i Wigan i Wigan. Vi har aldrig slået Wigan i mine år i klubben. Det skulle være idag. Kampen da vi allerede i det første minut slipper igennem og 0-1 på mål af Smith. Vi vandt kampen 4-1 bl.a scores Kerlon 2 kasser.

Så blev det omkampen imod Sheff Utd i FA Cuppen, denne gang i Sheffield. Dette var jo som bekendt en turnering hvor jeg ville prøve mine udskiftere. Det gik godt og allerede efter 4 minutter scorede Kerlon til 0-1. Vi vandt kampen med hele 1-3, de 2 andre mål stod Ingebretsen og Genro for.

Næste kamp kom Southampton på besøg, jeg forventede virkelig en sejr idag. Men sådan skulle det ikke gå og efter 5minutter scorer de kampens enlige mål. 0-1.

Returopgøret ude på San Siro blev vores vendepunkt. Efter 50 minutter slipper Nistelrooy igennem og han svigter ikke sådanne chancer, han bringer os videre til kvartfinalerne i årets Champions League.

Nu kom 3 kampe med sejre i udenfor Champions League og de andre topkampe, resultaterne blev. Ude mod Portsmouth 4-1, hjemme mod Newcastle 4-1 og ude i FA Cuppen mod Ipswich 3-2.

Den næste kamp blev en ren legestue fra vores side. Det var i kvartfinalerne i Champions League, vi var blevet trukket sammen med "mægtige" Barcelona. Men det gav os ikke myrekryb, og i Spanien vandt vi hele 4-1 og gav os selv et drømme udgangspunkt til hjemmekampen.

Vi var næsten tvunget til at vinde de resterende kampe i PL. Vores næste kamp var ude mod nyoprykkede Crystal Palace. Vi styrede kampen hele vejen igennem og lignede et mesterhold, 3-1 endte kampen.

Returopgøret hjemme på Old Trafford mod spanske Barcelona, blev dramatisk fra starten af, 10 minutter spillet, Rio Ferdinand blev udvist og pludselig kunne Barcelona nå det. Men vi stoppede dem og kampen endte med en 3-2 sejr.

Den næste kamp fik udskifterne lov til at spille. Det var hjemme i lokalderbyet mod Man City. Kampen endte 2-1 til os.

Så kom 3 kanon vigtige kampe, 2 i Pl og 1 i CL. Først de to i PL. Udekampen på Anfield mod ligaeterne fra Liverpool blev ingen sag og Efter mål af Rooney og 2 gange Nistelrooy tog vi hjem til Manchester med en 3-0 sejr, vigtigt. Den næste kamp blev en ren målfest hjemme mod Arsenal som på daværende tidspunkt lå nr. 3.Vi styrede igen kampen og vandt og hold nu godt fast. 7-4 på mål af hattrick af Rooney og 4 gange af Nistelrooy. Så kom den sidste af 3 vigtige kampe på stribe. Det var ude på Delle Alpi i Torino, vi mødte Juventud i den første af 2 Champions League semifinale kampe. Det gik egentlig godt, og vi tog ikke tomhændet hjem, nej vi tog en 2-2 med hjem hvilket var godt med 2 udemål. Målene blev scoret af Nistelrooy og Rooney.

Næste kamp var en udskifterne igen fik lov til at spille, og igen var det i FA cuppen denne gang i semifinalerne på Wembley i London mod Everton. På mål af Rossi 3 gange kom vi i finalen mod Wigan, med en sejr på 3-1.

Juventus kom på besøg i næste kamp, og vi havde de 2 udemål fra Italien. Og idag vandt vi 2-0 foran et næsten fyldt Old Trafford. Målscorerne blev Rooney og Nistelrooy igen.

3 ligakampe kom nu på række. Den første hjemme mod Bolton spillede stjernerne, og vandt 2-0 på mål af igen igen Rooney og Nistelrooy. Den næste ude mod Fulham tog stjernerne sig igen af og vandt med 4-1 på mål af Scholes, Nistelrooy og 2 gange Rooney. Den sidste kamp i Premier League var ude mod Aston Villa. Vi var mestre pga. Chelsea og Liverpool samt Arsenal havde dummet sig til sidst, så jeg lod reserverne spille kampen og tabte desværre 1-0.

Det var nu tid til FA Cup finalen. Kampen blev spillet på et Wembley i London med knap 90.000 tilskuere. Kæmpe opbakning til os. Og det begyndete at gå stærkt i de sidste 5 minutter af første halveg, først Scholes, så Scholes igen, dernæst Rooney og sidst McCulloch for Wigan. Kampen endte 4-2 til os og vi har dermed sikret os indtil videre The Double.

Så fik vi slutfløjtet i Athen hvor finalen i Champions LEague spilles, mellem os og Roma. Vi styrede kampen hele vejen igennem og på mål af Nistelrooy 2 gange og en gang Cristiano Ronaldo er vi vindere af årets Champions League med 3-0. Nu har vi bundet The Treble. FA, CL og PL.

SirToby
Manager

« Svar #52: 01 Jun 2006, 16:34 »

Det var flot, tillykke med det.

ZhotLog
Gæst

« Svar #53: 01 Jun 2006, 16:40 »

Tillyke med mesterskabet..  Smiley Dog synes jeg næsten kun at det er dine angribere (Rooney, Nistelroy og Kerlon) der scorer målene... Måske man skulle sætte midtbanen til flere langskud  Rullende Øjne

BasIth
Gæst

« Svar #54: 01 Jun 2006, 18:08 »

Det er jo rigtig godt klaret Thumbs Up

Så næste år forventer jeg du vinder det hele. Opstemt

United-styrer
Gæst

« Svar #55: 01 Jun 2006, 18:34 »

Tillykke med mesterskaberne du Smiley
« Seneste Redigering: 01 Jun 2006, 19:21 af United-styrer » Logged

Eric Cantona
Gæst

« Svar #56: 01 Jun 2006, 19:09 »

Det er jo rigtig godt klaret Thumbs Up

Så næste år forventer jeg du vinder det hele. Opstemt

Hvad mener du med det hele, har i år vundet (Champions League, Premier League og FA Cuppen hvad mere Liga Cuppen satser jeg ikke på kun reserverne spiller den)

Soccerpop
Gæst

« Svar #57: 01 Jun 2006, 22:07 »

synes sku det er flot klaret. Thumbs Up
Tillykke Wink

BasIth
Gæst

« Svar #58: 01 Jun 2006, 22:16 »

Jeg mener udover dem du har nævnet:

Den engelske Super Cup

Den europæsiske Super cup

Vm for klubhold

Eric Cantona
Gæst

« Svar #59: 02 Jun 2006, 22:29 »

Så vil jeg igen lige raportere lidt fra mit spil. Og jeg er nu nået lidt ind i tredje sæson. Det er ikke gået som forventet, men det skal nok komme. Jeg har vundet 2 pokaler, UEFAs Super cup med 4-2 over hollandske Feyenoord og den engelske Community Shield med 5-2 over Arsenal, og efter det gik det bare skidt. Men tilbage til presæsonen. I år valgte jeg at tage gutterne med på to træningslejre med 4 kampe i hver først tog vi til de forende arabiske Emirater, hvor vi vandt 4 sejre ud af 4 mulige. Så tog vi en uge til 1½ efter til Australien hvor det ligeledes blev til 4 sejre ud af 4 mulige. Jeg har forstærket højre backen som den eneste position med polske Jakub Blaszczykowski i Aston Villa for 115 mio. han er 21 år og i mine øjne et kæmpe talent. Så er der også sket fremskridt indenfor mine egne muligheder for at vinde flere pokaler, jeg er nemlig blevet landstræner i Sydamerikanske Mexico som jeg skal føre til VM guld om 3 år, og vinde de andre sydamerikanske turneringer, første i rækken var CONMEBOL Copa América 2007. Hvor jeg selv er godt tilfreds, vi vandt nemlig bronze, efter en semifinale mod Brasilien hvor vi nemt kunne have vundet, men får en mand smidt ud og lidt efter brænder vi et straffe, havde den været i nettet kunne kampen måske have endt anderledes, men pyt. I Premier League har jeg spillet 5 kampe og kun fået 8 point, hvilket slet ikke er tilfredstillende, bl.a har vi tabt hele 4-2 på Anfield mod rivalerne fra Liverpool. Til Champions League, hvor jeg kom i en forholdtvis nem pulje med CSKA Moskva, Nates og Trabzonspor første kampe er spillet hvor vi fik besøg af russiske CSKA, men tabte overraskende 2-4. Det var de første kampe i år. Her kommer lige stillinger osv. vil i have mere så skriv.

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010