Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23575
1 Bruger, 542 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
datarecovee
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
The Red Devils - Chelsea skal rystes
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Læser du min blog ?
Jada, den er kanon.
3 (33,3%)
Ja
1 (11,1%)
Vil jeg da til
4 (44,4%)
Nej
0 (0%)
Nej, det er den ringeste blog jeg længe har set
0 (0%)
Lav en ny
0 (0%)
Gå hjem og VUK!
1 (11,1%)
Antal Stemmer: 9
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
Forfatter
Emne: The Red Devils - Chelsea skal rystes (Læst 8771 gange)
Eric Cantona
Gæst
Sv: The Red Devils - Chelsea skal rystes
«
Svar #30:
27 Maj 2006, 19:18 »
Det blev den 1. Juli og idag ankom mine nye stjerner, jeg stod tidligt op for nærmere at sige det stod jeg op kl. 06.00 for at være klar når de kom som lovet 08.00. Men pga. det jo det er i ferie tiden tog de ekstra tid. Kun Aogo kunne nå herover til kl. halv 9 ca. Kameni kom omkring kl. 9 mens vi måtte vente helt til eftermiddag med at se Kerlons bil ankomme kl. 15.13 for at være præsis. Også kunne pressemødet endelig starte.
Vi præsenterede først de tre spillere for pressen og derefter kom mine forventninger til den kommende sæson. De lyder som følger. Holdet og mest mig selv, vil gerne frem i europa i år det klippede pga. nogle vigtige spillere blev skadet i denne sæson. Men i den kommende vil vi helt frem. I Premier League er det i år vi skal ud og "ryste Chelsea af pinden". Det skal gøres
med en bred og talentfuld trup hvilket efter min mening vi har nu muligvis skal vi lige hente en sidste mand reserve til Evra på venstre backen, men det er småting. Det tredje punkt jeg har skrevet ned er at vi gerne vil have spillet os sammen så vi kender hinanden ud og ind og kan nærmest vinde en kamp i blinde, det skal denne sæson også bruges til.
Så gik vi over til spillersalgene. Hvor vi igen er live. Jeg må desværre for disse 4 spillere meddele at de har fundet ny klub og skifter med øjeblikkelig virkning. Første mand er franske David Bellion der aldrig blev en succes i klubben og han trak bare penge ud af os på hans lønkonto, han skifter til hollandske Willem II for 20 mio. Et pænt beløb for ham. Den næste er så irske John O'Shea som heller aldrig blev over god og ikke god nok til min trup, han skifter til skotske Celtic for 22 mio. Den tredje er publikums elskeren og han vil blive en legende i klubben walisiske Ryan Giggs. Der altid har været vores venstre kant indtil Ronaldo kom til klubben og dernæst Park. Nu er han sat af og vi har solgt ham for 10 mio. til Portsmouth. Det sidste spiller er Edwin van der Saar som kun fik en sæson i United trøjen, nu skal han til Frankrig for at spille for Monaco. Den handel gav os 20 mio på kontoen.
Eric Cantona
Gæst
«
Svar #31:
27 Maj 2006, 22:27 »
Det er morgen mit vækkeur har netop ringet mig op. Klokken er præsis 7 tirsdag morgen. Jeg er meget træt efter en tur med kæresten igår. Men lad mig komme op og tage telefonen som ringer "Hallo", "Det er Per Frimann fra Onside i Danmark", "Godmorgen", "Ja godmorgen vækkede jeg dig ?", "Ja gjorde du faktisk", "Nå, Men må jeg spørge dig om nogle spørgsmål ang. din nye forventninger", "Nej ikke nu". Også smækkede jeg røret på og tænkte 'Hvor har han mit nummer fra?', nå lad os få lavet noget morgenmad og komme over på træningsbanen. Nu er klokken så blevet 9, og spillerne er ude og træne. Jeg sidder i et varmt lokale for at snakke med Schalke 04s træner og Silvestres agent. Det er Schalke der vil byde på Silvestre og senere idag snakke kontrakt med ham. Jeg siger okay til det de betaler os 30 mio. hvis skiftet går igennem og det er jo en god slat penge. Silvestre blev kaldt ind lige efter mig. Jeg blev igen kontaktet på træningsbanen kl. 12 af Silvestre og hans agent. De meddeler mig han er skiftet til Schalke og Schalkes træner gik ind til vores penge ansvarlige og insatte pengene. Nu er vi 30 mio. rigere en spiller fattigere. Nu skal der ses på spillerne Aogo, Kerlon og Kameni. Det var meget varmt omkring de 28 gr. tror jeg, jeg var trådt i shorts og t-shirt hvilket spillerne også var. Dog sad mange af tilskuerne i bare overkroppe og solede sig (Også damerne
) jeg prøvede at lade være at kigge på de flotte damer men kunne ikke
heldigvis så de mig ikke. Men jeg er en lille charmetrold og håber også de kunne se i unge jeg. Er jo ikke mere end de 25 år gammel men er desværre får de unge damer optaget af min danske kæreste Line. En smuk und kvinde som jeg fandt i en engelsk bar her i Manchester. Men tilbage til træningsbanen. Kerlon imponerer mig virkelig han leverer en flot insats idag. Så er vi så ved Kameni der er ved målmandstræningen. Han er et suverænt målmandstalent, han nappede det hele kun Rooney scorede på ham idag. Så lad os se min yndling nemlig tyske Aogo. Mine forventninger er høje til denne unge mand med han har lovet mig at opfylde dem
Han leverer også en flot insats idag ikke mange kom forbi ham, jeg glæder mig dog til at se ham på vores træningstur til Hong Kong i næste uge. Nu var dagen næsten slut, men da jeg kom hjem var Line klædt på til at gå i biografen. Jeg gad ikke rigtigt men hun VILLE afsted så blev jo nødt til det (I kender kvinder) nu var vi så på vej derind. Min telefon ringer "Hallo", "Ja hej det er Per igen", "Gider du godt stoppe med at ringe gider ikke svare på dine åndsvage spørgsmål hvor har du egentligt mit nummer fra?", "Den gav Mads Timm mig efter han blev fyret". SÅå smækkede jeg røret på. Endelig er filmen færdig. Nu hem og sove klokken var nu 23.30 og jeg var meget træt efter idag.
«
Seneste Redigering: 27 Maj 2006, 22:45 af Eric Cantona
»
Eric Cantona
Gæst
«
Svar #32:
27 Maj 2006, 23:02 »
Træningskampene i Hong Kong forløb sådan:
Hong Kong 08 5-1
South China 7-0
Sun Hei 6-0
Kitchee 9-1
Altså 4 sejre og en målscorer på 27-2. Ganske tilfredstillende.
Eric Cantona
Gæst
«
Svar #33:
27 Maj 2006, 23:03 »
Vil i ikke give en kommentar om hvordan jeg skal skrive fast eller om det skal være som nu eller !
Ramos 4
Landsholdsspiller
«
Svar #34:
27 Maj 2006, 23:06 »
Jeg kan ikke rigtig sætte en finger på noget, det hele virker fint
dog vil jeg nok fraråde for mange smileys midt inde i sætninger. Det ødelægger lidt det seriøse og flotte helheds indtryk.
Nees
Førsteholdsspiller
«
Svar #35:
27 Maj 2006, 23:36 »
Jeg må sige det er en god blog, men jeg er faktisk slet ikke tilfreds med sådan som du taler til Per Frimann på, ved godt det er opdigtig osv., men hvis det skete i virkeligheden og Per Frimann bare havde sat en båndoptager til ville det nok give problemer med både Klubben og pressen. Det er dog dit skræld og jeg er glad for at jeg ikke skal samle det op, men du kan jo købe Crespo til det...
Eric Cantona
Gæst
«
Svar #36:
28 Maj 2006, 21:24 »
Den næste kamp var sidste inden det for alvor går igang mod FC Haka i CL kval runde 3. Vi var taget en tur til Portugal for at møde et af Portugals bedste hold FC Porto. Kampen forløb godt og det var os der stod på det hele, Først bankede Nistelrooy den ind, så Scholes og sidst i første halveg nåede Rooney at lave hattrick, dermed lukkede vi kampen allerede i første halveg og anden blev målløst.
Første Champions League kamp i år var hjemme mod finske FC Haka i Kval. runde 3 en kamp jeg forventede storsejr i. Det fik de 51534 tilskuere og jeg også. Vi dominerede hele kampen og på 2 mål af henholdvis Nistelrooy og Scholes vandt vi 5-0. Sidste mål sendte Smith ind.
Så starte Premier League. Vi lagde som bekendt ud med West Brom. Vi kendte Brom fra sidste sæson de kan godt snyde topholdene da de flere gange havde vagt både Arsenal og Chelsea problemer. Det gik da også deres vej til at starte med da de allerede efter 5min gav os et chok og jeg kiggede bare på måltavlen 1-0. Derefter udlignede vi og lidt senere scorede vi kampens sidste mål en 2-1 sejr.
Idag ankom min nye reserve til Evra på venstre backen. Han er hentet i spanske Sevilla og er selv 22 år og fra Spanien, vi har tale om Fernando Vega. Han er hentet for 44 mio. Det er en billig handel hvis man tænker på hans talent.
Den næste kamp blev en san fiasko. Vi mødte hjemme Middlesbrough allerede efter 10 min var vi bagud 1-0 og i pausen var vi bagud 3-1. Vi taber kampen 4-3 bl.a på et mål af Nistelrooy og Rooney i overtiden.
Kampen i Sunderland blev en kedelig kamp vi blev vinderne af 2-0 på mål af Rooney og Kerlon i hans debut. Vi dominerede dog hele kampen og kørte den let hjem.
Vi kørte sikkert sejren hjem på Finland vi stillede med reserverne og Rossi scorede det eneste mål i kampen. Vi er videre til gruppespillet efter samlet 6-0. Dagen efter blev der trukket lod til gruppespillet vi røg sammen med Roma, Auxerre og Benfica en svær gruppe men vi skal videre.
Så kom oprykkerne fra Watford på besøg. En kamp jeg forventede en sejr i, og det fik de 66000 tilskuere og jeg også. Vi vandt 3-1. Målene blev scoret af Rooney, Scholes og Park.
Idag lukkede transfervinduet så og jeg kan ikke hente mere her er startopstilling + trup vil i have nogle SS af nogle enkelte spillere eller andet så skriv.
«
Seneste Redigering: 28 Maj 2006, 21:30 af Eric Cantona
»
Kimu
Landsholdsspiller
«
Svar #37:
28 Maj 2006, 21:57 »
Hejsa...
Rigtig god start på både Champions League og Premier League. Håber du har fået en bedre PL start end CSKA LONDON ?
Fortsæt den gode start
Eric Cantona
Gæst
«
Svar #38:
28 Maj 2006, 23:27 »
Den næste kamp jeg var vidne til var kampen mellem Everton og Manchester United. Pga. sygdom måtte jeg ligge hjemme i sengen og se kampen på MUTV en special udsendelse og have kontakt med bænken. Det startede skidt og Arteta skulle kun bruge 14 minutter til at bringe Everton foran. Smith udlignede først efter godt en time. Everton ødelagde dog United fansne, mit og spillernes humør ved at score det afgørende mål med 5 minutter igen.
Den første af to møder i gruppespillet mod Benfica var idag. Vi var denne gang taget turen ned til Portugal, vi kunne allerede i det femte minut have været foran da Genro brænder en kæmpe chance. Første halveg var præget af mange chancer til begge mandskaber, men ender målløst. Det kunne nemt gå begge veje. Og vi skulle enda have vundet da Rooney i sidste overtiden hårdt presset skyder bolden forbi et frit mål. Kampen ender målløst.
Skuffelsen var nu eminent. De næste to kampe blev skuffelser først uafgjort 1-1 hjemme på Old Trafford mod Tottenham. Ugen efter mødte vi rivalerne fra Chelsea hvor vi ikke lavede andet end fejl og tabte hele 5-0. Nå jeg går gennem Manchester by kan der godt komme nogle grimme råb efter mig fordi det går som det går.
Kampen på et godt besøgt Old Trafford mod ROma i Champions League skulle vise sig at blive en god kamp. Allerede efter 10 minutter bringer den unge italiener Giuseppe Rossi os foran. Det holdte helt til overtiden hvor Roma smider deres målmand med frem på hjørne Kameni erobre smider til Poulsen som helt nede fra vores felt skyder den i nettet til 2-0.
Eric Cantona
Gæst
«
Svar #39:
29 Maj 2006, 17:07 »
Stem lige i afstemningen
United-styrer
Gæst
«
Svar #40:
29 Maj 2006, 17:18 »
Jeg synes bare, du skal fortsætte i samme stil. Det fungerer fint
Kimu
Landsholdsspiller
«
Svar #41:
29 Maj 2006, 17:53 »
Fortsæt i samme stil som nu...
Eric Cantona
Gæst
«
Svar #42:
29 Maj 2006, 19:28 »
Kerlon begynder at vise sit talent med 6 mål
i 8 kampe, han er dog skadet i ca. 2 uger pt.
Der er nu igen spillet 10 kampe og tradionen tro rapporterer jeg fra dem.
Først mødte vi Wigan hjemme. Jeg har ikke formået at slå Wigan i den første sæson i klubben dette skulle ske idag. Vi har kun formået at hente 1 point mod "bundholdet" i svøb. Kerlon bragte os foran efter godt 40 minutter det holdte til pausen. Men bare 5 minutter inde i anden halveg stod der pludselig 1-1 på tavlen, kampen endte 2-2 vi kom bagud men i overtiden udlignede Rooney.
Næste kamp var endnu engang på hjemmebane denne gang mødte vi Charlton. jeg ville have sejren og spillet skuffelsen ud af hovedet fra nederlaget mod Wigan. Hjemme publikummet var virklig stærke i denne kamp og bar os igennem hele kampen. Som endte 4-2 til os. Bl.a fik Kerlon scoret kampens sidste mål.
Så skulle vi igen ud og spille europæisk dagens modstander var franske Auxerre på hjemmebane. Vi styrede hele kampen. Og efter 35 minutter udnyttede Scholes et hul i forsvaret og hamrede den ind til 1-0 til os. han udbyggede også senere føringen på straffespark.
Femte kamp i træk på Old Trafford var mod Portsmouth ligeledes i Premier League. Portsmouth plejede ikke at være et problem for os. Jeg har endnu ikke tabt til dem. Det blev heller ikke til nederlag idag bl.a på kasser af Scholes og Nistelrooy vinder vi kampen på dominans og målnæse med 4-1.
Vi var nu trådt ind i Carling Cuppen 2007. Vi lagde ud mod Gillingham på hjemmebane. Grundet en meget skadet trup kunne jeg ikke spare det store og kørte sikkert sejren hjem på 2-0. Målene blev scoret af først Nistelrooy og senere Cristiano Ronaldo.
Vi bragte os hurtigt på sejrskurs i Newcastle. Da vi allerede inde for en halv time var foran med 3-0 på mål af Kerlon, Nistelrooy og Patrice Evra, blev det svært for Newcastle at hente os. Det var dog tæt på da de pludselig fik reduceret til både 3-1 og 3-2, inden Kerlon dog lukkede kampen til 4-2 med 5 minutter igen. De fik dog reduceret igen men langt inde i overtiden, vi vinder 4-3.
Så skulle vi en tur til Auxerre i Frankrig i Champions League. Jeg forventede egentlig en svær kamp med os som vindere i sidste ende. Kampen forløb meget lige. Vi var foran 2-0 efter 20 minutter men efter det var det meget lige. De kom op på 2-2, vi fik hurtigt scoret igen og de udlignede lige efter. Kampen endte 3-3.
Oprykkerne fra Crystal Palace kom på besøg weekenden efter. Jeg forventede dog en sikker sejr selvom man ikke må undervudere skulle vi altså vinde for at hente Chelseas på det tidspunkt 7 points forspring. Første halveg var målløs men i anden gik vi amok og scorede 3 mål lavet af Nistelrooy og 2 gange af Rossi.
Så skulle vi en tur til Southampton, igen en kamp jeg forventede en sikker sejr. Det blev dog sværer end forventet. De skulle kun bruge 8 minutter før der stod 1-0 til hjemmeholdet og St. Mary's Stadium var lavet om til en fest "hal". Og efter en halv time gik de helt amok ved 2-0 målet. Først da der var 7 minutter tilbage dukkede Kerlon pludselig op i feltet og 1-2 dog ikke nok.
Den næste kamp blev et lokalderby mellem City og os. Vi var taget en tur til det andet stadion i Manchester, og var dermed på udebane. Citys fans var mødt talstærkt op, men vi skulle igen have en sejr for at hente Chelseas nu 10 points forspring til os. Kampen fik en meget dramatisk start. City får en mand smidt ud allerede efter 2 minutter, men bare 10 minutter efter det sov vi i forsvaret og 1-0 Youla, han scorede dog også i eget net bare 2 minutter efter 1-1. Vi vandt kampen 4-1 bl.a på 2 mål af Alan Smith.
SirToby
Manager
«
Svar #43:
29 Maj 2006, 19:32 »
25 mål lukket ind i 14 ligakampe. Der skal rettes op på defensiven!
Eric Cantona
Gæst
«
Svar #44:
29 Maj 2006, 19:37 »
Er enig er der også blevet. Kan du se på de seneste kampe.
Sider:
1
2
[
3
]
4
5
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »