home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 753 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  The Red Devils - Chelsea skal rystes
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Læser du min blog ?
Jada, den er kanon.
- 3 (33,3%)
Ja
- 1 (11,1%)
Vil jeg da til
- 4 (44,4%)
Nej
- 0 (0%)
Nej, det er den ringeste blog jeg længe har set
- 0 (0%)
Lav en ny
- 0 (0%)
Gå hjem og VUK!
- 1 (11,1%)
Antal Stemmer: 9

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: The Red Devils - Chelsea skal rystes  (Læst 8770 gange)
Zone 43
Manager

Sv: The Red Devils - Chelsea skal rystes
« Svar #15: 25 Maj 2006, 21:49 »

er det bare mig eller er der rimelig mange blogs med Manchester United Huh

Ja, det er for dårligt ikke. Der burde være nogen med West Ham United Opstemt

Det ser jo ellers godt ud. Kæmp for det. Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

SirToby
Manager

« Svar #16: 25 Maj 2006, 21:52 »

Ganske fin start. Fortsæt med det gode spil.

Eric Cantona
Gæst

« Svar #17: 25 Maj 2006, 23:40 »

Roy Caroll var med for sin nye klub West Ham idag da vi mødte dem ude. Vi spillede ikke en speciel god kamp og taber den da også 3-1 på trods af at vi kom foran 0-1 efter bare 6 minutter på Ruud Van Nistelrooy.

Så kom Blackburn på besøg. der skulle sejr på kontoen hvis vi ville hænge på Chelsea. Tabte vi ville det nok blive meget svært at hente guldet. Trods total dominans fra vores side taber vi kampen 0-1. Meget utilfredsstillende og ufortjent.

Idag kom en spiller til klubben som jeg har haft aftale med siden Juli måned jeg nåede bare ikke at hente ham da han første skrev under 00.05 d. 1 September det var surt men nu er han ankommet. Danske Christian Poulsen ankom idag i en limousine til Old Trafford for at fuldføre hans første træningspas med truppen. Poulsen har kostet mig hele 162,5 mio. en dyr herre men han skal nok vise sit værd. En anden spiller ankom i samme limousine det var Cor Gillis der er ankommet fra Anderlecht på en ungdomskontrakt det kun 16 årige belgiske forsvarstalent starter på reserveholdet før han senere kommer op. Ham gav jeg 2,5 mio. for.

Heinze er færdig i den røde djævle trøje
og fortsætter hos det Roman Abrahomovic tropper.

Næste kamp var Christian Poulsens debut han skulle ind på Old Trafford og vise sit værd mod Claus Jensen og Fulham. Kampen startede godt for os og sluttede godt for os Ruud Van Nistelrooy starter fest med 1-0 målet efter 8 minutter. Og Rooney slutter den med 3-1 målet i efter 81 minutter.

Idag tog vi så til West Brom for at møde Albrechtsen co. Vi vandt en kedelig kamp med 1-0 på mål af Wayne Rooney efter 5min.

Så er Gabriel Heinzes dage i klubben talt. Idag valgte jeg at acceptere et bud på 170 mio. fra Chelsea for en spiller der kun er reserve for franske Evra. Det giver mig mulighed for at finde erstatningen plus at hente min helt store ønskespiller til klubben nemlig Fernando Genro som i øjeblikket spiller i brasilianske Gremio men jeg får mulighed for at hente viunderet når han her sidst i Januar fylder 18 år.

FA Cuppen startede idag for os men det blev en meget kedelig kamp imod Portsmouth i Portsmouth. Kampen endte 0-0 og vi skal ud i en retur kamp om nogle uger.

Eric Cantona
Gæst

« Svar #18: 26 Maj 2006, 19:11 »

Nistelrooy blev igen den bedste
i de seneste 10 kampe, med 7 kasser

Der er nu gået omkring 1½ måned og der er igen spillet 10 kampe. Det er blevet en smule tæt i Premier League. Vi har fyret et par spillere, solgt en og købt 2. Den første jeg købte var en længe ventet aftale som endelig kom til klubben. Det er det kæmpe amerikanske talent Nik Besagno. Så fyrede jeg et par stykker, nemlig følgende: Quinton Fortune, Ole Gunnar Solskjær, Mads Timm og Liam Miller. Louis Saha har også forladt klubben til fordel for Palermo som købte ham for 47 mio. Så fik jeg hentet min ønskespiller nemlig Fernando Genro fra Gremio. Denne handel havde jeg glædet mig til og måtte da også give 55 mio. for vidunderet. Også til de 10 kampe. Vi lagde ud mod Bolton en kamp vi meget gerne ville have en sejr i da det ville give et ekstra pust i nakken på Chelsea. Vi vandt kampen med flotte 2-0. Så spillede vi omkampen mog Portsmouth i FA Cuppen på hjemmebane. Vi spillede igen 0-0 i orginær tid men gik så hen og tabte 3-2 i straffesparkskonkur rencen. Den tredje kamp i denne periode var en topkamp og en vigtig kamp hjemme mod Arsenal. Vi lagde hårdt ud og lagde os fra start til slut på dem, men de får 2 kontramål og vinder kampen 0-2 meget ufortjent. Så stod det endnu engang på topkamp denne gang var vi taget et smut til Liverpool hvor vi tabte 1-2 efter at være foran 1-0 og egentlig dominerede vi også kampen. Det gav os et krav, vi skulle vinde langt de fleste af de resterende kampe for at hente guldet. Første modstander var Newcastle på udebane. Vi vandt flot kampen 4-1, Newcastle fik hele 2 mand smidt i løbet af kampen. Old Trafford var i næste runde sat op til målfest mod Birmingham. Vi vandt kampen hele 5-0 meget flot af vores drenge og vi kører mod Chelsea og The Gunners. Midt i februar måned mødte vi så Everton i Everton dette blev en overraskende let kamp for os. Everton havde længe lagt i top 5 og lå til at kæmpe om den sidste CL plads men er nu faldet totalt sammen og vi kørte dem over og vandt hele 4-1. Så stod det på tur til Portugal i Champions League. Vi havde som bekendt trukket Benfica i første knockoutrunde. Benfica spillede overraskende godt og kom foran 1-0 men vi udlignede til 1-1 og bare et par minutter kom vi igen bagud med 2-1 som resultatet også blev. Efter skuffelsen i Benfica skulle vi rejse os i næste runde hjemme mod Middlesbrough det gjorde vi og vandt 2-1. Portsmouth fik samme tur bare i Portsmouth. De fik også et 2-1 nederlag at tage hjem med.

SS af nyindkøbene:

MisterFCK
Gæst

« Svar #19: 26 Maj 2006, 19:41 »

Det ser spændende ud.

Kan man få lov at se et SS af ligaen? Rullende Øjne Smiley

Eric Cantona
Gæst

« Svar #20: 26 Maj 2006, 20:18 »

Sorry den kommer i næste update !

Eric Cantona
Gæst

« Svar #21: 26 Maj 2006, 23:45 »

Det blev ikke os der løftede trofæet
 i denne omgang men Chelsea

Her kommer status fra de sidste kampe hvor vi bl.a har kvalificeret os til kvartfinalerne i Champions League.

Champions League 1. Knockoutrunde
Anden kamp, første endte 2-1
Manchester United - Benfica 3-0
Wayne Rooney, Paul Scholes (2)

Premier League
Manchester United - Manchester City 3-0
Wayne Rooney (2), Christian Poulsen

Premier League
Chelsea FC - Manchester United 2-0

Premier League
Manchester United - Wigan A 2-2
Alan Smith (2)

Champions League Kvartfinale
Første kamp
Milan - Manchester United 1-0

Premier League
Tottenham - Manchester United 1-2
Paul Scholes, Fernando Genro

Nistelrooy og Rooney har virkelig fejret nogle mål i år.
Det blev til 30 for Nistelrooy og 24 for Rooney pænt.

Idag forlængede jeg min kontrakt med Manchester United til sommeren 2008. Har fået 8 mio. i Lønbudget og 210 mio. i transferbudget. Jeg får så 330k i ugen. Jeg gav denne kommentar om min forlængelse "Jeg elsker denne klub, og vil blive her til jeg fuldført mit mål." Bare et par timer efter forlængelsen, jeg havde fået mig et hvil foran fjernsynet. Dukker Rio op i min dør. Han vil bare sige han er meget glad for at jeg forlængede, og vi har da haft mange sjove aftener sammen.

Champions League Kvartfinale
Anden kamp, første endte 1-0
Manchester United - Milan 0-0 (sammenlagt 0-1)

Premier League
Aston Villa - Manchester United 3-0

Premier League
Manchester United - Liverpool FC 1-1
Ruud Van Nistelrooy

Premier League
Charlton - Manchester United 1-1
Ruud Van Nistelrooy

Premier League
Manchester United - West Ham 1-0
Wayne Rooney

Premier League
Blackburn - Manchester United 0-2
Wayne Rooney, Ruud Van Nistelrooy

Stillingen:

Diverse trofæer:

Spanske mesterskab vandt Barcelona
Italienske mesterskab blev vundet af Inter
Det Portugisiske mesterskab vandt Spoting CP
Det franske mesterskab blev vundet af Lyon
Det danske mesterskab vandt FCK
I Tyskland vandt Werder Bremen

Champions League vandt Chelsea de vandt dermed deres tredje titel i år.
UEFA Cuppen blev vundet af ukrainske Shakhtar
Carling Cup vandt Arsenal
FA Cuppen var det Chelsea der vandt

De årlige priser i PL.

Barclays Domestic Player of the Season
1. Didier Drogba (Chelsea)
2. Thierry Henry (Arsenal)
3. Cristiano Ronaldo (Man Utd)

Barclays English Young Player of the Season
1. Wayne Rooney (Man Utd)
2. Lee Croft (Man City)
3. Steven Taylor (Newcastle)

Barclays Team of the Season

M. Schwarzer (Middlesbrough)
M. Volz (Fulham) - A. Gardner (Tottenham) - J. Terry (Chelsea) - G. Heinze (Chelsea)
C. Ronaldo (Man Utd) - T. Cahill (Everton) - M. Essien (Chelsea) - A. Robben (Chelsea)
D. Drogba (Chelsea) - W. Rooney (Man Utd)

Barclays Manager of the Season
1. José Mourinho (Chelsea)
2. Arsène Wenger (Arsenal)
3. Mads Møller Nielsen (Man Utd)

Barclays Player of the Season
1. Kevin Nolan (Bolton)
2. Tim Cahill (Everton)
3. Gabriel Heinze (Chelsea)

Barclays Topscorer of the Season
1. Didier Drogba 28 mål (Chelsea)
2. Ruud Van Nistelrooy 22 mål (Man Utd)
3. Thierry Henry 22 mål (Arsenal)

Barclays Premiership Sæsonens mål
1. Michael Essien - Chelsea (v Middlesbrough, April 30)
2. Andy Reid - Tottenham (v Bolton, Devember 3)
3. Paul Stalteri - Tottenham (v West Ham, Oktober 30)

Så over til Champions Leagues priser.

UEFA Champions League Best Player
1. Ruud Van Nistelrooy (Man Utd)
2. Walter Samuel (Inter)
3. Cristiano Ronaldo (Man Utd)

UEFA Champions League Golden Boot
1. Fernando Morientes 11 mål (Liverpool)
2. Adriano 10 mål (Inter)
3. Didier Drogba 10 mål (Chelsea)

UEFA Champions League Dream Team

S. Klos (Rangers)
A. Ooijer (PSV) - W. Gallas (Chelsea) - W. Samuel (Inter) - J. Riise (Liverpool)
C. Ronaldo (Man Utd) - S. Gerrard (Liverpool) - P. Scholes (Man Utd) - César (Inter)
R. van Nistelrooy (Man Utd) - F. Morientes (Liverpool)

Bademesteren
Manager

« Svar #22: 26 Maj 2006, 23:47 »

Så må det blive næste sæson, at "Chelsea skal rystes".

cube
Manager

« Svar #23: 26 Maj 2006, 23:51 »

Lidt skuffende, men når Chelsea spiller så godt som de gør skal der også meget til at vinde titlen.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #24: 26 Maj 2006, 23:54 »

Synd at du ikke fik rystet CSKA LONDON i denne omgang, men håber du ryster dem næste sæson.

Ellers er det en pæn farlig frontduo du har haft i Ruud og Rooney. De har da banket nogen kasser ind.

Eric Cantona
Gæst

« Svar #25: 27 Maj 2006, 00:04 »

Jeg ryster dem næste sæson, imorgen hører i om mine planer for næste sæson og køb og salg.

Eric Cantona
Gæst

« Svar #26: 27 Maj 2006, 17:17 »

Der er sket en del siden sidst ren transfermæssigt. Jeg kan nu for første gang kalde holdet færdigt til næste sæson. Jeg har hentet 3 spillere som kommer 1. Juli. De tre spillere er igen talenter som er hentet for tilsammen 158 mio. Jeg har også valgt at kalde Edwin Van der Saar for gammel og han er blevet vraget til reserverne. Derfor har jeg hentet i Espanyol et nyt vidunder nemlig Carlos Idriss Kameni som skal gå direkte ind i kassen fra næste sæson af. Jeg var oppe i en kamp med Chelsea om denne mand men han valgte altså os. Den næste jeg kan præsentere er brasilianske Kerlon som jeg har haft et øje på en hel sæson nu, og nu slog jeg altså til jeg må betale "sølle" i mine øjne 50 mio. for denne "nye Ronaldinho". Han komme nok til en start at være reserve for Rooney og Nistelrooy i front. Den tredje og sidste jeg vil præsentere i dette transfervindue er det tyske forsvarstalent Dennis Aogo som er hentet i 2. Bundesliga klubben Freiburg, han har i denne sæson hjulpet Freiburg op i 1. Bundesligaen igen hvilket de kom og endnu engang må jeg sige jeg har haft et øje på ham i en halv sæson nu. Han vil primært være reserve til den bageste kæde men vil senere hen træde ind i rollen som Tysklands Rio Ferdinand.

Nedenunder ses Kameni, Kerlon og Aogo SS kommer ved skiftene.

Eric Cantona
Gæst

« Svar #27: 27 Maj 2006, 17:49 »

Så kan jeg igen komme med en rapport fra Manchester. Jeg er pt i fuld gang med at få solgt følgende spillere som er for løntunge reservespillere. Først er jeg igang med at sælge alt for gamle Edwin van der Saar til en pris omkring til 27 mio regner jeg med. Den anden er David Bellion som jeg forventer en sum af omkring 10-15 mio. Den tredje og Ryan Giggs som jeg forventer at få omkring 15 mio for. Den fjerde som jeg gerne vil af med er Michael Silvestre franskmanden har ikke været en succes og går nok for 15-20 mio til en anden klub. Den sidste er så John O'Shea som jeg forventer en slat penge omtrent de 20-25 mio. Grunden til disse salg er simpelthen kort sagt at mit lønforbrug er alt alt for høj.

Herunder ses Giggs, O'Shea, Silvestre, van der Saar og Bellion.

United-styrer
Gæst

« Svar #28: 27 Maj 2006, 17:53 »

Lidt trist at du vil sælge Giggs. Han har ikke mange år tilbage, og det er ikke meget, du kan få for ham. I øvrigt nogle gode køb af de tre der Smiley

Eric Cantona
Gæst

« Svar #29: 27 Maj 2006, 18:11 »

Så blev det d. 20 Juni det er denne dag supporterne vælger årets spiller og jeg får nye unge spillere op samt programmet for næste sæson bliver fastlagt. Det er også idag der er små 2 uger til jeg offentligøre mine forventninger til næste sæson det sker i forbindelse med pressemødet omkring de 3 indkøb.

Men årets spiller valgt af supporterne blev fuldtud fortjent Ruud Van Nistelrooy

Nistelrooy fik prisen som årets spiller valgt af fansne.

De nye unge spillere der kommer op er Jon Evand (Målmand) den mest spændende af de 2 som er kommet op. Den anden er Michael Webb (Midtbane Venstre).

Vi ligger ikke så hårdt ud næste sæson vi starter med som følger: West Brom (ude), Middlesbrough (hjemme) og Sunderland (Ude). Det betyder at vi også har fået tildelt 147,5 mio ´for TV-rettighederne tild en kommende sæson.

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010