home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 733 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  The Red Devils - Chelsea skal rystes
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Læser du min blog ?
Jada, den er kanon.
- 3 (33,3%)
Ja
- 1 (11,1%)
Vil jeg da til
- 4 (44,4%)
Nej
- 0 (0%)
Nej, det er den ringeste blog jeg længe har set
- 0 (0%)
Lav en ny
- 0 (0%)
Gå hjem og VUK!
- 1 (11,1%)
Antal Stemmer: 9

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: The Red Devils - Chelsea skal rystes  (Læst 8768 gange)
Eric Cantona
Gæst

The Red Devils - Chelsea skal rystes
« : 24 Maj 2006, 20:55 »

Mit gamle spil med AGOVV crashede desværre hvilket jeg stadig er tosset over, men vil prøve at få humøret op med en ny blog med mit favorit hold Manchester United.

The Red Devils - Manchester United skal ryste Chelsea

Her skal jeg skal vinde trofæerne

Ruud Van Nistelrooy bliver en vigtig herre i min jagt på Chelsea

Spilopsætning:

Ligaer:

DK: 2 division og op
Eng: Coca-Cola League One og op
Fran: Ligue 2 Orange og op
Tys: Regionalliga og op
Ita: Championato Serie C1 og op
Por: Betandwin.com alene
Spa: Segunda División B og op

Patch: 6.0.3

Update: Freakup 2.0

Loadet spillere fra: Brasilien og Argentina
« Seneste Redigering: 29 Maj 2006, 14:40 af Eric Cantona » Logged

SirToby
Manager

Sv: The Red Devils - Chelsea skal rystes
« Svar #1: 24 Maj 2006, 21:09 »

Altid fedt at høre om United.

Held og lykke med spillet.

MisterFCK
Gæst

« Svar #2: 24 Maj 2006, 21:34 »

Det ser da godt ud intil videre. Held og lykke herfra.

Og som SirToby sagde: Altid fedt at høre om United Thumbs Up

Eric Cantona
Gæst

« Svar #3: 24 Maj 2006, 22:27 »

Status over træningskampene:

St. Mirren - Man Utd 1-0
Proodeftiki - Man Utd 3-0
Kastoria - Man Utd 1-2
Panathinaikos - Man Utd 0-2
Olympiakos - Man Utd 0-1

Vi slutter af med to sejre over to af Grækenlands bedste hold.

Idag ankom mine første indkøb så. De er begge hentet i den schweiziske storklub FC Basel. Talisson Da Costa Halvt brasiliansk og halvt schweizisk offensiv central og højre midtbane, han er hentet for 3 mio. og er kun 16 år gammel, virkelig en mand til fremtiden. Den anden er kun 15 år gammel og er halvt tyrkisk og halvt schweizisk, Emrah Ekin er hentet for 2.25 mio. og igen en mand til fremtiden, den 15 årige Ekin er angriber og en værre måltyv i hans Junior år.

Nu kom den første vigtige kamp. Det var i Champions League kvalifikations runde 3 hjemme mod Partizan fra Serbien og Montinegro. Det blev et rent målorgie. Første halveg endte med hele 4-0 til os hvor Scholes havde scoret hattrick. I anden halveg fik vi scoret 3 mål og vandt anden halveg 3-1. Til sammen vandt vi kampen med hele 7-1, det giver os et kanont blik til returopgøret i Serbien.

Bare tre dage efter vores ydmygelse af Partizan startede Premier League. Vi lagde ud mod danskerklubben West Brom det lignede en overkommelig opgave. Ruud Van Nistelrooy bragte os også planmæssigt foran efter bare 5 min. Men nu kom der så lidt stilstand og West Brom kom mere og mere med i kampen, og et kvarter før slut fløjtet får West Brom også udlignet til 1-1. Men vi har jo nogle vidunderlige spilere. Først scorer Ronaldo til 2-1 5min før tid og til sidst i kampen lukker og slukker Nistelrooy med hans andet mål til 3-1.

Mine tredje og fjerde indkøb kom idag i hus. Og endnu engang blev det to unge talent til fremtiden, denne gang de 16 årige Sherman Andrés Cárdenas og Nik Besagno som er hentet i hjemlandende Columbia og USA, i klubberne Bucaramanga og Salt Lake for 4.5 mio og 2.2 mio. det er en offensiv central og venstre midtbane spiller og en central forsvarsspiller vi har fat i her dog kan Besagno også rykke op på defensiv midtbane. Cárdenas skifter med øjeblikkelig virkning, mens Besagno pga. amerikanske regler først kommer d. 13 Januar 2006.

Idag kom det femte talent så i hus. Denne gang den unge brasilianske forsvarsspiller Leandro Castán som er 18 år og hente i Atlético Mineiro for 57.5 mio. Leandro er ligesom de andre indkøb tænkt til fremtiden.

Samme dag som Cástan ankom til klubben skulle vi ud og møde FulhamCraven Cottage. Fulham havde kun Niclas Jensen med ud klubbens 2 danskere idag. Kampen så længe ud til at skulle ende 0-0. Men 20 min før tid dukker Cristiano Ronaldo op og scorer hans andet mål i to kampe og denne gang et flot et af slagsne hvor han lopper den over i modsatte hjørne. Men Radzinski udligner 10 min før tid til slutresultatet 1-1.

Idag har jeg været på jagt i Norge efter et kæmpe talent. Bjarne K. Ingebretsen skifter med øjeblikkelig virkning til os for 850k. Han er også set til at blive en vigtig herre i fremtiden. Han kan spille alle offensive pladser. Ingebretsen spillede i Lyn før han idag er skiftet til os.

Idag spillede vi returopgøret i Champions League mod Partizan. Jeg valgte at starte med rene reserver og også mange af de nye talenter var med fra start. Kampen gik stille og roligt, tiden gik og det lignede længe en 0-0er. Men vores 2 nye spillere Ingebretsen og Cárdenas slap sammen igennem efter 73 min og Cárdenas lopper den over målmanden til slutresultatet 1-0, samlet slår vi Partizan ud med 8-1.

Der blev dagen efter trukket grupperne til gruppespillet i Champions League. Vores gruppe blev Panathinaikos, Ajax og Werder Bremen vi ligger ud hjemme mod tyske Werder Bremen onsdag d. 14 September.

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

« Svar #4: 25 Maj 2006, 08:07 »

Ved ikke om jeg har overset det, men savner lidt noget INFO omkring taktikken. Hvordan din holdopstillingen er osv.

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.

Eric Cantona
Gæst

« Svar #5: 25 Maj 2006, 12:32 »

Ved ikke om jeg har overset det, men savner lidt noget INFO omkring taktikken. Hvordan din holdopstillingen er osv.

Blazzo har du faktisk ikke overset må i undskylde det kommer i næste update ! Smiley

Eric Cantona
Gæst

« Svar #6: 25 Maj 2006, 13:35 »

Taktik:

Holdinstruktioner:

Startopstilling:

Mere i vil vide ? SKRIV

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #7: 25 Maj 2006, 13:59 »

Skal helt sikkert følge denne blog om gude holdet Manchester United. Djævel

God start på sæson i både CL og PL.  Smiley

Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg forventer at guldet havner i United i denne din første sæson hos klubben Smiley

Eric Cantona
Gæst

« Svar #8: 25 Maj 2006, 14:55 »

Skal helt sikkert følge denne blog om gude holdet Manchester United. Djævel

God start på sæson i både CL og PL. Smiley

Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg forventer at guldet havner i United i denne din første sæson hos klubben Smiley

Skal gøre hvad jeg kan for det. Og det forventer jeg da også selv.  Wink

Eric Cantona
Gæst

« Svar #9: 25 Maj 2006, 17:39 »

Status over de sidste 10 kampe.

Premier League
Man Utd - Bolton 0-2
27' Skade Cristiano Ronaldo (MU) Men han er klar igen efter kampen.
58' 0-1 Kevin Nolan
79' 0-2 El-Hadji Diouf på straffe
"Fortjent sejr, vi spillede ikke særlig godt, det skal der rettes op på" - Sagde en skuffet angriber Ruud Van Nistelrooy.

Premier League
Man Utd - Newcastle 2-0
87' 1-0 Wayne Rooney
90' 2-0 Wayne Rooney
"Det er skidt vi ikke kan afgøre kampen på de mange chancer vi har, og vigtigt jeg scorer de 2 kasser" - Sagde en forholdsvis glad Wayne Rooney.

Champions League
Man Utd - Werder Bremen 2-1
15' 1-0 Cristiano Ronaldo
30' Rødt Rio Ferdinand Vidic erstatter Rossi.
41' 2-0 Ruud Van Nistelrooy
84' 2-1 Ivan Klasnic
"Flot kamp af os, vi spillede klart bedst på nær de sidste 5 min. efter scoringen." - Sagde Mads Møller Nielsen

Premier League
Birmingham - Man Utd 0-2
57' 0-1 Giuseppe Rossi
89' 0-2 Ruud Van Nistelrooy
Stort øjeblik at scorer mit første mål i klubben." - Sagde en glad Giuseppe Rossi.

Premier League
Man Utd - Everton 3-1
21' 1-0 Wayne Rooney
38' 2-0 Wayne Rooney
45' 3-0 Ruud Van Nistelrooy
90' 3-1 Eduardo Rubio
"Manchester United spillede klart bedst, og jeg synes Rooney minder meget om mig. Han skal nok blive verdens største." - Sagde en af Uniteds legender Eric Cantona.

Champions League
Panathinaikos - Man Utd 0-2
14' 0-1 Giuseppe Rossi
20' 0-2 Wayne Rooney
"Rigtig dejlig sejr, og jeg holder igen buret rent skønt." - Sagde en glad Tim Howard der nu har erstattet Van Der Saar siden kampen mod Bolton hvor han blev skadet.

Premier League
Middlesbrough - Man Utd 0-2
20' 0-1 Wayne Rooney
28' Rødt Franck Queudrue (Mid)
37' Skade Ji-Sung Park Park blev erstattet af Ingebretsen, og Rooney med Fletcher. Park er ude i 2 mdr med et ribbensbrud.
76' 0-2 Ruud Van Nistelrooy
"Jeg vil gerne sige at United er i mine øjne storfavoritter til at vinde Premier League, idag tæver de os ud af banen." - Sagde en træt Middlesbrough anfører (George Boateng)

Champions League
Man Utd - Ajax 2-0
51' 1-0 Wayne Rooney
78' 2-0 Cristiano Ronaldo på straffe
"Smukt spil hele vejen igennem." - Sagde Mads kort.

Premier League
Man City - Man Utd 2-4
1' Straffe brændt Ruud Van Nistelrooy (MU)
8' 0-1 Wayne Rooney
27' 1-1 Joey Barton
42' 1-2 Ruud Van Nistelrooy
55' 2-2 Georgios Samaras
65' 2-3 Wayne Rooney
78' 2-4 Ruud Van Nistelrooy
"En meget tæt kamp som efter min mening har den rigtige vinder." - Sagde den gamle United målmand Peter Schmeichel der var på stadion og se lokalbraget.

Carling Cup
Man Utd - Q.P.R 2-4
11' 1-0 Ryan Giggs på Straffe
30' 1-1 Dominic Shimmin på Straffe
Forlænget spilletid endte målløst.
I straffesparkskonkur rencen vinder de 3-1.
Vi er ude

De sidste 10 kampes bedste mand blev Wayne Rooney med hele 9 mål.

Rooney viser virkelig sit værd.

Eric Cantona
Gæst

« Svar #10: 25 Maj 2006, 21:31 »

Patrice Evra har været
en stabil herre i de sidste kampe.

Topkampen på hjemmebane mod Chelsea gik ikke godt. Vi spillede en god første halveg. Men i anden gik det galt den islandske Eidur dukkede op og 1-0 til Chelsea. Det endte kampen også og vi missede første kamp i kampen mod dem.

I fjerde kamp i gruppespillet i Champions League mødte vi ude Ajax. Vi kunne med en sejr sikre os videre deltagelse i Champions League. Og med uafgjort mod Werder Bremen i næste runde er vi sikre etere i gruppen. Kampen udviklede sig godt og med Nistelrooys to mål vinder vi kampen 2-0.

Vores kamp mod Wigan var præget af at vi forsøgte at spille godt fodbold, mens Wigan bare ville drille og kom også foran. Vi spillede stadig godt og havde klart fortjent den sejr men fik den aldrig. Vi taber kampen 1-0 MEGET ufortjent.

Werder Bremen ligger i Tyskland så der måtte vi rejse til for at sikre os førstepladsen i gruppen. Det gjorde vi også bl.a på et mål af Ingebretsen hans første i klubben, Nistelrooy scorede de resterende i 3-2 sejren.

Kampen i Sunderland mod nedrykningskandidat erne fra Sunderland gav en god kamp for os og bl.a på et kasse af Patrice Evra vinder vi 3-0.

Tottenham kom på besøg ugen efter og en sejr var nærmest påkrævet. Det startede også godt og vi kom foran efter godt og vel 40 minutter ved Ruud Van Nistelrooy, men de udlignede i starten af anden halveg, meget uheldigt men vi fik kun 1 point.

Aston Villa kom idag på besøg med Thomas Sørensen på besøg. Han blev først bombaderet af Scholes 2 gange. Før Nistelrooy hamrede en enkel kasse ind i det flavrende net bag Sørensen. Aston Villa fik dog reduceret til 3-1. Samme runde satte Chelsea 2 point til i Newcastle.

Rene Henriksens gamle klub i Grækenland Panathinaikos var idag kommet på besøg for at spille den sidste kamp i gruppespillet i Champions League. Grækerne kunne med en meget stor sejr hente UEFA Cup pladsen. Men det gjorde de ikke og på 2 mål af Kieran Richardson rejste de hjem med et 2-0 nederlag i tasken.

Næste hold der skulle tromles var Portsmouth. Det startede skidt og efter bare 8 minutter laver dagens anfører Nemanja Vidic et klumpet straffe og vi er bagud 0-1. Men i anden halveg gik det stærkt og på bl.a et hattrick og en fantom insats af Wayne Rooney vender vi kampen og vinder 4-1.

Der blev idag trukket lod til Champions League første knockoutrunde der bliver spillet d. 22 Februar. Vi blev trukket allersidst op af hatten men lad os starte fra en ende. Eterne fra grupperne blev Chelsea, Inter, Arsenal, Juventus, Liverpool, Real Madrid, Milan og os. Modstanderne til holdene blev Udinese, Bayern München, PSV, Dynamo Kiev, barcelona, Lyon, Werder Bremen og vi trak Benfica. Det bliver alle toerne der starter hjemme.

Charlton kom på besøg i næste runde, de havde 2 danskere med fra start nemlig den tidligere ABer Stephan Andersen og den tidligere esbjergenser Jerry Lucena. Men det hjalp intet og igennem hele kampen havde Charlton et skud indenfor målrammen det er ekstremt ringe. Men vi præsterede heller ikke en pragtpræsentation og vandt kun 1-0 på mål af Ruud van Nistelrooy efter 10 minutter på straffespark.

Det gør at stillingen ser lige ud igen. Vi er 1 point efter Chelsea igen trods vores nederlag.

De sidste 10 kampes bedste mand blev Ruud Van Nistelrooy med hele 8 mål

Nistelrooy viste sit værd i denne periode og 8 mål er da dejligt.

Eric Cantona
Gæst

« Svar #11: 25 Maj 2006, 21:42 »

Kom gerne med ris/ros og kommentare det gør det altid sjovere at skrive blogs. Thumbs Up

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #12: 25 Maj 2006, 21:43 »

Hejsa....

Rigtig god blog du har gang i. Det køre rigtig godt for the red devils må man sige. Synd at du røg ud af Carling Cuppen så tidligt, men the trible er stadigvæk indefor rækkevide. Dejligt at se CSKA LONDON ikke har rystet dig af selvom du rendte ind i et nederlag til dem og Wigan. Så du kan stadigvæk når at nappe 1. pladsen fra CSKA LONDON af  Smiley

Soccerpop
Gæst

« Svar #13: 25 Maj 2006, 21:46 »

er det bare mig eller er der rimelig mange blogs med Manchester United Huh

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #14: 25 Maj 2006, 21:47 »

Det køre jo fint nok. Forsæt i det spor og guldet har fine muligheder for at finde sin vej hjem igen til United. Smiley

er det bare mig eller er der rimelig mange blogs med Manchester United Huh

Fordi det er et klasse hold Djævel

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010