home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 640 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Øl er godt...
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Øl er godt...  (Læst 8337 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Øl er godt...
« : 07 Mar 2009, 14:53 »

... for tænderne!!

En dansk undersøgelse har vist, at alkohol hæmmer paradentose. Så drenge, nu er der en god grund til at knappe en øl op, og sige skål!

Undertegnede har lavet følgende poster, som jeg synes vi skal sprede så vidt muligt!

Drik øl - støt tænderne

Thumbs Up
« Seneste Redigering: 07 Mar 2009, 15:17 af plutonium » Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: ØL ER GODT...
« Svar #1: 07 Mar 2009, 14:57 »

Fantastik Thumbs Up .. det må spredes ud til alle man kender Tunge
Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: ØL ER GODT...
« Svar #2: 07 Mar 2009, 14:57 »

Øl er godt for så meget andet. Det er jo rent faktisk et mirakelmiddel, som vil være velegenet til tv-shop

Øl er godt for:
Humoren
Moralen
Kærligheden
Venskabet
Fodbolden
Musiksmagen
Sandheden
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ØL ER GODT...
« Svar #3: 07 Mar 2009, 14:58 »

Lige præcis, jakob!

Har allerede spredt den i min klasse og på arbejdet! NU ER TIDEN KOMMET TIL FmFreaks!

Spred budskabet, og red tænderne. Gør verden til et bedre sted!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ØL ER GODT...
« Svar #4: 07 Mar 2009, 14:58 »

Øl er godt for så meget andet. Det er jo rent faktisk et mirakelmiddel, som vil være velegenet til tv-shop

Øl er godt for:
Humoren
Moralen
Kærligheden
Venskabet
Fodbolden
Musiksmagen
Sandheden

Jovist, men nu har vi et videnskabeligt bevis! De andre er fakta, men mange snævertsynede vil ikke acceptere fakta. De skal have beviser!

Og det har vi nu!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ØL ER GODT...
« Svar #5: 07 Mar 2009, 15:00 »

Haha! Vildt fed kampagne! Jeg er helt enig i at vibare skal drikke løs! Især for tændernes skyld! Hehe, men den skal jeg da lige vise for min mor, så hun giver mig lov til det! Så tusind tak for det Plutonium! Wink
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ØL ER GODT...
« Svar #6: 07 Mar 2009, 15:03 »

Haha! Vildt fed kampagne! Jeg er helt enig i at vibare skal drikke løs! Især for tændernes skyld! Hehe, men den skal jeg da lige vise for min mor, så hun giver mig lov til det! Så tusind tak for det Plutonium! Wink

Det jeg synes er RIGTIG sjovt er, at forskerteamet faktisk ville forsøge at tage kontakt til sundhedsstyrelsen, for at få hævet grænsen for hvor mange genstande man må få! Det synes jeg var RIGTIG sjovt!  funny

De ville have hævet grænsen på 21 genstande for mænd  crazy

Og jeg er altid glad for at kunne hjælpe, kasper  Thumbs Up
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ØL ER GODT...
« Svar #7: 07 Mar 2009, 15:07 »

Jeg har godt læst den artikel vedrørende øl-indtag og tændernes fasthed. Men jeg har det nu stadig som om jeg har fået 3-4 huller igår. Så faste tænder med huller er hvad man får... Undskyld jeg ødelægger stemningen Peace
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ØL ER GODT...
« Svar #8: 07 Mar 2009, 15:07 »

Det jeg synes er RIGTIG sjovt er, at forskerteamet faktisk ville forsøge at tage kontakt til sundhedsstyrelsen, for at få hævet grænsen for hvor mange genstande man må få! Det synes jeg var RIGTIG sjovt!  funny

De ville have hævet grænsen på 21 genstande for mænd  crazy

Og jeg er altid glad for at kunne hjælpe, kasper  Thumbs Up
Haha! funny Ja det var da en god idé! Det synes jeg at mand skal indføre i det lange løb!
Men hvorfor postede du den ikke igår? For jeg har nemlig lige været ude på Vestfyens bryggeri i Assens idag og arbejde, med klassen og så skulle jeg da have fortalt dem det! funny Hehe
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ØL ER GODT...
« Svar #9: 07 Mar 2009, 15:10 »

Jeg har godt læst den artikel vedrørende øl-indtag og tændernes fasthed. Men jeg har det nu stadig som om jeg har fået 3-4 huller igår. Så faste tænder med huller er hvad man får... Undskyld jeg ødelægger stemningen Peace

Grunden til at jeg poster det her er, at jeg synes undersøgelsen var så totalt latterlig, at jeg ikke kunne tage den seriøst. Øl er flydende guld, men at gøre det til et mirakelmiddel for tænderne synes jeg var en tand for morsomt!  funny

Men rent bortset fra det, så er øl hamrende godt når man har lavet fysisk arbejde. Øl indeholder både sukker og salte, hvilket man skal bruge efter hårdt arbejde!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: ØL ER GODT...
« Svar #10: 07 Mar 2009, 15:12 »

Hah at man så er lettere beruset eller bliver det mens man laver det fysiske arbejde er en mindre detalje vi ser bort fra Opstemt hahah
Eller kommer selvf an på hvor meget man får drukket Peace hehehe
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ØL ER GODT...
« Svar #11: 07 Mar 2009, 15:14 »

Og så kommer jeg lige med en nederen kommentar.

Men Pluto er der ikke noget med overskriften ikke kun må består af store bogstaver? Tunge

EDIT: desuden hører den vel hjemme i børnehaven  Cool
Logged


Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ØL ER GODT...
« Svar #12: 07 Mar 2009, 15:15 »

Grunden til at jeg poster det her er, at jeg synes undersøgelsen var så totalt latterlig, at jeg ikke kunne tage den seriøst. Øl er flydende guld, men at gøre det til et mirakelmiddel for tænderne synes jeg var en tand for morsomt!  funny

Men rent bortset fra det, så er øl hamrende godt når man har lavet fysisk arbejde. Øl indeholder både sukker og salte, hvilket man skal bruge efter hårdt arbejde!

 en tand for morsomt Opstemt

Ja, det virker komplet latterligt.. Desuden er det også godt inden fysisk arbejde.. Kunne slet ikke mærke mine tunge ben til kamp igår Peace
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ØL ER GODT...
« Svar #13: 07 Mar 2009, 15:15 »

Hah at man så er lettere beruset eller bliver det mens man laver det fysiske arbejde er en mindre detalje vi ser bort fra Opstemt hahah
Eller kommer selvf an på hvor meget man får drukket Peace hehehe

Man kan jo drikke EFTER arbejdet  Thumbs Up
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: ØL ER GODT...
« Svar #14: 07 Mar 2009, 15:17 »

Haha jaa det er altid godt Wink .. Bare blive deltids dranker nede på bænken med en kasse elefanter på baggrund af en dansk undersøgelse Opstemt haha
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010